Kostakis7 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2014 Είμαι πάροχoς της Wind εδώ και αρκετό καιρό και αρχικά αντιμετώπιζα προβλήματα με αποσυνδέσεις άλλα κυρίως προβλήματα του τύπου,υπήρχε internet μέσω σύνδεσης ethernet αλλά όχι με Wi-Fi το οποίο διορθωνόταν με restart του modem άλλες φορές ένδειξη ότι υπάρχει internet άλλα η σελίδες δεν φόρτωναν ποτέ το οποίο λυνόταν με restart του modem επίσης,Τα προβλήματα ήταν συχνά επικοινώνησα με την wind άλλαξα κάποια πράγματα όπως το channel και το mode και υποτίθεται ότι και αυτοί κάνανε κάποιες ρυθμίσεις. Τον τελευταίο καιρό σπάνια αντιμετωπίζω αυτά τα προβλήματα αλλά το κυρίως πρόβλημα είναι η πολύ χαμηλή ταχύτητα που όλο και πέφτει περισσότερο άλλα και μεγάλο ping σε online games αλλά και σε φόρτωση σελίδων.Επίσης το πρόβλημα καλυτερεύει μετά από restart του modem για λίγη ώρα.Μου έχουν πει από διάφορες εταιρίες όταν είχα ρωτήσει καιρό πριν ότι η μεγίστη ταχύτητα που μπορώ να πιάσω είναι 8mbps το οποίο βεβαία δεν μπορώ να το καταλάβω από την στιγμή που 2 τετράγωνα πιο κάτω φίλοι πιάνουν 14-15mbps(είναι λογικό?) Υπάρχει κάτι που θα μπορούσα να κάνω για να αλλάξω όλη αυτήν την κατάσταση; Παρακάτω είναι κάποια screenshots μετά από restart του modem. Πριν το restart το rate(down) ήταν στα 2652kbps και το margin (down) στα 18,2dB δεν θυμάμαι αναλυτικά τα υπόλοιπα,ξεχάστηκα και δεν τα αποθήκευσα μόλις συμβεί πάλι θα βάλω και τις εικόνες πριν γίνει restart.
leonidas_ Δημοσ. 9 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2014 Καλησπέρα. Αν το margin αλλάζει τόσο πολύ, από κάπου τρως πολύ θόρυβο. Υπάρχει περίπτωση να έχεις συνδέσει κάποια τηλεφωνική συσκευή χωρίς φίλτρο; Μπορείς να ξεσυνδέσεις κάθε άλλη συσκευή από όλα τα δωμάτια κ να αφήσεις μόνο το ρούτερ συνδεμένο στην κεντρική πρίζα του σπιτιού σου; Απευθείας συνδεμένο χωρίς σπλίτερ κ με κοντό καλώδιο, δες πως συμπεριφέρεται κ ενημέρωσέ μας.
Kostakis7 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2014 Μέλος Δημοσ. 9 Ιουνίου 2014 Μένω σε ημιυπόγειο και δεν υπάρχει ξεχωριστή γραμμή αλλά έχει συνδεθεί με το σπίτι από πάνω από τον ηλεκτρολόγο το modem βρίσκεται στον χώρο που μένω και στον πάνω όροφο υπάρχει μια τηλεφωνική συσκευή στην οποία υπάρχει τοποθετημένο splitter επίσης έχω ένα πολύμπριζο ασφαλείας στο οποίο περνάει το καλώδιο τηλεφώνου που έρχεται στο modem υπάρχει περίπτωση αυτό να επηρεάζει κάτι ή γενικώς όλη η κατάσταση?Το θέμα είναι πως το φαινόμενο δεν είναι συχνό (πέρα από τα σκαμπανεβάζματα στο ping) όποτε δεν θα υπήρχε πιστεύω κάποια διαφορά εμφανές με απλά μια δοκιμή αλλά θα πρέπει να γίνει για μέρες το οποίο δεν θα ήταν και εύκολο. Παρακάτω μια καινούρια εικόνα με ανεβασμένο και πάλι το margin.
leonidas_ Δημοσ. 9 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2014 Μένω σε ημιυπόγειο και δεν υπάρχει ξεχωριστή γραμμή αλλά έχει συνδεθεί με το σπίτι από πάνω από τον ηλεκτρολόγο το modem βρίσκεται στον χώρο που μένω και στον πάνω όροφο υπάρχει μια τηλεφωνική συσκευή στην οποία υπάρχει τοποθετημένο splitter επίσης έχω ένα πολύμπριζο ασφαλείας στο οποίο περνάει το καλώδιο τηλεφώνου που έρχεται στο modem υπάρχει περίπτωση αυτό να επηρεάζει κάτι ή γενικώς όλη η κατάσταση?Το θέμα είναι πως το φαινόμενο δεν είναι συχνό (πέρα από τα σκαμπανεβάζματα στο ping) όποτε δεν θα υπήρχε πιστεύω κάποια διαφορά εμφανές με απλά μια δοκιμή αλλά θα πρέπει να γίνει για μέρες το οποίο δεν θα ήταν και εύκολο. Παρακάτω μια καινούρια εικόνα με ανεβασμένο και πάλι το margin. Αν κ δεν καταλαβαίνω πως ακριβώς εννοείς ότι στο πολύμπριζο ασφαλείας περνάει το καλώδιο, ναι, κατά πάσα πιθανότητα όλη αυτή η ιστορία είναι που δημιουργεί το πρόβλημα. Το απλό τηλεφωνικό καλώδιο δεν κάνει για τέτοιες δουλείες, παρά μόνο το utp. Αν εννοείς ότι έχει περαστεί κ απλό καλώδιο κ μέσα από το ίδιο κανάλι που είναι το πολύμπριζο το οποίο διαρρέεται απο ηλεκτρικό ρεύμα τότε η κατάσταση είναι ακόμα χειρότερη. Δε χρειάζεται να κάνεις πολυήμερη δοκιμή. Αρκεί μόνο ένας συχγρονισμός. Θα δεις το συγχρονισμό σου πολύ μεγαλύτερο από αυτόν που έχεις κ το margin σε φυσιολογικά επίπεδα.
Kostakis7 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2014 Μέλος Δημοσ. 9 Ιουνίου 2014 Το πολύμπριζο έχει μια είσοδο για καλώδιο τηλεφώνου και δίνει 2 εξόδους και έχω ουσιαστικά ένα από την πρίζα στο πολυμπριζο και μετά από την έξοδο ένα άλλο πηγαίνει στο modem.Θα δοκιμάσω και το modem στην κεντρική πρίζα στο πάνω σπίτι και θα ενημερώσω.Επίσης έχω διαβάσει αρκετά για τα ZTE ότι γενικώς είναι για πέταμα μήπως θα έπρεπε να κοιτάξω σιγά σιγά για την αγορά ενός καλύτερου modem?
leonidas_ Δημοσ. 9 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2014 Το μακρύ καλώδιο από την πρίζα στο ρούτερ κατά πάσα πιθανότητα δημιουργεί το πρόβλημα. Θα ήταν αποδεκτό μόνο αν ήταν UTP και ΟΧΙ απλό τηλεφωνικό καλώδιο. Κ εννοείται να είναι τόσο μακρύ κ να φτάνει απευθείας στο ρούτερ για να μη χρειάζεται να παρεμβάλεις το 1 σε 2 του πολύμπριζου. Δοκιμάζεις να συνδεθείς απευθείας επάνω κ έχοντας ξεσυνδέσει όλη αυτή την κατάσταση κ τις τηλεφωνικές συσκευές. Λογικά θα κλειδώσεις πιο ψηλά κ το SNRM θα στρώσει. Εκτός από το ότι κλειδώνεις εξαιρετικά χαμηλά κλειδώνεις ύστερα κ ακόμα πιο χαμηλά γιατί τη δεδομένη χρονική στιγμή που πας να συγχρονίσεις από κάπου τρως παρεμβολή.Δοκίμασε σε παρακαλώ ότι σου έχω πει κ ενημέρωσέ μας.Το αν θα αγοράσεις ρούτερ είναι άλλο θέμα, αλλά αν το πρόβλημα οφείλεται σε αυτή την κατάσταση μην περιμένεις να δεις κάτι διαφορετικό.
Kostakis7 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2014 Μέλος Δημοσ. 9 Ιουνίου 2014 Χωρίς καμία τηλεφωνική συσκευή συνδεδεμένη στο πάνω σπίτι στην κεντρική πρίζα παρακάτω οι εικόνες:
leonidas_ Δημοσ. 9 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2014 Μάλιστα. Τα στατιστικά δεν απέχουν πολύ από την πρώτη εικόνα, αλλά σίγουρα απέχουν πολύ από την δεύτερη. Αν έχεις κ κάποιο άλλο ρούτερ καλό θα είναι να δοκιμάσεις κ με εκείνο αν κ το πιθανότερο είναι πως δε θα δεις κάποια διαφορά. Ύστερα πάει για βλάβη. Πρέπει να γίνουν μετρήσεις για να βρεθεί αν το πρόβλημα οφείλεται στην καλωδίωση του σπιτιού ή αν είναι στο κομμάτι ΟΤΕ οπότε μετά πάει βλάβη εκεί.
Kostakis7 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2014 Μέλος Δημοσ. 9 Ιουνίου 2014 Θα κοιτάξω για να βρω κάποιο modem άλλο για δοκιμή αν και εγώ το ίδιο πιστεύω πως δεν θα δω κάποια ιδιαίτερη διαφορά.Σίγουρα υπάρχει διαφορά από τα δεύτερα στατιστικά αλλά το θέμα είναι ότι αυτά προκύπτουν μετά από κάποιες ώρες/μέρες και επανέρχονται στα αρχικά τους με restart οπότε γενικώς υπάρχει πρόβλημα.Τι θα μπορούσα να τούς πω και να τους δηλώσω ως βλάβη ακριβώς και μήπως υπάρχει κάτι άλλο που θα μπορούσα να κοιτάξω από μόνος μου?
leonidas_ Δημοσ. 10 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2014 Το μόνο που θα μπορούσες να κοιτάξεις μόνος σου ή με τη βοήθεια ηλεκτρολόγου είναι να συνδέσεις το ρούτερ στη γραμμή που έρχεται από τον ΟΤΕ κ συνδέεται στο σπίτι σου. Αν για παράδειγμα μένεις σε πολυκατοικία η σύνδεση γίνεται μέσα στον κατανεμητή. Αν η ταχύτητα συγχρονισμού είναι κοντά στο 5, τότε το πρόβλημα δεν οφείλεται στην εσωτερική καλωδίωση του σπιτιού σου.Παρ όλα αυτά αν καταφέρεις να το δώσουν στις βλάβες τις μετρήσεις αυτές θα τις κάνει ο τεχνικός που θα έρθει στο χώρο σου. Οι τεχνικοί πολλές φορές είναι βιαστικοί. Για παράδειγμα αν έχεις παράπονο για αποσυνδέσεις κ το πρόβλημα δεν έχει λυθεί με τα διάφορα προφιλ που έχουν δοκιμάσει, αν τη στιγμή που έρθει ο τεχνικός δεν κάνει αποσύνδεση θα σου πει οτι όλα είναι οκα κ θα φύγει. Για το λόγο αυτό δε θα πρέπει σε καμμία περίπτωση να δει το ρούτερ συνδεμένο με όλη αυτή την κατάσταση που σου έχει φτιάξει ο ηλεκτρολόγος σου, γιατί θα σου πει ότι φταίει αυτό κ θα φύγει επιτόπου. Κ ενδέχεται να σε χρεώσουν κ για άσκοπη επίσκεψη επειδή οι πάροχοι προδειδοποιούν όχι μακρύ καλώδιο στο ρούτερ.Τώρα όσων αφορά το πως θα τους πείσεις για τη βλάβη. Θα χρειαστείς υπομονή κ επιμονή. Θα αναφέρεις ότι συνδέεσαι ενσύρματα κ όχι ασύρματα για να μην σε βάλουν πάλι να παίζεις άσκοπα με κανάλια κτλ. Θα αναφέρεις ότι έχεις δοκιμάσει με κοντό καλώδιο απευθείας στην πρίζα κ μόνο με το ρούτερ συνδεμένο. Θα αναφέρεις ότι έχεις χαμηλό συγχρονισμό, αποσυνδέσεις κ ότι η τιμή του margin μεταβάλλεται πολύ.Υπάρχει το ενδεχόμενο να σου πει ότι αυτή είναι η ταχύτητα της γραμμής σου κ τέλος. Αυτή την πολιτική την εφαρμόζουν οι περισσότεροι πάροχοι. Μπορείς να κλείσεις κ να τηλεφωνίσεις ξανά για να τύχεις σε άλλον υπάλληλο, μέχρι κάποιος να αποφασίσει να το δώσει στις βλάβες.Έχω δει περιπτώσεις που κάποιοι βγάλαν αμμέσως άκρη, τους άλλαξαν ζεύγος κ παίξαν όπως πρέπει, ή έστω έγινε μετά από αρκετά τηλέφωνα. Υπάρχουν όμως κ περιπτώσεις δυστυχώς που κάποιοι δε βγάζουν άκρη κ δέχονται την κατάσταση ως έχει. Αν ρίξεις μια ματιά στο forum θα καταλάβεις.Πραγματικά σου εύχομαι καλή τύχη, να πάνε όλα καλά κ θα χαρώ να μάθω νέα σου...Να σαι καλά...
Kostakis7 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2014 Μέλος Δημοσ. 10 Ιουνίου 2014 (επεξεργασμένο) Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια και για τις διευκρίνισεις να σε καλά και εσύ θα κάνω ότι μου είπες και θα ενημερώσω oταν έχω νέα! Επεξ/σία 10 Ιουνίου 2014 από Kostakis7
poulinos Δημοσ. 14 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2014 Είμαι πάροχoς της Wind εδώ και αρκετό καιρό και αρχικά αντιμετώπιζα προβλήματα με αποσυνδέσεις άλλα κυρίως προβλήματα του τύπου,υπήρχε internet μέσω σύνδεσης ethernet αλλά όχι με Wi-Fi το οποίο διορθωνόταν με restart του modem άλλες φορές ένδειξη ότι υπάρχει internet άλλα η σελίδες δεν φόρτωναν ποτέ το οποίο λυνόταν με restart του modem επίσης,Τα προβλήματα ήταν συχνά επικοινώνησα με την wind άλλαξα κάποια πράγματα όπως το channel και το mode και υποτίθεται ότι και αυτοί κάνανε κάποιες ρυθμίσεις. Τον τελευταίο καιρό σπάνια αντιμετωπίζω αυτά τα προβλήματα αλλά το κυρίως πρόβλημα είναι η πολύ χαμηλή ταχύτητα που όλο και πέφτει περισσότερο άλλα και μεγάλο ping σε online games αλλά και σε φόρτωση σελίδων.Επίσης το πρόβλημα καλυτερεύει μετά από restart του modem για λίγη ώρα.Μου έχουν πει από διάφορες εταιρίες όταν είχα ρωτήσει καιρό πριν ότι η μεγίστη ταχύτητα που μπορώ να πιάσω είναι 8mbps το οποίο βεβαία δεν μπορώ να το καταλάβω από την στιγμή που 2 τετράγωνα πιο κάτω φίλοι πιάνουν 14-15mbps(είναι λογικό?) Υπάρχει κάτι που θα μπορούσα να κάνω για να αλλάξω όλη αυτήν την κατάσταση; Παρακάτω είναι κάποια screenshots μετά από restart του modem. Πριν το restart το rate(down) ήταν στα 2652kbps και το margin (down) στα 18,2dB δεν θυμάμαι αναλυτικά τα υπόλοιπα,ξεχάστηκα και δεν τα αποθήκευσα μόλις συμβεί πάλι θα βάλω και τις εικόνες πριν γίνει restart. α.παιζεις χαμηλα για 32 attenuation>δεν θα φτασεις τα 14-15 που εχουν οι αλλοι αλλα θα πρεπε να ειχες κανα 10+.επισης τo zte ειναι για πεταμα.δεν το αναφερω για το θεμα οτι χανει συγχρονισμο και συγχρονιζει στα 2 Mbit μετα με 18 margin αλλα για ολα τα υπολοιπα οπως οτι μετα απο restart παιζει καλυτερα ή οτι το wireless του ειναι χαλια κτλ.απο τοτε που οι παροχοι δινουν zte εχουν ανοιχτει 800 θεματα για αυτα τα ρουτερ και για προβληματα. ειδκα για wifi για αποσυνδεσεις για χαμηλo sync και τετοια.οταν χανεις συγχρονισμο οκ φταιει η γραμμη σιγουρα οπως και οτι μερικες φορες αργουν να ανοιξουν οι σελιδες μπορει να φταιει ενδεχομενως το πολυ χαμηλο margin.πρεπει να μπεις στο ρουτερ να το δεις εκεινη την στιγμη.αλλα να εχεις με καλωδιο και οχι μe wifi ειναι θεμα zte. καλο θα ηταν να αφησεις μονο του το ρουτερ πανω στην γραμμη χωρις φιλτρα τηλεφωνα σπλιττερ για να δεις αν κανει σκαμπανεβασματα το margIn και ποσο συγχρονιζει το ρουτερ.αν μπορεις να κανεις δοκιμη στον κατανεμητη /χωνευτη ακομα καλυτερα.επισης αν η γραμμη σταθεροποιηθει μετα μπορεις να ζητησεις και fast path για καλυτερο Ping.αλλα να παιξει πρωτα καλα η γραμμη και μετα αλλιως θα εχεις μεγαλυτερα σκαμπανεβασματα στην γραμμη λογω fast path.και θα χασεις και λιγο σε ταχυτητα με το fast path.οτι φιλοι σου πιο κατω πιανουν περισσοτερο μπορει να ειναι λογω καλυτερου χαλκου λογω μικροτερης αποστασης και ενδεχομενως μπορει να πεφτου σε αλλο αστικο κεντρο.να εισαστε συνορα δηλαδη οποτε αυτοι να ειναι σε αλλο και εσυ σε αλλο.η εσενα το καλωδιο να πηγαινει απο διαφορετικη διαδρομη οποτε να εχεις μεγαλυτερη αποσταση.το εχω πετυχει και αυτο σε ευθεια ουτε 500 μετρα αλλα το καλωδιο εκανε αποσταση πανω απο 1,5 Km λογω οτι ηταν η αττικη οδος στην μεση. Καλησπέρα. Αν το margin αλλάζει τόσο πολύ, από κάπου τρως πολύ θόρυβο. Υπάρχει περίπτωση να έχεις συνδέσει κάποια τηλεφωνική συσκευή χωρίς φίλτρο; Μπορείς να ξεσυνδέσεις κάθε άλλη συσκευή από όλα τα δωμάτια κ να αφήσεις μόνο το ρούτερ συνδεμένο στην κεντρική πρίζα του σπιτιού σου; Απευθείας συνδεμένο χωρίς σπλίτερ κ με κοντό καλώδιο, δες πως συμπεριφέρεται κ ενημέρωσέ μας. απλα αν εχει και συναγερμο να δει για φιλτρο αν δεν μπορει να τον παρακαμψει. Μένω σε ημιυπόγειο και δεν υπάρχει ξεχωριστή γραμμή αλλά έχει συνδεθεί με το σπίτι από πάνω από τον ηλεκτρολόγο το modem βρίσκεται στον χώρο που μένω και στον πάνω όροφο υπάρχει μια τηλεφωνική συσκευή στην οποία υπάρχει τοποθετημένο splitter επίσης έχω ένα πολύμπριζο ασφαλείας στο οποίο περνάει το καλώδιο τηλεφώνου που έρχεται στο modem υπάρχει περίπτωση αυτό να επηρεάζει κάτι ή γενικώς όλη η κατάσταση?Το θέμα είναι πως το φαινόμενο δεν είναι συχνό (πέρα από τα σκαμπανεβάζματα στο ping) όποτε δεν θα υπήρχε πιστεύω κάποια διαφορά εμφανές με απλά μια δοκιμή αλλά θα πρέπει να γίνει για μέρες το οποίο δεν θα ήταν και εύκολο. Παρακάτω μια καινούρια εικόνα με ανεβασμένο και πάλι το margin. Κλειδωνεις χαμηλα οποτε οταν η γραμμη ερθει στα ισα της ανεβαινει το margin.την γραμμη μην την περνας απο πολυπριζο ασφαλειας.καποιες φορες αυτο φταιει.επισης αν δοκιμασεις κατανεμητη θα δεις ποσο συγχρονιζεις και εκει.αν συγχρονιζεις πχ 12 -13 mbit ξερεις οτι κατι φταιει.και επειδη εχουν ενωθει δυο σπιτια μπορει να ειναι 1002 πραγματα.πχ αναπληρωματικα ζευγαρια συνδεδεμενα.β.να μην εχει γινει καλη ενωση στα καλωδια.να εχεις isdn splitter αντι για pstn αν και θα πρεπε να βαλεις φιλτρο οχι splitter. Το πολύμπριζο έχει μια είσοδο για καλώδιο τηλεφώνου και δίνει 2 εξόδους και έχω ουσιαστικά ένα από την πρίζα στο πολυμπριζο και μετά από την έξοδο ένα άλλο πηγαίνει στο modem.Θα δοκιμάσω και το modem στην κεντρική πρίζα στο πάνω σπίτι και θα ενημερώσω.Επίσης έχω διαβάσει αρκετά για τα ZTE ότι γενικώς είναι για πέταμα μήπως θα έπρεπε να κοιτάξω σιγά σιγά για την αγορά ενός καλύτερου modem? σιγουρα ειναι για πεταμα αλλα το προβλημα του χαμηλου sync δεν ειναι αυτο.βγαλτο το πολυπριζο.μικρο καλωδιο απο πριζα μεχρι ρουτερ.επισης οχι πριζακια οτε και ουτε αντικεραυνικα γιατι εχουν πυκνωτη.αν παρεις αλλο ρουτερ απλα θα λυσεις τα αλλα προβληματα οπως ισως δεις και λιγο καλυτερο συγχρονισμο με σχεση το zte.αλλα πρωτα να λυθουν τα προβληματα Αν κ δεν καταλαβαίνω πως ακριβώς εννοείς ότι στο πολύμπριζο ασφαλείας περνάει το καλώδιο, ναι, κατά πάσα πιθανότητα όλη αυτή η ιστορία είναι που δημιουργεί το πρόβλημα. Το απλό τηλεφωνικό καλώδιο δεν κάνει για τέτοιες δουλείες, παρά μόνο το utp. Αν εννοείς ότι έχει περαστεί κ απλό καλώδιο κ μέσα από το ίδιο κανάλι που είναι το πολύμπριζο το οποίο διαρρέεται απο ηλεκτρικό ρεύμα τότε η κατάσταση είναι ακόμα χειρότερη. Δε χρειάζεται να κάνεις πολυήμερη δοκιμή. Αρκεί μόνο ένας συχγρονισμός. Θα δεις το συγχρονισμό σου πολύ μεγαλύτερο από αυτόν που έχεις κ το margin σε φυσιολογικά επίπεδα. ειναι πολυπριζο ασφαλειας που μπορεις να περασεις utp η τηλεφωνικη γραμμη απο μεσα για προστασια απο υπερτασεις.δεν ειναι οτι περνανε παρεα ρευμα και τηλεφωνο μεσα στον ιδιο σωληνα. Χωρίς καμία τηλεφωνική συσκευή συνδεδεμένη στο πάνω σπίτι στην κεντρική πρίζα παρακάτω οι εικόνες: Καμια διαφορα.πας για τεστ κατανεμητη αλλιως μιλα με παροχο για δοκιμη.μπορει να ειναι εκει το προβλημα αλλιως ειναι εξω. Θα κοιτάξω για να βρω κάποιο modem άλλο για δοκιμή αν και εγώ το ίδιο πιστεύω πως δεν θα δω κάποια ιδιαίτερη διαφορά.Σίγουρα υπάρχει διαφορά από τα δεύτερα στατιστικά αλλά το θέμα είναι ότι αυτά προκύπτουν μετά από κάποιες ώρες/μέρες και επανέρχονται στα αρχικά τους με restart οπότε γενικώς υπάρχει πρόβλημα.Τι θα μπορούσα να τούς πω και να τους δηλώσω ως βλάβη ακριβώς και μήπως υπάρχει κάτι άλλο που θα μπορούσα να κοιτάξω από μόνος μου? router και να αλλαξεις θα εχεις τα ιδια θεματα .απλα ισως λιγο πιο μεγαλη σταθεροτητα και ισως καλυτερο sync.στον παροχο το δινεις βλαβη για ασταθεια συγχρονισμου οτι δηλαδη μια συγχρονιζει στα 5 μια στα 2 και κανει disconnects οπως και οτι εχεις γενικα χαμηλο sync για 32 attenuation.εσυ μονο κατανεμητη αν πιανουν τα χερια σου.την γραμμη δεν χρειαζεται να την ξαναπερασεις απο το πολυπριζο. Υπάρχει το ενδεχόμενο να σου πει ότι αυτή είναι η ταχύτητα της γραμμής σου κ τέλος. Αυτή την πολιτική την εφαρμόζουν οι περισσότεροι πάροχοι. Μπορείς να κλείσεις κ να τηλεφωνίσεις ξανά για να τύχεις σε άλλον υπάλληλο, μέχρι κάποιος να αποφασίσει να το δώσει στις βλάβες. Έχω δει περιπτώσεις που κάποιοι βγάλαν αμμέσως άκρη, τους άλλαξαν ζεύγος κ παίξαν όπως πρέπει, ή έστω έγινε μετά από αρκετά τηλέφωνα. Υπάρχουν όμως κ περιπτώσεις δυστυχώς που κάποιοι δε βγάζουν άκρη κ δέχονται την κατάσταση ως έχει. Αν ρίξεις μια ματιά στο forum θα καταλάβεις. Πραγματικά σου εύχομαι καλή τύχη, να πάνε όλα καλά κ θα χαρώ να μάθω νέα σου... Να σαι καλά... και να δεχτουμε οτι αυτην ειναι η ταχυτητα παλι το θεμα disconnects ειναι προβλημα.τουλαχιστον ο τεχνικος να δει ποσο συγχρονιζει κατω.μπορει να ειναι κατι απο εκει.αν τωρα παει βλαβη στον οτε εκει ναι ειναι μεγαλη ιστορια αν ο οτε θα το φτιαξει ή αν απλα θα παρει μετρησεις θα δει εκεινη στην στιγμη οτι ολα ειναι οκ και θα φυγει.καποιες φορες ναι δεν βγαινει ακρη και εκει απλα αλλαζεις παροχο και ζητας νεα γραμμη να πετυχεις τουλαχιστον αλλο ζευγαρι χαλκου
Kostakis7 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2014 Μέλος Δημοσ. 23 Ιουνίου 2014 Επικοινώνησα με τον πάροχο μου, είπαν πως όντως βλέπουν ότι υπάρχει πρόβλημα με την ταχύτητα και ότι συγχρονίζω χαμηλά και όπως έτυχε την μέρα που τηλεφώνησα να έχω 2 αποσυνδέσεις και τις είδαν και αυτοί και μου το είπαν,ύστερα μου ζήτησαν να πάρω μετρήσεις από την κεντρική πρίζα όπως είχα κάνει και να σημειώσω τις μετρήσεις και να ξανά καλέσω μετά από λίγο για να μπορέσουν να το περάσουν ως βλάβη, μετά αφού ξανά πήρα και μίλησα με άλλον υπάλληλο του είπα τις μετρήσεις μου ζήτησαν να αποσυνδέσω τα πάντα από της τηλεφωνικές πρίζες να κάνουν αυτοί μια μέτρηση και στο τέλος ότι το θέμα έχει περάσει τώρα στους τεχνικούς για να γίνει αναβάθμιση ταχύτητας.Έλαβα ένα μήνυμα στο κινητό πως έχει καταχωρηθεί το πρόβλημα με τον τάδε κωδικό και είναι υπό επεξεργασία αυτά όλα έγιναν εχτές και τώρα περιμένω. Για να δούμε θα γίνει τίποτα.....
poulinos Δημοσ. 28 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2014 Επικοινώνησα με τον πάροχο μου, είπαν πως όντως βλέπουν ότι υπάρχει πρόβλημα με την ταχύτητα και ότι συγχρονίζω χαμηλά και όπως έτυχε την μέρα που τηλεφώνησα να έχω 2 αποσυνδέσεις και τις είδαν και αυτοί και μου το είπαν,ύστερα μου ζήτησαν να πάρω μετρήσεις από την κεντρική πρίζα όπως είχα κάνει και να σημειώσω τις μετρήσεις και να ξανά καλέσω μετά από λίγο για να μπορέσουν να το περάσουν ως βλάβη, μετά αφού ξανά πήρα και μίλησα με άλλον υπάλληλο του είπα τις μετρήσεις μου ζήτησαν να αποσυνδέσω τα πάντα από της τηλεφωνικές πρίζες να κάνουν αυτοί μια μέτρηση και στο τέλος ότι το θέμα έχει περάσει τώρα στους τεχνικούς για να γίνει αναβάθμιση ταχύτητας.Έλαβα ένα μήνυμα στο κινητό πως έχει καταχωρηθεί το πρόβλημα με τον τάδε κωδικό και είναι υπό επεξεργασία αυτά όλα έγιναν εχτές και τώρα περιμένω. Για να δούμε θα γίνει τίποτα..... καλα στους τεχνικους δεν παει για αναβαθμιση ταχυτητας.λαθος εκφραση.στην ουσια συνηθως ο τεχνικος ερχεται και κανει δοκιμες στον κατανεμητη και αμα βρει βλαβη το δινει βλαβη στον οτε.μετα περιμενεις τον οτε να δεις τι θα πει.μπορει να το δεχτει σαν βλαβη μπορει να πει οτι δεν υπαρχει καλυτερο ζευγαρι και οτι αυτο ειναι οτι καλυτερο.χιλια δυο.μπορει να σου αλλαξει ζευγαρι και απλα να παιζεις χαμηλα μεν αλλα σταθερα.θα το δεις στην πραξη.ο οτε λεει 48 ωρες για επιλυση.μετα υπαρχει περιπτωση αν ο οτε δεν κανει κατι αλλα το προβλημα παραμενει να βγει συνδυαστικο.παροχος και οτε παρεα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα