Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

εγω απορώ πως καταφέρνουν να πανε σε καθε στενο. Πιο αλγόριθμο έχουν. Πραγματικα ειναι δυσκολο σε καποια στενακια να πας σε ολα χωρις περιττη διαδρομη

Δες τη δεύτερη φωτογραφία, λέγεται Street View Trekker. Αυτό φοράνε και πάνε εκεί που δεν μπορεί να περάσει αυτοκίνητο.

 

  • Like 3
  • Απαντ. 66
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Προσοχή!!! Όσοι πάμε να το παίξουμε ιστορία, κοσμοπολίτες και έτσι, στα γκομενάκια του εξωτερικου, τώρα θα τσεκάρουν την γυφτοπόλη που μεγαλώσαμε, με τα παραγκοαυθαίρετα, τις λακούβες, και το κλασικό βρώμικο στρώμα δίπλα από τον κάδο σκουπιδιών, και θα ξενερώνουν άσχημα! :)

  • Like 1
Δημοσ.

Ναι το street view περιμένανε να δουν τις άθλιες πόλεις. Με ενα γκουγκλάρισμα ας πούμε δεν μπορούσες να δεις φωτογραφίες χρηστών.

  • Moderators
Δημοσ.

Πάλι χάσιμο η φάση, να κοιτάς με τις ώρες (; ) το street view κάνοντας περιήγηση σε πόλεις (γνωστές και άγνωστες) :)

 

Προσωπικά το βρίσκω πολύ καλό εργαλείο που σκοπεύω να αξιοποιήσω όταν πρόκειται να επισκεφτώ μέρη που δεν γνωρίζω - γιατί έχω πολύ κακό προσανατολισμό σε άγνωστα μέρη και το κάθε τι που προσφέρει μια παραπάνω πληροφορία βοηθάει πολύ.

 

Ειδικά το να μπορείς να εκτιμήσεις καλύτερα το που περίπου θα έχει χώρο να παρκάρεις σε ένα μέρος όπου πας πρώτη φορά (ή πού βρίσκεται το τάδε κέντρο όπου θα γίνει η δεξίωση μετά το γάμο/βαφτίσια στο x χωριό) είναι πολύ χρήσιμο (δεδομένου ότι δεν έχει αλλάξει τόσο το τοπίο/μαγαζιά στο χρόνο που μεσολάβησε από τότε που τραβήχτηκε η φωτογραφία).

  • Like 4
Δημοσ.

Προσοχή!!! Όσοι πάμε να το παίξουμε ιστορία, κοσμοπολίτες και έτσι, στα γκομενάκια του εξωτερικου, τώρα θα τσεκάρουν την γυφτοπόλη που μεγαλώσαμε, με τα παραγκοαυθαίρετα, τις λακούβες, και το κλασικό βρώμικο στρώμα δίπλα από τον κάδο σκουπιδιών, και θα ξενερώνουν άσχημα! :)

 

Καλά για την αρχιτεκτονική πες ότι δεν μπορει να γίνει τίποτα, ο καθένας χτίζει το σπίτι του όσο άσχημο θέλει (με εξαίρεση μερικές τουριστικές τοποθεσίες όπου υπάρχουν νόμοι για την εμφάνιση των κτηρίων).

 

Αυτή η μπίχλα που είναι πανταχού παρούσα στις περισσότερες ελληνικές πόλεις δεν παλεύεται.

 

Για να μην μιλήσω για δημόσια κτήρια όπως το παλιο κτήριο του υπουργείο οικονομικών, μες τη βρώμα και μυρίζει κατρουλίλα όταν περνάς απ έξω.

 

ΥΓ: Αυτό για το street view δεν το είπα τυχαία. Νομίζει ο τουρίστας ότι θα δει ευρωπαϊκή πόλη και κλείνει 3 μέρες διαμονή, αν δει το χάλι της Αθήνας στο street view θα κλέισει μια μέρα διαμονή να δει Ακρόπολη και πλάκα και αυτό ήταν. Μην πω ότι δεν θα πατήσει πόδι καθόλου. Παρομοίως και για τις περισσότερες ελληνικές πόλεις.

  • Like 1
Δημοσ.

Αν και λίγο εκτός θέματος, μετά το δεύτερο παγκόσμιο και τον εμφύλιο η Ελλάδα ανοικοδομήθηκε με ορθογώνια μονόχρωμα τσιμεντόκουτα που δημιούργησαν αρχιτεκτονικά νεκρά αστικά τοπία, ανάξια για ένα τόπο όπου η αρχιτεκτονική γνώρισε δόξες που αντιγράφονται μέχρι και σήμερα σε όλο τον κόσμο. Αυτά στο streetview όντως φαίνονται κάπως.. περίεγα για να το πω κομψά.

Ρε παιδια sto google maps που ειναι η επολογη street view?

Κάνε κλικ στο σημείο που σ'ενδιαφέρει με ποντίκι ή δάκτυλο ανάλογα με τη συσκευή.
  • Like 2
Δημοσ.
Αν και λίγο εκτός θέματος, μετά το δεύτερο παγκόσμιο και τον εμφύλιο η Ελλάδα ανοικοδομήθηκε με ορθογώνια μονόχρωμα τσιμεντόκουτα που δημιούργησαν αρχιτεκτονικά νεκρά αστικά τοπία, ανάξια για ένα τόπο όπου η αρχιτεκτονική γνώρισε δόξες που αντιγράφονται μέχρι και σήμερα σε όλο τον κόσμο. Αυτά στο streetview όντως φαίνονται κάπως.. περίεγα για να το πω κομψά. Κάνε κλικ στο σημείο που σ'ενδιαφέρει με ποντίκι ή δάκτυλο ανάλογα με τη συσκευή.

Ευχαριστω. Εχεις δικιο και για την επισημανση που εκανες

Δημοσ.

Αν και λίγο εκτός θέματος, μετά το δεύτερο παγκόσμιο και τον εμφύλιο η Ελλάδα ανοικοδομήθηκε με ορθογώνια μονόχρωμα τσιμεντόκουτα που δημιούργησαν αρχιτεκτονικά νεκρά αστικά τοπία, ανάξια για ένα τόπο όπου η αρχιτεκτονική γνώρισε δόξες που αντιγράφονται μέχρι και σήμερα σε όλο τον κόσμο. Αυτά στο streetview όντως φαίνονται κάπως.. περίεγα για να το πω κομψά.

Κάνε κλικ στο σημείο που σ'ενδιαφέρει με ποντίκι ή δάκτυλο ανάλογα με τη συσκευή.

Νεκρές είναι οι πόλεις χωρίς ανθρώπους. Δες πχ το κέντρο της πολύ πιο ενδιαφέρουσας πολεοδομικά Μπραζίλια, νεκρό από το απόγευμα μέχρι το επόμενο πρωί. Δεν υπερασπίζομαι τα χειρότερα παραδείγματα του (χυδαίου) μοντερνισμού που συναντάμε στην Αθήνα, αλλά δε θα φτάσω και στο άλλο άκρο της μυθοποίησης του "ξενόφερτου" νεοκλασσικισμού, όταν η ευθύνη για τη απώλεια της αρχιτεκτονικής μας ταυτότητας είναι ξεκάθαρα δική μας!

Δημοσ.

Αν και λίγο εκτός θέματος, μετά το δεύτερο παγκόσμιο και τον εμφύλιο η Ελλάδα ανοικοδομήθηκε με ορθογώνια μονόχρωμα τσιμεντόκουτα που δημιούργησαν αρχιτεκτονικά νεκρά αστικά τοπία, ανάξια για ένα τόπο όπου η αρχιτεκτονική γνώρισε δόξες που αντιγράφονται μέχρι και σήμερα σε όλο τον κόσμο.

Τα μονόχρωμα κουτιά ήταν "αρκετά καλά" για την δεκαετία του '60 και '70 άντε και αρχές '80, ούτως ή άλλως νόμοι για την αστική ανάπτυξη δεν υπήρχαν πολλοί τότε.

 

Το πρόβλημα είναι ότι στην Ελλάδα δεν έγινε τίποτα σημαντικό απο τα μέσα της δεκαετίας του '80 και μετά. Όπως για παράδειγμα να φύγει το παλιό και να έρθουν καινούρια κτήρια, με πάρκινγκ και καλύτερη δομή.

 

Το ίδιο ισχύει και γενικά. Για παράδειγμα με εξαίρεση δυόμισι δρόμους (εγνατία, αθηνών-θεσσαλονίκης, και αθηνών-κορίνθου), οι δρόμοι που συνδέουν τις πόλεις τις Ελλάδας είναι ότι είχαμε τη δεκαετία του '60 και '70 (περνάς μέσα απο τα χωριά κανονικά, γι αυτό και οι μόνη αποκέντρωση που γίνεται είναι η εξαναγκασμένη, δηλαδή μέσω των πανεπιστημίων). Το ίδιο και το ηλεκτρικό δίκτυο σε πολλές περιπτώσεις. Ή το σιδηροδρομικό δίκτυο (αυτό που έχει απομείνει).

 

Και μερικές φορές δεν μπορούμε να συντηρήσουμε ή να καθαρίσουμε ακόμα και αυτά.

 

ΥΓ: Και στο ελληνικό ίντερνετ έχουμε το φαινόμενο να έχουμε μείνει στα site του '90, με λίγες εξαιρέσεις. Ευτυχώς που το BBS δεν περπάτησε στην Ελλάδα, αλλιώς θα συνδεόμασταν στο... BBS του υπουργείου οικονομικών να κάνουμε την φορολογική δήλωση.

Δημοσ.

Το Χαλάνδρι το εχει ή το απαγορεψαν οι ΠΑΜΕίτες όπως ξηλώσαν και όλες τις κεραίες κινητής τηλεφωνίας με αποτέλεσμα να ειναι περιοχή εκτός κάλυψης κατα 70% ;;

Δημοσ.

Νεκρές είναι οι πόλεις χωρίς ανθρώπους.

Ακόμα ούτε και αυτές δεν είναι νεκρές αλλά έχεις δίκιο, είναι ζωντανές οι "ορθογώνιες" τσιμεντουπόλεις και κάθε δρόμος και γειτονιά αναδίδει και από μία διαφορετική αίσθηση. Το πρόβλημα παρουσιάζεται όταν κάποιος δει μια πόλη με πραγματική αρχιτεκτονική πολυχρωμία και μετά ξαναγυρίσει στην ελληνική μονοτονία.

 

Το πρόβλημα είναι ότι στην Ελλάδα δεν έγινε τίποτα σημαντικό απο τα μέσα της δεκαετίας του '80 και μετά. Όπως για παράδειγμα να φύγει το παλιό και να έρθουν καινούρια κτήρια, με πάρκινγκ και καλύτερη δομή.

Δε γνωρίζω πώς μπορεί να αλλάξει αυτή η κατάσταση γιατί αυτοί συνεχίζουν ακάθεκτοι στο ίδιο μοτίβο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...