Προς το περιεχόμενο

επιλογη μεταχειρισμενου (και απορια για κυβικα)


trujillo2008

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 34
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

http://www.spritmonitor.de/en/overview/17-Ford/148-Focus.html?fueltype=2&constyear_s=2005&constyear_e=2011&power_s=115&power_e=116&powerunit=2

 

http://www.spritmonitor.de/en/overview/17-Ford/148-Focus.html?fueltype=2&constyear_s=2005&constyear_e=2011&power_s=80&power_e=80&powerunit=2

 

 

Το Aygo είναι πιο γρήγορο από το Focus 1.4. Ακόμα και το 1300αρι Corolla που είχαμε πριν 20 χρόνια είναι πιο γρήγορο. 

Ας το φανταστούμε τώρα με 4 άτομα και αποσκευές μέσα.

 

Επίσης επειδή κάποιοι το ξεχνάνε αυτό, συνήθως οι μεγαλύτερες εκδόσεις έχουν καλύτερα φρένα, καλύτερο κράτημα λόγω κατά βάση μεγαλύτερων ζαντών και είναι και πιο πιθανό να τα βρεις με καλύτερο εξοπλισμό. 

 

Γκαζιάρης οδηγός με τα 115 του focus!!!!  :wacko:  :wacko:  :wacko:  :blink:  :blink:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν ειναι δυνατον αυτοκινητο που η μηχανη του εχει 115 ιππους να καιει λιγοτερο απο μια μηχανη που εχει 80 ιππους....κοινη λογικη . ασχετα με το βαρος , το 1.4 επειδη το εχω οδηγησει παει ικανοποιητικοτατα . αν δεν εισαι τυπος γκαζιαρη οδηγου και στην εθνικη πας κατα μεσο ορο οχι πανω  απο 120 ΧΛΜ(και γιατι να πας παραπανω δηλαδη , λές και εχουμε τους φοβερους δομους-βλεπε κορινθου πατρων) μια χαρα θα εισαι με το 1.4 . δεν ειναι εποχες να κανεις ανοιγματα πανω απο 1400 κυβικα (αναλογως βεβαια την τσεπη σου)

φιλε μου γινεται, ειδικα αν εχει περισσοτερη ροπη σε πιο χαμηλες στροφες, εκτος πολης θα δεις μεγαλυτερη διαφορα (ο μικροτερος κινητηρας θα αγκομαχαει)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν ειναι δυνατον αυτοκινητο που η μηχανη του εχει 115 ιππους να καιει λιγοτερο απο μια μηχανη που εχει 80 ιππους....κοινη λογικη . ασχετα με το βαρος , το 1.4 επειδη το εχω οδηγησει παει ικανοποιητικοτατα . αν δεν εισαι τυπος γκαζιαρη οδηγου και στην εθνικη πας κατα μεσο ορο οχι πανω  απο 120 ΧΛΜ(και γιατι να πας παραπανω δηλαδη , λές και εχουμε τους φοβερους δομους-βλεπε κορινθου πατρων) μια χαρα θα εισαι με το 1.4 . δεν ειναι εποχες να κανεις ανοιγματα πανω απο 1400 κυβικα (αναλογως βεβαια την τσεπη σου)

Σε ολα τα αμεσου ψεκασμου σε συγκριση με του εμμεσου ισχυει το αναποδο απο αυτο που λες..και οχι απλα να μικροδιαφορες..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν ειναι δυνατον αυτοκινητο που η μηχανη του εχει 115 ιππους να καιει λιγοτερο απο μια μηχανη που εχει 80 ιππους....κοινη λογικη . ασχετα με το βαρος , το 1.4 επειδη το εχω οδηγησει παει ικανοποιητικοτατα . αν δεν εισαι τυπος γκαζιαρη οδηγου και στην εθνικη πας κατα μεσο ορο οχι πανω  απο 120 ΧΛΜ(και γιατι να πας παραπανω δηλαδη , λές και εχουμε τους φοβερους δομους-βλεπε κορινθου πατρων) μια χαρα θα εισαι με το 1.4 . δεν ειναι εποχες να κανεις ανοιγματα πανω απο 1400 κυβικα (αναλογως βεβαια την τσεπη σου)

 

Μεταβλητός χρονισμόοοοοος...

Πχ ο 1,6 ti-vct είναι στα ίδια ή και ελαφρώς πιο οικονομικός απο τον 1,4

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...