Προς το περιεχόμενο

επιλογη μεταχειρισμενου (και απορια για κυβικα)


trujillo2008

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τη δύσκολη στιγμή δε θα σε σώσει το γκάζι, 

 

 

Κάθε δύσκολη στιγμή διαφέρει. 

Ανάλογα την περίσταση λοιπόν και το γκάζι μπορεί να σε σώσει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 34
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Γενικά πάντως και το 1,4 16V μια χαρα πάει αν κολλάς σε θέμα τεκμηρίων... Μη προβληματίζεσαι, δε σέρνεται τόσο οσο νομίζεις/σου λενε, το εχω οδηγήσει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η εταιρεία του δίνει 0-100 σε 14 δευτερόλεπτα.

Για να έχουμε μια ιδέα αυτό είναι πιο αργό από τα περισσότερα αυτοκίνητα πόλης. 

 

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=121803

 

Μιλάμε για 80 άλογα σε τουλάχιστον 1250 κιλά χωρίς οδηγό. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τη δύσκολη στιγμή δε θα σε σώσει το γκάζι, θα κάνεις ελιγμό αποφυγής και θα πατήσεις φρένο

 

Ελιγμοί+φρένο= τεράστιο ρίσκο,ειδικά σε αμάξι χωρίς σύστημα ευστάθειας.

Ανάλογα με την ταχύτητα που έχεις αναπτύξει,την κατάσταση του δρόμου άλλα και των ελαστικών,μπορεί να κάνεις ένα ωραιότατο τετακέ έτσι.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το βίντεο τα σπάει! Να ξεκαθαρίσουμε κάτι: υποστροφικό=ασφαλές Το γιατί στα περιοδικά αυτοκινήτου γράφουν τα ανάποδα είναι άλλη ιστορία.

 

Αν υποθέσουμε πως κάνεις μια προσπέραση και την κρίσιμη στιγμή ο αφηρημένος από το απέναντι ρεύμα βγαίνει μπροστά σου, τί θα κάνεις? Θα ρίξεις τα 1000 άλογα στην άσφαλτο και σε χρόνο DT θα την ολοκληρώσεις ή θα πλακωθείς στα φρένα και θα χωθείς πίσω από αυτόν που προσπερνούσες?

 

Τα περισσότερα νορμάλ αυτοκίνητα είναι υποστροφικά ρυθμισμένα για αυτόν ακριβώς το λόγο, να μην κάνουν εύκολα τετ-α-κε στους ελιγμούς αποφυγής που πατάς φρένο ενώ στρίβεις. Επιπλέον, όπως μπορείς να ζυγίσεις το αυτοκίνητο με το γκάζι, μπορείς και με το φρένο.

 

Η ιπποδύναμη άντε να είναι το 5% της ενεργητικής ασφάλειας (να το κάνω 10% για πισωκίνητα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το υποστροφικο ειναι ασφαλες αν δεν εχεις οδηγησει πισωκινητο 

το πισωκινητο ειναι ασφαλες αν εχεις πολλα αλογα και μπορεις να το ελεγξεις 

βασικα παπακια...

το θεμα ειναι αν σε προειδοποιει το αυτοκινητο οτι θα βγει απο την πορεια του και αν αυτο ειναι προοδευτικα ή αποτομα...

τα focus και γενικα ολα τα μοντερνα ford ειναι σημειο αναφορας οσον αφορα το στησιμο τους

+1 για το focus

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

με το τεκμηριο και καλα τι παιζει? μιλαμε για το μινιμουμ ετησιο εισοδημα που πρεπει να εχεις για να μην φορολογηθεις για το οχημα σου?η' ειπα μακακια?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν υποθέσουμε πως κάνεις μια προσπέραση και την κρίσιμη στιγμή ο αφηρημένος από το απέναντι ρεύμα βγαίνει μπροστά σου, τί θα κάνεις? Θα ρίξεις τα 1000 άλογα στην άσφαλτο και σε χρόνο DT θα την ολοκληρώσεις ή θα πλακωθείς στα φρένα και θα χωθείς πίσω από αυτόν που προσπερνούσες?

 

 

 

Αν υποθέσουμε πως περνάς μια διασταύρωση και βλέπεις πως έρχεται ο άλλος που έχει Stop αφρενάριστος θα ρίξεις τα φρένα άγκυρες να σταματήσεις να την φας στα πλάγια ή θα πατήσεις γκάζι να προλάβεις να περάσεις?

 

Στην ενεργητική ασφάλεια μετράνε και τα άλογα είτε μας αρέσει είτε όχι. Φυσικά και τα φρένα μαζί με μια σωστή συμπεριφορά είναι απαραίτητα.

με το τεκμηριο και καλα τι παιζει? μιλαμε για το μινιμουμ ετησιο εισοδημα που πρεπει να εχεις για να μην φορολογηθεις για το οχημα σου?η' ειπα μακακια?

 

 

Αν για παράδειγμα ένα αμάξι έχει τεκμήριο 10.000Ε και εσύ βγάζει 8.000Ε για την εφορία είναι σαν να βγάζεις 10.

Πρέπει να δεις τι άλλα τεκμήρια έχεις, πόσο έχει το αμάξι που θες και να τα προσθέσεις να δεις αν σε καλύπτει το εισόδημα.

Γενικά είναι μια ηλιθιότητα που σκέφτηκαν για να μην κάνουν τον κόπο να πιάσουν όποιον φοροδιαφεύγει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ετησιο εισοδημα καπου 11.000 εχω , εστω οτι παιρνω το focus 1600 του 2007 . εχει τεκμηριο καπου 4500 απο οτι βλεπω (παιζει ρολο και η παλαιοτητα απο οτι ειδα σε πινακες)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ετησιο εισοδημα καπου 11.000 εχω , εστω οτι παιρνω το focus 1600 του 2007 . εχει τεκμηριο καπου 4500 απο οτι βλεπω (παιζει ρολο και η παλαιοτητα απο οτι ειδα σε πινακες)

 

δε θε εχεις θέμα με το τεκμήριο για αυτό το εισόδημα... Μη το φοβάσαι το 1,6... Ειναι-μαζί με τα 1,4Τ, ιδανικό για την Ελλάδα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μπορεις λιγο πρακτικα φιλε μου να μου πεις τι σκατα ειναι αυτο το τεκμηριο? δηλαδη σε ποιες περιπτωσεις π.χ. θα εχω προβλημα

 

Αν δήλωνες 6000€ και ειχες αυτοκίνητο αξίας 10000€ θα σε φορολογούσαν με βάση αυτό... Δες εδώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ετησιο εισοδημα καπου 11.000 εχω , εστω οτι παιρνω το focus 1600 του 2007 . εχει τεκμηριο καπου 4500 απο οτι βλεπω (παιζει ρολο και η παλαιοτητα απο οτι ειδα σε πινακες)

Αν δεν έχεις αλλά πράγματα στο όνομα σου είσαι σίγουρα εντάξει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

δεν ειναι δυνατον αυτοκινητο που η μηχανη του εχει 115 ιππους να καιει λιγοτερο απο μια μηχανη που εχει 80 ιππους....κοινη λογικη . ασχετα με το βαρος , το 1.4 επειδη το εχω οδηγησει παει ικανοποιητικοτατα . αν δεν εισαι τυπος γκαζιαρη οδηγου και στην εθνικη πας κατα μεσο ορο οχι πανω  απο 120 ΧΛΜ(και γιατι να πας παραπανω δηλαδη , λές και εχουμε τους φοβερους δομους-βλεπε κορινθου πατρων) μια χαρα θα εισαι με το 1.4 . δεν ειναι εποχες να κανεις ανοιγματα πανω απο 1400 κυβικα (αναλογως βεβαια την τσεπη σου)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...