Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τελικα επειδη  οτι μπινελικια και να τους ριξεις αυτοι εκει το βιολι τους.Περνουν τηλεφωνο 4 το μεσημερι και οταν τους λες οτι απαγορευετε να περνουν τηλεφωνο ωρες κοινης ησυχιας σου λενε ...οχι ειναι εργασιμη ωρα.... το αποφασισα.Θα αλλαξω νουμερο τηλεφωνου και ας το εχω 25 χρονια αυτο το νουμερο ,ενοειτε οτι θα ειναι απο την αρχη απορητο και μαλιστα θα το βαλω στο ονομα του γυιου μου που ειναι κατοικος εξωτερικου.Ενοειτε οτι θα το εχουν 10-20 ατομα του στενου μου περιβαλοντος και ενοειτε οτι δεν προκειτε ΠΟΤΕ να το δωσω σε καμια υπηρεσια Δημοσια η Ιδιωτικη.Ελπιζω να γλυτωσω ετσι απο ολο αυτο το αληταριο.

  • Απαντ. 49
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

μα δε θα γλυτωσεις...! Ο μονος τρόπος να γλυτωσεις ειναι να μπεις υπο "προστασία" του άρθρου κατι (θα το ξερει ο παροχος σου)

Δημοσ.

Τελικα επειδη  οτι μπινελικια και να τους ριξεις αυτοι εκει το βιολι τους.Περνουν τηλεφωνο 4 το μεσημερι και οταν τους λες οτι απαγορευετε να περνουν τηλεφωνο ωρες κοινης ησυχιας σου λενε ...οχι ειναι εργασιμη ωρα.... το αποφασισα.Θα αλλαξω νουμερο τηλεφωνου και ας το εχω 25 χρονια αυτο το νουμερο ,ενοειτε οτι θα ειναι απο την αρχη απορητο και μαλιστα θα το βαλω στο ονομα του γυιου μου που ειναι κατοικος εξωτερικου.Ενοειτε οτι θα το εχουν 10-20 ατομα του στενου μου περιβαλοντος και ενοειτε οτι δεν προκειτε ΠΟΤΕ να το δωσω σε καμια υπηρεσια Δημοσια η Ιδιωτικη.Ελπιζω να γλυτωσω ετσι απο ολο αυτο το αληταριο.

 

 

Και απόρρητο να το κάνεις, πάλι θα σε παίρνουν. Σε όποια άρθρα κι αν μπεις για προστασία, σου απαντούν ότι είναι τυχαία επιλογή από λίστα που τους δίνουν. Ναι, είναι λάθος, αλλά δυστυχώς, εγώ έχω παραδώσει τα όπλα πια. Οι κλήσεις, ειδικά από συγκεκριμένη εταιρεία + αυτές με τις κάρτες υγείας τώρα πια, ξεπερνούν τις 10 καθημερινά. Απλά το βάζω στο αθόρυβο και ησυχάζω. Και μετά βρίσκω 10-15 αναπάντητες, οι περισσότερες από τον ίδιο μάλιστα αριθμό. Λες και το κάνουν επίτηδες.

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

παιδια καλη

2111043810 www.whocallsme.gr

σπερα.ειμαι νεος στην ομαδα σας αλλα θα ηθελα να πω και εγω κατι.πριν αρκετους μηνες δεχομουν κλησεις με αποκρυψη απο την forthnet αν το γραφω σωστα με την δικαιολογια καποιας προσφορας.εγω δεν εχω και δεν θελω να εχω σχεσεις με αλλη εταιρεια επειδη εκει που ειμαι ειναι καλα.καθε μερα καθε μεσημερι με καλουσαν τους εβριζα και ξανα το ιδιο.σημερα με πηραν με σταθερο νουμερο εμφανες που δεν μπορω να καλεσω.τι ψαχνουν και τι ζητανε;αν παω στην αστυνομια θα βγει κατι;

2111043810 www.whocallsme.gr
Δημοσ.

Τα λεμε και πιο πανω φιλε μου .Δεν ειναι απο Forthnet ειναι εξωτερικοι συνεργατες που σημερα προωθουν αυτους αυριο θα σε ζαλιζουν για κατι αλλο.Δεν υπαρχει λυση δυστυχως για ολα αυτα τα λαμογια .Οπως και να του μιλησεις-ευγενικα-αγρια,για τα γεννητικα οργανα της μαμας τους -της αδελφης τους κλπ...κλπ αυτοι εκει το χαβα τους.Απλα βαλε καποιο app  στο κινητο σου και βαζε αυτα τα νουμερα σε black*lıst και οσο για το σταθερο σου επειδη ολοι αυτοι χρησιμοποιουν νουμερα απο 211-212 215..κλπ...κλπ οταν βλεπεις τετοιο νουμερο πατας του κουμπι της απαντησης και αμεσως το κουμπακι που κλεινη η γραμμη.Ετσι γλυτωνεις για μερικες μερες γιατι καταγραφετε στο κομπιουτερ τους οτι σε πηρανε τηλεφωνο.

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Χτες με νευρίασε μια γυναίκα αφάνταστα (για προσφορά κινητού και σταθερού) η οποία δεν ανέφερε το όνομά της, γιατί μου την είπε όταν απάντησα κοφτά ότι δεν με ενδιαφέρει και έχω ενταχθεί στο άρθρο 11, τονίζοντας ότι είναι παράνομο να με καλεί. Απάντηση: "μα καλά, σοβαρολογείτε κύριε; Από πότε είναι παράνομο να σας κάνουμε προσφορά; Δημοκρατία έχουμε και η αγορά είναι ελεύθερη. Αυτά τα γράφουν άσχετοι στο internet. Είστε επιθετικός λόγω χαρακτήρα!!!!! Δεν θα ασχοληθώ άλλο, εσείς χάνετε. Καθήστε να πληρώνετε τσάμπα λεφτά". Όλα αυτά, σε πολύ έντονο τόνο, σχεδόν φωνάζοντας.

 

Και την ώρα που της απαντούσα, απλά μου το έκλεισε στα μούτρα. 

Καλά αυτό απλά δεν υπάρχει! Θα τους είχα κάψει το call center. Πραγματικά θα τους κυνηγούσα μέχρι να τους πάρω και τα σόβρακα και ειδικά αν είσαι ήδη στο μητρώο και το προχωρήσεις δικαστικά το θέμα, μπορείς να πάρεις τρελές αποζημιώσεις για κάθε κλήση από αυτούς. Οσο για αυτήν που μίλησε έτσι είναι για να τα βλέπει ο leonidas_ που επειδή έτυχε να δουλέψει σε τέτοια εταιρία θίχτηκε από τα μπινελίκια που δικαίως άκουγε από τον κοσμάκι που δέχεται όχι κάνα δυο τηλεφωνήματα το μήνα (που θα το θεωρούσα νορμαλ) αλλά 3 και 4 τηλεφωνήματα την ημέρα και σε ακατάλληλες ώρες. Μπορεί το να τους βρίζεις να μην σε ανεβάζει επίπεδο αλλά το ότι εσένα σου πληγώθηκε η ψυχολογία που σε βρίζανε είναι προσωπικό σου ζήτημα και η ποιο άχριστη πληροφορία του αιώνα σε ένα τεχνολογικό φόρουμ.

 

Και ναι και μένα με κάλεσε το 2111077411 και δεν μίλαγε κανείς. Και το συγκεκριμένο δεν είναι εξωτερικό ξεκάρφωτο call center αλλά είναι το τμήμα πωλήσεων της forthnet!!!

 

Και ναι όταν σε παίρνουν και το κλείνουν είναι αναπάντητη. Τι με ενδιαφέρει εμένα αν με παίρνει και ο προθυπουργός; Είναι αναπάντητη και σε ακατάλληλη ώρα όταν είναι σε ώρα κοινής ησυχίας. Και όταν γίνεται κατ εξακολούθηση εκτός του ότι γίνεσαι ενοχλητικός και δε πρόκειται να καταφέρεις όχι πελάτη να κερδίσεις, αλλά ούτε σέβεσαι τον εαυτό σου σαν εταιρία ούτε την εταιρία που εκπροσωπείς. Να κοιτάξεις να φτιάξεις το call center σου πρώτα και μετά να κάνεις προσφορές. Και όταν λέμε ότι υπάρχει το μητρώο 11 να το τηρείς και να το ενημερώνεις κάθε 15 μέρες η 1 μήνα (δε θυμάμαι κάθε πότε πρέπει) και να μπαίνει ΟΛΟ το μητρώο σε blacklist. Αν δεν είσαι ικανός να κάνεις αυτά τα στοιχειώδη πράγματα που είναι η δουλειά σου, τότε καλύτερα κλείσε την επιχείρηση γιατί γίνεσαι βάρος στην κοινωνία.

 

Θελω να ακούσω έστω και έναν που έβαλε προσφορά της wind ή forthnet (γιατί αυτές παίζουν κυρίως σε τέτοια) μετά από τέτοιο καθημερινό πρήξιμο και να τον μουτζώσω θεαματικά.

Δημοσ.

Τελευταια φορα που σηκωσα το κινητο απο το 211, δεν μιλαγε κανεις.Περιμενα επιτηδες 4-5 λεπτα να δω αν θα μιλησει κανεις.

Τιποτα βουβαμαρα.Προφανως καποιος μηχανισμος κανει κλησεις σε κινητα.

Δημοσ.

Καλά αυτό απλά δεν υπάρχει! Θα τους είχα κάψει το call center. Πραγματικά θα τους κυνηγούσα μέχρι να τους πάρω και τα σόβρακα και ειδικά αν είσαι ήδη στο μητρώο και το προχωρήσεις δικαστικά το θέμα, μπορείς να πάρεις τρελές αποζημιώσεις για κάθε κλήση από αυτούς. Οσο για αυτήν που μίλησε έτσι είναι για να τα βλέπει ο leonidas_ που επειδή έτυχε να δουλέψει σε τέτοια εταιρία θίχτηκε από τα μπινελίκια που δικαίως άκουγε από τον κοσμάκι που δέχεται όχι κάνα δυο τηλεφωνήματα το μήνα (που θα το θεωρούσα νορμαλ) αλλά 3 και 4 τηλεφωνήματα την ημέρα και σε ακατάλληλες ώρες. Μπορεί το να τους βρίζεις να μην σε ανεβάζει επίπεδο αλλά το ότι εσένα σου πληγώθηκε η ψυχολογία που σε βρίζανε είναι προσωπικό σου ζήτημα και η ποιο άχριστη πληροφορία του αιώνα σε ένα τεχνολογικό φόρουμ.

 

Και ναι και μένα με κάλεσε το 2111077411 και δεν μίλαγε κανείς. Και το συγκεκριμένο δεν είναι εξωτερικό ξεκάρφωτο call center αλλά είναι το τμήμα πωλήσεων της forthnet!!!

 

Και ναι όταν σε παίρνουν και το κλείνουν είναι αναπάντητη. Τι με ενδιαφέρει εμένα αν με παίρνει και ο προθυπουργός; Είναι αναπάντητη και σε ακατάλληλη ώρα όταν είναι σε ώρα κοινής ησυχίας. Και όταν γίνεται κατ εξακολούθηση εκτός του ότι γίνεσαι ενοχλητικός και δε πρόκειται να καταφέρεις όχι πελάτη να κερδίσεις, αλλά ούτε σέβεσαι τον εαυτό σου σαν εταιρία ούτε την εταιρία που εκπροσωπείς. Να κοιτάξεις να φτιάξεις το call center σου πρώτα και μετά να κάνεις προσφορές. Και όταν λέμε ότι υπάρχει το μητρώο 11 να το τηρείς και να το ενημερώνεις κάθε 15 μέρες η 1 μήνα (δε θυμάμαι κάθε πότε πρέπει) και να μπαίνει ΟΛΟ το μητρώο σε blacklist. Αν δεν είσαι ικανός να κάνεις αυτά τα στοιχειώδη πράγματα που είναι η δουλειά σου, τότε καλύτερα κλείσε την επιχείρηση γιατί γίνεσαι βάρος στην κοινωνία.

 

Θελω να ακούσω έστω και έναν που έβαλε προσφορά της wind ή forthnet (γιατί αυτές παίζουν κυρίως σε τέτοια) μετά από τέτοιο καθημερινό πρήξιμο και να τον μουτζώσω θεαματικά.

1ον Κ@τούρα λίγο.

 

2ον Δε βρίσκω το λόγο να με αναφέρεις κ μάλιστα να βγάζεις συμπέρασμα ότι έχω δουλέψει σε call center επειδή συμπεριφέρομαι πιο πολιτισμένα από εσένα ή από τον οποιοδήποτε, όταν με καλούν, που δεν καταλαβαίνει πως ότι κ να λέει στον υπάλληλο εκείνος τον γράφει στα @@ του. Όπως κ όταν κάποιος παίρνει στον πάροχο του κ είναι απελπισμένος για το πρόβλημα του που δεν λύνεται κ βρίζει κτλ. Ο υπάλληλος δε φταίει απολύτως σε τίποτα. Έχει απλά μια καρτέλα μπροστά του την οποία προσπαθεί να διαβάσει για να δει τι έχει γίνει, όση ώρα ακούει τα μπινελίκια του καθενός. Κ δεν τον ενδιαφέρει αν εσύ έχεις πάρει 100 φορές για το πρόβλημα σου. Εκείνος το ακούει κ το διαβάζει για πρώτη φορά. Δε χρειάζεται να έχεις εργαστεί σε call center για να συμπεράνεις όλα όσα έχω αναφέρει, απλά κοινή λογική.

 

3ον Ο μόνος λόγος που απάντησα σε αυτό το thred ήταν γιατί δεν αντέχω να βλέπω τόση βλακεία. Βρίσκω αντελώς άχρηστο αυτό το θέμα. Στα @@ μας αν σας κάνουν αναπάντητες, στα @@ μας τι σας είπαν, στα @@ μας αν σας ξύπνησαν ή αν σας πέτυχαν σε ακατάλληλη στιγμή κ πόσο μάλλον στα @@ μας για το πόσο τσαμπουκάδες είστε. Όπως λες κ εσύ είναι οι πιο άχρηστες πληροφορίες του αιώνα σε τεχνολογικό φόρουμ.

 

Πείτε ένα-δύο τρόπους για το πως μπορεί να προστατευτεί κανείς, όσο μπορεί να προστατευτεί κ τέλος. Δε μπορεί ο καθένας να μπαίνει κ να λέει δημοσίως ότι του κάνουν αναπάντητες για να τους πάρει πίσω ή να λέει ότι κάνουν απλά αναπάντητη για να βγάλουν των αριθμό των κλήσεων που έχουν να κάνουν. Αν δεν ξέρουμε κάτι ρωτάμε, δε λέμε πράγματα έτσι αυθαίρετα. Κ αυτός ήταν ο μόνος λόγος που απάντησα. Ο ένας λόγος ήταν για να διευκρινιστεί ότι οι κλήσεις γίνονται από Dialer κ ο άλλος γιατί δεν άντεχα να βλέπω τον καθένα να το παίζει τσαμπουκάς κ να το καυχιέται κ όλας. Ή να μας λέει ο άλλος ότι ο χρόνος του είναι πολύτιμος ενώ είναι καμμένος πιτσιρικάς που λιώνει στα videogames.

 

Πραγματικά δεν καταλαβαίνω την επιθεσή σου κ την ειρωνία σου κ πόσο μάλλον τα λανθασμένα σου συμπεράσματα. Γουστάρεις να απαντήσεις κ να συμβάλεις στη βλακεία αυτού του thread? Κάντο! Κάντο για πάρτη σου κ μίλα για τον εαυτό σου. Εμένα τι με αναφέρεις για κάτι που έγραψα πριν 5 μήνες;

Δημοσ.

Απλά θα σε αφήσω να θεωρείς ότι βγήκες από πάνω με αυτο το τελευταίο ποστ που τα γράφεις όλα στα τέτοια σου, γιατί αυτό θες να νιώσεις προφανώς. Καλή σου συνέχεια.

Δημοσ.

Απλά θα σε αφήσω να θεωρείς ότι βγήκες από πάνω με αυτο το τελευταίο ποστ που τα γράφεις όλα στα τέτοια σου, γιατί αυτό θες να νιώσεις προφανώς. Καλή σου συνέχεια.

Παράδοξο. Ήρθες όλο τσαμπουκά να κάψεις call center κ τώρα παριστάνεις τον πολιτισμένο κ τον λογικό; Και σου ξαναλέω αφού δεν ήθελες να ασχοληθώ μαζί σου γιατί με ανέφερες;;; Άτοπο.

 

Καλή συνέχεια κ σε εσένα...

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Πολλοι γαμι@@@ες εμφανιστικαν που εχουν απο τα συμφραζομενα και //μεγαλα// αρχ@@@ια αφου εκει  γραφουν οσουν εχουν αντιθετη αποψη απο τη δικη τους και οσους θελουν τα μεσημερια να κοιμηθουν ησυχοι αυτοι και τα παιδια τους η οι ηλικιωμενοι που εχουν στο σπιτη.Προφανως αυτος οπως γραφει στην απαντηση του ....Στα @@ μας αν σας κάνουν αναπάντητες, στα @@ μας τι σας είπαν, στα @@ μας αν σας ξύπνησαν ή αν σας πέτυχαν σε ακατάλληλη στιγμή κ πόσο μάλλον στα @@ μας για το πόσο τσαμπουκάδες είστε....

προσθετει και τα δικα του αρχ@@@ια με των αλλων γιατι απο μονα τους θα ειναι ελειποβαρη.Δεν επιλαμβανονται του θεματος οι διαχειριστες;

Δημοσ.

Ναι όντως ας κλειδωθεί το θέμα, δεν έχει λόγο ύπαρξης, καθώς υποβαθμίζει το επίπεδο ενός τεχνολογικού φόρουμ, αφού η κάθε παντελώς άσχετη κατίνα βρήκε την ευκαιρία να δηλώσει τον κομπλεξισμό της με κάθε τρόπο.

Δημοσ.

 Ρε Νικο και xp-user μην το αναφερετε το παιδι χωρις λογο ειναι ευερεθιστο. Καντε ενα αλλο topic να τελειωνουμε και αφηστε τον να μιλαει μονος του. Δεν θα καταλαβει την διαφορα ειμαι σιγουρος.

Δημοσ.

Kathlo θες κ την παρεούλα σου για να με κράξετε; Μόνος σου δεν μπορείς; Δε λέμε κάτι διαφορετικό, δεν έχω αντίθετη άποψη από εσάς αλλά έχω διαφορετική αντιμετώπιση. Αν εσένα ειδικά σε ενοχλούν όταν σε παίρνουν επειδή παίζεις τα video games σου είναι δικό σου θέμα. Απλά δεν ξέρω το βρίσκω πολύ ηλίθιο κ κατινίστικο να μπαίνετε κ να λέτε "εγώ του έβρισα τη μάνα, εγώ του είπα να πάει να γ@μηθεί γιατί με ξύπνησε". Βασικά στα @@ μας :) Αλλά δεν παίζει να το καταλάβετε αυτό το πράγμα. Δεν παίζει να καταλάβετε ότι η ίδια εταιρία που δίνετε απλόχερα τα προσωπικά σας στοιχεία πχ μια τράπεζα μπορεί να είναι η ίδια εταιρία που θα τα ξεπουλήσει σε μια τρίτη κ θα σε παίρνουν ξανά κ ξανά τηλέφωνο κ εμένα κ εσένα κ όλους μας κ από τράπεζες κ από ερευνητικά κέντρα κ από παντού. Ναι είναι εντελώς σπαστικό κ ανυπόφορο, μαζί σας, αλλά ο καθένας το αντιμετωπίζει διαφορετικά. Αν εσύ πχ το βλέπεις ότι όπως αυτός δε με σεβάστηκε έτσι κ εγώ δε θα τον σεβαστώ κ θα του βρίσω ότι έχει κ δεν έχει είναι δικό σου θέμα. Αυτό είπα κ μου τα κάνατε τσουρέκια... Αράξτε λίγο...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...