De@th L0rd Δημοσ. 4 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2014 Έχω ένα σκούτερ το οποίο θέλω να πουλήσω ως ανταλακτικά. Έχει άδεια κυκλοφορίας μοτοποδηλάτου ανανεωμένη για 2014 και ασφάλεια μέχρι τον 10/14. Ξέρει κανείς τι πρέπει να κάνω για να το πουλήσω αποκλειστικά ως ανταλλακτικά κ να είμαι νόμιμος ως προς την τροχαία; Πχ παραδίδω πινακίδες κ όταν χρειαστεί να πουλήσω κινητήρα κ πλαίσιο, μη το βάλει κανας μαλάκας και το κυκλοφορήσει παράνομα, δημιουργήσει κανα ατύχημα κ πρήζουν εμένα μετά; Διευκρίνηση: Αν γίνεται ας αποφευχθεί η κουβέντα γιατί δε το πουλάς κανονικά με μεταβίβαση κτλ, δεν έχω χρόνο να ασχολούμαι με αυτό. Έχω ήδη παραγγείλει άλλη μοτοσυκλέτα κ δεν θέλω να μπλέκω με ιδιώτες μεταβιβάσεις κτλ.
Joshua21 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2014 Το πλαίσιο τουλάχιστον, δεν μπορείς να τον πουλήσεις νόμιμα ως ανταλλακτικό. Ο μοναδικός τρόπος είναι να "σβήσεις" πρώτα με κάποιο τρόπο τον αριθμό πλαισίου(πχ με τροχό).
De@th L0rd Δημοσ. 4 Ιουνίου 2014 Μέλος Δημοσ. 4 Ιουνίου 2014 Το πλαίσιο τουλάχιστον, δεν μπορείς να τον πουλήσεις νόμιμα ως ανταλλακτικό. Ο μοναδικός τρόπος είναι να "σβήσεις" πρώτα με κάποιο τρόπο τον αριθμό πλαισίου(πχ με τροχό). Ο κινητήρας; Έχει κι αυτός αριθμό πάνω που αναγράφεται κι αυτός στην άδεια κυκλοφορίας... Δε νομίζω πάντως ο τροχισμένος αριθμός πλαισίου πάντως να δελεάζει κάποιον αγοραστή. Θα μπορούσε μάλιστα να είναι κ κλεμμένο. Έχω δει να πουλάνε πλαίσια στο ebay κανονικά, με αυτά τι γίνεται;
Joshua21 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2014 Ο κινητήρας; Έχει κι αυτός αριθμό πάνω που αναγράφεται κι αυτός στην άδεια κυκλοφορίας... Δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιο πρόβλημα που μπορεί να δημιουργηθεί σε σένα αν πουλήσεις σε κάποιον μόνο τον κινητήρα. Αν έχεις σκεφτεί κάτι, πες το να το συζητήσουμε. Δε νομίζω πάντως ο τροχισμένος αριθμός πλαισίου πάντως να δελεάζει κάποιον αγοραστή. Θα μπορούσε μάλιστα να είναι κ κλεμμένο. Έχω δει να πουλάνε πλαίσια στο ebay κανονικά, με αυτά τι γίνεται; Και η ύπαρξη αριθμού πάνω στο πλαίσιο πως ακριβώς θα δελεάσει τον υποψήφιο αγοραστή, δεδομένου πάντα πως εσύ δεν πρόκειται να μπεις στη διαδικασία μεταβίβασης? Όσο για τα πλαίσια που πουλάνε στο ebay, από όσο έχω δει τα πουλάνε κανονικά με τα χαρτιά του οχήματος. Με λίγα λόγια τα πουλάνε κανονικά με μεταβίβαση.
De@th L0rd Δημοσ. 4 Ιουνίου 2014 Μέλος Δημοσ. 4 Ιουνίου 2014 (επεξεργασμένο) Δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιο πρόβλημα που μπορεί να δημιουργηθεί σε σένα αν πουλήσεις σε κάποιον μόνο τον κινητήρα. Αν έχεις σκεφτεί κάτι, πες το να το συζητήσουμε. Και η ύπαρξη αριθμού πάνω στο πλαίσιο πως ακριβώς θα δελεάσει τον υποψήφιο αγοραστή, δεδομένου πάντα πως εσύ δεν πρόκειται να μπεις στη διαδικασία μεταβίβασης? Όσο για τα πλαίσια που πουλάνε στο ebay, από όσο έχω δει τα πουλάνε κανονικά με τα χαρτιά του οχήματος. Με λίγα λόγια τα πουλάνε κανονικά με μεταβίβαση. Άρα δηλαδή πρέπει να πουλήσω τα υπόλοιπα ξεχωριστά και το πλαίσιο με μεταβίβαση. Γι αυτό πρέπει απλά να έχω την άδεια έτσι; Άρα πάλι μανούρα ανανέωση την άδεια + ασφάλεια, γιατί αν δε βάλεις ασφάλεια πρέπει να παραδόσεις πινακίδες, κι αν παραδόσεις πινακίδες παραδίδεις και την άδεια. Θα πέσει τρόχισμα και σκράπ. Εγώ ξανα ταξίδια στη πρωτεύουσα του νομού για παράβολα για το κωλο50ρι δε κάνω. Μιλάμε είναι τέτοια η διαδικασία της ανανέωσης της άδειας για το μοτοποδήλατο αν είσαι επαρχία χωρίς ΔΟΥ που σε βγάζει εξω φρενών. Για τη μεταβίβαση παρόμοια πράγματα. Γι αυτό μάλλον παράδοση πινακίδων κι άδειας, κατάργηση ασφάλειας, ανακύκλωση ή τρόχισμα το πλαίσιο, και πούλημα τα υπόλοιπα. Επεξ/σία 4 Ιουνίου 2014 από De@th L0rd
paylidis Δημοσ. 4 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2014 εαν το βάλεις μια καλη τιμή στο car μπορεί να ερθει καποιος να αναλαβει να το πάρει και να κανει τη διαδικασία...
lary7 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2014 εαν το βάλεις μια καλη τιμή στο car μπορεί να ερθει καποιος να αναλαβει να το πάρει και να κανει τη διαδικασία... Ακριβως, του κανεις μια υπεύθυνη δήλωση οτι δεχεσε να μεταβιβασει το μηχανακι στο ονομα του, πέρνεις τα φραγκα και το σουταρεις. Βεβαια μετα πως εισαι σίγουρος οτι έγινε η μεταβίβαση; Γιατι μηχανακι μιλάμε αν επιτρεπεται;
paylidis Δημοσ. 4 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2014 Ακριβως, του κανεις μια υπεύθυνη δήλωση οτι δεχεσε να μεταβιβασει το μηχανακι στο ονομα του, πέρνεις τα φραγκα και το σουταρεις. Βεβαια μετα πως εισαι σίγουρος οτι έγινε η μεταβίβαση; Γιατι μηχανακι μιλάμε αν επιτρεπεται; Μπορεί να αναλάβει ολη τη διαδικασία ενας διεκπαιρεωτής με 20-30€... Παιρνει τα φραγκα και μετα αγοραστης και ενδιαμεσος τα κανονίζουν ολα μονοι τους και εχεις το κεφάλι σου ησυχο... 1
De@th L0rd Δημοσ. 4 Ιουνίου 2014 Μέλος Δημοσ. 4 Ιουνίου 2014 Ακριβως, του κανεις μια υπεύθυνη δήλωση οτι δεχεσε να μεταβιβασει το μηχανακι στο ονομα του, πέρνεις τα φραγκα και το σουταρεις. Βεβαια μετα πως εισαι σίγουρος οτι έγινε η μεταβίβαση; Γιατι μηχανακι μιλάμε αν επιτρεπεται; Εκεί είναι το θέμα. Αυτό στην επαρχία με τα 50ρια είναι πολύ συχνό φαινόμενο(τον λόγο τον αναφέρω πιο πάνω), κι όσο δε γίνεται η μεταβίβαση για το μηχανάκι είναι υπέυθυνος ο προηγούμενος κάτοχος δε πάει ο αγοραστής να έχει υπεύθυνες δηλώσεις κ γνήσια της υπογραφής, τα κυκλοφορεί ανασφάλιστα ο άλλος. Τέσπα εμένα ο σκοπός μου είναι να το ξεφορτωθώ κι ΑΝ γίνεται να αποζημιωθώ κάπως για την ταλαιπωρία που έχω υποστεί απο το συγκεκριμένο. Άρα ο σκελετός θα πάει για σκράπ στο τέλος του χρόνου, γιατί το θεωρώ γελοίο να ανανεώνω άδεια σε ένα πλαίσιο το οποίο δεν είναι κυκλοφορήσιμο κ να πληρώνω κ ασφάλεια ώστε να έχω την άδεια κ την πινακίδα στα χέρια μου. Το μηχανάκι είναι ένα Peugeot Jetforce tsdi. Μπορεί να αναλάβει ολη τη διαδικασία ενας διεκπαιρεωτής με 20-30€... Παιρνει τα φραγκα και μετα αγοραστης και ενδιαμεσος τα κανονίζουν ολα μονοι τους και εχεις το κεφάλι σου ησυχο... Aυτό πως γίνεται ακριβώς; Το προτιμώ.
paylidis Δημοσ. 4 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2014 Εκεί είναι το θέμα. Αυτό στην επαρχία με τα 50ρια είναι πολύ συχνό φαινόμενο(τον λόγο τον αναφέρω πιο πάνω), κι όσο δε γίνεται η μεταβίβαση για το μηχανάκι είναι υπέυθυνος ο προηγούμενος κάτοχος δε πάει ο αγοραστής να έχει υπεύθυνες δηλώσεις κ γνήσια της υπογραφής, τα κυκλοφορεί ανασφάλιστα ο άλλος. Τέσπα εμένα ο σκοπός μου είναι να το ξεφορτωθώ κι ΑΝ γίνεται να αποζημιωθώ κάπως για την ταλαιπωρία που έχω υποστεί απο το συγκεκριμένο. Άρα ο σκελετός θα πάει για σκράπ στο τέλος του χρόνου, γιατί το θεωρώ γελοίο να ανανεώνω άδεια σε ένα πλαίσιο το οποίο δεν είναι κυκλοφορήσιμο κ να πληρώνω κ ασφάλεια ώστε να έχω την άδεια κ την πινακίδα στα χέρια μου. Το μηχανάκι είναι ένα Peugeot Jetforce tsdi. Aυτό πως γίνεται ακριβώς; Το προτιμώ. ειναι και ωραίο ρε γμτ... θα το επαιρνα (ξερω να κουμανταρω αυτοκινητο, σκαφη έως 25 μ και εχω 3 μαθηματα με μονοκινητήριο για PPL αλλα δε ξερω να οδηγήσω μηχανακι..) αυτο γινεται, βρισκεις εναν στην περιοχή σου και τα αναλαμβάνει αυτός... Τον πληρώνει είτε ο αγοραστής, είτε μισα μισα... Για 50αρι πανω απο 30€ δεν υπάρχει περιπτωση να σου παρει...
Joshua21 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2014 Άρα δηλαδή πρέπει να πουλήσω τα υπόλοιπα ξεχωριστά και το πλαίσιο με μεταβίβαση. Γι αυτό πρέπει απλά να έχω την άδεια έτσι; Άρα πάλι μανούρα ανανέωση την άδεια + ασφάλεια, γιατί αν δε βάλεις ασφάλεια πρέπει να παραδόσεις πινακίδες, κι αν παραδόσεις πινακίδες παραδίδεις και την άδεια. Θα πέσει τρόχισμα και σκράπ. Εγώ ξανα ταξίδια στη πρωτεύουσα του νομού για παράβολα για το κωλο50ρι δε κάνω. Μιλάμε είναι τέτοια η διαδικασία της ανανέωσης της άδειας για το μοτοποδήλατο αν είσαι επαρχία χωρίς ΔΟΥ που σε βγάζει εξω φρενών. Για τη μεταβίβαση παρόμοια πράγματα. Γι αυτό μάλλον παράδοση πινακίδων κι άδειας, κατάργηση ασφάλειας, ανακύκλωση ή τρόχισμα το πλαίσιο, και πούλημα τα υπόλοιπα. Τα έχεις μπερδέψει λιγάκι μου φαίνεται. Για τα 50άρια ΔΕΝ υπάρχει διαδικασία ακινησίας στα κατά τόπους τμήματα τροχαίας. Δεν είναι ανάγκη να κάνεις ταξίδι ως τη πρωτεύουσα για να προμηθευτείς παράβολο δημοσίου, δίπλα από κάθε τμήμα τροχαίας υπάρχει κάποιος(διεκπεραιωτής/βιβλιοπωλείο/ψιλικατζίδικο) που πουλάει παράβολα. Επίσης για να το πουλήσεις δεν χρειάζεται να ανανεώσεις την άδεια, μπορεί να γίνει από τον αγοραστή τη στιγμή που θα βγάλει νέα άδεια. Εκτός βέβαια αν το κόλλημα σου είναι ότι έχεις πολλά χρόνια να ανανεώσεις την άδεια και τα χρήματα που χρειάζονται είναι περισσότερα από όσα μπορεί να πιάσει το μηχανάκι, οπότε πάσο. Ακριβως, του κανεις μια υπεύθυνη δήλωση οτι δεχεσε να μεταβιβασει το μηχανακι στο ονομα του, πέρνεις τα φραγκα και το σουταρεις. Βεβαια μετα πως εισαι σίγουρος οτι έγινε η μεταβίβαση; Γιατι μηχανακι μιλάμε αν επιτρεπεται; Δεν γίνεται έτσι ακριβώς. Αγοραστής και πωλητής φτιάχνουν ιδιωτικό συμφωνητικό(πωλητήριο) στο οποίο κάνουν γνήσιο της υπογραφής και οι δύο μέσα στην ίδια ημέρα. Καλό είναι να γίνει σε δύο αντίγραφα ώστε να κρατήσει το ένα ο πωλητής. Από κει και πέρα ο αγοραστής αφού έχει στην κατοχή του το μηχανάκι και την άδεια, μπορεί να πάει στην τροχαία για να βγάλει νέα άδεια στο όνομα του. Αλλά και να μην το κάνει, ο πωλητής είναι καλυμμένος εφόσον έχει στα χέρια του το ιδιωτικό συμφωνητικό ως απόδειξη ότι το έχει πουλήσει.
De@th L0rd Δημοσ. 4 Ιουνίου 2014 Μέλος Δημοσ. 4 Ιουνίου 2014 Τα έχεις μπερδέψει λιγάκι μου φαίνεται. Για τα 50άρια ΔΕΝ υπάρχει διαδικασία ακινησίας στα κατά τόπους τμήματα τροχαίας. Δεν είναι ανάγκη να κάνεις ταξίδι ως τη πρωτεύουσα για να προμηθευτείς παράβολο δημοσίου, δίπλα από κάθε τμήμα τροχαίας υπάρχει κάποιος(διεκπεραιωτής/βιβλιοπωλείο/ψιλικατζίδικο) που πουλάει παράβολα. Επίσης για να το πουλήσεις δεν χρειάζεται να ανανεώσεις την άδεια, μπορεί να γίνει από τον αγοραστή τη στιγμή που θα βγάλει νέα άδεια. Εκτός βέβαια αν το κόλλημα σου είναι ότι έχεις πολλά χρόνια να ανανεώσεις την άδεια και τα χρήματα που χρειάζονται είναι περισσότερα από όσα μπορεί να πιάσει το μηχανάκι, οπότε πάσο. Δεν γίνεται έτσι ακριβώς. Αγοραστής και πωλητής φτιάχνουν ιδιωτικό συμφωνητικό(πωλητήριο) στο οποίο κάνουν γνήσιο της υπογραφής και οι δύο μέσα στην ίδια ημέρα. Καλό είναι να γίνει σε δύο αντίγραφα ώστε να κρατήσει το ένα ο πωλητής. Από κει και πέρα ο αγοραστής αφού έχει στην κατοχή του το μηχανάκι και την άδεια, μπορεί να πάει στην τροχαία για να βγάλει νέα άδεια στο όνομα του. Αλλά και να μην το κάνει, ο πωλητής είναι καλυμμένος εφόσον έχει στα χέρια του το ιδιωτικό συμφωνητικό ως απόδειξη ότι το έχει πουλήσει. 1) Δεν ισχύει αυτό στη συγκεκριμένη περίπτωση. Το παραβολό(α) το εκδίδει μόνο η ΔΟΥ Λαμίας που είναι 3 ώρες μακριά (Να ξανατονήσω το γεγονός ότι πρόκειται για 50ΡΙ το οποίο θέλει 2 περίεργα παράβολα, ένα για το μετοχικο ταμείο στρατού κ κάτι άλλες τέτοιες πίπες) 2) Καλυμμένος δεν είναι καθόλου γιατί αν γίνει κάτι μέχρι να ολοκληρωθεί η μεταβίβαση (πχ παραβίασε στοπ) καλούν και τους 2 στο δικαστήριο ανεξάρτητα αν έχει πληρωθεί η κλήση. Τα ιδιωτικά συμφωνητικά δεν καλύπτουν τίποτε. Μόνο η ολοκλήρωση της μεταβίβασης. Μπορεί να δίνουν την εντύπωση ότι έτσι γίνεται, και να μπαίνουν επάνω γνήσια τις υπογραφής κτλ, άλλα ο ΝΟΜΟΣ δε τις αναγνωρίζει, με προσωπική εμπειρία αυτό. Αν ο ασφαλιστής σου ή ο δικηγόρος σου γνωρίζει τι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ συμβαίνει με τη νομοθεσία θα σε ενημερώσει γι αυτό. Οι υπέυθυνες δηλώσεις είναι κωλόχαρτα στο συγκεκριμένο θέμα. Στο κυρίως θέμα τώρα. Είναι παράνομο το μηχανάκι να κρατήσει τις πινακίδες εφόσον δεν πληρώνει ασφάλεια, γιατί νομίζω πέρισυ μπήκε αυτός ο νόμος, ασχέτως που πολλοί τα κυκλοφορούν ΜΕ πινακίδες παράνομα, χωρίς ανανεωμένη άδεια ούτε ασφάλεια. Ας μη ξεχνάμε το μηχανάκι δε λειτουργεί επομένως μιλάμε για πούλημα του σκαριού. Στην Αγγλία έχουν πιο ωραίο σύστημα, κρατάς τις πινακίδες σου και το βιβλιαράκι, και όταν πουληθεί το κάνει ο άλλος ότι θέλει. Η μεταβίβαση γίνεται στο ίδιο αστυνομικό τμήμα. Όχι αν το πουλήσω εγώ στα Καμένα Βούρλα, φτιάχνουμε χαρτιά εκεί κ ολοκληρώνεται στη Λιβαδειά που το θέλει ο άλλος, αυτά είναι ελληνικές μαλακίες. Αγγλία σε 45 λεπτά της ώρας ξεμπερδέυεις. Απλά πιστεύω πως είσαι κάτοικος μεγάλης πόλης που εκεί είναι πολύ πιο απλά τα πράγματα αν πουληθεί στην ίδια περιοχή. Όλα αυτά που λέω ίσχυαν πριν από 6 μήνες που έκανα την ανανέωση. Τώρα αν άλλαξαν τόσο πολύ οι διαδικασίες για τα 50ρια μέσα σ αυτό το χρονικό διάστημα, πάω πάσο. ειναι και ωραίο ρε γμτ... θα το επαιρνα (ξερω να κουμανταρω αυτοκινητο, σκαφη έως 25 μ και εχω 3 μαθηματα με μονοκινητήριο για PPL αλλα δε ξερω να οδηγήσω μηχανακι..) αυτο γινεται, βρισκεις εναν στην περιοχή σου και τα αναλαμβάνει αυτός... Τον πληρώνει είτε ο αγοραστής, είτε μισα μισα... Για 50αρι πανω απο 30€ δεν υπάρχει περιπτωση να σου παρει... Το μόνο καλό που έχει lol, γιατί αν κάνεις search στο ίντερνετ θα δείς μόνο προβλήματα.
Joshua21 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2014 1) Δεν ισχύει αυτό στη συγκεκριμένη περίπτωση. Το παραβολό(α) το εκδίδει μόνο η ΔΟΥ Λαμίας που είναι 3 ώρες μακριά (Να ξανατονήσω το γεγονός ότι πρόκειται για 50ΡΙ το οποίο θέλει 2 περίεργα παράβολα, ένα για το μετοχικο ταμείο στρατού κ κάτι άλλες τέτοιες πίπες) 2) Καλυμμένος δεν είναι καθόλου γιατί αν γίνει κάτι μέχρι να ολοκληρωθεί η μεταβίβαση (πχ παραβίασε στοπ) καλούν και τους 2 στο δικαστήριο ανεξάρτητα αν έχει πληρωθεί η κλήση. Τα ιδιωτικά συμφωνητικά δεν καλύπτουν τίποτε. Μόνο η ολοκλήρωση της μεταβίβασης. Μπορεί να δίνουν την εντύπωση ότι έτσι γίνεται, και να μπαίνουν επάνω γνήσια τις υπογραφής κτλ, άλλα ο ΝΟΜΟΣ δε τις αναγνωρίζει, με προσωπική εμπειρία αυτό. Αν ο ασφαλιστής σου ή ο δικηγόρος σου γνωρίζει τι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ συμβαίνει με τη νομοθεσία θα σε ενημερώσει γι αυτό. Οι υπέυθυνες δηλώσεις είναι κωλόχαρτα στο συγκεκριμένο θέμα. Στο κυρίως θέμα τώρα. Είναι παράνομο το μηχανάκι να κρατήσει τις πινακίδες εφόσον δεν πληρώνει ασφάλεια, γιατί νομίζω πέρισυ μπήκε αυτός ο νόμος, ασχέτως που πολλοί τα κυκλοφορούν ΜΕ πινακίδες παράνομα, χωρίς ανανεωμένη άδεια ούτε ασφάλεια. Ας μη ξεχνάμε το μηχανάκι δε λειτουργεί επομένως μιλάμε για πούλημα του σκαριού. Στην Αγγλία έχουν πιο ωραίο σύστημα, κρατάς τις πινακίδες σου και το βιβλιαράκι, και όταν πουληθεί το κάνει ο άλλος ότι θέλει. Η μεταβίβαση γίνεται στο ίδιο αστυνομικό τμήμα. Όχι αν το πουλήσω εγώ στα Καμένα Βούρλα, φτιάχνουμε χαρτιά εκεί κ ολοκληρώνεται στη Λιβαδειά που το θέλει ο άλλος, αυτά είναι ελληνικές μαλακίες. Αγγλία σε 45 λεπτά της ώρας ξεμπερδέυεις. Απλά πιστεύω πως είσαι κάτοικος μεγάλης πόλης που εκεί είναι πολύ πιο απλά τα πράγματα αν πουληθεί στην ίδια περιοχή. Όλα αυτά που λέω ίσχυαν πριν από 6 μήνες που έκανα την ανανέωση. Τώρα αν άλλαξαν τόσο πολύ οι διαδικασίες για τα 50ρια μέσα σ αυτό το χρονικό διάστημα, πάω πάσο. 1) Για να μην τρελαθούμε, τελευταία φορά που ανανέωσα άδεια σε 50άρι ήταν αρχές 2012. Και το παράβολο και το ένσημο ΜΤΣ τα αγόρασα από ένα βιβλιοπωλείο που ήταν δίπλα στην τροχαία. Με τη μόνη διαφορά ότι τα πλήρωσα ~20% παραπάνω από την ονομαστική τους αξία. Ναι, μόνο δημόσια ταμεία τα πουλάνε αυτά, από εκεί τα παίρνουν και οι μεταπωλητές. 2) Για να μην τρελαθούμε πάλι, από πότε καλούν στο δικαστήριο τον οδηγό και τον ιδιοκτήτη του οχήματος στην περίπτωση παραβίασης stop? Από πότε τα ιδιωτικά συμφωνητικά δεν καλύπτουν τίποτα? Πως προκύπτουν τα παραπάνω? Όσο για το πρώτο, σύμφωνα με την παράγραφο 11 του άρθρου 4 του ΚΟΚ η παραβίαση STOP είναι διοικητική παράβαση(όχι πλημμέλημα), και τιμωρείται με 700€ πρόστιμο / 9 πόντους / 20 ημέρες αφαίρεση στοιχείων και διπλώματος. Καμία σχέση με δικαστήριο. Όσο για το δεύτερο, δες το παρακάτω link: http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26516&subid=2&pubid=65381 Μην μπερδεύεσαι με τα οχήματα που παίρνουν άδεια κυκλοφορίας και πινακίδες από το υπουργείο, αυτά δεν μεταβιβάζονται με ιδιωτικό συμφωνητικό, αυτά μεταβιβάζονται μόνο με υπογραφή πωλητή-αγοραστή στο μηχανολογικό. Για τα μοτοποδήλατα η μεταβίβαση γίνεται με ιδιωτικό συμφωνητικό, η διαδικασία στην τροχαία μετά είναι απλά η μετεγγραφή και η έκδοση άδειας κυκλοφορίας. Στο κυρίως θέμα τώρα, από τη μία όπως λες είναι παράνομο να έχει πινακίδες πάνω ένα μηχανάκι εφόσον είναι ανασφάλιστο, από την άλλη όμως, όπως έγραψα και παραπάνω, ΔΕΝ υπάρχει διαδικασία ακινησίας. Μπορείς να μου εξηγήσεις πως ακριβώς θα κάνει ακινησία κάποιος στο μοτοποδήλατο του εφόσον δεν προβλέπεται? Όσο για τα υπόλοιπα συμφωνώ, βρίσκω εντελώς ηλίθιο το σύστημα μεταβιβάσεων μοτοποδηλάτων που έχουμε, και σίγουρα όταν μένεις σε πόλη βολεύεσαι περισσότερο μια και έχεις τις δημόσιες υπηρεσίες πιο κοντά σου σε σχέση με το να μένεις σε χωριό.
De@th L0rd Δημοσ. 4 Ιουνίου 2014 Μέλος Δημοσ. 4 Ιουνίου 2014 1) Για να μην τρελαθούμε, τελευταία φορά που ανανέωσα άδεια σε 50άρι ήταν αρχές 2012. Και το παράβολο και το ένσημο ΜΤΣ τα αγόρασα από ένα βιβλιοπωλείο που ήταν δίπλα στην τροχαία. Με τη μόνη διαφορά ότι τα πλήρωσα ~20% παραπάνω από την ονομαστική τους αξία. Ναι, μόνο δημόσια ταμεία τα πουλάνε αυτά, από εκεί τα παίρνουν και οι μεταπωλητές. 2) Για να μην τρελαθούμε πάλι, από πότε καλούν στο δικαστήριο τον οδηγό και τον ιδιοκτήτη του οχήματος στην περίπτωση παραβίασης stop? Από πότε τα ιδιωτικά συμφωνητικά δεν καλύπτουν τίποτα? Πως προκύπτουν τα παραπάνω? Όσο για το πρώτο, σύμφωνα με την παράγραφο 11 του άρθρου 4 του ΚΟΚ η παραβίαση STOP είναι διοικητική παράβαση(όχι πλημμέλημα), και τιμωρείται με 700€ πρόστιμο / 9 πόντους / 20 ημέρες αφαίρεση στοιχείων και διπλώματος. Καμία σχέση με δικαστήριο. Όσο για το δεύτερο, δες το παρακάτω link: http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26516&subid=2&pubid=65381 Μην μπερδεύεσαι με τα οχήματα που παίρνουν άδεια κυκλοφορίας και πινακίδες από το υπουργείο, αυτά δεν μεταβιβάζονται με ιδιωτικό συμφωνητικό, αυτά μεταβιβάζονται μόνο με υπογραφή πωλητή-αγοραστή στο μηχανολογικό. Για τα μοτοποδήλατα η μεταβίβαση γίνεται με ιδιωτικό συμφωνητικό, η διαδικασία στην τροχαία μετά είναι απλά η μετεγγραφή και η έκδοση άδειας κυκλοφορίας. Στο κυρίως θέμα τώρα, από τη μία όπως λες είναι παράνομο να έχει πινακίδες πάνω ένα μηχανάκι εφόσον είναι ανασφάλιστο, από την άλλη όμως, όπως έγραψα και παραπάνω, ΔΕΝ υπάρχει διαδικασία ακινησίας. Μπορείς να μου εξηγήσεις πως ακριβώς θα κάνει ακινησία κάποιος στο μοτοποδήλατο του εφόσον δεν προβλέπεται? Όσο για τα υπόλοιπα συμφωνώ, βρίσκω εντελώς ηλίθιο το σύστημα μεταβιβάσεων μοτοποδηλάτων που έχουμε, και σίγουρα όταν μένεις σε πόλη βολεύεσαι περισσότερο μια και έχεις τις δημόσιες υπηρεσίες πιο κοντά σου σε σχέση με το να μένεις σε χωριό. Αν και έχουμε κολλήσει στα παραπάνω, ξαναλέω : Δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ μεταπωλητής γι αυτά τα πράγματα στη περιοχή που μένω και για το δεύτερο, γι διοικητική παράβαση stop με μοτοποδήλατο που ήταν προς μεταβίβαση και η κλήση πληρώθηκε μέσα στην ίδια βδομάδα, έστειλαν κλητήριο θέσπισμα και στον αγοραστή και σε μένα. Παρουσιάστηκα στο δικαστήριο και με ενημέρωσαν και αυτοί, και ο δικηγόρος μου κ ο ασφαλιστής μου, ότι τα ιδιωτικά συμφωνητικά δεν έχουν ΚΑΜΙΑ ισχύ μέχρι να μεταβιβαστεί πλήρως το μοτοποδήλατο. Κοινώς αν δημιουργήσει ατύχημα ο άλλος ενώ είναι ακόμη στο όνομα σου, δε πα να έχεις 10 χαρτιά ότι είναι υπεύθυνος ο άλλος, με τα δικαστήρια θα μπλέξεις έτσι κι αλλιώς. Δε λέω ότι δε θα δικαιωθείς, αυτό είναι σίγουρο, απλά ο χρόνος που θα σε τραβάνε από τη δουλειά σου ή την προσωπική σου ζωή με την ταλαιπωρία δικαστήρια, είναι πολύτιμος. Αυτά δε τα βγάζω από το κεφάλι μου, έχουν συμβεί και σε μένα κ σε γνωστούς μου.
Joshua21 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2014 Αν και έχουμε κολλήσει στα παραπάνω, ξαναλέω : Δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ μεταπωλητής γι αυτά τα πράγματα στη περιοχή που μένω και για το δεύτερο, γι διοικητική παράβαση stop με μοτοποδήλατο που ήταν προς μεταβίβαση και η κλήση πληρώθηκε μέσα στην ίδια βδομάδα, έστειλαν κλητήριο θέσπισμα και στον αγοραστή και σε μένα. Παρουσιάστηκα στο δικαστήριο και με ενημέρωσαν και αυτοί, και ο δικηγόρος μου κ ο ασφαλιστής μου, ότι τα ιδιωτικά συμφωνητικά δεν έχουν ΚΑΜΙΑ ισχύ μέχρι να μεταβιβαστεί πλήρως το μοτοποδήλατο. Κοινώς αν δημιουργήσει ατύχημα ο άλλος ενώ είναι ακόμη στο όνομα σου, δε πα να έχεις 10 χαρτιά ότι είναι υπεύθυνος ο άλλος, με τα δικαστήρια θα μπλέξεις έτσι κι αλλιώς. Δε λέω ότι δε θα δικαιωθείς, αυτό είναι σίγουρο, απλά ο χρόνος που θα σε τραβάνε από τη δουλειά σου ή την προσωπική σου ζωή με την ταλαιπωρία δικαστήρια, είναι πολύτιμος. Αυτά δε τα βγάζω από το κεφάλι μου, έχουν συμβεί και σε μένα κ σε γνωστούς μου. Μου έρχεται να βαρέσω το κεφάλι μου στον τοίχο με αυτά που γράφεις. Το κλητήριο θέσπισμα αφορά ποινικά αδικήματα και όχι διοικητικές παραβάσεις, στη δική σου περίπτωση όμως από ότι υποστηρίζεις φαίνεται ότι ισχύουν άλλοι νόμοι... Σηκώνω τα χέρια ψηλά.
Προτεινόμενες αναρτήσεις