anestis_top Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2017 Φεύγουμε όμως εκτός θέματος. Εγω είμαι κατά των ακριβών κινητών γιατί η στατιστική ειναι αμείλικτη. Ολα τα κινητά τρώνε σουπες. Ναι σίγουρα δεν αντιλέγω. Απλά το ανέφερα για να τονίσω από πού ξεκίνησαν την ιδέα του Total Support και νομίζει πολύς κόσμος πως είναι το ίδιο πράμα με την ασφάλιση. Το θέμα είναι πως τους έχουν βάλει να λένε ότι σε καλύπτει ότι και να πάθει. Και όταν πάθει την παθαίνεις κι εσύ μαζί... Τεσπα. Γενικά μακριά από τέτοιου είδους μούφα εγγυήσεις της πλάκας. Δεν σου προσφέρουν τίποτα παραπάνω από την εργοστασιακή εγγύηση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
spysif Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 Καλημέρα. Αγόρασα πριν από καμιά 20αριά μέρες μια F&U τηλεόραση από τον Κωτσόβολο για το χωριό στα 150 ευρώ. Με πήρε χθες μια ευγενέστατη κυρία για να με ενημερώσει για το total support (20 ευρώ) και αν με ενδιαφέρει. Η τηλεόραση έχει 3 χρόνια εγγύηση, οπότε αυξάνεται στα 5. Και μου ανέφερε και τα περί άμεσης παραλαβής και επιδιόρθωσης πιθανών προβλημάτων και ότι γίνεται άμεσα από αυτούς και όχι από τον κατασκευαστή κλπ κλπ. Της είπα να με ξανακαλέσει σήμερα. Ποια η γνώμη σας; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sheogorath Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 Έχω ακούσει ότι σφυρίζουν κλέφτικα αν είσαι στην εγγύηση τους και όχι του κατασκευαστή. Δεν έχω προσωπική γνώμη όμως. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 Δεν χρειάζεται ,μην πληρώσεις . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
isay Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 54 λεπτά πριν, spysif είπε Καλημέρα. Αγόρασα πριν από καμιά 20αριά μέρες μια F&U τηλεόραση από τον Κωτσόβολο για το χωριό στα 150 ευρώ. Με πήρε χθες μια ευγενέστατη κυρία για να με ενημερώσει για το total support (20 ευρώ) και αν με ενδιαφέρει. Η τηλεόραση έχει 3 χρόνια εγγύηση, οπότε αυξάνεται στα 5. Και μου ανέφερε και τα περί άμεσης παραλαβής και επιδιόρθωσης πιθανών προβλημάτων και ότι γίνεται άμεσα από αυτούς και όχι από τον κατασκευαστή κλπ κλπ. Της είπα να με ξανακαλέσει σήμερα. Ποια η γνώμη σας; Φάτα σε σουβλάκια/ποτα/κλπ και επισης αν σου βγει προβλημα εντός εγγύησης ασχολήσου απευθειας με τη μαμα εταιρεία. Ακομα κι αν σου βγει προβλημα εκτος μαμίσιας εγγύησης (δηλαδη 4-5ο χρονο) θα βρουν απειρες δικαιολογίες οτι φταις εσυ και οτι δε ειναι υποχρεωμένοι να την φτιάξουν. Το παρών νήμα εχει φτάσει τις 4 σελίδες .... τυχαίο; Δε νομίζω 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
spysif Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 Μα έτσι κι αλλιώς, το πιθανότερο ήταν ότι θα έλεγα όχι, αλλά είπα άστο μια μέρα ακόμα.... Τέσπα, με πήρε πριν λίγο και της είπα ευχαριστώ δε θα πάρω.... Ευχαριστώ για τις απόψεις σας!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
aello Δημοσ. 7 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 7 Μαρτίου 2018 Αγορασαμε τον αυγουστο φουρνο tefal με total support δηλ συν 129.90 ευρω χωριστα της τιμης κ δυστυχως χτες την ωρα που μαγειρευα εσπασε το τζαμι.πιστευω οτι ηταν ραγισμενο εξαρχης με τον τροπο που εσπασε. Απευθυνθηκα στο τοπικο καταστημα και μου ειπαν οτι αυτο καλυπτει μονο λειτουργικες δαπανες. Πηρα τηλεφωνο στα κεντρικα και μου ειπαν τ ιδια περιπου συν οτι λεει σε μια παραγραφο οτι οταν ειναι δικη μας ευθυνη -αρα παντα θεωρω αφου παντα θα λενε ειναι δικη σας ευθυνη- δεν καλυπτεται. Μηπως πρεπει να γινει κατι για την υποθεση αυτη; να σταματησει αυτη η κοροιδια; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 7 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 7 Μαρτίου 2018 10 λεπτά πριν, aello είπε Αγορασαμε τον αυγουστο φουρνο tefal με total support δηλ συν 129.90 ευρω χωριστα της τιμης κ δυστυχως χτες την ωρα που μαγειρευα εσπασε το τζαμι.πιστευω οτι ηταν ραγισμενο εξαρχης με τον τροπο που εσπασε. Απευθυνθηκα στο τοπικο καταστημα και μου ειπαν οτι αυτο καλυπτει μονο λειτουργικες δαπανες. Πηρα τηλεφωνο στα κεντρικα και μου ειπαν τ ιδια περιπου συν οτι λεει σε μια παραγραφο οτι οταν ειναι δικη μας ευθυνη -αρα παντα θεωρω αφου παντα θα λενε ειναι δικη σας ευθυνη- δεν καλυπτεται. Μηπως πρεπει να γινει κατι για την υποθεση αυτη; να σταματησει αυτη η κοροιδια; Εχεις ακουσει εσυ πολλες περιπτωσεις στις οποιες το τζαμι ενος φουρνουν να σπαει μονο του? Επισης αν ηταν ραγισμενο απο την αρχη το τζαμι δεν θα το εβλεπες? Σε ολα τα ηλεκτρικα/ηλεκτρονικα ισχυει αυτο,οτι εγγυησεις δεν καλυπτουν φθορες τις οποιες προκαλει ο χρηστης. 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gRim Δημοσ. 7 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 7 Μαρτίου 2018 23 minutes ago, Fulgore said: Εχεις ακουσει εσυ πολλες περιπτωσεις στις οποιες το τζαμι ενος φουρνουν να σπαει μονο του? Επισης αν ηταν ραγισμενο απο την αρχη το τζαμι δεν θα το εβλεπες? Σε ολα τα ηλεκτρικα/ηλεκτρονικα ισχυει αυτο,οτι εγγυησεις δεν καλυπτουν φθορες τις οποιες προκαλει ο χρηστης. Το θέμα είναι ότι οι πωλητές λένε ψέματα ότι και καλά θα σε καλύψουν ακόμα και σε περίπτωση ατυχήματος κτλ...τουλάχιστον σε συσκευές όπως κινητά, κονσόλες κτλ και συνήθως κανείς δεν ζητά να τα δει αυτά γραμμένα. Κάνε μια βόλτα από κωτσόβολο να δεις τι θα σου πούνε..μια φορά που νευρίασα γιατί μου πρότειναν 100 ευρώ για έξτρα εγγύηση σε συσκευή που είχα πάρει με προσφορά 200 ευρώ είπα στον πωλητή ότι όχι μόνο ήταν εξωφρενικό το ποσό για έξτρα εγγύηση αλλά ζήτησα να δω γραπτώς του όρους γιατί φοβόμουν ότι έκανε λάθος (για να μη του πω κατάμουτρα ότι πίστευα ότι έλεγε ψέματα) και τότε μου είπε ότι ναι επίσημα δεν καλύπτουν αλλά μεταξύ τους κάνουν τα στραβά μάτια...μιλάμε για πολλές φάπες.. Όπως και να έχει μπορούν εύκολα να τα ρίξουν όλα στον χρήστη και να το βγάλουν εκτός εγγύησης και κάτσε εσύ άμα έχεις όρεξη να τρέχεις σε εμπειρογνώμονες και στα δικαστήρια.. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 7 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 7 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 25 λεπτά πριν, gRim είπε Το θέμα είναι ότι οι πωλητές λένε ψέματα ότι και καλά θα σε καλύψουν ακόμα και σε περίπτωση ατυχήματος κτλ...τουλάχιστον σε συσκευές όπως κινητά, κονσόλες κτλ και συνήθως κανείς δεν ζητά να τα δει αυτά γραμμένα. Αρα ποιος φταιει περισσοτερο,ο πωλητης ο οποιος οπως ειναι λογικο προσπαθει να πουλησει κατι(γιατι αλλιως απο μονος σου δεν προκειται σχεδον ποτε να ζητησεις για επιπλεον εγγυηση) ή ο πελατης που πληρωνει και υπογραφει κατι στο οποιο δεν διαβαζει καν τους ορους? Αλλο η επισημη εγγυηση που παρεχει η εταιρεια/κατασκευαστης και αλλο η εγγυηση που προσφερει ο καθε πωλητης(Κωτσοβολος,public,mediamarkt κλπ). Στην πρωτη περιπτωση ευθυνη φερνει σχεδον αποκλειστικα η εταιρεια απο την οποια εγινε η αγορα,στην δευτερη αποκλειστικα ο πωλητης. Επεξ/σία 7 Μαρτίου 2018 από Fulgore Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gRim Δημοσ. 7 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 7 Μαρτίου 2018 1 hour ago, Fulgore said: Αρα ποιος φταιει περισσοτερο,ο πωλητης ο οποιος οπως ειναι λογικο προσπαθει να πουλησει κατι(γιατι αλλιως απο μονος σου δεν προκειται σχεδον ποτε να ζητησεις για επιπλεον εγγυηση) ή ο πελατης που πληρωνει και υπογραφει κατι στο οποιο δεν διαβαζει καν τους ορους? Αλλο η επισημη εγγυηση που παρεχει η εταιρεια/κατασκευαστης και αλλο η εγγυηση που προσφερει ο καθε πωλητης(Κωτσοβολος,public,mediamarkt κλπ). Στην πρωτη περιπτωση ευθυνη φερνει σχεδον αποκλειστικα η εταιρεια απο την οποια εγινε η αγορα,στην δευτερη αποκλειστικα ο πωλητης. Το topic αφορά την έξτρα εγγύηση που παρέχει ο κωτσόβολος και μόνο σε αυτή αναφέρθηκα. Για εμένα φταίει και ο αγοραστής που δεν διαβάζει τους όρους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 7 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 7 Μαρτίου 2018 1 λεπτό πριν, gRim είπε Το topic αφορά την έξτρα εγγύηση που παρέχει ο κωτσόβολος και μόνο σε αυτή αναφέρθηκα. Για εμένα φταίει και ο αγοραστής που δεν διαβάζει τους όρους. Μα αυτο ακριβως τονιζω,οτι επειδη ακριβως μιλαμε για εγγυηση πωλητη ειναι ενας λογος παραπανω για να κοιτας παντα τι ακριβως προσφερει και ζηταει οσα ζηταει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimips Δημοσ. 8 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 8 Μαρτίου 2018 Παιδιά προσοχή με αυτους από τα μεγάλα καταστήματα. Όπως και οι πωλητές καρτοκινητης και συμβολαίων. Αυτές οι πωλήσεις είναι το μπόνους τους μπορούν να σου πουν τα πάντα για να πουλήσουν εφόσον δεν στα δίνουν γραπτώς. Εγώ τον άλλον τον ρωτούσα που τα λέει αυτά που μου λέει στο συμβόλαιο και απαντούσε στο λέω εγώ που είμαι 10 χρόνια σε αυτή τη δουλειά. Μιλάμε για ξεδιάντροπους και μετά άμα αρχίσεις να φωνάζεις σου λένε είναι η πολιτική του καταστήματος εγώ είμαι ένας απλός υπάλληλος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
navouxodonosoras Δημοσ. 21 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2018 Παιδιά μου έσπασε το IPhone η οθόνη και έχω κάνει ασφάλεια στο κινητό μου από κοτσωβολο. Ξέρει κανείς εάν μου το αντικαταστήσουν όπως λέει η ασφάλεια; Σας έχει τύχει σε κινητό apple; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sheogorath Δημοσ. 21 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2018 Καλή τύχη. Θα την χρειαστείς. Καλή τύχη... Έχε το χαρτί που υπέγραψες μαζί σου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα