tonycooper Δημοσ. 1 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 1 Ιουνίου 2014 Θα ηθελα να ενημερωσω τουλαχιστον οσους μπορω για την καλυψη της εγγυησης που προσφερει ο Kotsovolos με το total suport.. εγω την πατησα, τα καταφερανε να μας εξαπατησουν!!! δεν προσφερει τπτ περισσοτερο απο την εργοστασιακη εγγυηση... μας ελεγαν "θα σε καλυπτει σε ολα". Μουφες!!!! προσφατα πηγαμε για επισκευη τον φορητο οπου μας εβγαλε ζημια στο μεντεσε της οθονης απο την χρηση.. απλα μας ξεπεταξανε, λεγοντας μας οτι ειναι δικια μας υπαιτιοτητα!!! δεν το ξεραμε να μην ανοιγοκληνουμε την οθονη!!! Ψεύτες!!!!!!!!!!!!! 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Rod@X Δημοσ. 1 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 1 Ιουνίου 2014 Δώσε πιο πολλές λεπτομέρειες, είναι ενδιαφέρουσα -διδακτική περιπέτεια. (Και καμιά φώτο από τη ζημιά θα βοήθαγε) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
XronisR Δημοσ. 1 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 1 Ιουνίου 2014 Θα ηθελα να ενημερωσω τουλαχιστον οσους μπορω για την καλυψη της εγγυησης που προσφερει ο Kotsovolos με το total suport.. εγω την πατησα, τα καταφερανε να μας εξαπατησουν!!! δεν προσφερει τπτ περισσοτερο απο την εργοστασιακη εγγυηση... μας ελεγαν "θα σε καλυπτει σε ολα". Μουφες!!!! προσφατα πηγαμε για επισκευη τον φορητο οπου μας εβγαλε ζημια στο μεντεσε της οθονης απο την χρηση.. απλα μας ξεπεταξανε, λεγοντας μας οτι ειναι δικια μας υπαιτιοτητα!!! δεν το ξεραμε να μην ανοιγοκληνουμε την οθονη!!! Ψεύτες!!!!!!!!!!!!! Ειχε διαφορα πακετα νομιζω ο Κωτσο,με το πιο ακριβο να καλυπτει και την οθονη.. http://www.support360.gr/support_pc.htm Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tonycooper Δημοσ. 1 Ιουνίου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 1 Ιουνίου 2014 θα ανεβασω φωτο μολις τον ξανα παρω στα χερια μου!!! εχει και αλλα πακετα ο κωτσο, αλλα και αυτο το πακετο των 270 ευρω για εναν υπολογηστη των 800 ευρω δεν ειναι και λιγο περιμενα και κατι παραπανω, οπως και αυτα που γραφει το πακετο δλδ!!! απλα μεσα στο τοταλ σαπορτ γραφει οτι δεν καλυπτει ζημιες που προκαλουντε απο κακη χρηση και πατησαν εκει!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
.::NikoS::. Δημοσ. 1 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 1 Ιουνίου 2014 Απορώ με τον κόσμο που τουμπάρετε τόσο εύκολα και πληρώνει για τέτοιες λαλακίες. Έχει βουίξει ο τόπος με δαυτα. 15 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
XronisR Δημοσ. 2 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 2 Ιουνίου 2014 Πηγαινε σε αλλο καταστημα να δεις τι θα σου πουνε... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chalksot Δημοσ. 7 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 7 Ιουνίου 2014 Πρόσφατα αγόρασα ένα πλυντήριο ρούχων Samsung και πήρα και το total support, 5 έτη με 73,90 Ευρώ. (435 το πλυντήριο). Ο πωλητής με διαβεβαίωσε ότι σε οποιαδήποτε βλάβη, έρχονται, το παίρνουν, το φτιάχνουν και το ξαναφέρνουν χωρίς πρόσθετες επιβαρύνσεις. Ακολούθως, αφού διάβασα το συμφωνητικό, αναφέρει ότι αν στο πλυντήριο προκληθεί βλάβη από άλατα του νερού, δεν ισχύει το total support. Όπως πάντα, παρακάλα να μην πάθουν τίποτα... 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikos_alfa Δημοσ. 7 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 7 Ιουνίου 2014 ρε παιδιά αν είναι δυνατόν να αγοράζετε εγγύηση τσάμπα λεφτά είναι δώστε μου 80 εύρω και σας δίνω παραπάνω εγγύηση μονό κάτι παππούδες ψαρώνουν εννοείται πως δεν υπάρχει περίπτωση να το φτιάξουν τσάμπα αφού υπάρχει και support 360 που είναι το συνεργείο τους και το χρυσοπληρώνεις άπλα έχουν βρει μια πατέντα να βγάζουν λεφτά από αέρα χρυσό με έκανε ο πωλητής να βάλω έγκαυση άλλα ούτε καν 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
arc Δημοσ. 8 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 8 Ιουνίου 2014 Η αγορά ηλεκτρικών/ηλεκτρονικών πλέον βασίζεται στο μοντέλο Αγοράζεις φθηνά το προϊόν Αν εχεις σοβαρή βλάβη εΚτός εγγύησης το κόστος επισκευής ειναι συγκρίσιμο με την αγορά νεας συσκευής. Ο χρόνος βιώσιμης (οικονομικά με βάση βλάβες) χρήσης του προϊόντος είναι πολύ πιο μικρός απο το παρελθόν. Πλέον ειναι στατιστικά σπάνιο να έχουμε συσκευές που ζουν για 15 χρόνια. Ακόμα και τα 10 χρόνια θεωρούνται «Θείο δώρο» Με βάση το παραπάνω θεωρώ έξυπνη επένδυση οποιαδήποτε επέκταση εγγύησης στα 5 χρόνια γιατί οποιαδήποτε σοβαρή βλάβη που οφείλεται σε σχεδιαστικό λάθος θα έχει εμφανιστεί μέχρι τότε και στο υπολοιπο διάστημα (μέχρι την απόσυρση του) συνήθως είναι μικρές βλάβες που τις φτιάχνει ο μάστορας της γειτονιάς. Εννοείται οτι οποιαδήποτε επέκταση πρέπει να αγοράζεται από την επισημη εταιρεία και οχι από ομάδες/παροχές τρίτων ΕΚΤΟΣ αν κάποια ομάδα τρίτων εχει αποδείξει την αξία των υπηρεσιών της. Στο εξωτερικό εχει αρχίσει να εμφανίζεται και το μοντέλο «ασφάλισης των προϊόντων σε βλάβες» που επισης θεωρώ έξυπνη κίνηση για τους ίδιος λόγους. Αν σκάσει βαριά βλάβη, η ασφαλιστική καλύπτει το κόστος επισκευής. Πριν ένα χρόνο αγόρασα πλυντήριο Bosch. Ήξερα οτι η Bosch παρείχε επέκταση σε αρκετά ικανοποιητική τιμή. Όταν πήγα στον Κώτσο προσπάθησαν παράλληλα με το πλυντήριο να μου σπρώξουν το total support. Μάλιστα ο πωλητής έφτασε στο σημείο να προσπαθεί να με πείσει οτι το δικό τους total support είναι πιο αξιόπιστο από το επισημο. Η αλήθεια ειναι οτι ειναι πιο φθηνό αλλά πιο αξιοπιστο ... δεν με έπεισαν. Τελικά αγόρασα το πλυντήριο από αλλου (πιο ακριβά, αλλά δεν μου έλεγαν παρλαπίπες) και αγόρασα την εγγύηση απευθείας από την bosch. Φτου-φτου μέχρι τώρα δεν τους χρειάστηκα, αλλά οι επεκτάσεις εγγύησης πρέπει να αγοράζονται μόνο από τις επισημες εταιρείες που εχουν στοκ από τα ακριβά ανταλλακτικά. Όταν με το καλό εμφανιστεί κάποια αλλη εταιρεία με δοκιμασμένα αξιόπιστο support θα αναιρέσω το προηγούμενο. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikos_alfa Δημοσ. 8 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 8 Ιουνίου 2014 όχι οι επεκτάσεις είναι μέγα λάθος να γίνεται είναι μια μούφα για να περνούν λεφτά παραπάνω νομίζεις ότι μετά τα τρία χρόνια θα σου φέρουν καινούργιο πλυντήριο? όχι άπλα δεν θα σου πάρουν εργατικά και θα χρυσοπληρώσεις το ανταλλακτικό άρα κέρδος για εσένα 0 για κάθε συσκευή στο σπίτι σου να πληρώνεις +100 εύρω 5 συσκευές να κάνεις επέκταση παίρνεις καινούργια την μια 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
grotenfrod Δημοσ. 8 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 8 Ιουνίου 2014 Οι εργαζόμενοι στον Κώτσο πάντως το έχουν αστείο "Ναι άστα κατάφερα και του πούλησα total support." από φίλο που δουλεύει εκεί. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
arc Δημοσ. 8 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 8 Ιουνίου 2014 όχι οι επεκτάσεις είναι μέγα λάθος να γίνεται είναι μια μούφα για να περνούν λεφτά παραπάνω νομίζεις ότι μετά τα τρία χρόνια θα σου φέρουν καινούργιο πλυντήριο? όχι άπλα δεν θα σου πάρουν εργατικά και θα χρυσοπληρώσεις το ανταλλακτικό άρα κέρδος για εσένα 0 για κάθε συσκευή στο σπίτι σου να πληρώνεις +100 εύρω 5 συσκευές να κάνεις επέκταση παίρνεις καινούργια την μια Δεν μπορώ να καταλάβω αν η απαντηση σου ειναι απλώς εναντίον του kotso total support ή αν τα επιχειρήματα σου ειναι γενικά εναντίον της επεκτασης εγγύησης μιας εταιρείας. Στην πρώτη περιπτωση σου, σε παραπέμπω να διαβάβεις πάλι (αλλά προσεκτικά) την προηγούμενη απαντηση μου και να εντοπίσεις τα δυο σημεία που γράφω ξεκάθαρα οτι ειμαι εναντιον της επεκτασης απο τρίτους. Στη δεύτερη περιπτωση πραγματικά θα ήθελα να ξέρω που διάβασες αυτούς του όρους για την επεκταση που ανεφερα παραπάνω. Αν μιλάς γενικά, είναι λάθος προσεγγιση και απαντηση. Πιο συγκεκριμένα: Δεν με ενδιαφέρει αν στα τρια χρόνια που φέρουν αλλο μεταχειρισμένο πλυντήριο. Εγω θέλω να μη χρειαστεί να αγοράσω άλλο και επιπλέον να μη χρειαστεί να πληρώσω μισό πλυντήριο σε ανταλλακτικά. Αν η υπαιτιοτητα δεν είναι δική μου (π.χ. έσπασα κάτι ή κάηκε λόγω κεραυνου) τοτε δεν θα πληρώσω τιποτα, ουτε εργατικά, ουτε ανταλλακτικά. Αν η μαλακια ειναι δική μου είναι αλλο θέμα Που διάβασες εσύ οτι πληρώνω την επισκεψη; Αν μιλάς για άλλη εταιρεία/μάρκα τοτε ειναι αστοχη η γενίκευση Ένα καλό πλυντήριο εχει 600 ευρω και η επέκταση κάπου στα 90 ευρω. Αν παρουσιάσει σοβαρή βλάβη μέσα στην επέκταση εχω κάνει ήδη αποσβεση και η διαφορά(διαφορές αν ειναι πολλές οι βλάβες) ειναι καθαρό κέρδος και το κυριότερο χωρίς νεους μπελάδες αγοράς νεας συσκευής. Το αν συμφέρει ή όχι το κρίνεις κατά περιπτωση. Π.χ. στην περιπτωση κινητου των 200 ευρω που σίγουρα θα το αποσύρω εντός 2-3 ετών ειναι ηλίθιο να αγοράσω επεκταση εγγύησης (χώρια οι στατιστικά σίγουρες πτώσεις), αλλά στην περιπτωση ακριβού υπολογιστή ή καλής λευκής συσκευής είναι λύση που πρέπει να μελετήσω (μαζί με τους όρους της επέκτασης). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
.::NikoS::. Δημοσ. 8 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 8 Ιουνίου 2014 @arc θα συμφωνίσω μόνο στο ότι όποιος θέλει έξτρα εγγύηση, ας την πάρει από τον κατασκευαστή. Γενικότερα κι εγώ θεωρώ παρλαπίπα το όλο ζήτημα της έξτρα εγγύησης. Το γιατί σκέψου το λίγο πιο προσεκτικά. Οι βλάβες σε ελαττωματική εξ αρχής συσκευή θα περιμένουν να βγουν μετά τα 2 χρόνια της εγγύησης του κατασκευαστή; Στατιστικά αν το δεις πάω στοίχημα πως δε σου έχει συμβεί ποτέ αυτό! Τώρα ααν τύχει και χαλάσει μετά τα 2 χρόνια, εεε άντε φτιάξτην με χρέωση. Το κόστος επισκευής έστω ότι φτάνει το κόστος της επέκτασης, ή έστω ότι το ξεπερνάει κιόλας. Πόσα άλλα χρήματα θα έχεις γλυτώσει όμως από άλλες συσκευές που δε θα σου έχουν χαλάσει και θα είχες αγοράσει τσάμπα την εγγύηση; Γιατί μη μου πεις ότι όλες οι συσκευές που θα πάρεις θα χαλάσουν μετά την εγγύηση κατασκευαστή, αλλά μέσα στα 5 χρόνια, και οι όροι θα σε καλύπτουν! Εκτός από κώτσο να πω και το άλλο εξής κουλό που είδα σε media markt. Αγορά πλυντηρίου LG με 2 χρόνια εγγύηση και 10 χρόνια για το μοτέρ. Μέσα στην τιμή είχαν ενσωματώσει (σαν υποχρεωτικό δώρο) την "έξτρα" εγγύηση του media στα 5 χρόνια! Και τι θέλω να πω με αυτό. Η τιμή του πλυντηρίου ήταν σε νορμάλ επίπεδα σε σύγκριση με άλλα καταστήματα (λίγο πιο ανεβασμένη από άλλα στο σκρουτζ), άρα εκ πρώτης όψεως σου έκαναν όντως δώρο την εγγύηση. (δε γινόταν να το πάρεις χωρίς την έξτρα ρίχνοντας την τιμή γιατί ισχυρίζονταν επίσης πως ήταν δώρο) Πάμε να δούμε λίγο πιο προσεκτικά τα πράγματα. Μέσα στους όρους αναφέρει ακόμα και ολική επιστροφή χρημάτων σε κάποιες περιπτώσεις. Κοιτάζω την απόδειξη και τι να δω; Η συσκευή ήταν χρεωμένη κατά 100€ λιγότερο από τα χρήματα που ζήταγαν, και είχε σαν 100€ την εγγύηση!!! Απατεωνιά; Χαλαρά! Γιατί να με υποχρεώσουν να πάρω "δώρο" την εγγύηση; Ακόμα και αν ήταν δώρο, η ασφάλιση της συσκευής έγινε για 100€ λιγότερα αφού σαν 100€ χρέωνε την εγγύηση και όχι την συσκευή. και για να μη ξεχνιόμαστε, η επέκταση εγγύησης στα 5 χρόνια από την ίδια την LG ήταν στα 120€. Άνετα θα την αγόρασε κάποιος αν ήθελε, εφόσον τα καταστήματα δεν εκμεταλέβονταν τον κοσμάκι. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
arc Δημοσ. 8 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 8 Ιουνίου 2014 Γενικότερα κι εγώ θεωρώ παρλαπίπα το όλο ζήτημα της έξτρα εγγύησης. Το γιατί σκέψου το λίγο πιο προσεκτικά. Οι βλάβες σε ελαττωματική εξ αρχής συσκευή θα περιμένουν να βγουν μετά τα 2 χρόνια της εγγύησης του κατασκευαστή; Στατιστικά αν το δεις πάω στοίχημα πως δε σου έχει συμβεί ποτέ αυτό! Τώρα ααν τύχει και χαλάσει μετά τα 2 χρόνια, εεε άντε φτιάξτην με χρέωση. Το κόστος επισκευής έστω ότι φτάνει το κόστος της επέκτασης, ή έστω ότι το ξεπερνάει κιόλας. Πόσα άλλα χρήματα θα έχεις γλυτώσει όμως από άλλες συσκευές που δε θα σου έχουν χαλάσει και θα είχες αγοράσει τσάμπα την εγγύηση; Γιατί μη μου πεις ότι όλες οι συσκευές που θα πάρεις θα χαλάσουν μετά την εγγύηση κατασκευαστή, αλλά μέσα στα 5 χρόνια, και οι όροι θα σε καλύπτουν! Όλα ειναι θέμα στατιστικής και οι εταιρείες έτσι υπολογιζουν τις τιμές και τις επεκτάσεις. Όταν βλέπεις οτι ειμαι συσκευή εχει εγγύηση ενα χρόνο (π.χ. φθηνές σειρές σκληρών δίσκων) τοτε η εταιρεία ξέρει οτι στατιστικά το συγκεκριμένο μοντέλο εχει υψηλές πιθανότητες βλαβών στον δεύτερο χρόνο. Αν αντίθετα βλέπεις εγγύηση 5 ετών (π.χ. σκληρός wd black) σημαίνει οτι τα υλικά και ο σχεδιασμός του ειναι σχεδιασμένος να αντέξει πολύ παραπάνω και υψηλή πιθανότητα βλαβης εμφανίζεται μετά τα 5 χρόνια. Οι περισσότερες συσκευές ειναι σχεδιασμένες (επιλογή υλικών, software, κλπ) να λειτουργουν απροβλημάτιστα 2+ χρόνια και εκεί έγκειται η τελική τιμή. Ο τρίτος και τέταρτος χρόνος ειναι τζόκερ που αν σου κάτσει ... σου αλλάξει την τσέπη γιατί υπάρχουν σοβαρές πιθανοτητες να σου κάτσει σοβαρή βλάβη (τις απλές δεν τις λογαριάζω σοβαρά παρά μόνο το κερασάκι στην τουρτα). Οι σοβαρές βλάβες απο ηλίθια αστοχία υλικου θα εμφανιστουν σίγουρα μεσα στα 2 έτη, αλλά στα επομενα δυο θα εμφανιστουν οι σοβαρές βλάβες που η ποιότητα υλικών είναι στο όριο.. Σκεπτόμενος λοιπον έτσι, προτιμώ να πληρώσω μια επέκταση εγγύησης (εννοείται πάντα διαβαζουμε αναλυτικά τους όρους για παγίδες και εξετάζουμε και την τιμή) ώστε αν στον 4ο χρόνο μου κάτσει μια σοβαρή βλάβη να ειναι σχεδόν αναίμακτη η επισκευή της. Μπορεί να μην εμφανιστεί ποτέ (και ετσι εύχομαι για όλους) αλλά η στατιστική ειναι αμείλικτη. Την επέκταση εγγύησης την βλέπω σαν την ασφάλιση οχήματος απο τρακάρισμα με ανασφάλιστο όχημα. Μπορει να μην τύχει ποτέ (ξέρω υπεραρκετές τέτοιες περιπτώσεις) αλλά μπορεί και να τύχει (ξέρω άτομο που τον τράκαραν δυο φορες ανασφάλιστα οχήματα). Οι lg/samsung δίνουν 8-10 χρόνια στο μοτερ γιατί στατιστικά εχουν αποδειχτεί σκυλιά. Στα άλλα κομμάτια δεν τη συμφέρει να δώσει 10 χρόνια γιατί ξέρει οτι για κάθε πλυντήριο θα μπαίνουν μέσα 2 πλυντήρια. Μια και έθιξα την lg, είχε καλό μηχάνημα αλλά το απέρριψα σαν επιλογή γιατί είχα διαβάσει πολλά αρνητικά για την επέκταση εγγύηση και τη συμπεριφορά τους προς τους πελάτες (χρεώσεις, δίκτυο, χρόνοι, κλπ). Τις εταιρίες δεν τις συμφέρει καθόλου το service. Προτιμάνε να πουλάνε μηχανήματα που να συμφέρει να τα αλλάξεις παρά να τα φτιάξεις. Αν κάποτε εμφανιστεί εταιρεία που θα δίνει πάμθηνες συσκευές «as it is» και είμαι σίγουρος οτι θα μαζέψει ικανοποιητικό μερίδιο αγοράς. Π.χ. αν έβγαινε εταιρεία και που έλεγε πάρε το Χ μοντέλο με 150 ευρω, εγγύηση καλης λειτουργίας 3 μήνες και μετά τιποτα, θα το αγόραζα άνετα για το σπίτι στο χωριό. Απο φίλο τεχνικό σε ψυγεία και πλυντήρια μου έλεγε οτι οι πιο συχνές σοβαρές βλάβες εκτός εγγύησης (με ή χωρίς επέκταση) ειναι η πλακέτα που ενσωματώνει την παροχή ρεύματος. Λόγω δεη και κεραυνών καταστρέφονται και το κόστος ειναι κάπου 200 ευρω. Αναλογο είναι το φαινόμενο με τις τηλεοράσεις. Πάει ο Χ και αγοράζει μια τηλεόραση 500 ευρώ (σχεδόν ένας μισθός) και τσιγκουνεύεται να δώσει άλλα 150 για ένα καλό σταθεροποιητή τάσης. Αυτό βέβαια δεν μπορει να εφαρμοστεί σε ενεργοβόρες λευκές συσκευές. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
.::NikoS::. Δημοσ. 8 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 8 Ιουνίου 2014 Οι εταιρίες φυσικά κοιτάνε τα στατιστικά που τους ενδιαφέρουν, αλλά κι εσύ αν κοιτάξεις τα στατιστικά τα δικά σου θα δεις ότι πιθανότατα τσάμπα πληρώνεις επεκτάσεις Δε ξέρω για το πλυντήριο, η αδερφή μου με τον δικό της πήγαν και το πήραν, δε μου πέφτει και λόγος. Απλά δε μου κολαγε το ζήτημα με το "δωρο" επεκταση ενώ ήταν υποχρεωτικό μέσα στην ίδια τιμή του πλυντηρίου, ενώ παράλληλα στην απόδειξη χρεώνεται ξεχωριστά! Φυσικά και οι εγγυήσεις αντιπροσωπεύουν το χρόνο ζωής των προϊόντων, αλλά είμαι της άποψης ότι απλά δε γίνεται πάντα να πέφτεις σε αυτά τα οποία είναι στις παρτίδες που θα ζήσουν λίγο πάνω από την βασική εγγύηση. Απο φίλο τεχνικό σε ψυγεία και πλυντήρια μου έλεγε οτι οι πιο συχνές σοβαρές βλάβες εκτός εγγύησης (με ή χωρίς επέκταση) ειναι η πλακέτα που ενσωματώνει την παροχή ρεύματος. Λόγω δεη και κεραυνών καταστρέφονται και το κόστος ειναι κάπου 200 ευρω. Αναλογο είναι το φαινόμενο με τις τηλεοράσεις. Πάει ο Χ και αγοράζει μια τηλεόραση 500 ευρώ (σχεδόν ένας μισθός) και τσιγκουνεύεται να δώσει άλλα 150 για ένα καλό σταθεροποιητή τάσης. Αυτό βέβαια δεν μπορει να εφαρμοστεί σε ενεργοβόρες λευκές συσκευές. Τέτοιου είδους βλάβες πολλές φορές επισκευάζονται αλλά όποιος δε γνωρίζει ή δε πιάνει το χέρι του την πατάει άσχημα με κάτι τέτοια. Είναι άλλο θέμα βέβαια αυτό. Πάντως ένας τυπικός σταθεροποιητής τάσης για συσκευές όπως τηλεόραση κλπ μπορεί να βρεθεί και με 50-60€, αλλά τι να κάνεις όταν ο κωτσοβολος σε πείθει ότι επειδή σου πούλησε το θαυματουργό πολύπριζο ασφαλείας των 15€ μαζί με την τηλεόραση, είσαι καλυμμένος για όλα; Δυστυχώς βλέπεις υπάρχει κόσμος που δε γνωρίζει... Δε μπορούμε να κάνουμε κάτι για αυτό. Αρκεί όσοι γνωρίζουν να μην πέφτουν στις παγίδες και προσωπικά είμαι διατεθειμένος να παρατήσω τα πράγματα στο ταμείο λίγο πριν πληρώσω και να σηκωθώ να φύγω αν δε βάζουν μυαλό οι υπαλληλοι στο ότι ΔΕ ΘΕΛΩ ΕΓΓΥΗΣΗ, ΔΕ ΘΕΛΩ ΠΟΛΥΠΡΙΖΟ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα