Mocker Δημοσ. 31 Μαΐου 2014 Δημοσ. 31 Μαΐου 2014 Καλησπερα,εχει παρει ενας φιλος μου,απο προσφορα στο skroutz το samsung S3.Το καταστημα ηταν καπου στην ομονοια.Σε περιπου 6 μηνες το κινητο ανεβαζε πολυ θερμοκρασια και στο τελος παρουσιασε το προβλημα.Ανοιγει το κινητο αλλα μονο λευκη οθονη και μετα "νεκρο".Σαν πρωτη σκεψη ο φιλος μου το πηγε στην εγγυηση του στο service της ARVATO.Η οποια το εκρινε εκτος εγγυησης με "σπασμενο" λειτουργικο και κοστος 190Ε αν δεν κανω λαθος για αλλαγη πλακετας!Ο φιλος μου δεν εχει κανει τπτ σε λειτουργικο γιατι δεν ειναι γνωστης του αθληματος,εννοειτε οτι δεν τον πιστεψε κανενας και πληρωσε και ελαχιστη χρεωση!θα ηθελα να ξερω αν εχει ξανα γινει κατι παρομοιο και αν μπορω να τον βοηθησω να το φτιαξει...εγω εχω καποιες βασικες γνωσεις και μπορω να βαλω "χερι"...Σας ευχαριστω περιμενω βοηθεια
gesamgr Δημοσ. 31 Μαΐου 2014 Δημοσ. 31 Μαΐου 2014 ειναι απαραδεκτοι..οι γνωστες δικαιολογιες....πειραγμενο λειτουργικο και υγρασια....οπουδηποτε αλλου ολα επισκευαζονται σε 2 μερες
kataramenos32 Δημοσ. 31 Μαΐου 2014 Δημοσ. 31 Μαΐου 2014 Γιατι το πηγε αρβατο???Η smartek τι απεγινε? 1
Mocker Δημοσ. 31 Μαΐου 2014 Μέλος Δημοσ. 31 Μαΐου 2014 Δεν γνωριζω γιατι το πηγε arvato,αν δεν κανω λαθος το εστειλε το καταστημα!και μια λεπτομερια που ξεχασα,ρωτησε ο φιλος μου το ποτε εγινε το "σπασιμο",μηπως ειχε γινει απο αλλον χρηστη η' απο το καταστημα που το πηρε!και παλι δεν μπορουσαν να του απαντησουν....
Λύση Grey Warden Δημοσ. 31 Μαΐου 2014 Λύση Δημοσ. 31 Μαΐου 2014 Θέε μου, αυτή η Arvato! Να πηγαίνετε κατευθείαν στην Smartech και όχι στο κατάστημα απ οπου το αγοράσατε. Αν το κινητό είναι ρουταρισμένο, μπορεί να το δει εύκολα και ο ίδιος. Αν επιβεβαιώσει οτι δεν είναι ας πάει στην Smartech. 1
Mocker Δημοσ. 1 Ιουνίου 2014 Μέλος Δημοσ. 1 Ιουνίου 2014 Καλησπέρα..!Το κινητό αυτή τη στιγμή ανάβει μόνο με άσπρη οθόνη,μπορώ να κάνω κάτι??Υπάρχει κάποιος να μας πει,αν αυτή η βλάβη είναι όντως πλακέτα?Απο την πλευρά του φίλου μου είναι σίγουρο οτι δεν έχει γίνει κάποιο ROOT...!Μονο τα έξοδα και η ελάχιστες χρεώσεις που κάνουνε δεν ξέρω κατά πόσο συμφέρει να ασχοληθεί άλλο..είναι τραγική εξυπηρέτηση για να είναι επίσημοι SAMSUNG SERVICE.. Το κάνω καθαρά για να τον βοηθήσω και τον νιώθω γιατί έχει πληρώσει ένα καλό κινητό,για να το έχει 6 μήνες...ευχαριστώ και πάλι για τις απαντήσεις σας!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα