Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Φίλε μου, όλες αυτές τις ημέρες, εγώ έβλεπα δύο τεχνικούς μέσα στο ΑΚ του ΟΤΕ και πουθενά αλλού σκάψιμο κλπ. Η βλάβη επηρέαζε όλους τους παρόχους. Το ΑΚ είναι δίπλα ακριβώς από το σπίτι μου και γύρισα και όλη την περιοχή πολλές φορές με το αυτοκίνητο μήπως δω πουθενά άλλο συνεργείο.

Δημοσ.

Εξαρτάται πιο ήταν το πρόβλημα. Δεν μπορώ να γνωρίζω για να σου απαντήσω αν θα έπρεπε να δεις έξω συνεργείο ή κάπου σκαμμένο.

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Επαναφέρω το θέμα που άνοιξα, για να γράψω ότι για άλλη μια φορά, ολόκληροι δρόμοι στην περιοχή δεν έχουν τηλέφωνο και internet. Το πρόβλημα υπάρχει από το Σάββατο το βράδυ, και μέχρι σήμερα Πέμπτη έχω πάρει τις εξής απαντήσεις από το 13888:

 

1) Οι τεχνικοί γνωρίζουν το πρόβλημα και εργάζονται για την αποκατάστασή του.

2) Αν δεν είναι οι τεχνικοί στο σημείο των έργων που γίνονται στο Δήμο (αναφέρουν ότι έχει κοπεί υπόγειο καλώδιο), να τους καταγγείλω μέσω της φόρμας του OTE.

3) Να πάω στο τοπικό κατάστημα Γερμανός για να ζητήσω μήπως μπορούν να μιλήσουν στους τεχνικούς τοπικά για να μάθουμε πότε θα αποκατασταθεί η βλάβη.

4) Οι τεχνικοί δεν ενημερώνουν το σύστημα του 13888 και έτσι ο ΟΤΕ δεν μπορεί να γνωρίζει πότε θα αποκατασταθεί η βλάβη. 

5) Αφού θα μου κάνουν αποχρέωση των ημερών βλάβης και μου κάνουν προώθηση στο κινητό, δεν υφίσταται πρόβλημα και είναι το μόνο που μπορούν να κάνουν, λένε. Δηλαδή, θα μου επιστρέψουν περίπου 5 ευρώ, ενώ εγώ δεν μπορώ να δουλέψω.

 

Λοιπόν, στην περιοχή δεν υπάρχουν τεχνικοί του ΟΤΕ (το γνωρίζω γιατί πηγαινοέρχομαι και στο DSLAM, αλλά και στο σημείο που λένε ότι κόπηκε το καλώδιο. Το μισό κέντρο της περιοχής δεν έχει ούτε τηλέφωνο ούτε internet. Στην ερώτησή μου αν ισχύει ο όρος του συμβολάιου που λέει ξεκάθαρα ότι εντός 2 εργάσιμων ημερών ο ΟΤΕ οφείλει να αποκαθιστά τις βλάβες, μου είπαν ότι φυσικά ισχύει, αλλά δεν έχουν περαιτέρω ενημέρωση και ότι έγκειται ξεκάθαρα στους τεχνικούς.

 

Το πιο παράξενο που διαπιστώνω και δεν μπορώ να καταλάβω είναι το ότι στο δρόμο μου, σε γραμμές που συνδέονται στο ίδιο ΚΑΦΑΟ, κάποια μαγαζιά παίζουν κανονικά, ενώ τα περισσότερα όχι. Για παράδειγμα, η Vodafone που είναι δύο κτίρια πιο κάτω, έχει κανονικά τηλέφωνο και internet, ενώ η Wind όχι.

 

Εσείς τι θα κάνατε στη θέση μου εκτός από το να περιμένετε; Η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο πλέον, καθώς μιλάμε για συνεχείς πολυήμερες βλάβες που δεν αφορούν μόνο στη δική μου γραμμή. 

Δημοσ.

Εγώ στην θέση σου θα κινόμουν νομικά γιατί παραβιάζουν όρο του συμβολαίου τι εντός 2 εργάσιμων ημερών ο ΟΤΕ οφείλει να αποκαθιστά τις βλάβες, άρα  εσύ μπορείς να το αποδείξεις απλά  συν ότι πληρώνεις και δεν έχεις τις παροχές σου κτλ κτλ.. Θα πήγαινα σε ΕΕΤΤ για καταγγελία και στον συνήγορο του καταναλωτή

Δημοσ.

<p>Εγώ στην θέση σου θα κινόμουν νομικά γιατί παραβιάζουν όρο του συμβολαίου <span style="color:rgb(40,40,40);font-family:helvetica, arial, sans-serif;">τι εντός 2 εργάσιμων ημερών ο ΟΤΕ οφείλει να αποκαθιστά τις βλάβες,</span> άρα  εσύ μπορείς να το αποδείξεις απλά  συν ότι πληρώνεις και δεν έχεις τις παροχές σου κτλ κτλ.. Θα πήγαινα σε ΕΕΤΤ για καταγγελία και στον συνήγορο του καταναλωτή</p>

 

Ρώτησα φίλο δικηγόρο και μου είπε ότι από τη στιγμή που επιστρέφουν τα πάγια για τις ημέρες βλάβης, δεν τίθεται νομικό θέμα. Ακόμα δεν έχω τηλέφωνο και internet.

 

Sent from my GT-I9070 using Insomnia

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Λοιπόν, όπως καταλάβατε, επαναφέρω το θέμα γιατί για ΑΛΛΗ μια φορά, δεν έχω τηλέφωνο και internet, σε περίοδο εγγραφών, καθώς ασχολούμαι με εκπαίδευση. Κοινώς, έχω θέμα και σοβαρό πρόβλημα.

 

Άκουσα τη συμβουλή κάποιων και δεν έφυγα από τον ΟΤΕ για να έχω καλύτερη εξυπηρέτηση, αλλά παρ'όλα αυτά, ξανά τα ίδια. Το μονο που κάνει το 13888 είναι να μου ενεργοποιεί την αυτόματη εκτροπή και τίποτα άλλο.

 

Η εξυπηρέτηση πελατών, όταν πρόκειται για γενικευμένη βλάβη λέει ότι δεν ισχύει το 48ωρο.

 

Ειλικρινά είμαι απελπισμένος και μέσα στα νεύρα, νόμιζω με το δίκιο μου.

  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ.

φιλε μου κανε τους μηνυση μην κωλωνεις εγω εχω wind και εχω συνεχεια διακοπες στο ιντερνετ και δεν λενε να το φτιαξουνε μου λενε συνεχεια οτι φταιει το καλωδιο του σπιτιου μου το οποιο δεν φταει αποδεδειγμενα μετα απο ελεγχο του ηλεκτρολογου που ηρθε και μου εδωσε και σχετικο πιστοποιητικο καντους μηνυση μπας και δεις ασπρη μερα

Δημοσ.

Καλησπέρα εγώ έχω το πρόβλημα να μην συνδέεται το ρουτερ και είναι σε επαγγελματικό χώρο έχω να κάνω δουλειά και τα κάνω στο σπίτι το βράδυ  γιατί δεν μπορώ να τα κάνω στο κατάστημα με πάροχο wind τη δευτέρα θα έρθει ο οτε να μου αλλάξει το καλώδιο έτσι μου είπαν κάπια βοήθεια μπορείτε να μου πείτε 

  • Moderators
Δημοσ.

φιλε μου κανε τους μηνυση μην κωλωνεις εγω εχω wind και εχω συνεχεια διακοπες στο ιντερνετ και δεν λενε να το φτιαξουνε μου λενε συνεχεια οτι φταιει το καλωδιο του σπιτιου μου το οποιο δεν φταει αποδεδειγμενα μετα απο ελεγχο του ηλεκτρολογου που ηρθε και μου εδωσε και σχετικο πιστοποιητικο καντους μηνυση μπας και δεις ασπρη μερα

Μπράβο κερδίσες το χρυσό φτιαρι μόλις ξεθαψες τοπικ 2 ετών
  • Like 2
Δημοσ.

φιλε μην ειρωνευεσαι γιατι οπως βλεπεις το τοπικ αυτο παραμενει παντα επικαιρο αρα λοιπον γιατι να μην πω και εγω την γνωμη μου εδω μεσα;

Δημοσ.

εγω με forthnet έφυγα για της αποσυνδέσεις πήγα wind τα ίδια 

σε εσένα τώρα αν πας σε άλλη εταιρία θα έχεις το ίδιο πρόβλημα γιατί  οι γραμμές είναι ίδιες εκτός αν πεις στον οτε προσωρινά να σου δώσει εξοπλισμό για το cosmote home 2 play sim και να κάνεις τη δουλειά σου μέχρι να αποκατασταθεί άλλα ατελώς όμως 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...