Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Φίλοι μου, έχω το εξής θεματάκι. 

 

Έχω στη δουλειά ΟΤΕ double play. Το πρόβλημά μου είναι ότι εδώ και 1,5 μήνα κόβεται το τηλέφωνο και το internet για 4+ ημέρες στους 2 κεντρικούς δρόμους της περιοχής μου (στην Αττική). Το μόνο που κάνουν είναι να προωθούν τις κλήσεις δωρεάν στο κινητό, αλλά και πάλι εμείς δεν μπορούμε να δουλέψουμε. Το θέμα είναι ότι μας επιστρέφουν μέρος του παγίου, αλλά το ποσό είναι ελάχιστο σε σχέση με αυτά που χάνουμε εμείς χρησιμοποιώντας κινητά, 3g κλπ για τις καθημερινές μας ανάγκες. Οι μέρες έτσι όπως καταχωρούνται από τους τεχνικούς στο σύστημά τους είναι λιγότερες από τις πραγματικές, με αποτέλεσμα να φαίνεται πάντα ότι οι βλάβες υπήρχαν μόνο για 3 ημέρες, κι έτσι παίρνουμε μια επιστροφή 2.5 ευρώ για 6 ημέρες (σύμφωνα με το σύστημά τους, γιατί στην πραγματικότητα είναι 10 αθροιστικά για τις δύο προηγούμενες βλάβες) χωρίς internet και τηλέφωνο.

 

Αυτή τη στιγμή, που και πάλι δεν έχω τηλέφωνο, μετά από παράπονα στο 13888 μου ενεργοποίησαν το internet, με χάλια στατιστικά και το 1/3 της ταχύτητας, ενώ οι τηλεφωνικές συσκευές είναι νεκρές.

 

Δηλώνοντας τη βλάβη, ρώτησα πόσο είναι το πρόστιμο για να αλλάξω πάροχο, με δεδομένες τις συνεχόμενες βλάβες σε μικρό χρονικό διάστημα, και μου απάντησαν ότι το πρόστιμο εξακολουθεί να ισχύει και είναι 120 ευρώ. Το συμβόλαιό μου λήγει τον Οκτώβριο. Θέλω να μάθω αν στέκει ως λόγος να αμφισβητήσω το 120άρι, για να πάω σε μια φτηνότερη εταιρεία (υπάρχει προσφορά της HOL με 23 ευρώ για double play, 240 λεπτά σε κινητά, απεριόριστες αστικές, υπεραστικές και διεθνείς κλήσεις και internet εώς 24, ενώ τώρα δίνω 83,50, χωρίς τις διεθνείς, αλλά με 300 λεπτά προς κινητά).

 

Να σημειώσω ότι, επειδή η επιχείρησή μου είναι ατομική και δεν θέλω hosting, όταν έκανα τη σύνδεση μου είπαν ότι μπορώ να βάλω και οικιακό πακέτο νόμιμα (περνάει στα έξοδα της εφορίας κανονικά), και αυτό έκανα και έχω, όπως και πάρα πολλοί άλλοι. Και κάτι τελευταίο: πώς γίνεται να έχω internet και να μη δουλεύει το τηλέφωνο;

 

 

Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας.

Δημοσ.

Φίλοι μου, έχω το εξής θεματάκι. 

 

Έχω στη δουλειά ΟΤΕ double play. Το πρόβλημά μου είναι ότι εδώ και 1,5 μήνα κόβεται το τηλέφωνο και το internet για 4+ ημέρες στους 2 κεντρικούς δρόμους της περιοχής μου (στην Αττική). Το μόνο που κάνουν είναι να προωθούν τις κλήσεις δωρεάν στο κινητό, αλλά και πάλι εμείς δεν μπορούμε να δουλέψουμε. Το θέμα είναι ότι μας επιστρέφουν μέρος του παγίου, αλλά το ποσό είναι ελάχιστο σε σχέση με αυτά που χάνουμε εμείς χρησιμοποιώντας κινητά, 3g κλπ για τις καθημερινές μας ανάγκες. Οι μέρες έτσι όπως καταχωρούνται από τους τεχνικούς στο σύστημά τους είναι λιγότερες από τις πραγματικές, με αποτέλεσμα να φαίνεται πάντα ότι οι βλάβες υπήρχαν μόνο για 3 ημέρες, κι έτσι παίρνουμε μια επιστροφή 2.5 ευρώ για 6 ημέρες (σύμφωνα με το σύστημά τους, γιατί στην πραγματικότητα είναι 10 αθροιστικά για τις δύο προηγούμενες βλάβες) χωρίς internet και τηλέφωνο.

 

Αυτή τη στιγμή, που και πάλι δεν έχω τηλέφωνο, μετά από παράπονα στο 13888 μου ενεργοποίησαν το internet, με χάλια στατιστικά και το 1/3 της ταχύτητας, ενώ οι τηλεφωνικές συσκευές είναι νεκρές.

 

Δηλώνοντας τη βλάβη, ρώτησα πόσο είναι το πρόστιμο για να αλλάξω πάροχο, με δεδομένες τις συνεχόμενες βλάβες σε μικρό χρονικό διάστημα, και μου απάντησαν ότι το πρόστιμο εξακολουθεί να ισχύει και είναι 120 ευρώ. Το συμβόλαιό μου λήγει τον Οκτώβριο. Θέλω να μάθω αν στέκει ως λόγος να αμφισβητήσω το 120άρι, για να πάω σε μια φτηνότερη εταιρεία (υπάρχει προσφορά της HOL με 23 ευρώ για double play, 240 λεπτά σε κινητά, απεριόριστες αστικές, υπεραστικές και διεθνείς κλήσεις και internet εώς 24, ενώ τώρα δίνω 83,50, χωρίς τις διεθνείς, αλλά με 300 λεπτά προς κινητά).

 

Να σημειώσω ότι, επειδή η επιχείρησή μου είναι ατομική και δεν θέλω hosting, όταν έκανα τη σύνδεση μου είπαν ότι μπορώ να βάλω και οικιακό πακέτο νόμιμα (περνάει στα έξοδα της εφορίας κανονικά), και αυτό έκανα και έχω, όπως και πάρα πολλοί άλλοι. Και κάτι τελευταίο: πώς γίνεται να έχω internet και να μη δουλεύει το τηλέφωνο;

 

 

Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας.

 

Καταγγελία στην ΕΕΤΤ και προώθηση στο Τμήμα Παραπόνων . Δεν υπάρχει άλλη λύση

Δημοσ.

Καταγγελία στην ΕΕΤΤ και προώθηση στο Τμήμα Παραπόνων . Δεν υπάρχει άλλη λύση

 

Καταγγελία, ως προς τις ημέρες αποκατάστασης; Αφού στο σύστημά τους φαίνονται λιγότερες. Μου λένε ότι κάνουν έργα στην περιοχή και κόβονται καλώδια. Τμήμα παραπόνων, σύμφωνα με το 13888 δεν υπάρχει. Μόνο σε κατάστημα ΟΤΕ ή σε Γερμανό. Εγώ ήθελα να στείλω email και να ζητώ αποδέσμευση χωρίς penalty, για να έχω και αποδεικτικό αποστολής.

Δημοσ.

Καταγγελία, ως προς τις ημέρες αποκατάστασης; Αφού στο σύστημά τους φαίνονται λιγότερες. Μου λένε ότι κάνουν έργα στην περιοχή και κόβονται καλώδια. Τμήμα παραπόνων, σύμφωνα με το 13888 δεν υπάρχει. Μόνο σε κατάστημα ΟΤΕ ή σε Γερμανό. Εγώ ήθελα να στείλω email και να ζητώ αποδέσμευση χωρίς penalty, για να έχω και αποδεικτικό αποστολής.

 

Καταγγελία ως προς την μη επίλυση των τεχνικών θεμάτων από δική τους υπαιτιότητα, είναι όρος του συμβολαίου και με το να σε χρεώνουν έτσι θέλω τα δικά τους λάθη , ναι , σηκώνει καταγγελία και αποδέσμευση από τον δικό τους βρόχο για φορητότητα σε άλλον πάροχο ή τουλάχιστον εάν παραμείνεις ΠΑΛΙ καταγγελία για πίστωση των ημερών κατά τις οποίες έχεις τεχνικά προβλήματα.

 

Τμήμα Παραπόνων ΟΛΟΙ οι πάροχοι έχουν , μην κρύβονται μερικοί.

 

ΕΕΤΤ φίλε μου και Συνήγορο του Καταναλωτή να τσούξει λιγάκι.

 

Το απλό email σου δεν θα πιάσει τόπο, μόλις το δουν έτσι θα το σβήσουν

Δημοσ.

Φίλε μου, δεν χαλάει μόνο η δική μου γραμμή.Δύο κάθετοι δρόμοι 200 μέτρα μένουν χωρίς internet και τηλέφωνο. Δεν είπα ότι δεν μου επιστρέφουν μέρος του παγίου, αλλά είναι πολύ μικρό σε σχέση με τις ημέρες. 2-3 ευρώ για 10 μέρες συνολικά, γιατί στο σύστημά τους φαίνονται λιγότερες. 

 

Τμήμα παραπόνων επίσημα ο ΟΤΕ έχει μόνο στα καταστήματά του και στο Γερμανό. 

 

Πάντως, εγώ δεν θέλω να παραμείνω. Θέλω να πάω σε φτηνότερη εταιρεία. 

  • Super Moderators
Δημοσ.

Αν κόβονται καλώδια στη γειτονιά να ξέρεις ότι τα ίδια θα τραβάς και με τους άλλους παρόχους με μόνη διαφορά ότι θα σου βγαίνει πιο φτηνά...

 

Επίσης υπάρχει κι ο κίνδυνος να έχεις πρόβλημα περισσότερες μέρες μιας και τα δικά του προβλήματα τα διορθώνει πιο γρήγορα ο ΟΤΕ...

  • Like 1
Δημοσ.

Μόλις μίλησα με την εξυπηρέτηση πελατών και το τμήμα διακοπών, για να ρωτήσω αν ισχύει το penalty. Η απάντηση που πήρα, από την κατά τ' άλλα ευγενέστατη κυρία, ήταν ότι αν θέλω μου διακόπτουν αυτή τη στιγμή το internet χωρίς penalty, και κρατάω το τηλέφωνο για να κάνω φορητότητα. Αν πάω σε άλλο πάροχο και δεν έχει κόψει το internet ο ΟΤΕ, η χρέωση ισχύει κανονικά και είναι 110 ευρώ για το πακέτο μου και βγαίνει αυτόματα από το σύστημα. Το ζήτησα γραπτώς, για να μιλήσω και με την ΕΕΤΤ, και μου είπαν ότι αυτό γίνεται μόνο από κατάστημα ΟΤΕ κι ότι εκείνοι δεν μπορούν να δώσουν γραπτώς τίποτα σχετικό. Για τη βλάβη μου είπαν ότι οι τεχνικοί την έχουν δηλώσει ως καλωδιακή, κι ότι είναι πολύ δύσκολη βλάβη. Ούτε πιθανή ημερομηνία αποκατάστασης, ούτε τίποτα. Μου είπε ότι λόγω έργων κάποιος έκοψε υπόγειο καλώδιο του ΟΤΕ (πάλι). Ωραία. Αφού ισχύει αυτό, πώς γίνεται να έχω internet έστω και με χαμηλή ταχύτητα συγχρονισμού; Αφού οι πρίζες στο χώρο μου είναι νεκρές, και το υπόγειο καλώδιο του ΟΤΕ κομμένο, σύμφωνα με τον ΟΤΕ.

 

Το συμβόλαιό μου λήγει το Σεπτέμβριο, και πληρώνω 92,50 το δίμηνο. Στη HOL, μου βγαίνει 22 ευρώ το μήνα για απεριόριστα αστικά-υπεραστικά, διεθνείς κλήσεις, 300 λεπτά προς κινητά και εώς 24 internet, με 24μηνη δέσμευση. Θα πληρώσω τέλος ενεργοποίησης 35,90 με μέση αναμονή τις 20 εργάσιμες. Στον ΟΤΕ έχω τις ίδιες παροχές, εκτός από τις διεθνείς κλήσεις, τις οποίες καλό θα ήταν να τις έχω.

 

Εδώ να επισημάνω, ότι για όσους έχουν ατομικές επιχειρήσεις και δεν θέλουν πρόσθετες παροχές, ισχύουν κανονικά τα οικιακά πακέτα, σε όλους τους παρόχους που έχω ρωτήσει, και καταχωρούνται κανονικά στα έξοδα και στην εφορία, νόμιμα.

 

Τι θα κάνατε στη θέση μου παιδιά;


Αν κόβονται καλώδια στη γειτονιά να ξέρεις ότι τα ίδια θα τραβάς και με τους άλλους παρόχους με μόνη διαφορά ότι θα σου βγαίνει πιο φτηνά...

Επίσης υπάρχει κι ο κίνδυνος να έχεις πρόβλημα περισσότερες μέρες μιας και τα δικά του προβλήματα τα διορθώνει πιο γρήγορα ο ΟΤΕ...

 Δεν διαφωνώ, αλλά αν θεωρήσουμε δεδομένο ότι αυτό γίνεται συνέχεια, γιατί να δίνω περισσότερα από τα διπλάσια το μήνα; Τι το καλύτερο μου παρέχει ο ΟΤΕ σε σχέση με ένα ιδιωτικό πάροχο στη συγκεκριμένη περίπτωση;

  • Super Moderators
Δημοσ.

πιο άμεση/γρήγορη επισκευή σε περίπτωση που πάει κάτι ακόμα πιο στραβά κι είναι μεμονωμένο σε σένα...

 

σε ποια περιοχή είσαι btw?

Δημοσ.

Εφόσον σου είπε και ο Οτε ότι είναι χαρακτηρισμένη καλωδιακή θα παίξουν 2 σενάρια. 1ο δεν θα μπορείς να κάνεις αλλαγή παρόχου γιατί υπάρχει ανοιχτή βλάβη στη γραμμή σου. 2ο Έστω ότι στην κλείνουν την βλάβη χωρίς να έχει επιδιορθωθεί και κάνεις την αλλαγή παρόχου, ο πάροχος είτε θα σου παραδώσει τη γραμμή εφόσον φτιαχτεί η βλάβη γιατί ο ΟΤΕ θα του παραδώσει μία γραμμή που δεν λειτουργεί οπότε και η HOL δεν θα την παραλάβει, είτε θα την παραλάβει και εσύ δεν θα έχεις υπηρεσίες γιατί υπάρχει καλωδιακή στην περιοχή. Διαλέγεις και παίρνεις.

Δημοσ.

Πχ αν κάνεις σύνδεση στην Wind με 20 ευρώ το μήνα και απεριόριστα σταθερά και ίντερνετ πιο λίγο θα σου βγαίνει ακόμη και αν πληρώσεις στον ΟΤΕ πρόστιμο που κανονικά δεν πρέπει. Anyway, σε ποια περιοχή είσαι;

Δημοσ.

Πχ αν κάνεις σύνδεση στην Wind με 20 ευρώ το μήνα και απεριόριστα σταθερά και ίντερνετ πιο λίγο θα σου βγαίνει ακόμη και αν πληρώσεις στον ΟΤΕ πρόστιμο που κανονικά δεν πρέπει. Anyway, σε ποια περιοχή είσαι;

Δεν είναι εποχή για να δίνει κάποιος τζάμπα λεφτά σε πρόστιμα . το οτι ο οτε είναι ακριβός στις τιμές που έχει έπρεπε να το είχε προσέξει από την αρχή 

Δημοσ.

Για παράπονο θα στείλεις εδω

 

https://www.ote.gr/web/guest/consumer/email-contact-form

 

Και θα σου απαντήσουν εντός λίγων εργάσιμων ημερών.

 

Σχετικά με την επιλογή παρόχου, προσωπικά πιστεύω ότι όταν είσαι επαγγελματίας πρέπει να έχει το χαμηλότερο δυνατό ρίσκο. Αν λοιπόν είναι να γλιτώνεις ξέρω γω 10€ το μήνα και να έχεις μεγαλύτερο ρίσκο στο να χάσεις δουλειές=πολλά περισσότερα χρήματα , προφανώς και δεν αξίζει. Το premium της τιμής που πληρώνεις στον ΟΤΕ και σε κάθε τύπου μεγάλη εταιρία είναι η εξυπηρέτηση και η ασφάλεια που σου δίνει - εφόσον τη χρειάζεσαι.

 

Θα μου πεις ναι ρε φίλε αλλά και πάλι έχω πρόβλημα μπλα μπλα μπλα. Δίκιο έχεις, αλλά με κάποιον άλλο σίγουρα θα είχες αρκετά περισσότερα προβλήματα και ΔΕΝ θα είχες και κάποιον να μιλήσεις και να σου απαντάει τι γίνεται και πως πάει.

 

Περιμένουμε νεότερα

Δημοσ.

 

 

αλλά με κάποιον άλλο σίγουρα θα είχες αρκετά περισσότερα προβλήματα και ΔΕΝ θα είχες και κάποιον να μιλήσεις και να σου απαντάει τι γίνεται και πως πάει.

Αυτό δεν είναι κανόνας και είναι αρκετά άστοχο. Θα συμφωνήσω όμως ότι εφόσον είναι επαγγελματίας καλύτερο είναι να παίρνει υπηρεσίες από την πηγή, δηλαδή από την deutsche telekom/ΟΤΕ

Δημοσ.

Ο μόνος λόγος που έβαλα ΟΤΕ ήταν επειδή η ενεργοποίηση θα γινόταν σε ελάχιστες ημέρες, όπως και έγινε. Εδώ να σημειώσω ότι δεν μου έβαζαν τηλέφωνο αν δεν τους έδειχνα άδεια οικοδομής, ξαναλέω σε επαγγελματικό χώρο με έναρξη στην εφορία, και μάλιστα λίγες ημέρες αφού είχα υπογράψει τις αιτήσεις, γιατί μου είπαν ότι ο ΟΤΕ δεν βάζει τηλέφωνο σε αυθαίρετα, άρα έπρεπε να το ελέγξουν. Αττική είμαι. 

 

Κανένας άλλος πάροχος δεν σου βάζει τηλέφωνο σε 5 μέρες παιδιά. Μόνο ο ΟΤΕ. Απλά, πιστεύω ότι δεν είναι όπως ήταν παλιά, που έρχονταν άμεσα, γιατί υπάρχει μάλλον κρίση και έλλειψη προσωπικού.Αν κάνουν 5 μέρες να φτιάξουν την κάθε βλάβη, τότε μιλάμε για κακή παροχή υπηρεσιών, την οποία κάποιος δεν θα περίμενε πληρώνοντας τα 2πλάσια σε σχέση με οποιονδήποτε άλλο πάροχο.

 

Χτες έγινα έξαλλος γιατί μου έστειλαν sms ότι η βλάβη αποκαταστάθηκε, κάτι το οποίο δεν ίσχυε. Το ανέφερα στο 13888 και με κάλεσαν από τα Κεντρικά του βλαβοληπτικού, ζητώντας μου να κάνω υπομονή.

 

Όταν κόβεται κεντρικό υπόγειο καλώδιο, όπως μου είπαν, δεν στέλνεις 2 τεχνικούς όλους κι όλους, αφήνοντας δύο ολόκληρους δρόμους για μια εβδομάδα χωρίς τηλέφωνο και internet. Και αφού ήταν κομμένο το καλώδιο, πώς είχα κάποιες ώρες την ημέρα internet ενώ οι τηλεφωνικές πρίζες ήταν dead;

Δημοσ.

Κομμένο το καλώδιο δεν σημαίνει απαραίτητα ότι κάποια ζεύγη δεν έκαναν επαφή. Καλωδιακή χαρακτηρίζεται μια βλάβη η οποία σε φυσικό επίπεδο δημιουργεί πρόβλημα σε πολλούς συνδρομητές. Τώρα το αν είχε κοπεί ή όχι το καλώδιο δεν σε απασχολεί τόσο. Σημασία έχει ότι αρκετοί συνδρομητές μένουν για πολλές μέρες χωρίς υπηρεσίες.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...