Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ.

 

"Ερευνα γινετε και σε εταιριες της προκοπης. Και εφαρμοζεται ΑΜΕΣΑ. Οχι μετα απο 2 χρονια, οχι αμα αξιολογηθει 500 φορες, οχι αμα το επιτρεψουν ενα ματσο κωλογεροι. Α-Μ-Ε-Σ-Α"

 

Ναι, γιατί ο χρόνος είναι χρήμα :P

 

 

Δεν μας είπες πόσο καιρό σου απομένει για να τελειώσεις

Αν είσαι στα 3/4, κι εγώ θα σου έλεγα να βάλεις extra effort ακόμα κι αν στο τέλος πατώσεις

  • Απαντ. 72
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
αυτο btw δε βλεπω να το σχολιαζει κανεις.

Σου απάντησα εγώ, κι αμέσως μετά ο alexx

 

Μπορείς αν θέλεις να κυνηγήσεις συγκεκριμένα προγράμματα σε συνεργασία με εταιρίες όπου οι δημοσιεύσεις θα είναι απλά "by-product". Φίλοι κάνουν διδακτορικό σε συνεργασία με πετρελαϊκές, άλλος δουλεύει στα Research labs της IBM, άλλος χώθηκε σε πρόγραμμα του ΝΑΤΟ, γενικά ο κλάδος είναι αχανής με πολλές επιλογές.

Υπάρχουν τόσες πολλές εταιρίες εκεί έξω, και γνωρίζει τόσο μεγάλη ανάπτυξη ο κλάδος που ασχολείσαι, που αν "δυσκολεύεσαι" κι εσύ να βρεις εφαρμοσμένη έρευνα, τι να πει κανας διδακτορικός αρχαιολόγος ή ιστορικός. Ψάξου σε εταιρίες ή σε συνεργαζόμενα προγράμματα που χρηματοδοτούν εταιρίες.

 

Αυτή τη στιγμή άλλο φιλαράκι, του πληρώνει μια εταιρία διδακτορικό στο engineering dept του UCL. Κάθεται όλη μέρα και προγραμματίζει και τα μοναδικά προαπαιτούμενα είναι να βγάλει ένα paper, αν τα καταφέρει, στα μισά του διδακτορικού.

 

Έχει παρακολουθήσει δυο άλλα συνέδρια επειδή αυτός το ζήτησε, είχε κολλήσει κάπου και ήθελε να δει τι λένε άλλα άτομα στο χώρο του. Αυτός είναι και ο σκοπός των συνεδρίων, να μην ξαναανακαλύπτεις τον τροχό. Αν δεν θέλεις να τα εκμεταλλευτείς, είναι καθαρά δικό σου θέμα.

 

 Άνθρωποι που έχουν βρεθεί εκεί που είσαι είναι πιο πιθανό να σε καταλάβουν.

Δεν ισχύει αυτό που λες Φίλλιπε. Ο διδακτορικός θα πει στον kordoni, ότι ναι έχεις δίκιο η απομόνωση και η πίεση του διδακτορικού είναι αβάστακτη. Και θα το διαβάσει αυτό κάποιος στον ιδιωτικό τομέα και θα βάλει τα γέλια.

 

Θα πει ο διδακτορικός στον kordoni ότι όντως τα συνέδρια και τα papers μπορούν να καταντήσουν βαρετά ή το να εξηγείς σε πανεπιστημιακούς φοιτητές πως γίνεται η ανάλυση αλγορίθμων είναι σπατάλη εγκεφαλικής ουσίας. Και θα το διαβάσει αυτός κανας τυπας που φτιάχνει αλγόριθμους όλη μέρα αλλά πρέπει να φτιάξει ένα χρωματιστό powerpoint και να εξηγήσει στο κουτορνήθι manager/πελάτη πως λειτουργεί το IF THEN και θα βάλει ξανά τα γέλια.

 

Είναι πολλά πράγματα που όσοι δεν έφυγαν ποτέ από το ακαδημαϊκό περιβάλλον τα παίρνουν ως δεδομένα, αλλά έξω από αυτό, δεν είναι. Αν δυσανασχετείς πχ που έχεις να κάνεις και μερικά εξτρα πράγματα όπως παρουσιάσεις και papers σε κάτι που εσύ διάλεξες, φαντάσου τι θα γίνει να σου πει το boss θα δουλέψεις σε τελείως άσχετο με το αντικείμενο σου project, κάνοντας τετριμμένα πράγματα.

 

Γενικά, όσο πιο διαφορετικές γνώμες από τις δικές σου παίρνεις, τόσο το καλύτερο.

Δημοσ.

Στη μεση του διδακτορικου ειμαι. 2-2μιση χρονια μαθαινα κ εφτιαχνα πραγματα ασταματητα, επειδη ετρεχα να βγαλω το προτζεκτ. 

Επισκέπτης
Δημοσ.

Ναι, sorry

 

Θυμόμουν το 2-2μιση που είπες και το διασταύρωσα, από λάθος, με έναν γνωστό μου που τελειώνει στον τριτο χρόνο.

 

Μήπως να ξεκινήσεις να στέλνεις βιογραφικά;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έρευνα σε εταιρίες ίσως και να εφαρμόζεται άμεσα, απλά όταν δεν περνάει από τον ακραίο (όταν γίνεται σωστά βέβαια) έλεγχο των reviewers τότε υπάρχει μεγάλο ενδεχόμενο να μην είναι καλά τεκμηριωμένη ή και να είναι λάθος. 

 

Και οι 2 καταστάσεις έχουν τα θετικά και τα αρνητικά τους. Όταν δεν σε ενδιαφέρει να είναι όλα 100% σωστά τεκμηριωμένα τότε η δουλειά βγαίνει πιο γρήγορα, αλλά μπορεί να είναι ελλιπής.

 

Όταν περνάει η έρευνα από 2-3 reviewers τότε η έρευνα σου θα γίνει πλήρης και σωστή, αλλά θα πάρει χρόνο. 

Εφόσον γίνεται σωστά το review πάντα. Αν π.χ. στέλνεις σε conference journal της IEEE (για να κάνω και το ξενέρωτο καλαμπούρι μου) τότε δεν μπορείς να έχεις και πολλές απαιτήσεις :-p

 

Διαλέγεις και παίρνεις :-)

 

Πάντως καλά σου λέει ο από πάνω, ξεκίνα να στέλνεις σοβαρά βιογραφικά. Δεν έχεις να χάσεις κάτι.

Επεξ/σία από kfoynt
Δημοσ.

Το διδακτορικό είναι πολύ σημαντική απόφαση για ένα πτυχιούχο. Απαιτεί θυσίες και προσήλωση γενικότερα η έρευνα. Πέρα απο τις γνώσεις που αποκτάς το σημαντικότερο είναι ότι μαθαίνεις να εργάζεσαι μόνος σου και να επιλύνεις τα προβλήματα που προκύπτουν μόνος σου. Και δημοσιεύσεις θα βγάζεις και σε συνέδρεια για ομιλίες και για ποστερ πρέπει να τρέχεις. Τι πάει να πει "εγώ θα προάγω την επιστήμη;;;" Αυτά τα λές όταν εισαι πιτσιρικάς στο πρώτο έτος του βασικού πτυχίου, όχι όταν κάνεις διδακτορικό... Είσαι επιστήμονας και θεωρουνται δεδομένα αυτά.

Πάντως ελπίζω τουλάχιστον οι συνεργάτες/καθηγητές σου να είναι εντάξει απέναντι σου γιατί αν έχεις και εκεί δυσκολίες θα μάθεις και κάτι άλλο ακόμα χρήσιμο, να έχεις επαγγελματική συμπεριφορά εάν φυσικά θες να το τελειώσεις.

 

Αν δεν έχεις την ανάλογη όρεξη και θέληση είναι σκούρα τα πράγματα και κατά τη γνώμη μου δεν αξίζει καν να το αρχίσει κάποιος. Το ίδιο και αν το βλέπεις με το σκεπτικό θα πάρω PhD για να λέω ότι έχω χαρτί ή επειδή θα με πληρωνουν.

Μέχρι και το μάστερ που είναι πιο light απαιτεί και αυτό 2 χρονάκια και την ανάλογη όρεξη για να το πάρεις, πόσο μάλλον το PhD που είναι 5 χρόνια.

 

Γνώμη μου όλα αυτά έτσι, έχω περάσει και εγώ δυσκολίες σε μεταπτυχιακό επίπεδο ευτυχώς τις ξεπέρασα αν και έχω λίγο δρόμο ακόμα...

Εσύ θα τα βάλεις κάτω και θα δεις αν σε συμφέρει να τελειώσεις ή όχι. Πάντως μην το παρατάς εύκολα αν θες τη γνώμη μου, αν αγωνιστείς και το πάρεις απόφαση θα τελειώσεις. Με αυτά που διάβασα εγώ κατάλαβα ότι τα είχες απλά τα πράγματα μες στο μυαλο σου ενώ τελικά δεν είναι...

Δημοσ.

Έχουν γραφτεί πολλά άκυρα πράγματα παραπάνω και δεν θα κάτσω να τα απαριθμήσω εδώ όλα, αλλά θα πω 2 πράγματα (ως κάποιος που έχει κάνει διδακτορικό, δεν έκανε ακαδημαική καριέρα και δουλεύει σε ερευνητικό τμήμα πολυεθνικής):

 

- Στις εταιρίες εφαρμόζονται όλα άμεσα: ΟΧΙ. Πολλά πράγματα παίρνουν πολλά χρόνια. Αυτά που κάνω εγώ έχουν ορίζονται εφαρμογής 2-3 χρόνια και είναι short term. Άλλα groups στην ίδια εταιρία δουλεύουν με ορίζοντα 10ετίας (πχ silicon photonics). Επίσης υπάρχουν και προσπάθειες που έχουν εγκαταλειφθεί στη μέση για διάφορους λόγους (που μπορεί να μην είναι πάντοτε τεχνικής φύσεως).

- Δεν υπάρχουν θέσεις για διδάκτορες πέραν από τα πανεπιστήμια: Πάλι λάθος. Δεν υπάρχουν πολλές στην Ελλάδα που δεν υπάρχει έρευνα. Πέρα από την Ελλάδα υπάρχουν πάρα πολλές και καλά πληρωμένες δουλειές. Δεν θα γίνει ζάμπλουτος, αλλά θα βγάζεις μια χαρά λεφτά σε κάθε περίπτωση.

- Στις εταιρίες δεν σε κρίνουν ένα ματσο κωλόγεροι. Σε κρίνουν όμως τα αφεντικά σου, το οποίο έχει άλλα μειονεκτήματα γιατί δεν υπάρχει η ευελιξία που έχεις ως πανεπιστημιακός, δλδ να διαλέξεις απλώς ένα άλλο συνέδριο, κλπ. Σε εταιρία αν δεν ψήσεις το αφεντικό σου για κάτι, δεν το κάνεις. Απλά τα πράγματα.

 

Μπορώ να γράψω πολλά ακόμα προφανως, αλλά ήθελα απλώς να ξεκαθαρίσω ορισμένα θέματα.

  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ.

Μπορώ να γράψω πολλά ακόμα προφανως, αλλά ήθελα απλώς να ξεκαθαρίσω ορισμένα θέματα.

 

Γράψε γράψε

Δημοσ.

BTW, γιατί οι κωλόγεροι είναι κακό πράγμα? Εκτός από έναν, οι "κωλόγεροι" που έχω γνωρίσει ήταν εξαιρετικοί άνθρωποι και εργοδότες. 

  • Like 1
Δημοσ.

 

Κακοδιαχειριση υπαρχει :

 

Εαν δεν μιλήσεις με τον καθηγητή σου μου φαίνεται απίθανο να διορθωθει ένα τέτοιο θέμα από μόνο του.

 

 

Δυο επιπλέον ιδέες που ίσως να καλυτερέψουν την κατάσταση, ανεξαρτήτως αποφάσεως σου

 

1) Να αναλύσεις με τον καθηγητή σου τους λόγους οι οποίοι σε οδήγησαν στο αδιέξοδο, χωρίς να κατηγορηθούν καταστάσεις ή  άνθρωποι. Είτε είναι κακοδιαχείριση, λάθος αντίληψη της ακαδημαϊκής κατάστασης, υπερβολικές απαιτήσεις..  Έτσι και οι δυο μπορεί να ωφεληθείτε για το μέλλον.

 

2) Να τελειώσεις το project σου με τον έναν η άλλο τρόπο, προτού να βρεις άλλη απασχόληση. Π.χ μαζεύοντας οτι έχεις για ενα journal με σχετικά γρήγορη ανταπόκριση (2 π.χ. μηνες)  ή  κάποιο μη reviewed ιστότοπο (π.χ. Arxiv, μετά απο φιλικό review εξωτερικών συναδέλφων).  Η να αφήσεις ένα καλό documentation ώστε κάποιος άλλος να συνεχίσει εύκολα τη δουλειά σου και να υπάρξει μια δημοσίευση, μετά την αποχώρηση σου. Έτσι η μέχρι τώρα/τότε δουλειά σου δεν θα πάει χαμένη και μπορεί να έχεις μια δημοσίευση παραπάνω στο βιογραφικό σου.

Δημοσ.

Αν το κόλλημα σου είναι τι θα πουν οι άλλοι, κακώς το συνεχίζεις και ίσως αυτό είναι ένα μοιραίο decision point που οδηγήθηκες. Δηλαδή, κάνοντας επιλογές στη ζωή σου οδηγήθηκες σε ένα σημείο που να πρέπει επιτέλους να διαλέξεις "ή εγώ ή οι άλλοι". 

 

Αν το κόλλημά σου είναι η δουλειά που πρέπει να γίνει για το διδακτορικό, τότε αναθεώρησε τι στάση σου απέναντί του. Μάλλον δεν έχεις καταλάβει καλά τι πρέπει και γιατί πρέπει να το κάνεις. 

 

Αν δεν σου αρέσει, παράτα το. 

 

Αν σου αρέσει, συνέχισέ το. 

Δημοσ.

Το θέμα είναι ότι πρέπει να είναι ξεκάθαρο στο μυαλό του τι σημαίνει κάνω διδακτορικό σε πρώτο βαθμό γενικά και σε δεύτερο βαθμό στην Ελλάδα. Π.χ. κάποια θέματα που έθιξε δείχνουν μια ξεκάθαρα λάθος αντίληψη. 1 που θυμάμαι στα γρήγορα είναι:

 

- Το νόημα του διδακτορικού μου είναι να γράφω κώδικα. Κατηγορηματικά ΟΧΙ. Το ννόημα του διδακτορικού (οποιουδήποτε διδακτορικού σε οποιαδήποτε θετική επιστήμη) είναι να προάγεις την επιστήμη, ανακαλύπτωντας ένα νέο τρόπο να κάνεις κάτι (ή σπανιότερα κάτι τελείως καινούργιο). Προφανώς για να αποδείξεις ότι κάτι λειτουργεί πρέπει να γράψεις και κώδικα για να φτιάξεις ένα πρωτότυπο, κλπ, κλπ. Αλλά το να γράφεις 30 κιλά κώδικα την ημέρα δεν είαι ο σκοπός του διδακτορικού. Κάποιος το έθιξε αυτό και σε μια από τις πρώτες απαντήσεις και είχε απόλυτο δίκαιο.

 

Πολλά πράγματα, όπως το όλο θέμα με τα papers και τα συνέδρια είναι διεθνή προβλήματα. Αλλά, όπως η μη σοβαρότητα των καθηγητών, το ότι σε χώνουν σε χαμαλίκι και δεν προλαβαίνεις να ασχοληθείς με τα ουσιώδη, αυτά είναι πιο ελληνικά φαινόμενα.

Δημοσ.

Ολα αυτα , μαζι με τυπικοτητες και τυπολατρειες του διδακτορικου μου στερουν χρονο απο το ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ νοημα του διδακτορικου μου να ΦΤΙΑΧΝΩ ΚΩΔΙΚΑ. Δεν μου αφηνουν ελευθερο χρονο για τιποτα, ποσο μαλλον για σοβαρη ενασχοληση με το project μου, αναβαθμιση του κτλ. Οπως το παμε, θα τελειωσω και δε θα ξερω καλα καλα nodejs που ειναι  απαραδεκτο. Και δε το ανεχομαι και για μενα. Να παρω τετοιο χαρτι, ημιμαθης? Καλυτερα τιποτα. Εχω και λιγο ηθος (οπως θες πες το τεσπα). Να το παρω το ρημαδι αλλα να ξερω οτι το αξιζω.

 

Δεν ειμαι ανθρωπος που εχει υπομονη. Δεν μπορω να φανταστω τον εαυτο μου να διδασκει. Δεν ειμαι να μπω σε αιθουσα. Αμα μαθω κατι εγω, το καταλαβα τελος, αν δε το πιανεις εσυ, δε μπορω να στο κανω απλο. Ειναι αναλογα τον ανθρωπο. Εγω, δεεεεεεεεεεεν...

 

 

 

DISCLAIMER:  Εχω πιθανοτατα τη χειροτερη εντυπωση, που μπορει να εχει καποιος που δεν ανακαλυψε το αντικειμενο των σπουδων του στην εναρξη τους, απο το ελληνικο πανεπιστημιο.

 

Σε καθε περιπτωση...

 

1) Παροτι δεν εχω καποιο τετοιο χαρτι, εχω μια μικρη υποψια οτι το να γραφεις κωδικα απεχει πολυ απο το να ειναι το πραγματικο νοημα ενος διδακτορικου.

 

2) Σχετικα με το αν μπορεις να κανεις κατι "απλο" ή σαφες ή ξεκαθαρο για καποιον αλλο... Δες εδω . Καπου μεσα στη κουβεντα, που προκυπτει απο ενα καθολου ασυνηθιστο εργασιακο περιβαλλον ενος προγραμματιστη, πεφτει και η εξης φραση:

 

Simplicity and clarity is the mark of an expert.

 

Να προσθεσω και ενα τσιτατο απο αλλου 

 

Any fool can write code that a computer can understand. Good programmers write code that humans can understand.

 

Αυτα χωρις καποια διαθεση να προσβαλλω. Απλως, αν σου αρεσει να γραφεις κωδικα και το βλεπεις σε καποια στιγμη να το κανεις επαγγελματικα, το να μπορεις να εξηγησεις σχεδια ή υλοποιησεις σε καποιον λιγοτερο εξοικειωμενο με το προβλημα, τη λυση και τις εμπλεκομενες τεχνολογιες -δεν ειναι περιττο skill.

 

Υστερα, η ικανοτητα του να κανει καποιος σαφες σε εναν αλλο κατι που ο ιδιος (υποτιθεται οτι) καταλαβαινει ειναι πολλες φορες αναλογη του βαθους της κατανοησης του.

 

3) Απο εκει και περα, μια επισημανση.. Το "πραγματικο νοημα" που μαλλον ειναι αυτο το οποιο ζυγιζει πιο βαρια μεσα σου, σπανια θα συμπιπτει πληρως με το "νοημα της εργασιας" που κανεις. Ειτε ειναι ακαδημαϊκου χαρακτηρα ειτε οχι. Με βαση αυτη την επισημανση, απο τη μια πλευρα, το προφανες λαθος του να εξιδανεικευεις το αγνωστο παιρνει μερικα λεπτα συζητησεων με καποιον αμπαλο product owner μεχρι να σε ξαναριξει στην ιδια λουπα, απο την αλλη πλευρα, οι κουβεντες του Φιλιππου σχετικα με το τι ειδους ασκηση ειναι η προσπαθεια του διδακτορικου για το χαρακτηρα, εχουν ενα καποιο βαρος.

 

/offtopic

 

4) Το nodejs εχει απιστευτη πλακα. Αλλα, θεωρητικα τουλαχιστον, απο τα λιγα που εχω δει, η κεντρικη ιδεα δεν ειναι και κατι πολυ καινουριο. Απλως ο Dahl διαλεξε, για οποιους λογους, να παιξει με τη javascript. Ακομα και το reactor, εχω αρκετες αμφιβολιες σχετικα με το που γεννηθηκε.. Σταματαω εδω, τον κοσμο των ακαδημαϊκων δυσκολευομαι πολυ να τον παρακολουθησω.

 

5) Αν σε ενδιαφερει το node ξεκινα να παρακολουθεις το group. Και το καναλι στο freenode (node.js). Το να μην ανακαλυπτεις τον τροχο καθε φορα, δεν ειναι πρακτικη που προωθειται μονο στους χωρους των ακαδημαϊκων ;-)

 

/τελος offtopic.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...