Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά! Θέλω να ασχοληθώ επαγγελματικά με την δημιουργια ιστοσελίδων,το θέμα είναι ότι,δεν θέλω να φτιάξω δικιά μου εταιρεία ,θέλω να δουλεύω ως freelancer( να τσιμπάω αγγελίες (εξωτερικό) και να τους τα φτιάχνω)( ασχολούμαι απο 14 χρονών με δημιουργία προγραμμάτων-ιστοσελίδων,λέω καιρός να τ εκμεταλευτώ τώρα που είμαι φοιτητής και στα 20 μου).Τα λεφτά που θα μου βάζουν θα μπαίνουν σε λογαριασμό Paypal.Τι θα πρέπει να κάνω σχετικά με την εφορία? Χρειάζεται να κάνω κάποια ενέργεια(χαρτια κτλπ)?

• Απαντ. 53
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αν κανεις εναρξη επαγγελματος θα εχεις και τεβε...=220ευρω το μηνα για τα πρωτα 3 χρονια...Οποτε αποψη μου ειναι να μην ασχοληθεις με εφορια κλπ, να βρεις καπου να δουλεψεις.:P

• Like 1
Δημοσ.

Απ'οσο γνωριζω ενας freelancer πληρωνεται απο καποιον εργοδοτη. Οποτε ψαξτο...Σε καμια περιπτωση παντως δε μιλαμε για αφορολητες εισφορες.

Δημοσ.

Freelancer == Ελεύθερος επαγγελματίας.

Άρα, αναλαμβάνεις επί πληρωμή (όχι με μισθό) να παρέχεις υπηρεσίες σε τρίτους. Εφ όσον μιλάμε για υπηρεσία, κατά την νομοθεσία υποχρεούσαι να εκδίδεις το αντίστοιχο παραστατικό (απόδειξη παροχής υπηρεσιών ή τιμολόγιο). Αν οι πελάτες σου είναι από το εξωτερικό (ας υποθέσουμε ότι πουλάς templates στο Themeforest) τότε ανάλογα με τη χώρα που βρίσκεται ο κάθε πελάτης σου να εκδίδεις τιμολόγιο με ή χωρίς τον ανάλογο φόρο.

Και φυσικά όλα τα παραπάνω προϋποθέτουν να έχεις κανει έναρξη επαγγέλματος και να ασφαλίζεσαι στον ΟΑΕΕ ή, αν δουλεύεις και σε εταιρία ως μισθωτός, να πάρεις απαλλαγή από το ένα εκ των δύο ασφαλιστικών ταμείων.

• Like 1
Δημοσ.

Απ'οσο γνωριζω ενας freelancer πληρωνεται απο καποιον εργοδοτη. Οποτε ψαξτο...Σε καμια περιπτωση παντως δε μιλαμε για αφορολητες εισφορες.

Πάντως ακόμα και οι επαγγελματίες που έχουν κάνει έναρξη, ένα μεγάλο ποσοστό  δεν κόβουν αποδείξεις.