Crystallization Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 Καλησπέρα, σήμερα πήρε το μάτι μου Site: αυτό το άρθρο ..ελληνικής παραγωγής "supercar" για όλους τους τύπους εδάφους.7 λίτρα | 505 ίπποι | 0-100: 3.8"Το άρθρο έχει και βίντεο με κάποια τεστ που το έκαναν. Είναι εντυπωσιακό ..πιστεύετε θα τραβήξει κόσμο;Υ.Γ.: Έτσι πως είναι οι ελληνικοί δρόμοι πιστεύω είναι το τέλειο αμάξι
iliasbass Δημοσ. 1 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2014 supercar made in greece!!!! υπαρχει πιθανοτητα να κατασκευαζεται στην κατερινη απο την replicar hellas
nick#18 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2014 Το αμαξι ειναι μοναδικο... περισσοτερα για τον κατασκευαστη εδω.. http://el.wikipedia.org/wiki/Korres_Engineering
kage Δημοσ. 2 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2014 οκ ακομη ενα αλουμινενιο αμαξι πολλων χιλιαδων ευρω... θα ηθελα να δω τι εννοουν πατενταρισμενη αναρτηση...
madsc Δημοσ. 4 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2014 Τρέχει εδώ και αρκετά χρόνια το korres project. Εντυπωσιακό μεν αλλά δεν απευθύνεται σε mainstream κοινό. /sc
kajwbtfe Δημοσ. 6 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2014 Μενει καπου εδω απο πανω(Μελισσια-Πεντελη).Το εχω δει πολλες και στο δρομο και στο βουνο.Ακουγεται ωραια αλλα σαν εμφανιση ειναι λιγο καπως και δεν ξερω αν θα τραβηξει κοσμο και αν μπει κιολας και σε φαση παραγωγης,εστω και περιορισμενης.Ειναι και 7 λιτρα...
gdriver Δημοσ. 18 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2014 ο κινητήρας είναι μάλλον αυτός που τροφοδοτεί το camaro z28 . έχει ίδια χαρακτηριστικά.πολύ ενδιαφέρουσα ιδέα , ένα υπεραυτοκίνητο που να μπορεί να τρέξει σε όλα τα οδοστρώματα. εάν φτιάξει την εμφάνιση και το εσωτερικό του , το οποίο πιστεύω δε θα είναι έτσι στην έκδοση παραγωγής αλλά θα ραφιναριστεί λίγο, θα έχει μία ιδιότητα απευθείας από παρίσι-ντακάρ. ιδιότητες για τους ελληνικούς χωμασφαλτόδρομους των πόλεων και χωρίων αλλά δυστυχώς με ευρωπαϊκή τιμή.
adi32 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2014 Πολυ καλη προσπαθεια που δυστυχως θα απευθυνεται μονο σε καποιους ζαμπλουτους τρελλους
haris_216 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2014 Επειδή αρκετοί επικεντρώνεστε στο θέμα της τιμής να πω ότι δε νομίζω ότι η αρχική ιδέα, ο σχεδιασμός και η προσπάθεια εφαρμογής των συγκεκριμένων ιδεών είχε ποτέ σαν στόχο το ευρύ κοινό. Εκ των πραγμάτων δεν θα μπορούσε αφού και μόνο η επιλογή 7λιτρου κινητήρα αυτομάτως το κάνει απαγορευτικό σαν mainstream όχημα (ακόμα και να μας το χάριζαν μόλις θα μάθαινε ο έφορος της περιοχής ότι έχουμε 7000 κυβικά όχημα θα ερχόταν ο ίδιος προσωπικά με την βίτσα στο χέρι!!!). Από την άλλη όπου εμπλέκονται (παγκοσμίως) οι λέξεις "μικρή παραγωγή" (δεν πρόκειται ποτέ να φτιάχνονται 10000 κομμάτια ετησίως) αλλά και "χειροποίητο" σίγουρα έχουν σαν αποτέλεσμα το μεγάλο κόστος. Παρ' όλα αυτά και παρά το γεγονός ότι μάλλον δεν θα γεμίσουν οι δρόμοι με Korres 4, σίγουρα πρόκειται για μια αξιέπαινη προσπάθεια η οποία βάζει στον "χάρτη" της (έστω και ειδικής) αυτοκίνησης την ελλάδα (πάντα από ιδιωτική πρωτοβουλία και απουσία του κράτους)
iliasbass Δημοσ. 20 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2014 το κρατος θα κανει οτι μπορει να μην βγει στην παραγωγη βλεπε τα παλιοτερα scavas
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα