Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ναι ρε designer αλλά και εσένα τα επιχειρήματα σου δεν είναι τόσο δυνατά. Αν σου αποδείξουν δηλαδή ότι τα ατυχήματα πέφτουν κατά μεγάλο ποσοστό με αυτόν τον τρόπο, τι  θα πείς α όχι εγώ θέλω να έχω τον έλεγχο όταν οδηγώ; Και να είσαι σίγουρος ότι θα αναγκαστούν να στο αποδείξουν πριν το κάνουν.

Δημοσ.

Ναι ρε designer αλλά και εσένα τα επιχειρήματα σου δεν είναι τόσο δυνατά. Αν σου αποδείξουν δηλαδή ότι τα ατυχήματα πέφτουν κατά μεγάλο ποσοστό με αυτόν τον τρόπο, τι  θα πείς α όχι εγώ θέλω να έχω τον έλεγχο όταν οδηγώ; Και να είσαι σίγουρος ότι θα αναγκαστούν να στο αποδείξουν πριν το κάνουν.

 

Αν απαγορευθεί η οδήγηση υπό τη μορφή που τη γνωρίζουμε μέχρι σήμερα και η κυκλοφορία «συμβατικών» αυτοκινήτων, απλώς θα συμβιβαστώ με το νόμο και με την πραγματικότητα και δε θα οδηγώ πλέον. Ούτε να πω κάτι έχω, ούτε να κάνω κάτι μπορώ, ούτε ζητώ αποδείξεις για οτιδήποτε από κανέναν. Αυτό που αποκλείεται, είναι το να αποτελέσω μέρος τού εν λόγω τσίρκου. Όποιος γουστάρει κι αγαπά, ας το κάνει. Τού είπα εγώ όχι;

  • Like 1
Δημοσ.

Θα πηγαίνεις δηλαδή με τα πόδια ή δεν θα βγαίνεις από το σπίτι; :P

 

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θα είναι τσίρκο το να μην έχει τιμόνι το αμάξι. Φαντάζομαι θα βγουν και πολυτελή μοντέλα (με καλύτερο σχεδιασμό) για τους έχοντες.

Δημοσ.

Παιδιά το βασικό που λέει ο φίλος είναι ότι η αφαίρεση αυτή δεν αντανακλά μόνο στην προσπάθεια μείωσης ατυχημάτων ή οτιδήποτε άλλο, αλλά και σε θεμελιώδεις αρχές της ανθρώπινης υπόστασης. Μπορεί να σας φαίνεται τραβηγμένο, αστείο, "παπουλίστικο" (για τους πιο μικρούς από εσάς) ή δεν ξερω γω τι άλλο, αλλά σκεφτείτε το λίγο περισσότερο....

 

Για να σας δώσω μερικά παραδείγματα: αφαίρεση δυνατότητας ψήφου "για να μην κάνεις λάθος επιλογή", αφαίρεση δυνατότητας επιλογής συντρόφου "για καλύτερα αποτελέσματα", αφαίρεση δυνατότητας επιλογής διαμονής/εργασίας "για καλύτερη αποδοτικότητα" και άλλα πολλά...τα περισσότερα τα έχετε ήδη δει ή διαβάσει, απλώς σας φαίνονται σαν σενάρια επιστημονικής φαντασίας....life imitates art μερικές φορές όμως, και όχι πάντα για καλό....

Δημοσ.

Να παρακαλάτε μην βγάλει κάνα τέτοιο η apple γιατί με τούς χάρτες που έχει, άλλος για Χίο τράβηξε άλλος για Μυτιλήνη  :-D  :P 

  • Like 3
Δημοσ.

Παιδιά το βασικό που λέει ο φίλος είναι ότι η αφαίρεση αυτή δεν αντανακλά μόνο στην προσπάθεια μείωσης ατυχημάτων ή οτιδήποτε άλλο, αλλά και σε θεμελιώδεις αρχές της ανθρώπινης υπόστασης. Μπορεί να σας φαίνεται τραβηγμένο, αστείο, "παπουλίστικο" (για τους πιο μικρούς από εσάς) ή δεν ξερω γω τι άλλο, αλλά σκεφτείτε το λίγο περισσότερο....

 

Για να σας δώσω μερικά παραδείγματα: αφαίρεση δυνατότητας ψήφου "για να μην κάνεις λάθος επιλογή", αφαίρεση δυνατότητας επιλογής συντρόφου "για καλύτερα αποτελέσματα", αφαίρεση δυνατότητας επιλογής διαμονής/εργασίας "για καλύτερη αποδοτικότητα" και άλλα πολλά...τα περισσότερα τα έχετε ήδη δει ή διαβάσει, απλώς σας φαίνονται σαν σενάρια επιστημονικής φαντασίας....life imitates art μερικές φορές όμως, και όχι πάντα για καλό....

Δεν νομίζω ότι ισχύουν όλα αυτά που λες. Ίσα Ίσα προς την άλλη κατεύθυνση πηγαίνει η ανθρωπότητα.. Αυτά που λες ίσχυαν παλιά και αλλάζουν π.χ. δεν ψήφιζαν οι γυναίκες γιατί δεν ήταν κατάλληλες, παντρευόσουν αυτό ν που σου λεγε η οικογένεια..

Δημοσ.

Αν απαγορευθεί η οδήγηση υπό τη μορφή που τη γνωρίζουμε μέχρι σήμερα και η κυκλοφορία «συμβατικών» αυτοκινήτων, απλώς θα συμβιβαστώ με το νόμο και με την πραγματικότητα και δε θα οδηγώ πλέον. Ούτε να πω κάτι έχω, ούτε να κάνω κάτι μπορώ, ούτε ζητώ αποδείξεις για οτιδήποτε από κανέναν. Αυτό που αποκλείεται, είναι το να αποτελέσω μέρος τού εν λόγω τσίρκου. Όποιος γουστάρει κι αγαπά, ας το κάνει. Τού είπα εγώ όχι;

Απλά να ξέρεις ότι και οι αμαξάδες  όταν εμφανίστηκαν τα πρώτα αυτοκίνητα  μπορεί να λέγαν το ίδιο

Δημοσ.

Να παρακαλάτε μην βγάλει κάνα τέτοιο η apple γιατί με τούς χάρτες που έχει, άλλος για Χίο τράβηξε άλλος για Μυτιλήνη  :-D  :P

Άσε που αν ξεχάσεις το Apple id θα σε κλειδώνει απέξω και πάπαλα το αμαξάκι! :-D

  • Like 2
Δημοσ.

Θα πηγαίνεις δηλαδή με τα πόδια ή δεν θα βγαίνεις από το σπίτι; :P

 

Θα μετακινούμαι, όπως μετακινούμαι ούτως ή άλλως, τα τελευταία 15 χρόνια τουλάχιστον, στο 90% των περιπτώσεων, ανεξαρτήτως απόστασης ή προορισμού: Με μέσα συγκοινωνίας. Είτε εντός των τειχών τής πόλης, είτε εκτός, δεν έχει υπάρξει μέχρι τώρα μέρος στο οποίο να θέλω να πάω - εκτός ελάχιστων εξαιρέσεων - για το οποίο δεν υπάρχει συγκοινωνιακή σύνδεση, οποτεδήποτε στο 24ωρο.

 

Φτάνω ασφαλέστερα, πιο ξεκούραστος, οικονομικότερα, ταχύτερα (ναι - παραδόξως ίσως για κάποιους εδώ μέσα - δεν οδηγώ σαν παλαβός...) και χωρίς να ταλαιπωρώ το αμάξι μου. Το αυτοκίνητό μου το χρησιμοποιώ, μόνο όταν δεν υπάρχει εναλλακτική λύση. Για να πάω π.χ. στο χωριό τής γυναίκας μου, που είναι στα 2,5 χιλιάδες μέτρα υψόμετρο, με το τελευταίο 1,5 χιλιόμετρο τής διαδρομής να είναι καρόδρομος που τον κόβουν κάθε 50 μέτρα χείμαρροι, κατολισθήσεις και ...αρκούδες, ή στις κυνηγετικές εξορμήσεις που έλεγα πριν, ή αν προκύψει έκτακτη ανάγκη ταξιδιού και δεν έχω προλάβει να βρω εισιτήριο.

 

Για βόλτες και χαβαλέ δεν το συζητάμε! Όταν βγαίνω έξω βράδυ, κατά κανόνα πίνω τ' άντερά μου, οπότε μένει στο γκαράζ απ' την αρχή.

 

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θα είναι τσίρκο το να μην έχει τιμόνι το αμάξι. Φαντάζομαι θα βγουν και πολυτελή μοντέλα (με καλύτερο σχεδιασμό) για τους έχοντες.

 

 

Προσωπικό κριτήριο, καθαρά. Ως τσίρκο το βλέπω (στην καλύτερη περίπτωση...)

Δημοσ.

Δεν νομίζω ότι ισχύουν όλα αυτά που λες. Ίσα Ίσα προς την άλλη κατεύθυνση πηγαίνει η ανθρωπότητα.. Αυτά που λες ίσχυαν παλιά και αλλάζουν π.χ. δεν ψήφιζαν οι γυναίκες γιατί δεν ήταν κατάλληλες, παντρευόσουν αυτό ν που σου λεγε η οικογένεια..

 

Μια χαρά ισχύουν ακόμα, απλώς όχι στις δυτικές κοινωνίες. Και δεν τα ανέφερα ως "ισχύοντα", τα ανέφερα ως πιθανές εξελίξεις "για το καλό μας". Και όπως είπα εξαρχής, είναι food for thought, όχι δεδομένα ή προδιαγεγραμμένα γεγονότα....

Δημοσ.

Ο μόνος τρόπος που βλέπω να εφαρμόζεται αυτό με ασφάλεια είναι σε μία πόλη ή κωμόπολη όπου επιτρέπεται η κυκλοφορία ΜΟΝΟ αυτόνομων οχημάτων. Αλλιώς οι αστάθμητοι παράγοντες είναι πάρα πολλοί και τυχαίοι για να τις διαχειριστεί σωστά ένα κομπιούτερ.

 

Ας δούμε και στις εναέριες μεταφορές τι γίνεται όπου οι αστάθμητοι παράγοντες στην εναέρια κυκλοφορία είναι πολύ λιγότεροι σαφώς από αυτήν των αυτοκινήτων. Εκεί παρ' όλο που ο αυτόματος πιλότος μπορεί να εκτελέσει μόνος του ολόκληρη την πτήση από την απογείωση μέχρι την προσγείωση, εντούτοις η ύπαρξη 2 πιλότων στο αεροπλάνο με δυνατότητα πλήρους χειροκίνητου ελέγχου του αεροσκάφους είναι απαραίτητη και δεν προβλέπεται να αλλάξει στο μέλλον.  

Δημοσ.

Μια χαρά ισχύουν ακόμα, απλώς όχι στις δυτικές κοινωνίες. Και δεν τα ανέφερα ως "ισχύοντα", τα ανέφερα ως πιθανές εξελίξεις "για το καλό μας". Και όπως είπα εξαρχής, είναι food for thought, όχι δεδομένα ή προδιαγεγραμμένα γεγονότα....

Το μια χαρά ισχύουν στα δικά μου μέτρα δεν είναι επιχείρημα. Φιλικά

Δημοσ.

Αφήστε να βγει ρε παιδιά και "τσακωνόμαστε" μετά! :P  Τόσα και τόσα projects έχουν πάει άπατα...

  • Like 1
Δημοσ.

η ύπαρξη 2 πιλότων στο αεροπλάνο με δυνατότητα πλήρους χειροκίνητου ελέγχου του αεροσκάφους είναι απαραίτητη

 

Είναι διασταυρωμένο; Εννοείς δηλαδή ότι οι πιλότοι, έχουν κι άλλο λόγο παρουσίας, εκτός απ' το να το κάνουν με την αεροσυνοδό κατά τη διάρκεια τής πτήσης; Θ' αρχίσουμε να αμφισβητούμε και τις τσόντες τώρα;

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...