NickTG Δημοσ. 3 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2014 Προφανώς και δεν είναι αποτυχία το RX8 και φυσικά δεν είναι μόνο βενζινες. Απο εκεί και πέρα το Polo σαν 1600αρι πάει. http://www.zeperfs.com/en/duel2260-3318.htm
gia_nnis Δημοσ. 3 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2014 Προφανώς και δεν είναι αποτυχία το RX8 και φυσικά δεν είναι μόνο βενζινες. Απο εκεί και πέρα το Polo σαν 1600αρι πάει. http://www.zeperfs.com/en/duel2260-3318.htm O κινητήρας αποκρίνεται από χαμηλά, αλλά στερείται της έκρηξης ενός RX-7. Όσο ανεβαίνουν οι στροφές, όμως, τόσο καλύτερα αισθάνεται, ενώ ανάλογα βελτιώνεται και το ακρόαμα της εξάτμισης, που, εντέλει, είναι πιο βιμπράτο απ? όσο μας έχουν συνηθίσει οι προηγούμενοι περιστροφικοί της Mazda. Aλλάζοντας στο όριο των 9.300 (!) σ.α.λ., η δύναμη φανερώνεται τόσο γραμμικά, σε βαθμό να ψάχνεις πού πήγαν οι 240 ίπποι. Mέχρι που μια ματιά στο ταχύμετρο σε πείθει ότι είναι όλοι εκεί, και μάλιστα ο καθένας τους δεν έχει να κινήσει περισσότερα από 5,5 κιλά. Σκαλοπάτια ισχύος δεν υπάρχουν πουθενά σε όλο το φάσμα λειτουργίας του ούτε, βέβαια, και ξεσπαθώματα ―αλά V-Tec― στα ψηλά. Aπλώς, αναπνέει καλύτερα από τις 7.000 και πάνω. Όσο οδηγείς, τόσο αντιλαμβάνεσαι ότι αυτός ο περιστροφικός μπορεί να μη συναρπάζει με την πρώτη όσο ο προκάτοχός του, 13B, έχει, όμως, έναν πολυτάλαντο χαρακτήρα, που εκτιμάς όλο και περισσότερο όσο περνούν τα χιλιόμετρα. Ο πολυταλαντος χαρακτηρας ειναι να σου αδειαζει το πορτοφολι!!!
NickTG Δημοσ. 3 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2014 Δεν θα κάτσω να πω το πόσο καλό είναι το RX8. Είναι γνωστό. Το κακό είναι πως συνήθως κατέληγε σε λάθος άτομα.
igoods Δημοσ. 4 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2014 O κινητήρας αποκρίνεται από χαμηλά, αλλά στερείται της έκρηξης ενός RX-7. Όσο ανεβαίνουν οι στροφές, όμως, τόσο καλύτερα αισθάνεται, ενώ ανάλογα βελτιώνεται και το ακρόαμα της εξάτμισης, που, εντέλει, είναι πιο βιμπράτο απ? όσο μας έχουν συνηθίσει οι προηγούμενοι περιστροφικοί της Mazda. Aλλάζοντας στο όριο των 9.300 (!) σ.α.λ., η δύναμη φανερώνεται τόσο γραμμικά, σε βαθμό να ψάχνεις πού πήγαν οι 240 ίπποι. Mέχρι που μια ματιά στο ταχύμετρο σε πείθει ότι είναι όλοι εκεί, και μάλιστα ο καθένας τους δεν έχει να κινήσει περισσότερα από 5,5 κιλά. Σκαλοπάτια ισχύος δεν υπάρχουν πουθενά σε όλο το φάσμα λειτουργίας του ούτε, βέβαια, και ξεσπαθώματα ―αλά V-Tec― στα ψηλά. Aπλώς, αναπνέει καλύτερα από τις 7.000 και πάνω. Όσο οδηγείς, τόσο αντιλαμβάνεσαι ότι αυτός ο περιστροφικός μπορεί να μη συναρπάζει με την πρώτη όσο ο προκάτοχός του, 13B, έχει, όμως, έναν πολυτάλαντο χαρακτήρα, που εκτιμάς όλο και περισσότερο όσο περνούν τα χιλιόμετρα. Ο πολυταλαντος χαρακτηρας ειναι να σου αδειαζει το πορτοφολι!!! εχει ενα πολυταλαντο χαρακτηρα να θελει επισκευη στα 100 χιλιαρικα χιλιομετρα και το 80% απο αυτα που κυκλοφορουν τωρα να μην εχουν καν συμπιεση...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα