Προς το περιεχόμενο

καινουριο αμαξι μικρομεσαιο


alexotic

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ακυρος (ως συνήθως επιθεση επι προσωπικού).

 

Και ναι εχω δει πολλα μιτο σε συνεργεια και στις εθνικές, τζουλιετες δεν ειδα γιατι δεν πούλησε σχεδον τίποτα...

Και το ένα παλικάρι με το μιτο που πέτυχα, μονο που δεν εκλαιγε απο τα προβληματα που του ειχε βγάλει... Δούλευε 5 καλοκαίρια σα το σκυλι σε νησι για να το πάρει και το σιχαθηκε και ήθελε να το πεταξει...

 

Και ναι, τα λεφτα του ειναι πολλα για αυτο που προσφέρει...

 

Καλύτερα καινούργιο φιέστα (δε θα μπω στην αντιπαραθεση σου πρωινιάτικα.. σε βαριεμαι)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 78
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Που ακριβώς είναι η επίθεση επί προσωπικού? Μήπως είναι αυτό που λέμε όποιος έχει τη μύγα μυγιάζεται?

Δεν φταίω που ξέρω πολύ κόσμο με γερμανικά. Δεν είσαι ο μόνος ξέρεις.

Αναφέρω τα προβλήματα που έχουν παρουσιαστεί και μάλιστα όχι μόνο σε έναν. Πολλαπλασιαστές για παράδειγμα έχουν αλλάξει όλοι. 

Γιατί δεν μπαίνεις στο 4TForum να τα διαβάσεις και εσύ. Εμένα μου τα έχουν πει και από κοντά.

 

Πολλά κιόλας. Άσε με να μαντέψω. Εσύ πας για τα προκαθορισμένα σέρβις και τα παλιοιταλικά πάνε για αλλαγές μοτέρ, καμμένους εγκεφάλους και τέτοια.

Για τα λεφτά ας κρίνει ο καθένας μόνος του. Ας δει τι αγοράζει στους υπόλοιπους και ας αποφασίσει.

 

Συνεχίζεται η προκατάληψη και η άγνοια. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όταν κανεις quote αναφερεσαι ξεκαθαρα σε αυτόν που το κάνεις...

 

Και για να σου απαντήσω ναι, με καμμένους εγκεφάλους και τρελούς αισθητήρες καταλήγουν στα συνεργεία οι αλφα οι καινούργιες (για τις παλιές δε το συζητάω καν)... Ενας τρελός καταφερε και τρύπησε και πιστονι σε μιτο αλλα αυτος φαινόταν βλακας μιας και το ειχε "Φτιαγμένο" με το μυαλό του...

 

Και επίσης εγω παω για σέρβις λαδια-φιλτρα ανα 8000 χλμ και μια φορά ανα 2 χρόνια (στατιστικα) αλλαζω ενα πολλαπλασιαστη αξίας 25€...

 

Πολυέξοδο...


το οτι η Giulietta δεν πουλησε καθολου δε νομιζω οτι ισχυει 

http://www.newsauto.gr/alfa-giulietta-%CF%84%CE%BF-%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CE%B3%CE%BD%CF%89%CF%83%CE%BC%CE%B1/

 935 οχηματα πανελλαδικά σημαίνει οτι πραγματικά δεν πουλησε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε εσένα ήταν οι ερωτήσεις για αυτό και το quote.

Το παρακάτω ήταν γενικά για αυτό και μίλησα και γενικά άλλωστε.

 

Δεν μιλάμε για το δικό σου. Αυτό δεν έχει καταλάβει.

Γενικά μίλησα. Θες να πας να πεις αυτό το ειρωνικό πολυέξοδο σε γνωστό με 523i Ε60 που έδωσε πριν λίγες μέρες 800Ε?

Σε άλλο γνωστό που έχει αλλάξει 2 φορές και τους 4 πολλαπλασιστές? Α, και ο παραπάνω άλλαξε 6 αλλά στην εγγύηση.

 

Για τα υπόλοιπα όποιος ενδιαφέρεται ψάχνει. Μέχρι τότε είπαμε, προκατάληψη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντάξει βγήκε και σε λάθος εποχή (για την Ελλάδα), ρωτήστε γνωστούς σας σε αντιπροσωπείες να δείτε πόσα αυτοκίνητα πουλάνε το μήνα πλέον...πάντως εγώ της giuletta θα την συγχωρούσα και καμιά βλάβη παραπάνω λόγω εμφάνισης! :-)  (αν και γω ιταλικό έχω και δεν μπορώ ότι μου έχει βγάλει κάτι, θέμα τύχης και χρήσης είναι)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ρε παιδια αν ηταν να παρω παλι αμαξι μεγαλο να καιει θα εμενα με το ρχ8....εγω αυτο που θελω τωρα ειναι νορμαλ καταναλωση και νορμαλ δυναμη...σιγουρα δε θα αντεχα με ενα αμαξι να σερνετε αλλα πολυ μου ειπαν οτι το φιεστα δε σερνετε ισα ισα εχει δυναμη 2λιτρου....για μενα αρκει  αυτο...επισης αλλες τεχνολογιες....το φιεστα ειναι και αμαξι 2014 η 13 δ ξερω σιγουρα εχει και καινουριες τεχνολογιες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δύναμη δίλιτρου το fiestaκι με τίποτα, σαν "καλό" 1600άρι πάει. Το μόνο άγχος που έχω για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι η διάρκεια ζωής του κινητήρα του (στο βαρύτερο focus το φοβάμαι περισσότερο). Νομίζω κάπου είχα διαβάσει οτι ο κατασκευαστής υπολογίζει τα 240Κ ως χρόνο ζωής του κινητήρα -το οποίο για μένα είναι λίγο- , αλλά δεν μπορούμε να τα έχουμε και όλα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Και για να σου απαντήσω ναι, με καμμένους εγκεφάλους και τρελούς αισθητήρες καταλήγουν στα συνεργεία οι αλφα οι καινούργιες (για τις παλιές δε το συζητάω καν)... Ενας τρελός καταφερε και τρύπησε και πιστονι σε μιτο αλλα αυτος φαινόταν βλακας μιας και το ειχε "Φτιαγμένο" με το μυαλό του...

 

εγω που εχω μια παλια alfa παρακαλαω να μου βγαλει προβλημα για να επιβεβαιωθειται εσεις που λετε οτι τα ιταλικα χαλανε...

 

νισαφι πια!!!!

οσο για το φιεστακι παρτο θα το ευχαριστηθεις!

εχω οδηγησει το 100hp η μονη μου ενσταση οτι δεν πηγαινε πανω απο 180χλμ (μαλλων κοντο διαφορικο)

μονο προσοχη στον θερμοστατη του (εχουν αναφερθει πολλες βλαβες)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δύναμη δίλιτρου το fiestaκι με τίποτα, σαν "καλό" 1600άρι πάει.

εγω που εχω οδηγησει απειρες φορες το πολο 1.2 tsi 105hp, 175 Nm/ 1.550 σ.α.λ το αμαξι με 100αρα bp παει σαν ενα πολυ καλο διλιτρο..!!! μειον:εχει χρονοκαθυστερηση το γκαζι και απο τις 2000στρ και κατω ειναι γαιδουρι(εξαλειφεται με την 100αρα) Ακομα σε ανηφορες αν το σταματησεις θελει πολυ γκαζι για να φυγει.. και δεν εχει καλες ρεπριζ.. θετικα:κορυφη στα ταξιδια. εχω ακουσει και για το fiesta κομπιασμα απο χαμηλα..
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας μην μπερδευόμαστε,το fiesta ecoboost όπως και το polo tsi έχουν ροπή αντίστοιχη ενός δίλιτρου.Το θέμα είναι σε τι φάσμα στροφών βγαίνουν αυτά τα νούμερα.Ενας ατμοσφαιρικός 2lt κινητήρας αποδίδει μέσες άκρες 150άλογα και 200κάτι αν μιλάμε για καλό μηχανικό σύνολο (βλ. Honda με K20 / Renault με F4).Με το εργοστασιακό setup,σε καμία περίπτωση δέν κινούνται αυτά τα οχήματα με την ίδια άνεση που έχει ένα δίλιτρο...ούτε κάν ένα 1800αρι.Είναι on par με ένα 1600αρι,όπως είπε και ο Timour21.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχεις πετύχει πολλές ακινητοποιημένες Mito και Giuliettes στο δρόμο?

Ή με προβλήματα στα συνεργεία?

Η τιμή της τι ακριβώς έχει? Πιο φθηνή από τα ακριβά γερμανικά και λίγο πιο ακριβή από τα υπόλοιπα της κατηγορίας εκτός του Golf που είναι νομίζω ίσως και λίγο φθηνότερη.

 

Ούτε πολλαπλασιαστές χαλάει με το κιλό όπως κάποια γερμανικά, ούτε μπεκ, ούτε περίεργους αισθητήρες. 

"ακομα"

Μονο μεχρι 200?...Εαν ειναι αμεσου ψεκασμου βαλε πολλα ακομα αλογα :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καταλαβα στο περιπου τι γινεται....και παλι ευχαριστημενος θα μαι ετσι οπως τα λετε

σιγουρα θα εισαι ευχαριστημενος γιατι το rx8... στην τελικη μονο βενζινες ειναι.. Προσωπικη μου γνωμη αποτυχια!
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...