dimitrisOP Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 τα αλογα μην τα κοιτας και τοσο πολυ,αν τα βγαζει τα 125 στις 7000 στροφες τι τα θες,ασε που το clio εχει περισοτερη ροπη αρα κινειται ποιο ανετα,στο fiesta πρεπει να γκαζωνεις 1
alexotic Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 Μέλος Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 ενα απο τα δυο θα παρω σιγουρα....αλλα δ μπορω να αποφασησω πιο
HALF EVIL Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 Αν δεν βιάζεσαι πολύ , νομίζω ότι έρχεται για το clio κινητήρας στα 120 άλογα. Υπάρχει βέβαια και το GT και πολύ περισσότερο το RS , δεν ξέρω αν έχουν έρθει ακόμα Ελλάδα. Όμως ξεφεύγουν στην τιμή που έβαλες 14 χλδ. Πάντως για άμεση αγορά και το fiesta eco 125 άλογα και το clio των 90 αλόγων είναι πολύ καλά. Κοίταξε και τι εξοπλισμό προσφέρουν ως στάνταρ. Εγώ πάντως μάλλον θα θυσίαζα τα άλογα του fiesta για την εμφάνιση του clio. Γούστα είναι αυτά βέβαια.
alexotic Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 Μέλος Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 ναι το ειδα αυτο που λες με τα 120..θα περιμενω να βγει και μετα βλεπω αναμεσα σε αυτο και το φιεστα..
NickTG Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 τα αλογα μην τα κοιτας και τοσο πολυ,αν τα βγαζει τα 125 στις 7000 στροφες τι τα θες,ασε που το clio εχει περισοτερη ροπη αρα κινειται ποιο ανετα,στο fiesta πρεπει να γκαζωνεις Οι επιδοσεις είναι απο τα άλογα και οχι απο τη ροπή. Φυσικά έχει σημασία και πόση ροπή φτάνει στους τροχούς. Στην σύγκριση εδώ το Clio ούτε που πλησιάζει το Fiesta.
HALF EVIL Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 Καλά τα λες Νίκο , αλλά για την κίνηση μέσα σε πόλη και γύρω από αυτή , τι να τα κάνεις τόσα άλογα? Η ροπή μετράει. Τώρα στην Εγνατία ή στα φανάρια για επιτάχυνση , εντάξει ισχύει, Το ένα μπορεί να φτάσει 170 τελική και το άλλο 220 πχ. Ε, και?
NickTG Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 Δεν νομίζω να έχει έλλειψη ροπής το Fiesta ή να μην μπορεί να ακολουθήσει την κίνηση. Όταν όμως χρειαστεί προσπεραση μετρανε τα 35 παραπάνω άλογα και οχι η ροπή.
HALF EVIL Δημοσ. 30 Μαΐου 2014 Δημοσ. 30 Μαΐου 2014 Σωστά. Ανάλογα με την χρήση που θέλεις να κάνεις. Υπό κανονικές συνθήκες και τα δύο είναι Οκ. Από εκέι και πέρα είναι θέμα προσωπικού γούστου.
alexotic Δημοσ. 30 Μαΐου 2014 Μέλος Δημοσ. 30 Μαΐου 2014 και γω αυτο πιστευω...οτι ειμαι αρκετα καλυμενος με το φιεστα....ειναι καλα και τα αλογα κ η ροπη και μηδενικα τελη...
Ntinaras Δημοσ. 30 Μαΐου 2014 Δημοσ. 30 Μαΐου 2014 Καλά τα λες Νίκο , αλλά για την κίνηση μέσα σε πόλη και γύρω από αυτή , τι να τα κάνεις τόσα άλογα? Η ροπή μετράει. Τώρα στην Εγνατία ή στα φανάρια για επιτάχυνση , εντάξει ισχύει, Το ένα μπορεί να φτάσει 170 τελική και το άλλο 220 πχ. Ε, και? δηλαδη ενα τρακτερ κινειται ανετα?
dimitrisOP Δημοσ. 30 Μαΐου 2014 Δημοσ. 30 Μαΐου 2014 δηλαδη ενα τρακτερ κινειται ανετα? σβηνει το τρακτερ?
Dare-Devil Δημοσ. 1 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2014 γεια σε ολους θα θελα μια γνωμη για μικρομεσαιο αυτοκινητο...θελω δυναμη οχι τρελη γιατι ξερω οτι δυναμη και καταναλωση πανε μαζι ..κ αυτη τη στιγμη εχω rx8 και ξερω τι καιει.....οποτε θελω κατι με νορμαλ καταναλωση αλλα να χει κ λιγο δυναμη...σκευτομαι για το ford fiesta ecoboost 1.0 125αλογα.... μετα ειδα το hyundai το ι30 αλλα δε πρεπει να χει δυναμη καθολου...αλλα καινουρια δε ξερω δν εχω ψαξει και πολυ γιαυτο ζηταω και βοηθεια!επισης σκευτομουνα και το fiesta st 182 αλογα γιατι ακουσα οτι δε καιει και τοσο τρελα γιαυτα π δινει...οποτε ειμαι πιο κοντα στο ford fiesta ecoboost 1.0 125αλογα...αν δεν εχει μεγαλη διαφορα σαυτα που καιει με το st τοτε ισως και st ι30 έχει πολύ καλή δύναμη μόνο αν το κάνεις παραγγελία με τους 1.6 lt 136 hp GDI αμεσου ψεκασμού ατμοσφαιρικός ή με τον 1.6 πετρελαιο 128 hp . Το αμάξι απογειώνεται αλλά θα σου βγεί πολλά λεφτά με αυτούς τους κινητήρες μιας και η σειρά GDI είναι το διαμάντι της hyundai σε κινητήρες αμεσου ψεκασμού και βραβευμένη σειρά . Δεν εισάγονται στην Ελλάδα μόνο ειδική παραγγελία . Δεν ξέρω γιατί ο εισαγωγέας φέρνει πάντα hyudai με πετσοκομμένο εξοπλισμό ή ακόμα και να μην εισάγει μοντέλα που πουλιούνται στην υπολοιπη Ευρώπη ι30 είναι αλλης κατηγορίας αμάξι σαφώς ανώτερο σε ανεση ηχομονωση εξοπλισμό και είναι άνετο για ταξίδια κτλ απο το Fiesta . Αν θες μικρό σαν το fiesta παιρνεις fiesta ecoboost 125 hp . Αξίζει ο κινητήρας του . .
paylidis Δημοσ. 1 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2014 Tα fiesta/focus ecoboost ειναι αστέρια... Πολυ καλα σκαριά και με δυνατό μοτέρ. Προσωπικά τα θεωρησα λίγο θορυβώδη σε ενα τεστ ντραιβ που έκανα το focus αλλα αυτο ειναι υποκειμενικό (εγω δε θελω να το ακούω το μοτερ σχεδον καθόλου). Σίγουρα πιο αθόρυβα σε σχέση με το ρχ8...
alexotic Δημοσ. 1 Ιουνίου 2014 Μέλος Δημοσ. 1 Ιουνίου 2014 να πω την αληθεια εμενα παλι μαρεσει ο λιγος ο θοριβος....και γω για το φιεστα με τα 125 λεω....εκει ειμαι δηλαδη σκαλωμενος....πιστευω ειναι οτι πρεπει για μενα...εχει δυναμη νορμαλ καταναλωση ειναι καπως σπορ ειναι ομορφο γενικα...μια χαρα 1
Tenshi Δημοσ. 2 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2014 να πω την αληθεια εμενα παλι μαρεσει ο λιγος ο θοριβος....και γω για το φιεστα με τα 125 λεω....εκει ειμαι δηλαδη σκαλωμενος....πιστευω ειναι οτι πρεπει για μενα...εχει δυναμη νορμαλ καταναλωση ειναι καπως σπορ ειναι ομορφο γενικα...μια χαρα Και με την αναβάθμιση της mountune που ετοιμάζεται (κοντά στα 1000 ευρώ υπολογίζω),θα έχεις ~140 άλογα αξιόπιστα και διατηρώντας την εργοστασιακή εγγύηση. Μηδέν τέλη κυκλοφορίας.Μπαίνεις δακτύλιο.Εχεις την ροπή του turbo και έναν αξιοπρεπή αριθμό αλόγων για να κινηθείς με άνεση.Τι άλλο να ζητήσει κανείς; 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα