NickTG Δημοσ. 27 Μαΐου 2014 Δημοσ. 27 Μαΐου 2014 Οποιοδήποτε σύγχρονο αυτοκίνητο μέχρι 200 άλογα θα σου φανεί οικονομικό μετά το RX8.
HALF EVIL Δημοσ. 27 Μαΐου 2014 Δημοσ. 27 Μαΐου 2014 Μπορείς να κοιτάξεις και κατά clio μεριά. Για μένα πολύ πιό όμορφο από fiesta. Btw το st κοντεύει τα 19 χιλιάρικα. Άρα είναι εκτός μπάντζετ όπως είπες.
igoods Δημοσ. 28 Μαΐου 2014 Δημοσ. 28 Μαΐου 2014 Προτιμησε αμεσου ψεκασμου (seat,skoda,audi,vw) και σιγουρα θα εχει μικροτερη καταναλωση απο το rx-8 ακομα και s3 να παρεις
TheOneGandalf Δημοσ. 28 Μαΐου 2014 Δημοσ. 28 Μαΐου 2014 Για το fiesta είχα διαβάσει για τον κινητήρα eco boost 1.0 125hp ότι η κατανάλωση άνετα φτάνει τα 7λ/100 και αν το ζορίσεις λίγο μπορείς εύκολα να δεις πάνω απο 8.
alexotic Δημοσ. 28 Μαΐου 2014 Μέλος Δημοσ. 28 Μαΐου 2014 ποοο ρε παιδια δ ξερω εχω σκαλωσει....σε ολα αυτα παιζει ρολο κ η εμφανιση φυσικα γιαυτο ειναι το δυσκολο....απο αυτα π εχω δει μαρεσε το φιεστα (125hp),το hyundai i30(90 hp)που ειναι λιγα,το clio(75hp)που ειναι λιγα...υπαρχει καποιο αλλο γενικα εστω λιγο δυνατο με νορμαλ καταναλωση?
Papakaliati Δημοσ. 28 Μαΐου 2014 Δημοσ. 28 Μαΐου 2014 γεια σε ολους θα θελα μια γνωμη για μικρομεσαιο αυτοκινητο...θελω δυναμη οχι τρελη γιατι ξερω οτι δυναμη και καταναλωση πανε μαζι ..κ αυτη τη στιγμη εχω rx8 και ξερω τι καιει.....οποτε θελω κατι με νορμαλ καταναλωση αλλα να χει κ λιγο δυναμη...σκευτομαι για το ford fiesta ecoboost 1.0 125αλογα.... μετα ειδα το hyundai το ι30 αλλα δε πρεπει να χει δυναμη καθολου...αλλα καινουρια δε ξερω δν εχω ψαξει και πολυ γιαυτο ζηταω και βοηθεια!επισης σκευτομουνα και το fiesta st 182 αλογα γιατι ακουσα οτι δε καιει και τοσο τρελα γιαυτα π δινει...οποτε ειμαι πιο κοντα στο ford fiesta ecoboost 1.0 125αλογα...αν δεν εχει μεγαλη διαφορα σαυτα που καιει με το st τοτε ισως και st Δυναμη και καταναλωση ΔΕΝ πανε απαραιτητα μαζι . Αυτα ητανε στα παλιοτερα αμαξια . Τα καινουργια diesel κατι bmw ειδικα απο 110 ιππους μεχρι και 185 καινε το ιδιο , μαλιστα το πιο οικονομικο ειναι το 20d efficiency με 165 ιππους που εχει ονομαστικη 4.1 λιτρα/100, αλλα και στην πραξη δεν θα το δεις να παει πανω απο 5 +. Με μικρο αμαξι , 125 ιπποι πιστευω ειναι μια χαρα . Τα παλια γκαζοζικα βενζινης τυπου rx8 καιγανε σαν αεροπλανα. Βασικα και τα πιο συγχρονα βενζινης καινε αρκετα περισσοτερο απο ντιζελ. Αν σκεφτεις και την διαφορα στην τιμη της βενζινης απο ντιζελ που στην Ελλαδα στα 40 λεπτα ειναι αστρονιμικη, μονο και μονο που θα παρεις ντιζελ θα παθεις πλακα απο την διαφορα.
alexotic Δημοσ. 28 Μαΐου 2014 Μέλος Δημοσ. 28 Μαΐου 2014 ενα θα πω..καθε μερα το ταιζω ενα 10ρικο...οποτε το φιεστα με λιγα λογια ειναι αριστη επιλογη....δ μου λες φιλε papakaliati στη καταναλωση εχει μεγαλη διαφορα με το μεγαλο st 182 αλογα?γιατι φανταστικα για να χει τοσα αλογα παραπανω στανταρ θα καιει πολυ παραπανω..το 125 αλογα λεει 4.3 λιτρα περιπου και το st λεει 5.9 περιπου.. επισης ξες καποιο diezel ομορφο και λιγο δυναμικο να μου προτεινεις?λιγο σπορτ δλδ
Papakaliati Δημοσ. 28 Μαΐου 2014 Δημοσ. 28 Μαΐου 2014 ενα θα πω..καθε μερα το ταιζω ενα 10ρικο...οποτε το φιεστα με λιγα λογια ειναι αριστη επιλογη....δ μου λες φιλε papakaliati στη καταναλωση εχει μεγαλη διαφορα με το μεγαλο st 182 αλογα?γιατι φανταστικα για να χει τοσα αλογα παραπανω στανταρ θα καιει πολυ παραπανω..το 125 αλογα λεει 4.3 λιτρα περιπου και το st λεει 5.9 περιπου.. επισης ξες καποιο diezel ομορφο και λιγο δυναμικο να μου προτεινεις?λιγο σπορτ δλδ Αλλο φορντ σαν κινητηρες και αλλο bmw. Με 5.9 ονομαστικη να περιμενεις περιπου 6.8 με λογικη οδηγηση ( δηλαδη να μην γκαζωνεις στα φαναρια σαν να τρεχεις σε ραλι και να πας εθνικη με 120 ) . Και εγω το δικο μου το δινω 10ρικο καθε μερα, αλλα για 120 χιλίομετρα συνολο, εχοντας ονομαστικο 5.9 και πραγματικο 6.7,6.8 και με την ντιζελ στα 1.3 περιπου. Αμα πας σε βενζινη αυτοματος θα ξοδευεις 25% περιπου περισσοτερα σε καυσιμα. Ασε που με το ντιζελ θα εχεις σαφεστατα μεγαλυτερη after sale value.
gia_nnis Δημοσ. 28 Μαΐου 2014 Δημοσ. 28 Μαΐου 2014 ποοο ρε παιδια δ ξερω εχω σκαλωσει....σε ολα αυτα παιζει ρολο κ η εμφανιση φυσικα γιαυτο ειναι το δυσκολο....απο αυτα π εχω δει μαρεσε το φιεστα (125hp),το hyundai i30(90 hp)που ειναι λιγα,το clio(75hp)που ειναι λιγα...υπαρχει καποιο αλλο γενικα εστω λιγο δυνατο με νορμαλ καταναλωση?μην δινεις τοσο βαση στα αλογα.. κοιτα ροπη και κανε test drive. http://www.autoblog.gr/2013/11/04/test-drive-ford-fiesta-sport-125/
alexotic Δημοσ. 28 Μαΐου 2014 Μέλος Δημοσ. 28 Μαΐου 2014 νταξει δν ειμαι τοσο κολλιμενος δ με πειραζουν τρελα τα ταμπουρα..αν κ φαινετε τσιγκουνια τς φορντ αλλα τσπ.....νταξει οχι αλογα ροπη ομως εστω...θελω στις προσπερασεις να μαι ανετος και ασφαλες...αμαξι με καλη ροπη ομορφο και νορμαλ καταναλωση?
NickTG Δημοσ. 28 Μαΐου 2014 Δημοσ. 28 Μαΐου 2014 Και το Bravo diesel έχει πιο πολύ ροπή απο το Type-R. Τι σημασία έχει?
billstamaniac Δημοσ. 28 Μαΐου 2014 Δημοσ. 28 Μαΐου 2014 για μενα δες προς clio εχει πολυ ενδιαφεροντες κινητηρες τοσο σε diesel οσο και σε βενζινη καθως και προσωπικη αποψη ειναι πολυ πιο ωραιο σε σχεση με το fiesta . ΡΙξε κ μια ματια και στο capτur ενα υπεευψομενο clio ειναι ουσιαστικα 1
alexotic Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 Μέλος Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 πχ το clio 1.5 90hp dynamic vs fiesta ecoboost1.0 125hp sport σε ολα τα χαρακτηριστικα ειναι καλυτερο το clio?επισης πιο ειναι πιο γρηγορο? το ενα εχει 90 αλογα κ το αλλο 125 αλλα το clio εχει 220 ροπη ενω το fiesta 170-204...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα