MeTaXaS4 Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 Στις 29/5/2014 στις 4:25 ΜΜ, geomagas είπε ... Και τι θέλει αυτή η εταιρία σαν αντάλλαγμα; άτομα με γνώσεις που συμβαδίζουμε την πραγματική αγορά.
geomagas Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 Στις 29/5/2014 στις 4:33 ΜΜ, MeTaXaS4 είπε άτομα με γνώσεις που συμβαδίζουμε την πραγματική αγορά. Γενικά; Ή στο αντικείμενο από το οποίο οι μέτοχοί της βάζουν φράγκα στην τσέπη; Και τι σχέση έχει (ή θα πρέπει να έχει) η επιστήμη με την αγορά; Διότι, αν και το ξεχνάμε συνέχεια, όποτε μιλάμε για ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα, ουσιαστικά μιλάμε για παραγωγή επιστημόνων, κι όχι κατ' ανάγκη για "μελλοντικούς εργαζόμενους-σε-εταιρίες καλά καταρτισμένους στο αντικείμενο της κάθε μίας". Με άλλα λόγια, το παλιό, ξεχασμένο ερώτημα: Θα πρέπει η αγορά να είναι αυτή που θα καθορίζει την πορεία της επιστήμης;
MeTaXaS4 Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 ωραίο ερώτημα... απλά δεν είναι και λίγο μαλακία να κάνω θεωρία για dsl και beepers σαν μάθημα τηλεματικής; δεν θα ήταν καλύτερα τα πράγματα αν μπορούσε να "προσφέρει" εργαστηριακό εξοπλισμό για κάτι διαφορετικό μία επιχείρηση;
xifiassamsung Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 Στις 29/5/2014 στις 10:41 ΠΜ, defacer είπε Κάνεις πολύ ισχυρή κριτική στους καθηγητές και φαίνεται πως σ' αυτούς καταλογίζεις όλα ή έστω τα περισσότερα από τα προβλήματα. Αν δεν έχεις έρθει στη θέση του καθηγητή, κράτα και μια πισινή. Είναι πολύ εύκολο να κάνεις τσουβαλιαστική κριτική εκ των έξω αλλά δεν έχει ουσία. σαφεστατα.η κριτικη που κανω ομως ειναι απορροια προσωπικης εμπειριας,με δυο λογια τους εχω βρει μπροστα μου τετοιους ανθρωπους!δεν τσουβαλιασα γενικα,κ λιγο πολυ οσοι εχουν περασει απο αυτη τη φαση,ξερουν τι εννοω. Στις 28/5/2014 στις 10:50 ΠΜ, geomagas είπε Απλά λέω ότι δεν αρκεί να αγαπάς τη δουλειά σου για να την κάνεις με όρεξη. Όσο κι αν αγαπάει το αντικείμενό του, με τι ψυχή θα διδάξει ο ωρομίσθιος που έχει δυο-τρεις μήνες να πληρωθεί και δεν ξέρει αν θα είναι εκεί από Σεπτέμβρη, και στο σπίτι έχει γυναίκα και παιδιά που περιμένουν απ' αυτόν; Και αυτό δεν ισχύει μόνο για καθηγητές, ισχύει και για δασκάλους σε σχολεία, γιατρούς, νοσοκόμες, αστυνομικούς, δικαστές, πυροσβέστες, σκουπιδιάρηδες, ........ τέλος πάντων το πιάνεις το νόημα. φυσικα κ δεν λεμε για τον ωρομισθιο μη προνομιουχο που μπηκε περσι με 3,60,αλλα τον τυπο που ειναι 200 χρονια πανω κ εχει κονεδιαστει ασχημα ακωντας εξουσιες. οπως κ ναχει με τετοια κατασταση που επικρατει στις σχολες,ειναι ανουσια καθε συζητηση περαν του φιλοσοφικου επιπεδου.
geomagas Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 Στις 29/5/2014 στις 5:18 ΜΜ, MeTaXaS4 είπε ωραίο ερώτημα... ...αλλά ντεμοντέ... Στις 29/5/2014 στις 5:18 ΜΜ, MeTaXaS4 είπε απλά δεν είναι και λίγο μαλακία να κάνω θεωρία για dsl και beepers σαν μάθημα τηλεματικής; Ναι είναι. Πολύ. Στις 29/5/2014 στις 5:18 ΜΜ, MeTaXaS4 είπε δεν θα ήταν καλύτερα τα πράγματα αν μπορούσε να "προσφέρει" εργαστηριακό εξοπλισμό για κάτι διαφορετικό μία επιχείρηση; Θα ήταν καλύτερα να σου παρείχαν καλύτερο εξοπλισμό. FTFY. Το αν η εταιρία είναι αυτή που πρέπει να το κάνει, είναι ένα άλλο ζήτημα. Αλήθεια, είναι η μόνη επιλογή δηλαδή; "Θα έχω καλό εξοπλισμό αν και μόνο αν τον παρέχει μία εταιρία"; Δεν υπάρχει άλλη επιλογή; Κι αυτοί που είναι υπεύθυνοι για τη δημόσια Ελληνική παιδεία; Τι κάνουν; Εμένα τώρα που είμαι και συνωμοσιολόγος, κάτι μου λέει ότι κάποιος κάπου κάποτε μάζεψε ψηφαλάκια, τώρα τρώει με εφτά μασέλες, κι όταν η παιδεία ζητάει εξοπλισμό, δείχνει με το δάχτυλο τις εταιρίες. Μπορεί, που ξέρεις, κάτι να' χει να κερδίσει απ' αυτό... Can't help it... Στις 29/5/2014 στις 5:58 ΜΜ, xifiassamsung είπε φυσικα κ δεν λεμε για τον ωρομισθιο μη προνομιουχο που μπηκε περσι με 3,60,αλλα τον τυπο που ειναι 200 χρονια πανω κ εχει κονεδιαστει ασχημα ακωντας εξουσιες. Χαίρομαι που το περιορίζεις. Αν όμως συνεχίσουμε τη συζήτηση, περιορισμό στον περιορισμό, ίσως τελικά καταλήξεις στο ότι αυτοί που περγράφεις δεν είναι το τεράστιο ποσοστό που έχεις στο μυαλό σου, αλλά πολύ συγκεκριμένοι άνθρωποι πολύ συγκεκριμένης νοοτροπίας. Στις 29/5/2014 στις 5:58 ΜΜ, xifiassamsung είπε οπως κ ναχει με τετοια κατασταση που επικρατει στις σχολες,ειναι ανουσια καθε συζητηση περαν του φιλοσοφικου επιπεδου. Ποτέ καμία συζήτηση δεν είναι ανούσια. Πάντα κάτι βγαίνει.
MeTaXaS4 Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 Στις 29/5/2014 στις 6:35 ΜΜ, geomagas είπε ... Θα ήταν καλύτερα να σου παρείχαν καλύτερο εξοπλισμό. FTFY. Το αν η εταιρία είναι αυτή που πρέπει να το κάνει, είναι ένα άλλο ζήτημα. Αλήθεια, είναι η μόνη επιλογή δηλαδή; "Θα έχω καλό εξοπλισμό αν και μόνο αν τον παρέχει μία εταιρία"; Δεν υπάρχει άλλη επιλογή; Κι αυτοί που είναι υπεύθυνοι για τη δημόσια Ελληνική παιδεία; Τι κάνουν; Εμένα τώρα που είμαι και συνωμοσιολόγος, κάτι μου λέει ότι κάποιος κάπου κάποτε μάζεψε ψηφαλάκια, τώρα τρώει με εφτά μασέλες, κι όταν η παιδεία ζητάει εξοπλισμό, δείχνει με το δάχτυλο τις εταιρίες. Μπορεί, που ξέρεις, κάτι να' χει να κερδίσει απ' αυτό... Can't help it... ... Δεν λέω να υπάρχουν μόνο ιδρύματα εκπαίδευσης που στηρίζονται σε συνεργασίες με εταιρίες για εξοπλισμό. Απλά λέω θα ήταν ωραίο για αλλαγή να υπήρχε κάτι κάτι διαφορετικό. Αυτοί που είναι υπεύθυνοι για την δημόσια Ελληνική παιδεία αδιαφορούν τελείως. Πόσα άτομα ξέρεις που κατάφεραν να περάσουν τις γαμάτες/αξιόλογες πανελλήνιες εξετάσεις με την βοήθεια μόνο από αξιόλογους καθηγητές λυκείου; Έχω ακούσει ότι οι καθηγητές στα ενιαία αδιαφορούσαν τελείως αν ήθελες να μάθεις τίποτα την ώρα που σου έκαναν μάθημα γιατί είχαν σαν de facto ότι θα πηγαίνεις σε κάποιο φροντιστήριο αν θες να περάσεις σε κάποιο ΑΕΙ/ΤΕΙ.(είμαι από ΤΕΕ οπότε δεν ξέρω τι γινόταν σίγουρα στα ενιαία, ευτυχώς είχα 2 καθηγητές που ενδιαφέρθηκαν να με βοηθήσουν χωρίς να πληρώσω σε κάποιο φροντιστήριο.) Κάπου κάποιος μάζευε ψηφαλάκια για πολλάαααα θέματα, όχι μόνο για εξοπλισμό στην παιδεία.
Sog96Ch Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 παιδια ποια η γνωμη σας για αυτη την σχολη Επιστήμης Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Κρήτης;
MeTaXaS4 Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 Έχει αρκετά καλή συνεργασία με το Ινστιτούτου Πληροφορικής του ΙΤΕ, αν και δύσκολο τμήμα από ότι ακούω, είναι αρκετά ωραίο τμήμα.
Timonkaipumpa Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 Στις 29/5/2014 στις 4:59 ΜΜ, geomagas είπε Γενικά; Ή στο αντικείμενο από το οποίο οι μέτοχοί της βάζουν φράγκα στην τσέπη; Και τι σχέση έχει (ή θα πρέπει να έχει) η επιστήμη με την αγορά; Διότι, αν και το ξεχνάμε συνέχεια, όποτε μιλάμε για ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα, ουσιαστικά μιλάμε για παραγωγή επιστημόνων, κι όχι κατ' ανάγκη για "μελλοντικούς εργαζόμενους-σε-εταιρίες καλά καταρτισμένους στο αντικείμενο της κάθε μίας". Με άλλα λόγια, το παλιό, ξεχασμένο ερώτημα: Θα πρέπει η αγορά να είναι αυτή που θα καθορίζει την πορεία της επιστήμης; Μία εταιρία έχει αντικείμενο το να φτιάχνει μπρίκια. Υπάρχει ένα ΑΕΙ που έχει σαν αντικείμενο σπουδών το αντικείμενο των σκευών για υγρά. Μέσα σε αυτό το ΑΕΙ είναι ένα εργαστήριο που εξειδικεύεται σε μεταλλικά σκεύη με χερούλι για θερμαινόμενες εστίες. Πάει η εταιρία και λέει ότι θέλει να βρει εάν γίνεται τα μπρίκια να έχουν χερούλι που να μην λιώνει στην φωτιά. Έστω ότι αυτό δεν υπάρχει. Άρα η εταιρία δεν μπορεί να το βρει αλλιώς παραμόνο εάν κάποιος το βρει. Οπότε, πλησιάζει αυτούς που βρίσκουν πράγματα (ήτοι επιστήμονες σε διδακτορικό και "παραπάνω" βαθμίδα) και τους προσφέρει λεφτά για να ερευνήσουν αυτό το project. Για να δεχθεί το εργαστήριο θα πρέπει να έχει προσωπικό (ήτοι φοιτητές διδακτορικούς ή μετά-διδακτορικούς ερευνητές) που να είναι πάνω σε αυτό το πεδίο. Εάν έχει, σημαίνει πως κάποιος ΘΕΛΗΣΕ να ασχοληθεί. Εάν συναφθεί συμφωνία σημαίνει πως το εργαστήριο έχει ήδη κάποια γνώση και το project δεν είναι τόσο υψηλού ρίσκου (btw, η ΕΕ χρηματοδοτεί projects πολύ υψηλού ρίσκου και η δημιουργία ενός επιπέδου γνώσης είναι ένας στόχος) και άρα κάποιος και στο παρελθόν και τώρα είχε θελήσει να ασχοληθεί. Πως λοιπόν η "εταιρία" οδηγεί την επιστήμη; Έβαλε σε κανέναν το πιστόλι στον κρόταφο και του είπε "Πάρε διδακτορικό βρίσκοντας αυτό που θα μου αυξήσει κατακόρυφα τα κέρδη και για τα μάτια του κόσμου εγώ θα σου δίνω λεφτά"; Θα πάει ποτέ καμία εταιρία να επενδύσει τα λεφτά της σε ανθρώπους που δεν έχουν κανένα υπόβαθρο για να ασχοληθούν με ένα πεδίο; Θα δημιουργηθεί κανένα υπόβαθρο εάν κάποιοι δεν θέλουν να ασχοληθούν και δεν επενδύουν στην γνώση πάνω σε αυτό το πεδίο; Από την άλλη όμως, κανείς δεν πάει να κάνει έρευνα στο πως θα κάνει κάτι που δεν "πουλάει". Δεν το κάνει όμως γιατί; Επειδή δεν θα βρει εταιρίες που να πληρώνουν; Πληρώνουν όλες οι εταιρίες έρευνες; Όχι. Άρα; Άρα, δεν το κάνει γιατί μετά δεν θα μπορεί να το αξιοποιήσει. Δεν θα μπορέσει με αυτό να βγάλει κάτι νέο που να το θέλει είτε η ακαδημαϊκή είτε η επαγγελματική αγορά. Είναι οι εταιρίες αυτοκινητοβιομηχανίας υπεύθυνες που εξαλείφθηκαν οι καροτσέρηδες ή τα "γυρίσματα των καιρών"; Είναι υπεύθυνες οι "εταιρίες" που δεν γίνονται έρευνες για κάποια ζητήματα ή το τι θέλει ο κάθε υποψήφιος διδάκτορας;
geomagas Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 Στις 29/5/2014 στις 6:42 ΜΜ, MeTaXaS4 είπε Αυτοί που είναι υπεύθυνοι για την δημόσια Ελληνική παιδεία αδιαφορούν τελείως. Και γιατί είναι ακόμα "υπεύθυνοι"; Στις 29/5/2014 στις 6:42 ΜΜ, MeTaXaS4 είπε Πόσα άτομα ξέρεις που κατάφεραν να περάσουν τις γαμάτες/αξιόλογες πανελλήνιες εξετάσεις με την βοήθεια μόνο από αξιόλογους καθηγητές λυκείου; Έχω ακούσει ότι οι καθηγητές στα ενιαία αδιαφορούσαν τελείως αν ήθελες να μάθεις τίποτα την ώρα που σου έκαναν μάθημα γιατί είχαν σαν de facto ότι θα πηγαίνεις σε κάποιο φροντιστήριο αν θες να περάσεις σε κάποιο ΑΕΙ/ΤΕΙ.(είμαι από ΤΕΕ οπότε δεν ξέρω τι γινόταν σίγουρα στα ενιαία, ευτυχώς είχα 2 καθηγητές που ενδιαφέρθηκαν να με βοηθήσουν χωρίς να πληρώσω σε κάποιο φροντιστήριο.) Είμαι πλεον λίγο μακριά από αυτή την ηλικία για να μπορώ να έχω άποψη. Αλλά και στην εποχή μου κάπως έτσι ήταν. Τι αποδεικνύει αυτό; Στις 29/5/2014 στις 6:42 ΜΜ, MeTaXaS4 είπε Κάπου κάποιος μάζευε ψηφαλάκια για πολλάαααα θέματα, όχι μόνο για εξοπλισμό στην παιδεία. Να τα μαζεύει, δε λέω, άμα το 'χει βίτσιο του. Αλλά μετά να κάνει και τη δουλειά του, αντί να σιγοντάρει το φίλο του τον επιχειρηματία.* ---------------- * Ισχύει για όοοοοολα τα θέματα.
Timonkaipumpa Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 Και ένα ερώτημα... Είναι μεμπτό μία εταιρία να θέλει να βελτιώσει τις υπηρεσίες της με έρευνα και για αυτό το λόγο να επενδύει και σε εξωτερικούς συνεργάτες ειδικά εάν το project είναι πολύ κοντά σε βασική έρευνα και δεν μπορεί/συμφέρει να το κάνει in-house; Εάν ναι, γιατί;
MeTaXaS4 Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 Στις 29/5/2014 στις 6:57 ΜΜ, geomagas είπε Και γιατί είναι ακόμα "υπεύθυνοι"; Είμαι πλεον λίγο μακριά από αυτή την ηλικία για να μπορώ να έχω άποψη. Αλλά και στην εποχή μου κάπως έτσι ήταν. Τι αποδεικνύει αυτό; Να τα μαζεύει, δε λέω, άμα το 'χει βίτσιο του. Αλλά μετά να κάνει και τη δουλειά του, αντί να σιγοντάρει το φίλο του τον επιχειρηματία.* ---------------- * Ισχύει για όοοοοολα τα θέματα. επειδή όλα λειτουργούν σαν ρολόι στο ελλαδιστάν... ότι οι υπεύθυνοι δεν κάνουν καλά την δουλειά τους, με βασικό παράγοντα την μηδαμινή αξιολόγηση. δεν διαφωνώ με αυτό που λες, απλά υποστηρίζω περισσότερο αυτό που αναφέρει παραπάνω ο timonkaipumpa Στις 29/5/2014 στις 6:58 ΜΜ, Timonkaipumpa είπε Και ένα ερώτημα... Είναι μεμπτό μία εταιρία να θέλει να βελτιώσει τις υπηρεσίες της με έρευνα και για αυτό το λόγο να επενδύει και σε εξωτερικούς συνεργάτες ειδικά εάν το project είναι πολύ κοντά σε βασική έρευνα και δεν μπορεί/συμφέρει να το κάνει in-house; Εάν ναι, γιατί; δεν είναι...
geomagas Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 @Timonkaipoumba Εκτενέστατο το παράδειγμα, αλλά δεν χρειαζόταν, διότι είναι πολυφορεμένο επιχείρημα. Να συνεχίσω; Στο διπλανό εργαστήριο είναι ένας ερευνητής που έχει αφιερώσει τη ζωή του στην έρευνα για το φάρμακο κατά του καρκίνου. Όμως, τυγχάνει τη δεδομένη χρονική στιγμή, καμία εταιρία να μην διατίθεται να χρηματοδοτήσει κάτι τέτοιο. Είτε γιατί υπάρχει ...στενότης στον κλάδο, είτε γιατί δεν "πουλάει" όσο τα μπρίκια, είτε γιατί ο υπουργός δεν έχει ...ξάδερφο από τον φαρμακευτικό κλάδο, αλλά μόνο από τη βιομηχανία μπρικιών. Τι κάνει ο ερευνητής; Ό,τι μπορεί μόνος του, διότι όταν μπαίνει στο εργαστήριό του, ακούει τα τριζόνια. Και γιατί τα ακούει; Διότι όλος ο κόσμος αγοράζει μπρίκια πλεον. Η εταιρία έχει φροντίσει (λέγεται marketing) να τα θέλουν όλοι. Βγάζει ολοένα και περισσότερα φράγκα (δίνει και κάτι στον υπουργό) και χρηματοδοτεί ολοένα και περισσότερο την αντίστοιχη έρευνα. Κι οι υποψήφιοι φοιτητές, βλέποντας ότι το μπρίκι έχει λεφτά, τσακώνονται για μια θέση στο αντίστοιχο τμήμα, ενώ για το άλλο δεν ενδιαφέρεται κανείς. Η έρευνα και η επιστήμη τότε δεν θα έχουν χειραγωγηθεί από την εταιρία; Και μάλιστα για βάθος χρόνου; Να στο πάω και παραπέρα; Αν υήρχαν δύο εγκληματίες, θα ήθελες να έρθει μία εταιρία και να χρηματοδοτήσει την αστυνομία για να κυνηγήσει τον ένα κι όχι τον άλλο; Αν καιγόταν δύο σπίτια, θα ήθελες η πυροσβεστική να σβήσει τη "χρηματοδοτούμενη" πυρκαγιά μόνο; Θα ήθελες οι ασθενείς της "χρηματοδοτούμενης" κλινικής ενός νοσοκομείου να τυγχάνουν καλύτερης μεταχείρισης από τη διπλανή; Θα σου άρεσε να "χρηματοδοτηθεί" ένας δήμος με τον όρο να μαζεύει μονο τα σκουπίδια του geomagas και όχι του Timonkaipoumpa; Μπορώ να γράφω όλη νύχτα... Στις 29/5/2014 στις 6:58 ΜΜ, Timonkaipumpa είπε Και ένα ερώτημα... Είναι μεμπτό μία εταιρία να θέλει να βελτιώσει τις υπηρεσίες της με έρευνα και για αυτό το λόγο να επενδύει και σε εξωτερικούς συνεργάτες ειδικά εάν το project είναι πολύ κοντά σε βασική έρευνα και δεν μπορεί/συμφέρει να το κάνει in-house; Εάν ναι, γιατί; Τίποτα δεν είναι μεμπτό για μια εταιρία. Η εταιρία τη δουλειά της κάνει, κυνηγάει το κέρδος, και πολύ καλά το κάνει, διότι αυτός είναι ο λόγος ύπαρξής της. Δεν νομίζω να κατηγόρησε κανείς την εταιρία. Το θέμα είναι μέχρι που είσαι εσύ έτοιμος να την αφήσεις να εισχωρήσει για να έχει κέρδος. Ο καθένας μας βάζει διαφορετικά όρια. Στις 29/5/2014 στις 7:09 ΜΜ, MeTaXaS4 είπε επειδή όλα λειτουργούν σαν ρολόι στο ελλαδιστάν... Όχι, επειδή δεν λειτουργούν. Γι αυτό και κάνουμε αυτή τη συζήτηση. Ας αναρωτηθεί ο καθένας λοιπόν τι θεωρεί δημόσιο αγαθό, κι ας ορίσει τους σωστούς να το διαχειρίζονται. Αν πάλι δεν υπάρχει τέτοια έννοια και θέλουμε να είναι όλα καταναλωτικά, ας το κάνουμε κι έτσι να δούμε τη γλύκα. Δημοκρατία έχουμε!
migf1 Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 Η δική μου γνώμη περί εταιριών είναι πως πρώτα πρέπει να διαχωρίσουμε τη δημόσια από την ιδιωτική παιδεία. Επίσης νομίζω πως πρέπει να ανοιχτεί νέο νήμα. Επιγραμματικά όμως, κι επειδή ο κόσμος δεν είναι αγγελικά πλασμένος, λίγη τροφή για σκέψη: Ορντέβ Κυρίως Επιδόρπιο
xifiassamsung Δημοσ. 30 Μαΐου 2014 Δημοσ. 30 Μαΐου 2014 Στις 29/5/2014 στις 6:35 ΜΜ, geomagas είπε Χαίρομαι που το περιορίζεις. Αν όμως συνεχίσουμε τη συζήτηση, περιορισμό στον περιορισμό, ίσως τελικά καταλήξεις στο ότι αυτοί που περγράφεις δεν είναι το τεράστιο ποσοστό που έχεις στο μυαλό σου, αλλά πολύ συγκεκριμένοι άνθρωποι πολύ συγκεκριμένης νοοτροπίας. Ποτέ καμία συζήτηση δεν είναι ανούσια. Πάντα κάτι βγαίνει. απτην αρχη αυτο εννουσα.δεν περιορισα κατι.ισως δεν το αποσαφηνισα αρκετα,επαφιομενος στην λογικη κριση του αναγνωστη.σαφεστατα λοιπον θα ηταν αφελες να μιλαμε για γενικευσεις.με αλλα λογια η ενσταση μου ηταν στο βυσμα κ στο κονε.ειμαι εγκαθετος στη βυσματοκρατια των ηλιθιων/ανικανων/ακαταλληλων που με ευκολια συντηρουνται στις σχολες κ σε οτι επιφερουν στο υπολοιπο συνολο εντος κ εκτος σχολης μετεπειτα. ενιγουει..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα