geomagas Δημοσ. 28 Μαΐου 2014 Δημοσ. 28 Μαΐου 2014 οσο για την αγαπη στην εκπαιδευτικη διαδικασια,δεν ειναι αγγαρεια,ουτε κουραστικο.ειναι πηγαιο ταλεντο και φαινεται απο τον τροπο που ακουει το ακροατηριο.ειχα καθηγητες που εκαναν 4ωρο σερι μαθημα κ ηταν πραγματικη απολαυση τεντωνες τα αυτια σου να ακουσεις.κ αλλοι που απλα διαβαζαν διαφανειες κ ελιωνες στη βαρεμαρα.ε πηγαινε πες τον καιρο καλυτερα τι να σε κανει η σχολη. Απλά λέω ότι δεν αρκεί να αγαπάς τη δουλειά σου για να την κάνεις με όρεξη. Όσο κι αν αγαπάει το αντικείμενό του, με τι ψυχή θα διδάξει ο ωρομίσθιος που έχει δυο-τρεις μήνες να πληρωθεί και δεν ξέρει αν θα είναι εκεί από Σεπτέμβρη, και στο σπίτι έχει γυναίκα και παιδιά που περιμένουν απ' αυτόν; Όχι φίλε μου! Ο καθηγητής που θα διδάξει το δικό μου το παιδί, δεν θέλω να ζει με τέτοιες αγωνίες. Θέλω να έχει λύσει τα βασικά, να μη φοβάται αν θα φάει σουτ με την επόμενη αλλαγή στην κυβέρνηση ή στη διοίκηση του ιδρύματος και να μπορεί να επικεντρώνεται στο λειτούργημά του. Κι αυτό, διότι ξέρω τι σημαίνει επιούσιος και πως κερδίζεται, ειδικά τη σήμερον. Και αυτό δεν ισχύει μόνο για καθηγητές, ισχύει και για δασκάλους σε σχολεία, γιατρούς, νοσοκόμες, αστυνομικούς, δικαστές, πυροσβέστες, σκουπιδιάρηδες, ........ τέλος πάντων το πιάνεις το νόημα. κοιτα δεν ειπα να καταργηθει κατι απο τις ηδη υπαρχουσες παροχες των σχολων,ειπα να καταργηθει η πλεμπα που λιμναζει εκει μεσα τοσα χρονια,κυριως λογω της χαλαροτητας που εχουν τα ιδρυματα. Και ποιος θα χωρίσει τους αμνούς από τα ερίφια; Εσύ ή εγώ; κ μια απορια που ειχα ανεκαθεν,πως αφηνει ο καθε προεδρος καθε σχολης,να μετατρεπεται σε μια γιγαντια καλπη,το ιδρυμα.με αφισες σωρηδων και ολα τα παρελκομενα τους απο τα κομματα. Δεν με απασχόλησε ποτέ. Αυτό που απασχολούσε εμένα πάντα είναι πως το ανέχονται αυτό οι υπόλοιποι φοιτητές. Δεν θα υπήρχε το θεριό αν δεν το τάιζε το πλήθος. Τόσο στα ιδρύματα όσο και στην ευρύτερη κοινωνία. εχεις δει κατι αντιστοιχο σε καποια αλλη δημοσια υπηρεσια?θα επεφταν κεφαλια. Μην είσαι τόσο σίγουρος. Από την άλλη πάλι, μη συγκρίνεις ανόμοια πράγματα. ενας εξωτερικος παρατηρητης,αυτο που θα συμπερανει ειναι πως ολη αυτη η αφισομανια (σαν κορυφη του παγοβουνου) εχει κ το αντιστοιχο ερεισμα κ στους υπολοιπους τομεις της σχολης,δοιηκητικους εκπαιδευτικους κλπ,καθιστωντας την επιεικως διεφθαρμενη κ συμφεροκεντρικη. με αλλα λογια ειναι σαφες οτι κανεις δε τολμαει να τα βαλει με τις δυναμεις αυτες,γιατι ξερει οτι την επομενη μερα ισως βρεθει ανεργος,απο την καθαριστρια,μεχρι τον πρυτανη.παραλληλα μου δινει το δικαιωμα να υποθεσω οτι κ εκει μεσα ισχυει οτι κ στην υπολοιπη ελληνικη κοινωνια,το ΜΕΣΟ.το ΚΟΝΕ,οτι εγραψα κ στο πρωτο ποστ δηλαδη. Μα πως να τα βάλει κανείς με το θεριό; Ρεαλιστικά και κυνικά, η καύτερη κίνηση που μπορείς να κάνεις αν θέλεις να μη σε φάει η μαρμάγκα είναι να πας με τα νερά του, αν όχι να γίνεις συνεργός και διαπλεκόμενος. Όσο για τον τρόπο που δυναμώνει το θεριό, βλ. παραπάνω.
migf1 Δημοσ. 28 Μαΐου 2014 Δημοσ. 28 Μαΐου 2014 πάντως η μία δεν αναιρεί την άλλη... πάντα θα υπάρχουν τα άτομα που θα γουστάρουν τέρμα αυτό που κάνουν και θα παν μπροστά (αν ενδιαφέρεσαι θα τον βρεις το δρόμο σου) αλλά νομίζω πως είναι μειονότητες, μακάρι να νομίζω και να είμαι λάθος... Δεν πρόκειται περί αναίρεσης, αλλά περί στόχων, προσήλωσης και προτεραιοτήτων που ο βάζει ο καθένας στον εαυτό του. Αν μπούμε σε λεπτομέρειες θα χαθούμε τελείως διότι υπάρχουν άπειρες παράμετροι (οικογένεια, πολιτική, κοινωνικές ανισότητες, ηθικές αξίες, οικονομικά συμφέροντα, κλπ, κλπ) που συνθέτουν το όλο πλαίσιο. Το βασικό θέμα για μένα είναι το σε ποια επιλέγεις εσύ (εγώ, ο καθένας) να δώσεις μεγαλύτερη βαρύτητα, καθώς και το να γνωρίζεις πως προβλήματα θα υπάρχουν πάντα και παντού. Οι μειοψηφίες και οι πλειοψηφίες διαμορφώνονται από τις ατομικές επιλογές. ... Μπορεί απλώς να είναι ένδειξη ότι τα περισσότερα πανεπιστήμια είναι ακόμα χειρότερα από τα Ελληνικά Στην απεργία - ότι έκανα και πριν. Διαβάζω μόνος μου. Όταν ο καθηγητής είναι αδιάφορος, εξαρτάται. Αν θέλω να τον εκδικηθώ ή αν θέλω να καλυτερέψει το τμήμα και να αλλάξει η κατάσταση, αυτό που προτείνω, αν και παράνομο, είναι η καταγραφή όλων των διαλέξεων με κάμερα, και στο τέλος του εξαμήνου ένα σωστό μοντάζ με επεξήγηση που να λέει τους λόγους για τους οποίους ο καθηγητής είναι άσχετος. Τέλος, μαζικά e-mail σε όσους έχει συνεργαστεί στο παρελθόν ο καθηγητής με το βίντεο αυτό. Νομίζεις δεν θα τον τσούξει; ... Όπως γράφω και παραπάνω, για μένα είναι θέμα προτεραιοτήτων. Εγώ π.χ. αφού πρώτα εξασφάλιζα πως τουλάχιστον θα πήγαινα σε όλες τις διαλέξεις και πως δεν έχω βασικά κενά, τότε στη κάθε μια διάλεξη, στο παραπάνω παράδειγμα το πρώτο πράγμα που θα έκανα θα ήταν να ρωτάω μέσα στο μάθημα τον καθηγητή να μου εξηγεί ότι δεν έχω καταλάβει. Όποιες απορίες δεν μου έλυνε, θα πήγαινα στον βοηθό του μετά το μάθημα. Αν δεν μου τις έλυνε ούτε αυτός, θα ρώταγα συμφοιτητές μου (δεν μπορεί όλο και κάποιος θα είχε καταλάβει αυτό που δεν είχα καταλάβει εγώ). Κι αν το φαινόμενο επαναλαμβανόταν με ασυνήθιστη συχνότητα, τότε θα πήγαινα να πιάσω τον καθηγητή απευθείας για να συζητήσουμε το πρόβλημα (ενδεχομένως μαζί με άλλους συμφοιτητές μου που αντιμετώπιζαν το ίδιο πρόβλημα με μένα) και να βρούμε μια λύση. Αν από εκεί και πέρα μου (μας) έλεγε τίποτα τρελά, τύπου έλα στο φροντιστήριό μου ή αυτός είμαι και σε όποιον αρέσει, μόνο τότε θα άρχιζα να κάνω σκέψεις για άλλου είδους δράσεις. Είμαι όμως σχεδόν σίγουρος (το σχεδόν το έβαλα για να μην είμαι απόλυτος) πως στην υπόθετική παραπάνω αλληλουχία γεγονότων η συντριπτική πλειοψηφία καθηγητών (είτε νέοι, είτε γέροι) στη χειρότερη θα προσπαθούσαν να με βοηθήσουν και στην καλύτερη θα προσπαθούσαν να βελτιώσουν τον τρόπο με τον οποίο διδάσκουν το μάθημα. Τουλάχιστον εγώ ως φοιτητής έτσι ενεργούσα, και δεν είχα ποτέ πρόβλημα (επίσης δεν έφτασα ποτέ σε σημείο να θέλω να εκδικηθώ κάποιον καθηγητή). 2
defacer Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΔΛΔ ΠΟΥ ΚΑΤΙ ΤΟΥΒΛΑ ΣΥΜΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ ΜΟΥ, ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ ΚΑΙ ΠΡΩΤΕΣ ΣΤΙΣ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ, ΚΑΝΟΥΝ/ΚΑΝΑΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΚΑΙ ΕΓΩ ΟΧΙ; Οχι. Καθολου τυχαιο. Αρα καλος μαλάκας ημανε και γω. Κανένας δεν ήτανε μαλάκας επειδή έχει στη ζωή διαφορετικές αξίες από αυτές του κομματόσκυλου. Το κομματόσκυλο θα καταλήξει να κάνει παρέα με άλλους ομοίους του, και συ το ίδιο. Αν το να κάνεις παρέα με τέτοιο κόσμο σου προκαλεί αηδία, τότε μαλάκας θα ήσουν αν το επεδίωκες και όχι τώρα που απομακρύνθηκες. Για τον καθένα υπάρχει το κατάλληλο περιβάλλον στο οποίο μπορεί να "ανθίσει". Βρες το δικό σου και κυνήγα το, και άσε τους άλλους να κάνουν το ίδιο. Θα ήσουν δυστυχισμένη ανάμεσά τους, κι η ζωή είναι πολύ μικρή για να την περάσεις δυστυχισμένος. Πλάκα πλάκα χρειάστηκε να πάμε εξωτερικά μπας και βρούμε θέση σε κανένα μεταπτυχιακό,όχι βέβαια ότι με χάλασε,αλλά σε τρώει η πίκρα να βλέπεις τα κοπρόσκυλα-κομματόσκυλα να "σπουδάζουν" στην Ελλάδα και εσένα να σε τρώει η βρόχα στις Ευρώπας... Μπορείς να το δεις αλλιώς: εσένα σου αρέσει η μπριζόλα αλλά στο εστιατόριο της γειτονιάς σου σερβίρουν μπάμιες. Γιατί να σε φάει η πίκρα που ο άλλος τρώει τις μπάμιες ενώ εσύ είσαι αναγκασμένος να πάρεις αυτοκίνητο να πας αλλού για μπριζόλα; Σίγουρα το ιδανικό θα ήταν να σερβίρουν τη μπριζόλα κάτω απ' το σπίτι σου, όπως θα ήταν και η κοπέλα που σε έστειλε αδιάβαστο να σ' ερωτευτεί με την πρώτη ματιά και πολλά άλλα. Αλλά αυτό είναι η περίπτωση δεν πιστεύω την τύχη μου, κι όχι ο κανόνας. Είναι όντως άσχημο να βλέπεις τα άγρια να έχουν διώξει τα ήμερα, αλλά στη ζωή τελικά ο καθένας παίρνει αυτό που του αξίζει. Κάνεις πολύ ισχυρή κριτική στους καθηγητές και φαίνεται πως σ' αυτούς καταλογίζεις όλα ή έστω τα περισσότερα από τα προβλήματα. Αν δεν έχεις έρθει στη θέση του καθηγητή, κράτα και μια πισινή. Είναι πολύ εύκολο να κάνεις τσουβαλιαστική κριτική εκ των έξω αλλά δεν έχει ουσία. Αλλες εποχες τοτε αλλες τωρα , και τωρα υπαρχουν τετοια παιδια αλλα ειναι ελεχιστα, το θεμα ειναι ενα παιδι να κανει αυτο που θελει και η οικογενια του να μπορει να τον στηρίξει Δηλαδή το θέμα είναι ο καθένας να βρίσκει μπροστά του στρωμένα τα πράγματα όπως τα επιθυμεί; Και μετά όταν έρθει η ώρα να αναλάβεις ο ίδιος ευθύνες και ξαφνικά πρέπει να στρώνεις μόνος σου τι θα γίνει;
Anorymous Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 Δηλαδή το θέμα είναι ο καθένας να βρίσκει μπροστά του στρωμένα τα πράγματα όπως τα επιθυμεί; Και μετά όταν έρθει η ώρα να αναλάβεις ο ίδιος ευθύνες και ξαφνικά πρέπει να στρώνεις μόνος σου τι θα γίνει; Για να γινεις υπευθηνος μονο οι κακουχιες δηλαδη θα σε κανουν ? Εμενα η αποψη μου ειναι οτι ενας φοιτητης πρεπει να εχει σιγουρο φαει και στεγη και ολα τα υπολοιπα και να τον απασχολουν μονο οι σπουδες.
defacer Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 Για να γινεις υπευθηνος μονο οι κακουχιες δηλαδη θα σε κανουν ? Εμενα η αποψη μου ειναι οτι ενας φοιτητης πρεπει να εχει σιγουρο φαει και στεγη και ολα τα υπολοιπα και να τον απασχολουν μονο οι σπουδες. Όχι. Αλλά μη χρησιμοποιείς τη λέξη κακουχίες αν δεν ξέρεις πραγματικά τι σημαίνει. Το πρόβλημα είναι πως όταν ο φοιτητής έχει σίγουρο φαι στέγη και όλα τα υπόλοιπα, πολύ συχνά τον απασχολεί κάθε άλλο παρά οι σπουδές.
George b Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 (ισως ειναι λιγο off-topic) η μεγαλυτερη βλακεια κατα την γνωμη μου ειναι αυτη η φιλοσοφια που τοσα χρονια υπαρχει,δηλαδη το οτι για να γινεις ανθρωπος και για να βρεις δουλεια θα πρεπει να εχεις πτυχιο.Θεωρειτε ασχημο πραγμα το να μην εχεις ενα πτυχιο γιατι αλλωστε κατα την κοινη γνωμη και την γειτονισσα απεναντι αυτο σε κανει ανθρωπο.. Και ναι δεν λεω,καλο το πανεπιστημιο και οι γνωσεις που αποκομιζει ενας ανθρωπος απο αυτο.Ομως το να βλεπεις φοιτητες που δεν πατανε στις σχολες και μενουν σε μαθηματα και την ιδια στιγμη να κατηγορουν το συστημα οτι ειναι προβληματικο,κανοντας καταληψεις και κατηγορωντας καθηγητες,απο αυτο και μονο φαινεται ξεκαθαρα γιατι αρκετοι υποβαθμιζουν τα πανεπιστημια. Το συστημα ειναι μια χαρα,εμεις θελουμε να συνεχιζουμε να το υποβαθμιζουμε
Anorymous Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 Όχι. Αλλά μη χρησιμοποιείς τη λέξη κακουχίες αν δεν ξέρεις πραγματικά τι σημαίνει. Το πρόβλημα είναι πως όταν ο φοιτητής έχει σίγουρο φαι στέγη και όλα τα υπόλοιπα, πολύ συχνά τον απασχολεί κάθε άλλο παρά οι σπουδές. Επιτρεψε μου να ξερω τι ειναι οι κακουχιες γιατι της εχω περασει απο πρωτο χερι. Καλα μην το δενεις και κομπο υπαρχουν πολλοι φοιτητες που τρωνε σκετα μακαρονια και τηγανητες πατατες και αυτα με το ζορι, και εγω μια φαση για 4-5 μερες ξεμενα αλλοι ηταν πολυ χειροτερα. Ναι σε αυτο εχεις δικιο αλλα γινεται γιατι τα πιο πολλα παιδια δεν σπουδαζουν αυτο που θελουν και για αυτο δεν ριχνουν το καταλληλο βαρος.
geomagas Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 (ισως ειναι λιγο off-topic) η μεγαλυτερη βλακεια κατα την γνωμη μου ειναι αυτη η φιλοσοφια που τοσα χρονια υπαρχει,δηλαδη το οτι για να γινεις ανθρωπος και για να βρεις δουλεια θα πρεπει να εχεις πτυχιο.Θεωρειτε ασχημο πραγμα το να μην εχεις ενα πτυχιο γιατι αλλωστε κατα την κοινη γνωμη και την γειτονισσα απεναντι αυτο σε κανει ανθρωπο.. Αυτό ξαναπέστο. Αν το καλοσκεφτεί κανείς, όλα πηγάζουν απ' αυτό το κόμπλεξ. ΌΛΑ! Το συστημα ειναι μια χαρα,εμεις θελουμε να συνεχιζουμε να το υποβαθμιζουμε Εντάξει, δεν το λες και μια χαρά. Βελτιώσεις επιδέχεται άπειρες. Αλλά δεν είναι και όπως ήθισται να περιγράφεται. Καμία σχέση. ...υπαρχουν πολλοι φοιτητες που τρωνε σκετα μακαρονια και τηγανητες πατατες και αυτα με το ζορι... Μακαρόνια και τηγανιτές πατάτες;;; Πολυτέλειες! Να θυμηθώ τα δικά μου; Έ ρε όσπριο που είχε πέσει! Και το τελευταίο Άσσος άφιλτρο στα δύο με το συγκάτοικο. Και σερβιτοριλίκι στου Μακρυγιάννη για να βγει το νοίκι. Ωραία χρόνια! Κι όμως, τότε λέγαμε ότι υπήρχαν άλλα παιδιά που πραγματικά είχαν οικονομικό πρόβλημα...
defacer Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 Επιτρεψε μου να ξερω τι ειναι οι κακουχιες γιατι της εχω περασει απο πρωτο χερι. Καλα μην το δενεις και κομπο υπαρχουν πολλοι φοιτητες που τρωνε σκετα μακαρονια και τηγανητες πατατες και αυτα με το ζορι, και εγω μια φαση για 4-5 μερες ξεμενα αλλοι ηταν πολυ χειροτερα. Περίεργο, γιατί δε θυμάμαι να σερβίρουν στην εστία σκέτα μακαρόνια και τηγανητές πατάτες. Εκτός αν μιλάς για φοιτητές που έχουν λεφτά για να νοικιάσουν δωμάτιο και να αγοράσουν φαγητό, στην οποία περίπτωση yeah right, κακουχίες.
Anorymous Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 Περίεργο, γιατί δε θυμάμαι να σερβίρουν στην εστία σκέτα μακαρόνια και τηγανητές πατάτες. Εκτός αν μιλάς για φοιτητές που έχουν λεφτά για να νοικιάσουν δωμάτιο και να αγοράσουν φαγητό, στην οποία περίπτωση yeah right, κακουχίες. Αν παραβλεψουμε ότι στις περισσότερες λέσχες τα φαγητά ήταν για πεταμα τουλάχιστον όταν ήμουν εγώ φοιτητής για να πας στην λέσχη πρέπει να έχεις καρτα και λεφτά για τα εισιτήρια. Εγώ ήθελα 3.2 την ημέρα μόνο για τα εισιτήρια του αστικού, επάγγελμα επίσης
Asmodeus21 Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 Aκομη ενα θεμα γυριζει στο ποιος την εχει μεγαλυτερη... την κακουχια. Στο θεμα , η εμπειρια μου μεχρι στιγμης απο τα ΑΕΙ της χωρας μου δειχνει οτι εχουμε καλα ιδρυματα που πασχουν σε 3 τομεις. α) Στους φοιτητες που εχουν β) Στην οργανωση που ειναι κατω του μετριου και γ) Στις υποδομες (Εργαστηρια πιο πολυ). Εχουμε πολυ αξιολογους καθηγητες κι αν θελει ο σπουδαστης να μαθει απο αυτους θα μαθει (παντου υπαρχουν κι εξαιρεσεις). Η υλη που εχουν τα περισσοτερα μαθηματα ειναι πολυ καλη κι αναλυονται διαφορα θεματα σε βαθος. 1
defacer Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 Asmodeus σορι αν σου δημιούργησα την εντύπωση ότι έχουμε διαγωνισμό κακουχίας, προσωπικά ούτε κατα διάνοια δεν έζησα κακουχίες οπότε μπορείς να ησυχάσεις. Απλώς "κακουχία" είναι μια λέξη που παραπέμπει στο να παγώνεις το βράδυ επειδή το παράθυρο είναι σπασμένο και δεν έχεις θέρμανση, οπότε βαστάω και μικρό καλάθι. 1
MeTaXaS4 Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 "κακοτυχία" θεωρείτε να ζεις στην καβάλα (να νοικιάζεις γιατί για να μπεις στις εστίες ήθελες βύσμα) αλλά να μην έχεις λεφτά για θέρμανση και να κοιμάσαι με 2 κουβέρτες και πάπλωμα; το πρωί το κινητό που ήταν "έξω" από τα σκεπάσματα ήταν μούσκεμα από την υγρασία...
Timonkaipumpa Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 Aκομη ενα θεμα γυριζει στο ποιος την εχει μεγαλυτερη... την κακουχια. Στο θεμα , η εμπειρια μου μεχρι στιγμης απο τα ΑΕΙ της χωρας μου δειχνει οτι εχουμε καλα ιδρυματα που πασχουν σε 3 τομεις. α) Στους φοιτητες που εχουν β) Στην οργανωση που ειναι κατω του μετριου και γ) Στις υποδομες (Εργαστηρια πιο πολυ). Εχουμε πολυ αξιολογους καθηγητες κι αν θελει ο σπουδαστης να μαθει απο αυτους θα μαθει (παντου υπαρχουν κι εξαιρεσεις). Η υλη που εχουν τα περισσοτερα μαθηματα ειναι πολυ καλη κι αναλυονται διαφορα θεματα σε βαθος. Το β) είναι αρκετά σύνθετο θέμα και σε αυτό φταίει (εν μέρει αν όχι καθολικά) και το staff του Πανεπιστημίου. Το α) και το γ) αλληλοεξαρτώνται στο ελληνικό Πανεπιστήμιο πάρα πολύ. Όταν ένα εργαστήριο (όχι εργαστήριο μαθήματος, πανεπιστημιακή μονάδα εργαστήριο) μπορεί να πάρει εξοπλισμό από έργα αλλά οι φοιτητές εναντιώνονται σε οποιαδήποτε σχέση με μη κρατικούς φορείς τότε και το εργαστήριο θα μείνει πίσω αλλά και ο διαθέσιμος εξοπλισμός. Όταν μία εταιρία μπορεί να χρηματοδοτήσει εξοπλισμό και ανθρώπινο δυναμικό για έρευνα πάνω σε τομείς του ενδιαφέροντός της αλλά υπάρχει το μεγάλο εμπόδιο των φοιτητών, τότε μένουν πίσω όλες οι υποδομές ενός τμήματος... και άψυχες και έμψυχες. 1
geomagas Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 Δημοσ. 29 Μαΐου 2014 Το β) είναι αρκετά σύνθετο θέμα και σε αυτό φταίει (εν μέρει αν όχι καθολικά) και το staff του Πανεπιστημίου. Αυτό που λες είναι πολύ γενικό και αόριστο. Μάλλον θα πρέπει να το κάνεις πιο συγκεκριμένο, γιατί έτσι αφήνεις να πλανάται μία αόριστη οριζόντια κατηγορία. Όταν μία εταιρία μπορεί να χρηματοδοτήσει εξοπλισμό και ανθρώπινο δυναμικό για έρευνα πάνω σε τομείς του ενδιαφέροντός της... Και τι θέλει αυτή η εταιρία σαν αντάλλαγμα;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα