Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

1) τοτε επαιρνες πτυχιο και εβρισκες κατα μεγαλη πιθανοτητα δουλεια τωρα οχι, το οτι υπαρχει προσβαση σε πληροφορια πιο ευκολα δεν σημαινει οτι ειναι πληροφορια που αξιζει το 90% ειναι σκουπιδια.

 

2) τοτε τα μαθηματα ηταν πολυ πιο λιγα και στις εξατασεις αλλα και στο προγραμμα του σχολειου και ειχες δικαιωμα να κρατησεις τα μαθηματα που ηθελες.

 

3) τοτε ο ανταγονισμος ηταν μικρος τωρα ειναι τεραστιος.

 

 

Το 1) και το 3) είναι για μετά την σχολή. Οπότε άκυρο για εδώ. Επίσης, το 1) είναι urban legend. Μία χαρά ανεργία υπήρχε και τότε. 

 

Για το 2)... μάλλον δεν ξέρεις (ή δεν σου έχουνε πει) τις εκπαιδευτικές συνθήκες το 60 - 70 (για να σπουδάζει κανείς το 80 ) .

  • Απαντ. 100
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators
Δημοσ.

είχε μικρή ευθύνη το κράτος για τις καταλήψεις με την ασυλία...

 

Είπα "κατάληψη μόνο και μόνο για κατάληψη", όπως λέμε "κατάληψη γιατί η τυρόπιτα είναι στρογγυλή και δεν ξέρω από πού ν' αρχίσω".

Δημοσ.

@LongTom:

 

Αφενός αποσαφήνισα εξαρχής πως τα links που έδωσα δεν προσφέρονται για γενικεύσεις, αλλά ίσως για να δώσουν στίγμα, κι αφετέρου όταν συνομοτούν εναντίον στη δίψα σου για μάθηση οι εγκαταστάσεις, η γραμματεία, το διδακτικό προσωπικό, το διοικητικό προσωπικό, τα κομματόσκυλα, κι εν γένει ολόκληρο το ίδρυμα στο οποίο αποφάσισες να φοιτήσεις, εσύ τι ακριβώς κάνεις;

 

Για παράδειγμα, όταν τα κομματόσκυλα κάνουν κατάληψη/απεργία, εσύ τι κάνεις:

α) Συμμετέχεις

β) Πας για καφέ/εκδρομή/για καμάκι/κλπ, κλπ

γ) Ασχολείσαι να καλύψεις όσο μπορείς μόνος σου τυχόν κενά που έχεις σε ήδη διδακτέα ύλη

δ) Ασχολείσαι να διαβάσεις μόνος σου λίγο παρακάτω στην ύλη που δεν έχει διδαχτεί ακόμα

ε) Βγαίνεις στο internet και βρίζεις τα κομματόσκυλα που δεν σε αφήνουν να μάθεις

στ) Άλλο (τι; )

 

Για παράδειγμα, όταν θεωρείς πως ο καθηγητής σου είναι αδιάφορος, άσχετος, ή ότι άλλο, τι κάνεις;

α) Πας και τον πιάνεις εξηγώντας ευγενικά το πρόβλημά σου προσπαθώντας να βρείτε μια λύση

β) Μετά από κάθε διάλεξη πας και πιάνεις τον βοηθό του καθηγητή για να σου εξηγήσει ότι δεν έχεις καταλάβει

γ) Πας και πιάνεις τον καθηγητή και του τα λες χύμα ένα χεράκι να ξεθυμάνεις

δ) Μαζεύεις υπογραφές από τους συμφοιτητές σου για να να σας φέρουν άλλον καθηγητή

ε) Πρωτοστατείς για κατάληψη 3 ημερών διαμαρτυρόμενος για το χαμηλό επίπεδο των καθηγητών

στ) Βγαίνεις στο internet και βρίζεις του άσχετους καθηγητές, που δεν σε αφήνουν να μάθεις

ζ) Άλλο (τι; )

 

Και πάει λέγοντας...

  • Like 1
Δημοσ.

Είπα "κατάληψη μόνο και μόνο για κατάληψη", όπως λέμε "κατάληψη γιατί η τυρόπιτα είναι στρογγυλή και δεν ξέρω από πού ν' αρχίσω".

εννοώ που ίσχυε η ασυλία και δεν "μπορούσε" να σπάσει τις καταλήψεις.. 

Δημοσ.

τοτε επαιρνες πτυχιο και εβρισκες κατα μεγαλη πιθανοτητα δουλεια τωρα οχι.

Σου διαφεύγει μια λεπτομέρεια. Στο παρελθόν σπούδαζαν λίγοι, τώρα όλοι.

Επισκέπτης
Δημοσ.

Το παρόν νήμα είναι για συζήτηση για την κατάσταση των ΑΕΙ/ΤΕΙ της Ελλάδας. Προσωπικές εμπειρίες, παράπονα, ιδέες για κάτι καλύτερο. Θέτω μερικές ερωτήσεις για όσους ενδιαφέρονται.

  1. Υπάρχει αδικία ως προς την αντιμετώπιση; Από που πηγάζει κατα την γνώμη σας;
  2. Γιατί βρίσκεται σε χαμηλό επίπεδο η σχολή; (αν αυτή είναι η γνώμη σας)
  3. Υπάρχουν καθηγητές που δεν θα έπρεπε να έχουν την θέση του καθηγητή;
  4. Έχετε παρατηρήσει <<λαμογιές>> στον χώρο του ΑΕΙ/ΤΕΙ; (που αφορούν κρατικά χρήματα)
  5. Με τις παρατάξεις τι γίνεται;
  6. Πως μπορεί το Internet να συμβάλλει στην συλλογικότητα των φοιτητών και στην καλυτέρη λειτουργία του χώρου;
  7. Πως συγκρίνει το τμήμα σας με άλλα του εξωτερικού κατά την γνώμη σας;

Φυσικά καταλαβάτε ότι δεν έχω σκοπό να εξυμνήσω το σύστημα σπουδών της Ελλάδας. Θέλω να ακούσω εμπειρίες και γνώμες σχετικά με το θέμα. Αν απαντήσετε και έχετε προσωπική εμπειρία, αν μπορείτε να αναφέρετε την σχολή και το τμήμα. Μην αναφέρετε ονόματα καθηγητών και άλλα προσωπικά στοιχεία, ή τουλάχιστον κάντε το με δικό σας ρίσκο, εγώ δεν σας προτρέπω για κάτι τέτοιο πάντως. Εγώ θα απαντήσω στο ίδιο μου το θέμα αν υπάρξει συμμετοχή και από άλλα μελη του φόρουμ...

 

Καλημέρα!

Δεν θα απαντησω σε καθεμια απο αυτες τις ερωτησεις που εθεσες, αλλα θα πω ενα γενικοτερο πραγμα.

 

Καποτε χρειαζεται τα πανεπιστημια και τα τει να γινουν καθαρα αυτο που ειναι, πανεπιστημια και τει, χωροι μαθησης και σπουδης. Οχι για παραδειγμα εκλογικα κεντρα η' "γραφεια παραταξεων". Σε πολλες χωρες της Ευρωπης αυτο δεν υπαρχει, και ειναι πολυ καλυτερα ποιοτικα. Επισης, τα κτηρια θα πρεπει να φροντιζονται καλυτερα. Καθαροι χωροι, καθαρες τουαλετες, καθαρες αιθουσες χωρις σπασμενα εδρανα και χωρις βανδαλισμους. Τελος θα πρεπει να μπει ενα φρενο στο ποσο "επηρεαζονται" οι καθηγητες απο τους φοιτητες. Για παραδειγμα, στο τμημα μου ειναι μια γυναικα (40+ ετων) φοιτητρια, που ομως γνωριζουμε ολοι οτι κανει παρεα με καθηγητες, πινει καφε μαζι τους κτλ.

Δημοσ.

Τι κακό είναι αυτό! Ορισμένοι, μόλις σας αμφισβητήσουν την κοσμοθεωρία που έχετε αγγελικά πλασμένη στο μυαλό, σκυλιάζετε κι αφρίζετε! :blink:

 

ομοιως φιλε,ορισμενοι σπευδουν να "θιχτουν" πρωτα,να πιασουν το θεμα απο κει που θελουν αυτοι,ωστε να παει η συζητηση εκει που γουσταρουν,κ στο τελος να βγουν ως σωστοι.δεν λεγεται συζητηση αυτο,πολιτικος μονολογος λεγεται.κ σε διαφορετικη περιπτωση αδυναμιας κατανοησης γραπτου λογου θα το ονομαζα δυσλεξια,εδω ομως σαφεστατα υπαρχει δολος.η τρολος.παιζει κ αυτο!

 

Ας είναι. Πάμε:

Όχι δεν πέρασα από σχολή, απλά μ' αρέσει να τη λέω στον κόσμο στα φόρα... Εσύ τι λες;;;

(Τώρα, που είναι το αυταρχικό σ' αυτό που είπα, εσύ μόνο ξέρεις...)

 

συνηθιζεται κατα κορον.επισης εδειξες να αγνοεις μια βασικη πραγματικοτητα που υφισταται στα ανωτερα ιδρυματα,λιγο πολυ οπως συνηθιζεται να γινεται απο τον μεσο ελληναταξερωολα ψηφοφορο

 

Η μονιμότητα δεν αποκλείει την αξιολόγηση. Μάλιστα, το πλαίσιο υπάρχει από τότε που ήσουν με φασκιές.

Οπότε, άκυρος μέχρι εδώ.

 

ναι επειδη υπαρχει το πλαισιο εχουμε γεμισει ανικανους-αντιεκπειδευτικους-βυσματικους καθηγητες μαμρα.επειδη υπαρχει απο τοτε που ημουν με φασκιες.ασε μας ρε φιλε.περασαν ολα αυτα τα λαμογια αξιολογηση?ποτε?στα 20?που δε ξερουν να γραψουν μια γραμμη στο πινακα?κ εχω διψηφια παραδειγματα να σου δωσω.οπως κ σε καθε σχολη οποιον κ να ρωτησεις.

 

αρα ακυρος ως εδω.

 

Μέσα στο παραλήρημά σου, μπερδεύτηκα. Εγώ τι; Εγώ άσχετος; Εγώ τεμπέλης; Ή μπουζουκόβιος;

Τέλος πάντων, ξέρω "τι κακό κάνουν όλοι αυτοί", αλλά δεν ξέρω που θες να καταλήξεις.

Αν -τυχόν- είναι συνέχεια των περί μονιμότητας, ό,τι είπαμε παραπάνω. Οπότε, άκυρος μέχρι εδώ.

 

ο φοιτητης φιλε τα φορτωνεται αυτα.μη τα μπλεκεις.ο φοιτητης.ασχετος ειναι ο κριτης του.ξερεις,ο γαλουχημενος απο τα μμε κριτης.

 

Ααααα, κατάλαβα! Για να γίνει αυτό, θα πρέπει να κλείσουμε τις σχολές στη γυάλα! Εμ πές το έτσι!

Μήπως θέλεις και οπλισμένους φύλακες να κάνουν περίπολο πάνω στο τείχος μην τυχόν και μπει (ή βγει) κανείς;

Λέω, μιας που ανέφερες τον αυταρχισμό παραπάνω...

 

στα παραπανω ο φοιτητης φορτωνεται επισης τα κομματοσκυλα,κ τους γελοιους γλυφτες αφισοκολητες τους που βρισκονται πτυχιουχοι κ μεταπτυχιουχοι απτη μια μερα στην αλλη.οπως κ τους "καθηγητες" που στηριζουν κ στηριζονται απο αυτο το συστημα.

 

Τι εννοείς "τμήμα του 11"; Νέα ορολογία είναι αυτή; Από πότε το τμήμα χαρακτηρίζεται από το επίπεδο των εισακτέων του; Θα τα ισοπεδώσουμε όλα δηλαδή;

Και από που κι ως πού ο καθηγητής "φροντίζει για τους φοιτητές του" όταν ρίχνει το επίπεδο; Μήπως κάνει το ακριβώς αντίθετο;

Για να σε ενημερώσω, το πρόγραμμα σπουδών του τμήματος προϋπήρχε της ...ιδιοφυΐας του 11 που θέλει να μάθει και ηλεκτρομαγνητισμό ξαφνικά (τρομάρα του!). Αλλά έτσι είμαστε, θέλουμε όλος ο κόσμος γύρω μας να προσαρμόζεται σ' αυτό που κατεβάζει η ξεροκεφάλα μας...

 

κοπτεσαι για το "επιπεδο" του τμηματος,αλλα το επιπεδο που του δινουν πχ τα κομματα,με το πρεστιζ της αφισας κ τα παρε δωσε,σε βρισκει συμφωνο.κατα τα αλλα φταιει ο στουρνος τεμπελης φοιτητης για τη καταντια της σχολης ετσι?

Έχεις καμία επίσημη έρευνα που αποδεικνύει αυτά τα περί "πλειονότητας"; Ή το στατιστικό είναι στο κεφάλι σου;

Και σκέφτηκες πόσο περισσότερο ρομπότ θα καταντήσουν ακόμα κι αυτοί που δεν είναι έτσι, αν εφαρμοζόταν τέτοιες νοοτροπίες όπως αυτές που περιγράφεις;

 

κοψε μια αληθινη βολτα σε μια σχολη,κ θα τα δεις με τα ματια σου ολα αυτα.κ να σου επισημανω οτι αν εισαι αληθινος καθηγητης κ κανεις αυτο που αγαπας κ δεν εισαι ενα τυχαιο ανικανο βυσμα που βρεθηκε εκει μεσα επειδη δεν μπηκε καπου αλλου,θα κανεις μαθημα χωρις σημιεωσεις,χωρις βιβλια,κ πανω απολα ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΚΟΥΡΑΖΕΙ.γιατι το αγαπας,τοχεις που λεμε,κ μπορεις να το μεταδωσεις ακομα κ σε πετρες.τετοια παραδειγματα εχω συναντησει 6-7 ως τωρα.

 

Ο φοιτητής είναι αφημένος στη μοίρα του διότι είναι ένας ενήλικος, όπως όλοι μας, και αν δεν προσπαθήσει δεν θα πάρει πτυχίο (ή τουλάχιστον δεν θα έπρεπε να παίρνει). Ξέχνα τις νοοτροπίες του Λυκείου. Ο καθηγητής δεν είναι κανένα ρομπότ που θα σου ανοίξει το κεφάλι να στα βάλει μέσα, είναι ένας άνθρωπος που θα σου δώσει ερεθίσματα για να ασχοληθείς εσύ.

 

μπες για ενα 2ωρο σε μια ταξη.εχεις μεγαλη πιθανοτητα να πετυχεις ρομποτ να μοιραζει ερεθισματα.

 

'Οσο για τα πληρωμένα projects και φροντιστήρια, ο κάθε πικραμένος φέρεται έτσι διότι έτσι τον έχει μάθει ο μπαμπάκας του και η μαμάκα του. Που κι αυτοί με τη σειρά τους, νόμιζαν ότι κάνουν καλό στο βλαστάρι τους περνώντας του τέτοιες νοοτροπίες...

 

εδω τα μπλεξες λιγο για να βγαλεις μια καλη κατακλειδα.δε σου βγηκε δε πειραζει.τα πληρωμενα προτζεκτ ειναι απορροια της ανουσιας εκπαιδευτικης ικανοτητας που εχει ενα μαθημα,κ κατα συνεπεια κ ο καθηγητης που το κανει,οπως επισης για να συντηρειται κ το κυκλωμα απο πισω.οπως παρατρεχαμενοι φροντιστηριουχοι,πρωην φοιτητες,μεταπτυχιουχοι του εξωτερικου ειδικοι στο τιποτα που απλα δε βρισκουν δουλεια αλλου.

 

-----

Εν κατακλείδι, όταν πονάει το χέρι δεν το κόβουμε. Το γιατρεύουμε. Ο λόγος είναι απλός: Αν κόψεις το χέρι, ...δεν θα έχεις χέρι! (ούτε καν άρρωστο)

 

το γιατρευουμε φιλε,δε το κανουμε φρανκενσταιν.ο σκοπος ειναι ενα υγιες αποτελεσμα που θα εξυπηρετει την κοινωνια κ το ατομο στην μετεπειτα εργασιακη του πορεια.οχι να του κανει το βιο αβιωτο 150 χρονια μεσα στις σχολες.

 

φιλικα.

Δημοσ.

Θα συμφωνήσω ότι το επίπεδο της κάθε σχολής εξαρτάται σε μεγαλύτερο βαθμό απο τους φοιτητές και σε λιγότερο απο τους καθηγητές. Όταν βλέπει ο καθηγητής οτι με θέματα μέτριας (προς το υψηλής) δυσκολίας , απαιτητικά δλδ, να χρειάζεται να στρώσεις το κώλο σου για να περάσεις , το μαθήμα το περνάν 3 στους 10 , λογικό μετά απο ένα σημείο να ρίξει το επίπεδο των θεμάτων ή ακόμα και να καλύψει μικρότερη ύλη 'πηδώντας' τα 'δύσκολα' κομμάτια ή αφηνοντάς τα εκτός απο το τέλος.Καλώς ή κακώς ο μέσος έλληνας φοιτητής ενδιαφέρεται περισσότερο για τη διασκέδασή του παρά για τις σπουδές του στα φοιτητικά του χρόνια (μέχρι ένα σημείο δικαιολογήται, παιδί 18-20 χρονών που βράζει το αίμα του θέλει να βγει να διασκεδάζει , να περάσει καλά , τα φοιτητικά είναι τα καλύτερα χρόνια αλλά όχι να τα έχεις όλα τα άλλα γραμμένα στα @%^!#@ και όταν φτάσεις 24 λες: ωχχχ!! τι κάνω?). Δεν νοείται φοιτητητής πληροφορικής στο 3ο έτος και να μην έχει περάσει αλγοριθμική και προγραμματισμό Α εξαμήνου. Επισής συμφωνώ ότι λίγοι είναι αυτοί που πραγματικά γουστάρουν αυτό που σπουδάζουν και δεν λεν να πάρω να έχω ένα χαρτί. Πέρα απο τους φοιτητές πλέον το κράτος έχει κοψει σχεδόν κάθε χρηματοδοτηση προς τα εκπαιδευτικά ιδρύματα , στα ΤΕΙ όλο το εκτακτο προσωπικό έχει απολυθεί και έχουν μείνει μόνο οι μόνιμοι έχωντας σαν αποτέλεσμα τη δημιουργία λιγότερων εργαστηριακών τμημάτων και δημιουργίας 100αδων ατόμων στη λίστα ανομονής που δε πρόλαβαν να δηλώσουν εργαστήριο (χαρακτηριστικό παράδειγμα , ΤΕΙ πληροφορικής θεσσαλονίκης , υπάρχει μάθημα που έχει 150 άτομα σε λίστα αναμονής και απ ότι φένεται θα αναμένουν πολύ ακόμα). πετρέλαιο τον χειμώνα,τι είναι αυτό? ούτε κόλες για την εξεταστική δεν έχουν σιγά σιγά , απ το σπίτι σου λέει να φέρεις.   

Δημοσ.

Αυτό κι αυτό είναι η μια όψη της πραγματικότητας.

Αυτό κι αυτό είναι η άλλη όψη της πραγματικότητας.

 

Διαλέξτε ποια προτιμάτε περισσότερο και πορευτείτε αναλόγως. Η επιλογή είναι όντως δική σας (μας).

Δημοσ.

πάντως η μία δεν αναιρεί την άλλη... πάντα θα υπάρχουν τα άτομα που θα γουστάρουν τέρμα αυτό που κάνουν και θα παν μπροστά (αν ενδιαφέρεσαι θα τον βρεις το δρόμο σου) αλλά νομίζω πως είναι μειονότητες, μακάρι να νομίζω και να είμαι λάθος...

Δημοσ.

Γεγονότα/Δεδομένα

  1. Η τριτοβάθμια εκπαίδευση δεν είναι υποχρεωτική. 
  2. Όσοι φοιτούν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι ενήλικες (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων και αυτές μόνο κατά τους πρώτους μήνες φοίτησης)
  3. Όσοι φοιτούν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση το κάνανε επειδή θέλανε και το κάνουνε επειδή θέλουν (συνέπεια του 1)
  4. Η επιλογή για το τμήμα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση γίνεται πολύ κοντά στην τυπική ενηλικίωση

Έτσι, δεν ενδιαφέρει εάν ο καθηγητής έχει μεταδοτικότητα. Σαφώς και είναι ένα προτέρημα και σαφώς και βοηθάει την εκπαιδευτική διαδικασία. Αλλά ο καθηγητής στην τριτοβάθμια δεν είναι εκεί επειδή έχει τρομερά skills στην εκπαίδευση ούτε και έχει εκπαιδευτεί για να είναι εκπαιδευτικός. Είναι   Ε Ρ Ε Υ Ν Η Τ Η Σ / Ε Π Ι Σ Τ Η Μ Ο Ν Α Σ.

 

Επιλέχθηκε από άλλους για να στελεχώσει ένα τριτοβάθμιο τμήμα επειδή του ΑΡΕΣΕΙ να συμμετέχει στην τριτοβάθμια. Η αντίθετη περίπτωση είναι το προσωπικό των ερευνητικών ινστιτούτων, όπου δεν τους αρέσει η εκπαιδευτική διαδικασία. 

 

Επίσης, ο φοιτητής είναι εκεί επειδή ΘΕΛΕΙ. Δεν τον αναγκάζει κανείς και ούτε είναι παράνομο να μην φοιτήσει σε ένα τριτοβάθμιο ίδρυμα. Αντιθέτως είναι παράνομο να μην πάει (π.χ.) δημοτικό. Συνεπώς, ο φοιτητής είναι εκεί γιατί ΑΥΤΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ και ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΤΟΥ ΤΑ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ. Αντιθέτως, έχει την υποχρέωση να τον ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ. Όχι να του μάθει. Να τον ΒΟΗΘΗΣΕΙ να μάθει ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ.

 

Εν γένει όμως, για τα χάλια (όπου αυτά παρατηρούνται) της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης φταίει καθαρά το φοιτηταριάτο. Ξεκάθαρα όμως. (λίγο υπερβολή.. ναι.. αλλά το φοιτηταριάτο έχει μεγάλη μερίδα ευθύνης.)

 

Ακόμα και για αυτά των υποδομών και της υποχρηματοδότησης (αν και όχι σε τόσο μεγάλο βαθμό).

 

 

Στην τριτοβάθμια ο φοιτητής ΕΙΝΑΙ ΕΝΗΛΙΚΟΣ.-

Ψηφίζει.

Είναι υπεύθυνος για τις πράξεις του και τις επιλογές του.

Είναι στην τριτοβάθμια ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΔΙΑΛΕΞΕ Ο ΙΔΙΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ.

 

Ας αρχίσει να φέρεται αντίστοιχα επιτέλους. 

 

κατσε λιγο ρε φιλαρακι.μεσα στα τοσα προβληματα των εκπαιδευτικων ιδρυματων μας βαζεις τωρα οτι κ οι καθηγητες τους δε πειραζει αν ειναι διακοσμητικοι?τι παει να πει να του βαλει στο κεφαλι?τι σημαινει ειναι ενηλικος?τι να μαθει μονος του?αν ο καθηγητης ειναι ακαταλληλος για μαθημα τελος,σπιτακι του.θα τον λεμε ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑ-ΕΡΕΥΝΗΤΗ αμα ειναι μισοτρελος κ δε ξερει να μιλησει?τι ερευναει κ τι επισταται ακριβως?

 

επειτα γραφεις οτι για την υποχρηματοδοτηση φταινε οι φοιτητες εν μερει.οκ τι να σχολιασω σαυτο?

 

αναρωτηθηκες ποσο κοστιζει η δωρεαν παιδεια στον φοιτητη κ την οικογενεια του?

 

βιβλια εχει δεν εχει οταν εχει,εξοπλισμο δεν εχει,τμηματα δεν εχει,εκπαιδευτικο προσωπικο δεν εχει,ασφαλεια σιτιση και στεγαση παιζεται,εισητηρια πληρωνει,και τωρα στο φιναλε του λενε να τον διωξουνε επειδη ειναι τεμπελης,(μη τυχον δωσει εξετασεις κ χαλασει μια κολα χαρτι)παραπλανωντας την κοινη γνωμη οτι τρωει λεφτα απτον προυπολογισμο,λεφτα που ετσι κ αλλιως δωθηκαν εφαπαξ οταν περασε στη σχολη η φουρνια του.(αυτα τα λεει ο νομος-πλαισιο κ οχι εγω)

 

τι αλλο μενει να κανει μονος του λοιπον?μηπως να παρει ενα χαρτι κ να τυπωσει ενα πτυχιο να τελειωνουμε?

Δημοσ.

Θα απαντήσω κυρίως σε εσάς που είπατε κάτι πάνω στο οποίο θέλω να προσθέσω. Θέλω να αναφέρω ότι είμαι φοιτητής και δεν ανήκω σε κανέναν και πουθενά (ούτε είμαι αναρχικός). Απλός πολίτης χωρίς συμφέροντα.

 

 

πρώην ΤΕΙ Καβάλας, πλέον ΤΕΙ ΑΜΘ

πρώην τμήμα Βιομηχανικής Πληροφορικής, πλέον τμήμα Μηχανικών πληροφορικής.

 

Ακούγετε για ένα εκκλησάκι που υποτίθεται υπάρχει στο ΤΕΙ(στα χαρτιά) και έχει φάει ο πρόεδρος λίγο πολύ 10.000. Αρκετά αθλητικές εγκαταστάσεις σε χάλια κατάσταση, στον προϋπολογισμό λογικά υπολογίζουν την συντήρηση αλλά ίσως πάνε αλλού...

Φίλε MeTaXaS4, δες την σελίδα του υπουργείου για την διαύγεια του ΤΕΙ Καβάλας.

http://et.diavgeia.gov.gr/f/teikav

Ίσως μπορέσεις να εντοπίσεις τις σχετικές δαπάνες και να κάνουμε μήνυση. Σε κάθε περίπτωση, τέτοιες παράνομες δραστηριότητες ΜΠΟΡΕΙΣ να τις αντιμετωπίσεις.

 

Τη περασμενη βδομαδα συζητουσαμε με μια φιλη και εχω να πω το εξης:

ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΔΛΔ ΠΟΥ ΚΑΤΙ ΤΟΥΒΛΑ ΣΥΜΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ ΜΟΥ, ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ ΚΑΙ ΠΡΩΤΕΣ ΣΤΙΣ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ, ΚΑΝΟΥΝ/ΚΑΝΑΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΚΑΙ ΕΓΩ ΟΧΙ;

Οχι. Καθολου τυχαιο. Αρα καλος μαλάκας ημανε και γω.

Τώρα λες ότι αριστερές φοιτήτριες οι οποίες πάνε σε καταλήψεις κάνουν μεταπτυχιακό λόγο των πολιτικών τους πεποιθήσεων & της πολιτικής τους δράσης; Ακούγεται γελοίο. Ίσως να το πιστεύα αν έλεγες για φοιτήτριες που ήταν σε κεντροδεξιές παρατάξεις. Βέβαια είμαι μικρός και αγαθός οπότε συγχώρεσε την άγνοια μου και σε παρακαλώ εξήγησε πως πιστεύεις οτι αυτές πήραν την θέση που έσυ ή κάποια άλλη άξιζει περισσότερο.

 

 

Η μονιμότητα δεν αποκλείει την αξιολόγηση. Μάλιστα, το πλαίσιο υπάρχει [...]


Ο φοιτητής είναι αφημένος στη μοίρα του διότι είναι ένας ενήλικος, όπως όλοι μας, και αν δεν προσπαθήσει δεν θα πάρει πτυχίο (ή τουλάχιστον δεν θα έπρεπε να παίρνει). Ξέχνα τις νοοτροπίες του Λυκείου.

Το πλαίσιο υπάρχει όπως υπήρχε και η δυνατότητα να ψηφίσεις στην Γερμανία του 1933 NSDAP/against.

http://en.wikipedia.org/wiki/German_federal_election,_November_1933

 

Υπάρχουν ενήλικες αλκοολικοί και άστεγοι αυτή την στιγμή στην Αθήνα που αργοπεθαίνουν. Καλά να πάθουν; Να μην βοηθίσουμε; Αφού ο φοιτητής είναι ενήλικος να τον ρίξουμε στην αρένα με τα λιοντάρια! Ξέρω για πιο πράγμα μιλάς, την νοοτροπία του λυκείου. Πολλοί φοιτητές δεν είχαν ποτέ τους αυτή την νοοτροπία, ούτε καν στο λύκειο. Αντιμετοπίζουν δυσκολίες όμως, και δεν φταίνε αυτοί.

 

Σύμφωνα με το QS World University Ranigks, πέρυσι η Ελλάδα είχε 6 πανεπιστήμια στην πρώτη 700άδα παγκοσμίως. Σύμφωνα με το International Colleges & Universities, φέτος η Ελλάδα έχει 3 πανεπιστήμια στο top-100 της ευρώπης.

Αυτό από μόνο του φυσικά δεν προσφέρεται για γενικεύσεις, ίσως όμως αποτελεί ένδειξη πως τα πράγματα μπορεί και να μην τόσο τραγικά όσο εμφανίζονται μέσα από τα μάτια των φοιτητών.

Μπορεί απλώς να είναι ένδειξη ότι τα περισσότερα πανεπιστήμια είναι ακόμα χειρότερα από τα Ελληνικά

 

 

Για παράδειγμα, όταν τα κομματόσκυλα κάνουν κατάληψη/απεργία, εσύ τι κάνεις:

Για παράδειγμα, όταν θεωρείς πως ο καθηγητής σου είναι αδιάφορος, άσχετος, ή ότι άλλο, τι κάνεις;

Στην απεργία - ότι έκανα και πριν. Διαβάζω μόνος μου.

Όταν ο καθηγητής είναι αδιάφορος, εξαρτάται. Αν θέλω να τον εκδικηθώ ή αν θέλω να καλυτερέψει το τμήμα και να αλλάξει η κατάσταση, αυτό που προτείνω, αν και παράνομο, είναι η καταγραφή όλων των διαλέξεων με κάμερα, και στο τέλος του εξαμήνου ένα σωστό μοντάζ με επεξήγηση που να λέει τους λόγους για τους οποίους ο καθηγητής είναι άσχετος. Τέλος, μαζικά e-mail σε όσους έχει συνεργαστεί στο παρελθόν ο καθηγητής με το βίντεο αυτό.

 

Νομίζεις δεν θα τον τσούξει;

 

αναρωτηθηκες ποσο κοστιζει η δωρεαν παιδεια στον φοιτητη κ την οικογενεια του?

Αυτό με την δωρεάν παιδεία είναι αριστερή καραμέλα. Τίποτα δεν είναι δωρεάν στην ζωή. Είδες να υπάρχει δωρεάν φαγητό και νερό για κανέναν; Σιγά μην υπήρχε δωρεάν παιδεία! Και αυτο με το Eudoxus για τα βιβλία είναι απατεωνιά κατά την γνώμη μου. Τα δεντράκια που κόβουν και μόνο για να μπορεί ο φοιτητής να γεμίζει την βιβλιοθήκη του με κακογραμμένα βιβλία από Έλληνες wannabe-συγγραφείς, ντροπή τους. Γιατί να μην υπάρχουν μερικά δωρεάν βιβλία σε ηλεκτρονική μορφή; Η φωτοτύπιση άντε να πάει 20 ευρώ το βιβλιο. 100 ευρώ το εξάμηνο για 5 βιβλία δεν είναι παράλογο κόστος, άσε που δεν είναι καν ανάγκη να τα βγάλει φωτοτυπία ο φοιτητής. Τέλος, υπάρχει και η βιβλιοθήκη (δανεισμός).

 

Αλλά πως θα πληρώνετε ο κάθε σκουπιδοσυγγραφέας της κακίας ώρας; Πώς θα παίρνουμε χρηματοδοτήσεις από την Ε.Ε. για την παιδεία;

 

 

Αυτά είχα να πω ελπίζω να μην στεναχωρίσω κανέναν!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ομοιως φιλε,ορισμενοι σπευδουν να "θιχτουν" πρωτα,να πιασουν το θεμα απο κει που θελουν αυτοι,ωστε να παει η συζητηση εκει που γουσταρουν,κ στο τελος να βγουν ως σωστοι.δεν λεγεται συζητηση αυτο,πολιτικος μονολογος λεγεται.κ σε διαφορετικη περιπτωση αδυναμιας κατανοησης γραπτου λογου θα το ονομαζα δυσλεξια,εδω ομως σαφεστατα υπαρχει δολος.η τρολος.παιζει κ αυτο!

 

συνηθιζεται κατα κορον.επισης εδειξες να αγνοεις μια βασικη πραγματικοτητα που υφισταται στα ανωτερα ιδρυματα,λιγο πολυ οπως συνηθιζεται να γινεται απο τον μεσο ελληναταξερωολα ψηφοφορο

 

...Μονόλογος?!? Καλό κι αυτό!!!

Ξέρεις, δεν πάω τη συζήτηση εκεί που γουστάρω, εξ αρχής απάντησα στα δικά σου επιχειρήματα και στο ίδιο θέμα συνεχίζω. Δέξου το δικαίωμα κάποιου για αντίλογο, χωρίς να τον χαρακτηρίζεις (δεν με ενδιαφέρουν οι εμπειρίες σου από αυζητήσεις με άλλους ή τα στατιστικά που έχεις στο μυαλό σου για το τι "συνηθίζεται"...)

 

ναι επειδη υπαρχει το πλαισιο εχουμε γεμισει ανικανους-αντιεκπειδευτικους-βυσματικους καθηγητες μαμρα.επειδη υπαρχει απο τοτε που ημουν με φασκιες.ασε μας ρε φιλε.περασαν ολα αυτα τα λαμογια αξιολογηση?ποτε?στα 20?που δε ξερουν να γραψουν μια γραμμη στο πινακα?κ εχω διψηφια παραδειγματα να σου δωσω.οπως κ σε καθε σχολη οποιον κ να ρωτησεις.

 

αρα ακυρος ως εδω.

Χάνεις την ουσία. Όταν υπάρχει πλαίσιο, κοιτάμε να δούμε γιατί δεν εφαρμόζεται, και ποιος είναι αυτός που το παρακάμπτει και "χαλάει η συνταγή". Δεν το καταργούμε. ΑΥΤΗ είναι η μεγάλη διαφορά με τις ισοπεδωτικές σου προτάσεις, και αυτό ήθελα να δείξω εξ αρχής.

Αν δεν κατάλαβες ακόμα, βλ. και παρομοίωση με χέρι.

 

ο φοιτητης φιλε τα φορτωνεται αυτα.μη τα μπλεκεις.ο φοιτητης.ασχετος ειναι ο κριτης του.ξερεις,ο γαλουχημενος απο τα μμε κριτης.

Ο φοιτητής κρίνεται λοιπόν από κάποιον άσχετο. Ωραία. Ως προς τι; Αν ξέρει καλά το αντικείμενό του;

Συνεχίζω να μην καταλαβαίνω γιατί αυτό αποτελεί επιχείρημα.

 

στα παραπανω ο φοιτητης φορτωνεται επισης τα κομματοσκυλα,κ τους γελοιους γλυφτες αφισοκολητες τους που βρισκονται πτυχιουχοι κ μεταπτυχιουχοι απτη μια μερα στην αλλη.οπως κ τους "καθηγητες" που στηριζουν κ στηριζονται απο αυτο το συστημα.

Ναι, συμφωνούμε, όλοι τα ζήσαμε. Δεν σε σώζει το συρματόπλεγμα όμως, χειρότερα τα κάνει. Και τα εκπαιδευτικά ιδρύματα θα πρέπει να είναι πάντα, μα πάντα, κομμάτια της κοινωνίας. Αλλιώς αυτοκαταργούνται.

Και επίσης, εσύ μίλησες για κατάργηση της μονιμότητας, που είναι ο πλεον σίγουρος τρόπος να βάλει τα κόμματα οριστικά και αμετάκλητα σε όλες τις συνιστώσες λειτουργίας ενός ιδρύματος (συρματόπλεγμα ή μη!).

 

κοπτεσαι για το "επιπεδο" του τμηματος,αλλα το επιπεδο που του δινουν πχ τα κομματα,με το πρεστιζ της αφισας κ τα παρε δωσε,σε βρισκει συμφωνο.κατα τα αλλα φταιει ο στουρνος τεμπελης φοιτητης για τη καταντια της σχολης ετσι?

Μα γιατί μου βάζεις λόγια που δεν είπα; Και γιατί το γυρίζεις αλλού;

Εσύ είπες ότι ο καθηγητής πρέπει να προσαρμόζεται στο επίπεδο του φοιτητή που μπήκε με 11. Εγώ λέω ότι ο φοιτητής θα πρέπει να προσαρμοστεί στο επίπεδο της σχολής. Τι σχέση έχει η αφίσα;

 

κοψε μια αληθινη βολτα σε μια σχολη,κ θα τα δεις με τα ματια σου ολα αυτα.κ να σου επισημανω οτι αν εισαι αληθινος καθηγητης κ κανεις αυτο που αγαπας κ δεν εισαι ενα τυχαιο ανικανο βυσμα που βρεθηκε εκει μεσα επειδη δεν μπηκε καπου αλλου,θα κανεις μαθημα χωρις σημιεωσεις,χωρις βιβλια,κ πανω απολα ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΚΟΥΡΑΖΕΙ.γιατι το αγαπας,τοχεις που λεμε,κ μπορεις να το μεταδωσεις ακομα κ σε πετρες.τετοια παραδειγματα εχω συναντησει 6-7 ως τωρα.

 

μπες για ενα 2ωρο σε μια ταξη.εχεις μεγαλη πιθανοτητα να πετυχεις ρομποτ να μοιραζει ερεθισματα.

...Εγώ να κάνω βόλτα; Και να μπω και σε αίθουσα; Οκ, θα το κάνω, αλλά από Δευτέρα διότι τώρα είμαι σε άδεια. ;)

Αλλά πραγματικά πιστεύεις ότι το μόνο που χρειάζεται για να μην σε κουράζει η δουλειά σου είναι να κάνεις αυτό που αγαπάς; Πραγματικά; Γιατί δεν βάζεις στην εξίσωση και τον στούρνο του 11 που θέλει σώνει και καλά να του τα βάλεις στο κεφάλι; Και άλλα πολλά...

 

εδω τα μπλεξες λιγο για να βγαλεις μια καλη κατακλειδα.δε σου βγηκε δε πειραζει.τα πληρωμενα προτζεκτ ειναι απορροια της ανουσιας εκπαιδευτικης ικανοτητας που εχει ενα μαθημα,κ κατα συνεπεια κ ο καθηγητης που το κανει,οπως επισης για να συντηρειται κ το κυκλωμα απο πισω.οπως παρατρεχαμενοι φροντιστηριουχοι,πρωην φοιτητες,μεταπτυχιουχοι του εξωτερικου ειδικοι στο τιποτα που απλα δε βρισκουν δουλεια αλλου.

Η μιζέρια και η κλάψα δεν ήταν ποτέ επιχείρημα. Κανένα εκπαιδευτικό σύστημα όσο ανούσιο και να είναι δεν μπορεί να είναι δικαιολογία για να πληρώσει κάποιος να του κάνουν την εργασία. Τελεία.

Είναι η ύστατη ξεφτίλα για έναν άνθρωπο γενικότερα, όχι μόνο φοιτητή, να πληρώνει για κάτι που μπορεί να καταφέρει μόνος του. Αυτές είναι νοοτροπίες που τις μαθαίνουμε στο Ελληνιστάν εξ απαλών ονύχων, από την ίδια την οικογένειά μας. Και φυσικά, συνεχίζουμε περήφανοι την παράδοση...

 

το γιατρευουμε φιλε,δε το κανουμε φρανκενσταιν.ο σκοπος ειναι ενα υγιες αποτελεσμα που θα εξυπηρετει την κοινωνια κ το ατομο στην μετεπειτα εργασιακη του πορεια.οχι να του κανει το βιο αβιωτο 150 χρονια μεσα στις σχολες.

Δεν σε είδα να προτείνεις λύση για γιατρειά, ισοπέδωση προείνεις. Κατάργηση, αποκλεισμό, και το 11 να ρυθμίζει το επίπεδο. Το κόβεις το χέρι έτσι, κατάλαβέ το.

 

Υπάρχουν ενήλικες αλκοολικοί και άστεγοι αυτή την στιγμή στην Αθήνα που αργοπεθαίνουν. Καλά να πάθουν; Να μην βοηθίσουμε; Αφού ο φοιτητής είναι ενήλικος να τον ρίξουμε στην αρένα με τα λιοντάρια! Ξέρω για πιο πράγμα μιλάς, την νοοτροπία του λυκείου. Πολλοί φοιτητές δεν είχαν ποτέ τους αυτή την νοοτροπία, ούτε καν στο λύκειο. Αντιμετοπίζουν δυσκολίες όμως, και δεν φταίνε αυτοί.

Όχι, δεν είπα αυτό. Αν κάποιο μέλος της κοινωνίας χρειάζεται βοήθεια, προφανώς είναι υποχρέωση της κοινωνίας να βοηθήσει. Όπως στην ευρύτερη κοινωνία, έτσι και στα ιδρύματα που είναι κομμάτι της (και επιμένω ότι έτσι πρέπει να παραμείνουν!) υπάρχουν άνθρωποι που είχαν ατυχίες και άνθρωποι που τα προκαλούν μόνοι τους στον εαυτό τους. Η κοινωνία, όπως και η μικρογραφία της -το ίδρυμα- θα πρέπει να είναι αρκετά ώριμη και νηφάλια για να αποφασίσει ποιος χρειάζεται -και που- πραγματικά βοήθεια, και ποιος κρύβεται απλά πίσω από τη μιζέρια του μόνο και μόνο για να τον λυπούνται και να του ρίχνουν που και που κανένα ξεροκόμματο.

 

Το πλαίσιο υπάρχει όπως υπήρχε και η δυνατότητα να ψηφίσεις στην Γερμανία του 1933 NSDAP/against.

http://en.wikipedia.org/wiki/German_federal_election,_November_1933

Στην αρχή θεώρησα ότι το παράδειγμα είχε μόνο στόχο τη δημιουργία εντυπώσεων, αλλά αφου το ξανασκέφτηκα, χαίρομαι που το αναφέρεις. Για να βάζεις το link, να υποθέσω ότι έχεις μελετήσει την ιστορία της συγκεκριμένης περιόδου.

 

Θα ξέρεις λοιπόν ότι τότε ο Χίτλερ δεν επικράτησε από μόνος του. Είχε μαζί του ένα μεγάλο μέρος της κοινωνίας που, λόγω της αντίστοιχης τότε εξαθλίωσης και της αγανάκτησης που είχε σαν συνέπεια, βιάστηκαν να δουν τον Χίτλερ ως σωτήρα. Η προπαγάνδα τότε όπως και τώρα δούλεψε, και όλοι φώναζαν "κάψτε", "καταργήστε", "απομονώστε", "ισοπεδώστε"... Λίγοι έλεγαν "εφαρμόστε και διασφαλίστε το πλαίσιο". Και αφότου ο Χίτλερ είχε γίνει ο αδιαμφισβήτητος Μεσσίας, δεν είχε παρά να δείξει με το δάχτυλο τους Εβραίους, και όλοι έτρεχαν στα Πογκρόμ, σαν να ήταν γιορτή.

 

Η Δημοκρατία, εκ φύσεως, έχει μονίμως το πιστόλι στον κρόταφο. Δεν είναι bug, είναι feature. Αλλά επίσης, η Δημοκρατία είναι δώρο για ώριμες κοινωνίες. Όταν ασθενεί, επαφίεται στους "ώριμους πολίτες" να τη γιατρέψουν ή να τραβήξουν τη σκανδάλη. Θα πρέπει λοιπόν ο καθένας από εμάς να αποφασίσει αν είναι διατεθειμένος να κάνει το πρώτο ή αρκετά σίγουρος για το δεύτερο.

Επεξ/σία από geomagas
Δημοσ.

Μία μικρή προσπάθεια για να δείξω το ενδεικτικό των επιχειρημάτων σου.

 

αν ο καθηγητης ειναι ακαταλληλος για μαθημα τελος,σπιτακι του.θα τον λεμε ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑ-ΕΡΕΥΝΗΤΗ αμα ειναι μισοτρελος κ δε ξερει να μιλησει?τι ερευναει κ τι επισταται ακριβως?

 

 

 

Ο καθηγητής ακατάλληλος για μάθημα --> είναι μισότρελος και δεν ξέρει να μιλήσει --> δεν είναι επιστήμονας και ερευνητής

 

 

Εκτός και εάν δεν ήταν αυτή η σκέψη σου, αλλά δεν μπορώ να βγάλω άλλο νόημα έτσι όπως γράφεις (χωρίς τόνους και σημεία στίξης) και για την ακρίβεια δύσκολα διαβάζεται το κείμενό σου (δείχνει και ασέβεια σε αυτούς που σε διαβάζουν). 

 

 

Σε κάθε περίπτωση, δεν προτίθεμαι να συνεχίσω "συζήτηση" με τέτοια κείμενα. 

Δημοσ.

@geomagas

 

οσο για την αγαπη στην εκπαιδευτικη διαδικασια,δεν ειναι αγγαρεια,ουτε κουραστικο.ειναι πηγαιο ταλεντο και φαινεται απο τον τροπο που ακουει το ακροατηριο.ειχα καθηγητες που εκαναν 4ωρο σερι μαθημα κ ηταν πραγματικη απολαυση τεντωνες τα αυτια σου να ακουσεις.κ αλλοι που απλα διαβαζαν διαφανειες κ ελιωνες στη βαρεμαρα.ε πηγαινε πες τον καιρο καλυτερα τι να σε κανει η σχολη.

 

κοιτα δεν ειπα να καταργηθει κατι απο τις ηδη υπαρχουσες παροχες των σχολων,ειπα να καταργηθει η πλεμπα που λιμναζει εκει μεσα τοσα χρονια,κυριως λογω της χαλαροτητας που εχουν τα ιδρυματα.

 

κ μια απορια που ειχα ανεκαθεν,πως αφηνει ο καθε προεδρος καθε σχολης,να μετατρεπεται σε μια γιγαντια καλπη,το ιδρυμα.με αφισες σωρηδων και ολα τα παρελκομενα τους απο τα κομματα.

 

εχεις δει κατι αντιστοιχο σε καποια αλλη δημοσια υπηρεσια?θα επεφταν κεφαλια.

 

ενας εξωτερικος παρατηρητης,αυτο που θα συμπερανει ειναι πως ολη αυτη η αφισομανια (σαν κορυφη του παγοβουνου) εχει κ το αντιστοιχο ερεισμα κ στους υπολοιπους τομεις της σχολης,δοιηκητικους εκπαιδευτικους κλπ,καθιστωντας την επιεικως διεφθαρμενη κ συμφεροκεντρικη.

 

με αλλα λογια ειναι σαφες οτι κανεις δε τολμαει να τα βαλει με τις δυναμεις αυτες,γιατι ξερει οτι την επομενη μερα ισως βρεθει ανεργος,απο την καθαριστρια,μεχρι τον πρυτανη.παραλληλα μου δινει το δικαιωμα να υποθεσω οτι κ εκει μεσα ισχυει οτι κ στην υπολοιπη ελληνικη κοινωνια,το ΜΕΣΟ.το ΚΟΝΕ,οτι εγραψα κ στο πρωτο ποστ δηλαδη.

 

Μία μικρή προσπάθεια για να δείξω το ενδεικτικό των επιχειρημάτων σου.

 

Ο καθηγητής ακατάλληλος για μάθημα --> είναι μισότρελος και δεν ξέρει να μιλήσει --> δεν είναι επιστήμονας και ερευνητής

 

Εκτός και εάν δεν ήταν αυτή η σκέψη σου, αλλά δεν μπορώ να βγάλω άλλο νόημα έτσι όπως γράφεις (χωρίς τόνους και σημεία στίξης) και για την ακρίβεια δύσκολα διαβάζεται το κείμενό σου (δείχνει και ασέβεια σε αυτούς που σε διαβάζουν). 

 

Σε κάθε περίπτωση, δεν προτίθεμαι να συνεχίσω "συζήτηση" με τέτοια κείμενα. 

 

μια χαρα ειναι το συντακτικο μου φιλε,μονο οι τονοι λειπουν,κ το νοημα δεν αλλοιωνεται.οριστε κ με τονους για να το καταλαβεις.

 

Ναι,αν ο καθηγητής είναι ανίκανος να διδάξει για οποιονδήποτε λόγο,είτε λόγω έλλειψης μεταδοτικότητας,είτε ιδιοσυγκρασίας χαρακτήρα (ειδες δε τον ειπα μισοτρελο),κ οι κομμένοι στα μαθήματά του φτανουν να είναι πανω απο 80% να εξεταζεται αυτο,κ αν δεν,να πηγαίνει συνοπτικά σπίτι.οχι να καθεται 100 χρονια να το παιζει ο κερβερος της σχολης.

 

εσυ αν στη δουλεια σου δε μπορεις να κανεις αυτο που προσληφθηκες να κανεις,θα σε κρατησουν ως επιτιμο μελος,ξερω γω?

 

αν εγω ειμαι ενας ψαλτης κ δε μπορω να ψαλω πλεον πχ,θα μεινω να κανω τι?προσευχες?

 

κ υποψιν,σε ολες τις δουλειες,επηρρεαζεις μονο τον εργοδοτη στη χειροτερη,ενω στη δουλεια του καθηγητη επηρρεαζεις τις ζωες εκατονταδων ανθρωπων που θα περασουν απτο μαθημα σου,ειδικα σε μια κρισιμη στη ζωη τους καμπη.επιβαλλεται να εισαι αριστος κ να αγαπας οτι κανεις.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...