Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • News Editors
Δημοσ.

Η Lenovo Group ανακοινώνει σήμερα τα οικονομικά αποτελέσματα του τετάρτου τριμήνου, που έληξε στις 31 Μαρτίου 2014, κλείνοντας μια καταπληκτική χρονιά! Συγκεκριμένα η  Lenovo πραγματοποίησε ετήσια έσοδα ρεκόρ, της τάξεως των $38.7 δισ και σταδιακή ετήσια άνοδο 14%, με ρεκόρ εισοδημάτων προ φόρων που ανέρχονται στο $1.01 δισ αυξημένα κατά 27% και με ρεκόρ ετήσιου κέρδους $817 εκατ. αυξημένο κατά 29 %.

 

Η Lenovo διεύρυνε την πρώτη θέση που διατηρεί στον κλάδο των PCs, προσθέτοντας 2,1 μονάδες, στο μερίδιο αγοράς της, κατέχοντας πλέον το ρεκόρ των 17.7 % της αγοράς και παρουσιάζοντας 5% ετήσια σταδιακή ανάπτυξη, σε σύγκριση με την υπόλοιπη αγορά που παρουσίασε πτώση 8%, κατά την ίδια περίοδο. Ακόμα και όταν η αγορά προσωπικών υπολογιστών της Κίνας αντιμετώπιζε πτώση, το λειτουργικό κέρδος της Lenovo στην Κίνα βελτιώθηκε κατά μια ποσοστιαία μονάδα. Στην περιοχή της Ασίας, το μερίδιο της Lenovo διαμορφώθηκε στο 15%, καταγράφοντας ρεκόρ, ενώ ταυτόχρονα βελτίωσε την κερδοφορία της. Για πρώτη φορά, τα έσοδα της Lenovo σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική (ΕΜΕΑ) ξεπέρασαν τα επίπεδα της Κίνας στην αγορά προσωπικών υπολογιστών, ενώ στις ΗΠΑ, η Lenovo ξεπέρασε την Apple καταλαμβάνοντας την 3η  θέση σε παραγγελίες υπολογιστών, κατά το τέταρτο τρίμηνο του έτους. Μετά από 20 συναπτά τρίμηνα που η Lenovo ξεπέρασε την αγορά, συνέχισε να αποδεικνύει ότι μπορεί να αναπτύσσεται σε παραγγελίες και μερίδιο αγοράς, ακόμα και σε «δύσκολες» αγορές.

 

Συνδυάζοντας τα Tablets με τους προσωπικούς υπολογιστές και σχηματίζοντας την κατηγορία «PC+Tablet» η Lenovo πούλησε 64 εκατ. συσκευές, καταγράφοντας σχεδόν 18%, σε σχέση με πέρσυ. Η εταιρεία μάλιστα, σημείωσε ρεκόρ πουλώντας συνολικά 114 εκατ. συσκευές και σημειώνοντας αύξηση 37%. Μάλιστα, αυτό ήταν το τέταρτο κατά σειρά τρίμηνο,  κατά το οποίο, η Lenovo πούλησε περισσότερα tablets και smartphones σε σχέση με  υπολογιστές. Τα γεγονότα αυτά απεικονίζουν την μεταμόρφωση της Lenovo σε αρχηγό των Smart Connected Devices.

 

«Οι πωλήσεις ρεκόρ και τα κέρδη που καταφέραμε την περασμένη χρονιά αποδεικνύουν ότι η Lenovo μπορεί να αναπτυχθεί και να ανταποκριθεί στις δεσμεύσεις της, ανεξαρτήτως των συνθηκών που επικρατούν στην αγορά» ανέφερε ο CEO της Lenovo κ.Yuanqing Yang, ενώ πρόσθεσε ότι: «Όχι μόνο ενδυναμώσαμε την ήδη ηγετική μας θέση στους προσωπικούς υπολογιστές, αλλά ανεβήκαμε και κατά 3 μονάδες στα tablets, τετραπλασιάζοντας τον όγκο πωλήσεων, ενώ γίναμε η πιο ραγδαίως αναπτυσσόμενη εταιρεία smartphones στον κόσμο. Το γεγονός αυτό επιδεικνύει τη δυνατότητα μας να διαχειριστούμε και τις εταιρείες που είναι ήδη σε στάδιο ωριμότητας αλλά και εκείνες που τείνουν προς αυτή την κατεύθυνση. Παράλληλα, χτίζουμε νέες μηχανές ανάπτυξης για την εταιρεία και το οικοσύστημα της. Διαμέσου του συνδυασμού ήδη υπαρχόντων αλλά και νέων επιχειρηματικών δραστηριοτήτων, η Lenovo προσφέρει τεράστια αξία στους μετόχους της σήμερα, η οποία προβλέπεται να είναι μεγαλύτερη στο μέλλον».

 

Σημειώνεται επίσης, ότι το ακαθάριστο εισόδημα του έτους ανήλθε στα $5.06 δις παρουσιάζοντας ετήσια σταδιακή άνοδο 14%. Ενώ το ακαθάριστο κέρδος ήταν 13.1 και  το λειτουργικό κέρδος του συνολικού λογιστικού έτους ήταν $1.05 δις με 32%.

 

Η Lenovo παρουσίασε ισχυρά έσοδα κατά το τέταρτο τρίμηνο, της τάξεως των $9.4 δισ με άνοδο 19% ενώ παράλληλα, πέτυχε εισόδημα προ φόρων που ανήλθαν στα $212 εκατ. παρουσιάζοντας άνοδο 28% συγκριτικά με την περυσινή περίοδο. Το ακαθάριστο εισόδημα της εταιρείας κατά το τέταρτο τρίμηνο, ανήλθε στα $1.24 δισ, δηλαδή με ετήσια σταδιακή άνοδο 18%.. Επιπλέον, η Lenovo αύξησε τις αποστολές της σε 4,6% και μάλιστα σε σύγκριση με τη συνολική πτώση της βιομηχανίας των PC.

 

Ταυτόχρονα, τα βασικά κέρδη ανά μετοχή κατά το τέταρτο οικονομικό τρίμηνο ανήλθαν στα 1.53 σεντς, δηλαδή 11.87 HK σεντς. Παράλληλα, το Διοικητικό Συμβούλιο της Lenovo ανακοίνωσε ότι το τελικό μέρισμα ανήλθε σε 2,32 σεντς ΗΠΑ, ή 18 HK σεντς ανά μετοχή για το οικονομικό έτος που έληξε.

 

Γεωγραφική Επισκόπηση

 

Η Lenovo στην Κίνα βελτίωσε το λειτουργικό περιθώριο κατά το τέταρτο τρίμηνο, κατά 33% ενώ διασφάλισε την δυναμική της στα PCs, έχοντας 32.6% μονάδες, με τη σταθεροποίηση αποστολών και την αύξηση των μέσων πωλήσεων. Η Κίνα συνεχίζει να επενδύει σε Smart Connected Συσκευές για να συλλάβει ευκαιρίες από 4G και Smart τηλεοράσεις.

 

Στην περιφέρεια της Ασίας Ειρηνικού, κατά το τέταρτο τρίμηνο του οικονομικού έτους η Lenovo κατάφερε την ετήσια σταδιακή αύξηση 2.1 μονάδων, με το μερίδιο αγοράς να φτάνει στο 15,6%. Παρόλο που η τοπική αγορά προσωπικών υπολογιστών βελτιώθηκε, παρουσιάζοντας ελάχιστη ετήσια σταδιακή πτώση 1.5%, οι παραγγελίες προσωπικών υπολογιστών της Lenovo αυξήθηκαν κατά 14%. Η Lenovo μάλιστα παρέμεινε νούμερο ένα στην Ιαπωνία με τεράστια άνοδο παραγγελιών της τάξεως του 35%. Οι συνολικές πωλήσεις στην περιοχή ανήλθαν στα $1.7 δισ ή στο 19% των παγκόσμιων συνολικών πωλήσεων της Lenovo, ενώ το περιθώριο λειτουργικού κέρδους έφτασαν το 2.7% αυξημένες κατά 1.3 μονάδες.

 

Οι παραγγελίες τις Lenovo σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική κατά το τέταρτο τρίμηνο, αυξήθηκαν κατά 33.3%, ενώ δημιουργήθηκε ένα ισχυρό momentum σε όλο το μήκος της αγοράς. To μερίδιο αγοράς της Lenovo σε αυτή την περιφέρεια έφτασε στο 15,8% αυξάνοντας τις παραγγελίες κατά 4 μονάδες Η συνολικές πωλήσεις στην περιοχή ανήλθαν στα $2.6 δις, παρουσιάζοντας ετήσια σταδιακή βελτίωση της τάξης του 39% αποτελώντας το 27% των συνολικών παγκόσμιων πωλήσεων της Lenovo. To περιθώριο λειτουργικού κέρδους ήταν στο υγιές 2.9%, με ετήσια σταδιακή αύξηση 1%.

 

Οι παραγγελίες της Lenovo στην Αμερική κατά το τέταρτο οικονομικό τρίμηνο σημείωσαν ετήσια σταδιακή αύξηση 18%, σε μια αγορά που υποχώρησε κατά 8%. Σε αυτό το περιβάλλον η εταιρεία κέρδισε 2.5 μονάδες πετυχαίνοντας ρεκόρ της τάξεως του 11.4%. Οι συνολικές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 23% σε περίπου $2 δισ κατά το τέταρτο τρίμηνο, οδηγούμενες από την ισχυρή άνοδο όλων των προϊόντων. Αυτό εκπροσωπεί το 21% των συνολικών παγκόσμιων πωλήσεων της Lenovo. Τέλος, η εταιρεία συνέχισε να επενδύει στις ταχέως αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις της στη Βραζιλία και τη Λατινική Αμερική.

 

Προϊοντική Επισκόπηση

 

Οι συνολικές πωλήσεις της Lenovo στην αγορά των laptops κατά το τέταρτο οικονομικό τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 16% φτάνοντας τα $4.8 δις, εκπροσωπώντας το 51% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας, παγκοσμίως. Κατά την ίδια περίοδο, οι παραγγελίες laptop, αυξήθηκαν παγκοσμίως, κατά 12.9%, κόντρα στην γενική πτώση της τάξεως του 5.8% της ευρύτερης βιομηχανίας. Κατά το τέταρτο οικονομικό τρίμηνο η Lenovo, ανακοίνωσε την τελευταία έκδοση του δημοφιλούς ThinkPad X1 Carbon, το πιο ελαφρύ ultrabook, με οθόνη 14 ιντσών, κατασκευασμένο από υλικό αεροσκαφών και αγωνιστικών αυτοκίνητων, ενώ η θήκη του X1 Carbon είναι από ανθρακονήματα και ζυγίζει λιγότερο από ότι το μαγνήσιο ή το αλουμίνιο ενώ παράλληλα είναι ανθεκτικότερη και από τα δύο. Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης την σειρά laptop ThinkPad 11e, που είναι ειδικά σχεδιασμένη για τις σχολικές τάξεις πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

 

Κατά το τέταρτο οικονομικό τρίμηνο, οι παραγγελίες desktop υπολογιστών σημείωσαν ετήσια σταδιακή αύξηση κατά 6.8% παγκοσμίως, μέσα σε μια ευρύτερη αγορά που αντιμετωπίζει μια πτώση 3.1%. Επιπλέον, οι συνολικές πωλήσεις σε desktop υπολογιστών της Lenovo την ίδια περίοδο, αυξήθηκαν κατά 14% και έτσι ανήλθαν στα $2.7 δισ, εκπροσωπώντας το 29% των συνολικών παγκόσμιων πωλήσεων της εταιρείας. Κατά το τέταρτο οικονομικό τρίμηνο, η Lenovo ανακοίνωσε τον C560 all-in-one (AIO), έναν multitouch οικιακό υπολογιστή που συνδυάζει εργασία και διασκέδαση, το ThinkVision Pro2840m, με πολλά χαρακτηριστικά και επαγγελματική οθόνη 4Κ, 28 ιντσών, αλλά και το ThinkVision 28, μια έξυπνη οθόνη που δεν είναι απλά μια οθόνη υψηλής ευκρίνειας αλλά και ένα κέντρο διασκέδασης με ενσωματωμένη τεχνολογία Android.

 

Παράλληλα, η Lenovo είχε σταθερές παραγγελίες σε smartphones, παραμένοντας ο No2 δημιουργός smartphones στην Κίνα, με ραγδαία αύξηση σε όλες τις Mobile Internet and Digital Home (MIDH) γραμμές παραγωγής. Κατά το τέταρτο οικονομικό τρίμηνο, οι συνολικές πωλήσεις της κατηγορίας MIDH σημείωσε 71% ή κατά $1.3 δις ετήσια σταδιακή αύξηση, που αντικατοπτρίζει το 13% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας. Σημειώνεται ότι η εφαρμογή SHAREit κέρδισε το βραβείο της καλύτερης εφαρμογής στα βραβεία Mobile World Congress και ήταν η πρώτη εφαρμογή της Lenovo που έφτασε τους 100 εκατ. χρήστες.

 

Κατά το τέταρτο οικονομικό τρίμηνο, η Lenovo δημιούργησε πολλά smartphones συμπεριλαμβανομένων του πρώτου LTE Lenovo smartphone, το Vibe Z, μιας πολύ λεπτής και γρήγορης και εύχρηστης συσκευής, με προγράμματα ενδυνάμωσης φωτογραφιών και άλλες ανώτερης ποιότητας τεχνολογίες. Επίσης, ανακοίνωσε την άφιξη του Yoga Tablet, με οθόνη υψηλής ευκρίνειας 10 ιντσών, μιας πολύ-λειτουργικής συσκευής που ενώνει το κλασσικό Yoga tablet της Lenovo με οθόνη υψηλής ευκρίνειας, επεξεργαστή Qualcomm Snapdragon, κάμερα υψηλής ανάλυσης και την εξαιρετική μπαταρία που προσφέρει περίπου 18 ώρες λειτουργίας υπό συγκεκριμένες συνθήκες.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...