Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα στην παρέα. Έχω ένα πρόβλημα εδώ κ κάτι μήνες. Μου κάνει 3-5. 3-6 disconnect ημερήσιος το ρούτερ μου (netfaster iad 2). Είχα δηλώσει βλάβη την προηγούμενη βδομάδα στην hol κ προχθές ήρθε ο τεχνικός να το δει. Δεν βρήκε κάποιο πρόβλημα, με είπε μόνο να έχω το ρούτρ απευθείας στη πρίζα τηλεφώνου κ όχι με τραβηγμένο καλώδιο όπως το είχα κ με είπε ότι θα μου στείλουν κ καινούργιο ρούτερ γιατί το εχω καιρό. Σήμερα παρέλαβα το νέο ρουτερ, το σύνδεσα όπως με είπε απευθείας στη πρίζα κ τράβηξα καλώδιο utp στον υπολογιστή. Το πρόβλημα μου όμως ακόμα παραμένει το ίδιο. Τους ξαναπήρα τηλέφωνο κ με είπα ότι δεν υπάρχει πρόβλημα στη γραμμή μου κ ότι κάτι φταίει από εμένα. Η σύνδεση μου είναι εως 24mbps κ είναι κ voip! Επίσης με είπαν ότι με εβαλαν σ'ένα προφίλ για μεγάλη απόσταση. Πάω να τρελαθώ!

 

Αν βοηθάνε κ αυτά.

image.jpg

Δημοσ.

με βαση το Profile που σε εχουν θα πρεπε να παιζεις σταθερα.το ρουτερ δεν ειναι γιατι ειπες οτι με 2 ρουτερ εχεις το ιδιο θεμα.μικρο καλωδιο εχεις οποτε παλι δεν υπαρχει θεμα.ολα τα τηλεφωνα ειναι voip και ξεκινανε πανω απο τον ρουτερ?μηπως εχει ξεμεινει καμια συσκευη σε καμια πριζα τηλεφωνου?μηπως κανας συναγερμος?

κανα πριζακι του οτε?ο τεχνικος που ηρθε εκανε δοκιμη στον κατανεμητη να δει αν εχεις την ιδια ταχυτητα κατω στον κατανεμητη και πανω στο σπιτι?ποσα πριζακια εχεις στο σπιτι?σβηνει το λαμπακι του ιντενετ ή και του dsl?

  • Like 1
Δημοσ.

Ευχαριστώ για την απάντηση! Όταν έβαλα το καινούργιο ρουτερ μετά από μια μέρα σταμάτησε να κάνεις disconnect, πέρασαν 2,5 μέρες κ μετά πάλι τα ίδια. Ένα τηλέφωνο έχω κ ναι είναι πάνω στο ρουτερ. Όχι δεν έχω άλλο τηλέφωνο ούτε συναγερμό. Ο τεχνικός που ήρθε το μόνο που έκανε ήταν να δει τις ρυθμίσεις του ρουτερ από τη σελίδα της hol κ με το που τον είπα ότι είχα μεγάλο καλώδιο με είπε ότι αυτό φταίει κ ότι θα με στείλουν κ νεο ρουτερ μήπως κ φταίει κ αυτό. Δεν έκανε καμία μέτρηση πουθενά. Όλη η καλωδίωση μου είναι τώρα καινούργια, από την Hol με λένε ότι το πρόβλημα το έχω εγώ. Δεν βγάζω άκρη κ το σπαστικό είναι ότι μιλάς στο τηλέφωνο κ κλείνει η γραμμή που πέφτει το ίντερνετ!

Δημοσ.

Αν οντως εχεις μεγαλο καλωδιο αντικατεστησε το με καλης ποιοτητος τυπου utp5e.  Ποσα μετρα ειναι δλδ?

Δημοσ.

Το καλώδιο είναι περίπου 10 μέτρα. Το έχω ήδη αντικαταστήσει με utp5e κ το ρουτερ το έχω βάλει ακριβώς δίπλα στη πρίζα. Πλέον μπαίνω με το λαπ τοπ για να δω αν έφταιγε το καλώδιο που είναι μεγάλο αλλά το ίδιο πρόβλημα έχω.

Δημοσ.

Αυτό που έχω βάλει τώρα είναι καινούργιο που μου το αντικατέστησαν κ πάλι το ίδιο θέμα έχω! Δεν ξέρω τι άλλο να κάνω.

Δημοσ.

αλλης μαρκας εννοουσα. Δεν εχεις καποιο να δοκιμασεις? Βασικα αν δε βρεις λυση ζητησε να ερθει τεχνικος στο σπιτι σου για μετρησεις αν δεν εχεις καποια αλλη λυση αλλα θα πληρωσεις. Μιλα με τη hol για υτο το θεμα.

Δημοσ.

Ευχαριστώ για την απάντηση! Όταν έβαλα το καινούργιο ρουτερ μετά από μια μέρα σταμάτησε να κάνεις disconnect, πέρασαν 2,5 μέρες κ μετά πάλι τα ίδια. Ένα τηλέφωνο έχω κ ναι είναι πάνω στο ρουτερ. Όχι δεν έχω άλλο τηλέφωνο ούτε συναγερμό. Ο τεχνικός που ήρθε το μόνο που έκανε ήταν να δει τις ρυθμίσεις του ρουτερ από τη σελίδα της hol κ με το που τον είπα ότι είχα μεγάλο καλώδιο με είπε ότι αυτό φταίει κ ότι θα με στείλουν κ νεο ρουτερ μήπως κ φταίει κ αυτό. Δεν έκανε καμία μέτρηση πουθενά. Όλη η καλωδίωση μου είναι τώρα καινούργια, από την Hol με λένε ότι το πρόβλημα το έχω εγώ. Δεν βγάζω άκρη κ το σπαστικό είναι ότι μιλάς στο τηλέφωνο κ κλείνει η γραμμή που πέφτει το ίντερνετ!

γενικοτερα ναι θα μπορουσε να φταιει η καλωδιωση και ας ειναι καινουρια πχ αναπληρωματικο ζευγαρι συνδεδεμενο ή οξειδωση σε κατανεμητη ή σε καποιο πριζακι αλλα αυτο θα πρεπε να το τσεκαρει ο τεχνικος της hol.να δει ποσο συγχρονιζεις κατω και ποσο πανω και οχι απλα να σου πει αλλαξε καλωδιο.

επισης αυτο ειναι ενα απο τα ασχημα του voip.πεφτει το νετ πεφτει και το τηλεφωνο.και επισης αμα αλλαξεις ρουτερ χανεις το τηλεφωνο.

αλλης μαρκας εννοουσα. Δεν εχεις καποιο να δοκιμασεις? Βασικα αν δε βρεις λυση ζητησε να ερθει τεχνικος στο σπιτι σου για μετρησεις αν δεν εχεις καποια αλλη λυση αλλα θα πληρωσεις. Μιλα με τη hol για υτο το θεμα.

απλα ειναι βλακεια να πληρωσει για καποιο προβλημα που δεν ειναι στο χωρο του.ειδικα που δεν μπηκαν στον κοπο να του κανουν μετρησεις πανω και κατω για να δουν τι γινεται.αν τους πει οτι διακοπτει να δεις πως θα ερθουν δωρεαν.πηγαν που πηγαν τι εκαναν μιση δουλεια?

 

Α όχι, δεν έχω κάποιο άλλο να δοκιμάσω. Άντε να δούμε, θα βγει καμιά άκρη!

βρες κανενα απο κανα φιλο αν μπορεις.αν και δεν το κοβω να ειναι το ρουτερ..2 ρουτερ και τα 2 χαλασμενα ή και τα 2 να κανουν παραξενα με την γραμμη?και με τετοιο profile.

Δημοσ.

Ναι, όταν ήρθε ο τεχνικός δεν μπήκε καν στον κόπο να κάνει κάποια μέτρηση. Έκατσε 2 λεπτά κ έφυγε. Κ πιο παλιά είχε πρόβλημα η γραμμή που έρχεται στο καφάο κ μετά από πόσα τηλέφωνα κ παράπονα ήρθαν κ το έκαναν. Τους ζήτησα να με βγάλουν τουλάχιστον το voip κ με είπαν μόνο αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα αλλάζουν την συνδεση, όχι όποτε θέλω εγώ! Ε, στο τέλος βλέπω να αλλάζω εταιρία να τελειώνω μια κ καλή. Παλιά δεν είχαν τόσο κακή εξυπηρέτηση! Δυστυχώς δεν έχω κάποιον φίλο να δοκιμάσω άλλο ρουτερ, κ γω δεν πιστεύω να φταίει αυτό!

Δημοσ.

Ναι, όταν ήρθε ο τεχνικός δεν μπήκε καν στον κόπο να κάνει κάποια μέτρηση. Έκατσε 2 λεπτά κ έφυγε. Κ πιο παλιά είχε πρόβλημα η γραμμή που έρχεται στο καφάο κ μετά από πόσα τηλέφωνα κ παράπονα ήρθαν κ το έκαναν. Τους ζήτησα να με βγάλουν τουλάχιστον το voip κ με είπαν μόνο αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα αλλάζουν την συνδεση, όχι όποτε θέλω εγώ! Ε, στο τέλος βλέπω να αλλάζω εταιρία να τελειώνω μια κ καλή. Παλιά δεν είχαν τόσο κακή εξυπηρέτηση! Δυστυχώς δεν έχω κάποιον φίλο να δοκιμάσω άλλο ρουτερ, κ γω δεν πιστεύω να φταίει αυτό!

εγω θα ειχα αλλαξει εταιρεια ηδη στην θεση σου.ναι και το voip ειναι ενα θεμα στην περιπτωση σου.και εφοσον δεν βλεπω να κανουν και αλλες μετρησεις μαλλον ηρθε η ωρα να την κανεις αμα δεν βγαλεις ακρη.αρκει να εχεις κλεισει χρονο.βεβαια το κακο ειναι οτι ισως το προβλημα μεταφερθει και στην νεα γραμμη εκτος αν ζητησεις νεα γραμμη αλλα εκει το κοστος ενεργοποιησης ειναι πιο μεγαλο.

Δημοσ.

εγω θα ειχα αλλαξει εταιρεια ηδη στην θεση σου.ναι και το voip ειναι ενα θεμα στην περιπτωση σου.και εφοσον δεν βλεπω να κανουν και αλλες μετρησεις μαλλον ηρθε η ωρα να την κανεις αμα δεν βγαλεις ακρη.αρκει να εχεις κλεισει χρονο.βεβαια το κακο ειναι οτι ισως το προβλημα μεταφερθει και στην νεα γραμμη εκτος αν ζητησεις νεα γραμμη αλλα εκει το κοστος ενεργοποιησης ειναι πιο μεγαλο.

Έχεις δίκιο. Μάλλον κάτι τέτοιο θα κάνω. Τουλάχιστον να εχω σωστή γραμμή κ να μην πέφτει κ η γραμμή μου συνέχεια. (κ το τηλέφωνο)

Δημοσ.

το τηλεφωνο αμα δεν ειναι voip σιγουρα δεν θα εχει  θεματα.οποτε μετα μενει το ιντερνετ να δουμε αν θα παιξει σωστα.αν δηλαδη ειναι θεμα Hol πχ data card ή αν ειναι θεμα χαλκου οποτε θα πρεπει να παει βλαβη σε οτε μολις συνδεθεις στον νεο παροχο και δεις οτι το προβλημα συνεχιζει..

Δημοσ.

το τηλεφωνο αμα δεν ειναι voip σιγουρα δεν θα εχει  θεματα.οποτε μετα μενει το ιντερνετ να δουμε αν θα παιξει σωστα.αν δηλαδη ειναι θεμα Hol πχ data card ή αν ειναι θεμα χαλκου οποτε θα πρεπει να παει βλαβη σε οτε μολις συνδεθεις στον νεο παροχο και δεις οτι το προβλημα συνεχιζει..

Το κακό είναι πως είναι voip το τηλέφωνο. Αν αλλάξω πάροχο θα ζητήσω καινούργια γραμμή. Ακόμα στη παρακολούθηση μ' έχουν. Περιμένω να δούμε τι θα γίνει. μ' έχουν αλλάξει πόσα προφίλ, ένας τεχνικός να έρθει να κάνει μετρήσεις δεν γίνεται. Περιμένω να δω τι θα με πουν από βδομάδα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...