Atzamestatos Δημοσ. 17 Μαΐου 2014 Δημοσ. 17 Μαΐου 2014 Ειδα οτι δεν υπαρχει thread στο PC section που να ασχολειται με κατι παρομοιο και ειπα να κανω την αρχη. Σε αυτο το thread θελω να μιλησουμε για παιχνιδια που ειτε αποτελεσαν εμπορικη αποτυχια, και κοινως, δεν τα ξερει ουτε η μανα τους, ειτε παιχνιδια που θαφτηκαν απο reviews αλλα παρολαυτα πολλες φορες μπορει να ηταν και διαμαντια. Και την αρχη κανω με το Mιας και περιμενουμε και το τελευταιο sequel του παιχνιδιου, ας ξεκινησουμε απο εδω. Ποσοι το εχετε παιξει? Ποσοι το τελειωσατε? Τι αποψη εχετε? Εγω το θεωρω gaming διαμαντι, υποδειγμα RPG, ευκολα το κατατασω στα TOP 5 RPG ολων των εποχων. Ενας ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ χαρτης για εξερευνηση, και που πραγματικα ΘΕΛΕΙΣ να τον εξερευνησεις, παρα πολυ ομορφη ατμοσφαιρα (συνεβαλαν και τα πανεμορφα γραφικα σε αυτο), τεραστια ποικιλια σε quests, και ενας κοσμος ο οποιος πραγματικα σου δεινει την εντυπωση οτι ειναι ζωντανος. Η ποικιλια των NPC καθως και η συμπεριφορα τους απεναντι σου ειναι αλλο ενα προτερημα του τιτλου. Συνδιαζε πολυ ομορφα storyline και questing με hack and slash. Ενας πολυ ωραιος συνδυασμος μεταξυ diablo 2 και baldurs gate (οκ, ισως το παρακανα?), μιας και τα παντα γυρω σου ηταν ρευστα και μπορουσες να τα πειραξεις (ακομα και να ξεκληρισεις ενα ολοκληρο χωριο) με τις αναλογες συνεπειες, να κανεις questing, η να κανεις grinding αλα diablo2 στυλ σφαζοντας τους κυριολεκτικα αμετρητους εχθρους του παιχνιδιου. Η απουσια scaling στο παιχνιδι βοηθουσε στο να νοιωθεις οτι ο χαρακτηρας γινοταν δυνατοτερος, σε αντιθεση με πολλα αλλα NPC (γκουχ skyrim γκουχ) οπου το scaling των εχθρων δεν επιτρεπει κατι τετοιο. Ξεκινωντας το παιχνιδι, η μαχη με ενα απλο orc ειναι υπερβολικα δυσκολη, και μεχρι να φτασεις σε ενα αρκετα μεγαλο επιπεδο, δυσκολα τα εβγαζες περα με 2-3 orcs γυρω σου. Υπηρχαν περιοχες κυριολεκτικα "αδιαβατες" στα μικροτερα level, μιας και ο θανατος καραδοκουσε. Μετα απο πολλες μαχες και κερδισμενο xp, επισκεφτοσουν τις περιοχες αυτες και σκορπουσες θανατο. Το μοναδικο "ελλατωμα" , αν θα το χαρακτηριζα ετσι, ειναι η υπερβολικη δυσκολια του, κυριως στην αρχη του παιχνιδιου, οπου μεχρι να καταφερεις να τελειωσεις το κατι σαν tutorial τις αρχικης περιοχης σου εβγαινε το ζουμι. Βεβαια, μπορουσες απλα να παρατησεις το quest και να τριγυρνας σφαζωντας (η μαλλον, προσπαθωντας να σφαξεις) τους περιπολους orc που ειχαν κατακλυσει το δρομο, αλλα και αυτο δυσκολο ηταν. Ποιοι απο σαας λοιπον εχετε παιξει το εν λογω παιχνιδι, και τι γνωμη εχετε? 1
chillbill Δημοσ. 18 Μαΐου 2014 Δημοσ. 18 Μαΐου 2014 βασικά δεν είναι RPG με την κανονική έννοια, περισσότερο action rpg - hack'n'slash όπως είπες και τέτοια, οπότε για μένα χαβαλέ είχε..αλλά δε μπορώ να το συγκρίνω με Baldur's gate που λες !! Πριν λίγες μέρες τελείωσα το Dragon Age 2 , τώρα παίζω Neverwinter Nights 2.. οπότε είναι ΠΟΛΥ δύσκολο να δω το Divine Divinity ως σοβαρό rpg !! Ήταν παντως ευχάριστο παιχνιδάκι, ωραία γραφικά όπως είπες, αλλά -για μένα- ως εκεί...
hurin Δημοσ. 18 Μαΐου 2014 Δημοσ. 18 Μαΐου 2014 Είδα στην ίδια πρόταση DA2 και NwN2??? Προσωπική άποψη, το DD είναι κρυμμένο διαμάντι, αλλά όχι κλασσικό RPG. 1
Atzamestatos Δημοσ. 18 Μαΐου 2014 Μέλος Δημοσ. 18 Μαΐου 2014 Είδα στην ίδια πρόταση DA2 και NwN2??? Προσωπική άποψη, το DD είναι κρυμμένο διαμάντι, αλλά όχι κλασσικό RPG. Κλασσικο rpg εννοεις bg / torment ? Ε ναι, δεν ειναι τετοιο ειδος παιχνιδιου. Και γενικα το role playing κομματι δεν ειναι τοσο φοβερο. Πιο πολυ προς skyrim μερια παει αλλα αντι για first person χρησιμοποιει isometric camera.
chek2fire Δημοσ. 19 Μαΐου 2014 Δημοσ. 19 Μαΐου 2014 Νομίζω το μεγαλύτερο αμφιλεγόμενο game και ένα με τους αφοσιωμένους φίλους που βγάζουν update μέχρι σήμερα είναι αυτό εδώ άλλο ένα πολύ καλό game αλλά αλλά και αυτό με ανάμικτες κριτικές ήταν και αυτό εδώ 5
mathsrule Δημοσ. 19 Μαΐου 2014 Δημοσ. 19 Μαΐου 2014 Νομίζω το μεγαλύτερο αμφιλεγόμενο game και ένα με τους αφοσιωμένους φίλους που βγάζουν update μέχρι σήμερα είναι αυτό εδώ άλλο ένα πολύ καλό game αλλά αλλά και αυτό με ανάμικτες κριτικές ήταν και αυτό εδώ Ειδικά το πρώτο (Vampire the Masquerade Bloodlines) ήταν τρομερό παιχνίδι. Κρίμα που δεν είχα τον χρόνο να το τερματίσω και το παράτησα σχετικά στην αρχή.
Tmark Δημοσ. 19 Μαΐου 2014 Δημοσ. 19 Μαΐου 2014 βασικά δεν είναι RPG με την κανονική έννοια, περισσότερο action rpg - hack'n'slash όπως είπες και τέτοια, οπότε για μένα χαβαλέ είχε..αλλά δε μπορώ να το συγκρίνω με Baldur's gate που λες !! Πριν λίγες μέρες τελείωσα το Dragon Age 2 , τώρα παίζω Neverwinter Nights 2.. οπότε είναι ΠΟΛΥ δύσκολο να δω το Divine Divinity ως σοβαρό rpg !! Ήταν παντως ευχάριστο παιχνιδάκι, ωραία γραφικά όπως είπες, αλλά -για μένα- ως εκεί... Sorry κι όλας αλλά το Divine Divinity είναι καλύτερο και από Dragon Age 2 και από Neverwinter Nights 2(εκτός από το Mask of the Betrayer).
ektelion Δημοσ. 19 Μαΐου 2014 Δημοσ. 19 Μαΐου 2014 Ένα πολύ ιδιαίτερο παιχνίδι που ίσως ξένισε ορισμένους που προτιμούσαν πιο standard gameplay: 4
ikaruga24 Δημοσ. 19 Μαΐου 2014 Δημοσ. 19 Μαΐου 2014 Θα βαλω 2 αμφιλεγομενα παιχνιδια εγω. Το Sacrifice και το Elder Scrolls Oblivion/Skyrim. Το πρωτο θα επρεπε να γινει επιτυχια ενω τα αλλα θα επρεπε να παραμεινουν στην αφανεια.
N3k21 Δημοσ. 19 Μαΐου 2014 Δημοσ. 19 Μαΐου 2014 Θα βαλω 2 αμφιλεγομενα παιχνιδια εγω. Το Sacrifice και το Elder Scrolls Oblivion/Skyrim. Το πρωτο θα επρεπε να γινει επιτυχια ενω τα αλλα θα επρεπε να παραμεινουν στην αφανεια. Κοίτα, το Oblivion πράγματι κάπου έχανε. Δεν το καταλάβαινε κανείς εύκολα στην αρχή, είχε όμως αρκετά θεματάκια. Το Skyrim όμως γιατί να μη γίνει επιτυχία; Σίγουρα ήταν over-hyped τίτλος και πολλοί το αγόρασαν μόνο και μόνο λόγο αυτού του hype, για το είδος του όμως ήταν κορυφαίο και άρτια υλοποιημένο. Anyway, η συνδρομή μου στο thread: Diablo III. Η μεγαλύτερη πατάτα που έπαιξα τα τελευταία τρία χρόνια. Κλαίω ακόμα το 50άρι που έσκασα, παρασυρμένος από το hype και ελπίζοντας πως θα ξαναζήσω την πώρωση της D2 εποχής... Κράχτε ελεύθερα... 4
mathsrule Δημοσ. 19 Μαΐου 2014 Δημοσ. 19 Μαΐου 2014 Θα βαλω 2 αμφιλεγομενα παιχνιδια εγω. Το Sacrifice και το Elder Scrolls Oblivion/Skyrim. Το πρωτο θα επρεπε να γινει επιτυχια ενω τα αλλα θα επρεπε να παραμεινουν στην αφανεια. Το Oblivion ήταν επικό! Απλά θα έπρεπε να μην είχε το main story. Εγώ για παράδειγμα στο παιχνίδι αυτό προσπαθούσα να μπω και να ανέβω στην εξουσία στην Dark Brotherhood και σε άλλα guilds που είχαν κάτι υπέροχες αποστολές, ενώ το Main story του δεν μπόρεσε να με κρατήσει. Επίσης είχε υπέροχα τοπία και μαγευτικό soundtrack. 1
Atzamestatos Δημοσ. 19 Μαΐου 2014 Μέλος Δημοσ. 19 Μαΐου 2014 Νομίζω το μεγαλύτερο αμφιλεγόμενο game και ένα με τους αφοσιωμένους φίλους που βγάζουν update μέχρι σήμερα είναι αυτό εδώ άλλο ένα πολύ καλό game αλλά αλλά και αυτό με ανάμικτες κριτικές ήταν και αυτό εδώ Το vampire δεν το εβαλα στη λιστα μου γιατι απλα ειναι υπερβολικα γνωστο παιχνιδι (και εξαιρετικο θα ελεγα). Το alpha protocol ηταν ακριβως το επομενο παιχνιδι που θα σχολιαζα μετα το divinity. Με προλαβες Οποιος δεν το εχει αγορασει / παιξει, ας το κανει ΤΩΡΑ. Βριθει απο bugs, και η καμερα του ειναι λιγο κουραστικη μεχρι να συνηθησεις. Αλλα εχει απιστευτα καθηλωτικο σεναριο, ΠΟΛΥ ωραιες τοποθεσιες των αποστολων (ειδικα η αποστολη στο ξενοδοχειο ειναι απλα ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ), παρα πολλες επιλογες στους διαολογους, και ενας απιστευτα μεγαλος αριθμος απο διαφορετικα endings. Ουσιαστικα, αναλογως με το τι "ειδικοτητα" ξεκινας και στην πορεια αναλογα τι διαολογους / επιλογες κανεις, οι ζωες ολων των NPC ειναι στα χερια σου. Το λιγοτερο για να πεις "επαιξα alpha protocol" ειναι τα 2 playthrough. Θα βαλω 2 αμφιλεγομενα παιχνιδια εγω. Το Sacrifice και το Elder Scrolls Oblivion/Skyrim. Το πρωτο θα επρεπε να γινει επιτυχια ενω τα αλλα θα επρεπε να παραμεινουν στην αφανεια. To sacrifice παροτι υπερβολικα πρωτοτυπο, ηταν ρε παιδι μου αρκετα κουραστικο. Για το oblivion δεν συμφωνω. Μπορει να απλοποιηθηκε, αλλα τουλαχιστον ΚΑΤΙ αλλαξε σε σχεση με το morrowind (και η απλοποιηση αλλαγη ειναι). Το skyrim απο την αλλη το θεωρω oblivio με χιονια, και τπτ παραπανω. Οκ, δεν ειναι κακο παιχνιδι, ακριβως επειδη και το oblivion δεν ηταν κακο παιχνιδι. Αφου λοιπον ειναι 99.9% κλωνος του (με χειροτερο interface) και απλα προσθεσαν χιονια, ε λογικο ειναι να μην ειναι κακο το skyrim. Sorry κι όλας αλλά το Divine Divinity είναι καλύτερο και από Dragon Age 2 και από Neverwinter Nights 2(εκτός από το Mask of the Betrayer). Απτο dragon age 2 τα παντα ειναι καλυτερα Το nwn 2 παντως το θεωρω εξαιρετικο. Οχι το gameplay του, αλλα η ιστορια και πως εξελισεται μου αρεσε 1
Alchemist` Δημοσ. 19 Μαΐου 2014 Δημοσ. 19 Μαΐου 2014 Το skyrim για εμένα πέτυχε εξαιτίας των mod Τα Mods είναι σίγουρα κάτι έξτρα και θετικό, αλλά και το retail παιχνίδι δεν έχανε πουθενά... Ελάχιστα αρνητικά μπορούν να του αποδωθούν και σου μιλάει άνθρωπος που δεν είναι fan του είδους. Με αυτή την βάση θεωρώ ότι επάξια είχε το hype και την σχετική απήχηση μετά την κυκλοφορία του. Anyways, δεν νομίζω πως το skyrim χαρακτηρίζεται "αμφιλεγόμενο" όταν επικρατεί σχεδόν ομοφωνία για το ποιόν του... Εγώ θα συνδράμω στο θέμα με 2 παιχνίδια που θεωρώ ότι κακώς δεν τους δόθηκε αρκετή σημασία και μία "θέση" στα κλασσικα pc games: 1) Septerra Core: Legacy of the creator Εξαιρετικό cyber-punk-something-στα χνάρια του final fantasy RPG για pc. http://en.wikipedia.org/wiki/Septerra_Core 2) Seven Kindoms II: The frythan wars. Πολύ ιδιαίτερο RTS, ίσως το μόνο που ξεχωρίζει από το μοντέλο του C&C, με real-time diplomacy, spies, unique names και rpg-ish στοιχεία για τους στρατιώτες, heroes, items.... η λίστα μπορεί να συνεχιστεί για πολύ ώρα. http://en.wikipedia.org/wiki/Seven_Kingdoms_II
ikaruga24 Δημοσ. 19 Μαΐου 2014 Δημοσ. 19 Μαΐου 2014 Πιστεψε με το Skyrim και Oblivion ειναι τοσο αμφιλεγομενα παιχνιδια οσο κανενα αλλο στη λιστα με τα ποιο αμφιλεγομενα παιχνιδια και για καλους λογους. Ο λογος που σου αρεσε ειναι γιατι ακριβως οπως ειπε δεν εισαι φαν του ειδους γιατι το Skyrim/Oblivion εχουν τοση σχεση με RPG οσο εχει και το Tekken με training simulator. Δεν γινεται σε ενα παιχνιδι που εισαι ουσιαστικα φαντασμα και ο κανενας να εχει την επιτυχια που εχει. Ισως γι αυτο και να εχει την επιτυχια που εχει γιατι δεν απαιτει τιποτα απο εσενα. Δεν πρεπει να σκεφτεις κατι, δεν χρειαζεται να αναλογιστεις τις πραξεις σου αφου οτι και να κανεις κανεις δεν σε ξερει και κανεις δεν σε αναγνωριζει αλλα ουτε και προκαλεις καμια αλλαγη στο περιβαλλον. Το βαθος του δεν ξεπερναει το βαθος της λεκανης που κανει μπανιο το 7 μηνων ανηψι μου. Ουτε και παιχνιδι τυπου "βιβλιο" προκειται που ναι μεν δεν μπορεις να κανεις τα παραπανω αλλα περνας την ιστορια μια χαρα και βλεπεις στην ουσια μια γαματη σαπουνοπερα εμπλουτισμενα με gameplay ειτε softcore ειτε hardcore στοιχεια. Αντιθετα στο ιδιο στυλ με τα ιδια ακριβως mechanics το Fallout 3 και ειδικα το New Vegas κανουν αυτο ακριβως το πραγμα που δεν δικαιολογει το Oblivion και -ειδικα- το Skyrim αφου ειναι το τελευταιο επισοδειο αυτης της συνταγης. Με λιγα λογια το παιχνιδι αποτυγχανει σε πολυ βασικα στοιχεια που για εμενα δεν δικαιολογει την επιτυχια του πανω απο καποιο παιχνιδι οπως το Witcher 2 (το οποιο και αυτο εχει σοβαρα προβληματα που εχω γραψει). 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα