paylidis Δημοσ. 17 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2014 προσωπικά θα σου πρότεινα λόγω ηλικίας να βάλεις 10/40... Δε χρειάζεται πλέον ψιλο λάδι (και ίσως να το κάψει κιολας)... 10/40 που ειναι και φθηνότερο οποτε μπορείς να δεις με τα ιδια λεφτα καλύτερη ποιότητα...
gia_nnis Δημοσ. 18 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2014 προσωπικά θα σου πρότεινα λόγω ηλικίας να βάλεις 10/40... Δε χρειάζεται πλέον ψιλο λάδι (και ίσως να το κάψει κιολας)... 10/40 που ειναι και φθηνότερο οποτε μπορείς να δεις με τα ιδια λεφτα καλύτερη ποιότητα... εχει δουλεψει με 5/30 και δεν τα εχει καψει.. υπαρχει περιπτωση να μην λιπαινετε σωστα το μοτερ και να χτυπησει καμια βαλβιδα..?
ntaft_pank Δημοσ. 18 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2014 Πάντως οι περισσότερες εταιρίες λιπαντικών, έχουν σελίδες για να μπορείς να βρείς το κατάλληλο λάδι που ταιριάζει σε κάθε περίπτωση. Οπότε για την ασφαλέστερη επιλογή, αν έχει χάθει το βιβλίο του κατασκευαστή που συνοδεύει το μοντέλο μπορείς να επισκευθείς ενδεικτικά τα παρακάτω: http://lubematch.shell.com/gr https://www.motul.com/gr/el/products/recommendation http://eni-ita.lubricantadvisor.com/Default.aspx?lang=eng *Γκούγκλαρε "μάρκα λιπαντικού" lube advisor για άλλες μάρκες
paylidis Δημοσ. 18 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2014 εχει δουλεψει με 5/30 και δεν τα εχει καψει.. υπαρχει περιπτωση να μην λιπαινετε σωστα το μοτερ και να χτυπησει καμια βαλβιδα..? Αυτο είναι μεγάλο κουβέντα αλλα γιαπωνεζικο είναι οπότε δε νομίζω ότι θα έχεις θέμα... Εδοσον δε σου καιει Βάλε ότι ζητάει απο τη μάνα του κ θα είσαι κόμπλε...
nickolas Δημοσ. 18 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2014 Διαφορά υπάρχει αν και ίσως να είναι μικρή για να την "νιώσεις". Βάλε 5W-30 απλά δες και τί προδιαγραφές θέλει.
liopyr Δημοσ. 19 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2014 σε micra του 2000 10/40 ή 5/30? και αν οχι 5/30 γιατι? με 5/30 βλεπεις ευστροφια και οικονομια στην καταναλωση ή ειναι αυθυποβολη? Δεν είναι ιδέα σου, αλλά η μείωση της κατανάλωσης και η καλύτερη συμπεριφορά δεν έχει να κάνει με το τι λάδι έβαλες, αλλά με το ότι τα άλλαξες μάλλον. Εγώ επειδή τα τελευταία 2 χρόνια κυκλοφορώ κυρίως με την μηχανή, στο αυτοκίνητο δεν είχα αλλάξει λάδια επειδή μιας και δεν είχα κάνει τα 5k χλμ. που κάνω πριν τα αλλάξω. Το αυτοκίνητο (σταρλετ του 96') έκαιγε περισσότερο από 2λιτρο τζιπ. Μιλάμε για ακραία κατανάλωση, με 10€ (~6λίτρα) έβγαζε 30 χιλιόμετρα. Άλλαξα λάδια, (εντάξει φούσκωσα και λίγο τα λάστιχα ) και ω του ιαπωνικού θαύματος, η κατανάλωση έπεσε στο 1/3. Με 6λίτρα έκανα 120+χιλιόμετρα προχθές (εκτός πόλης βέβαια), not bad.
madsc Δημοσ. 19 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2014 Το ζήτημα στα λάδια δεν είναι αν τα καίει, είναι αν λιπαίνετε σωστά το μοτέρ. Το πιο χοντρό λάδι μπορεί να μην πηγαίνει όπου ή όπως πρέπει. Το ιξώδες που γράφει το βιβλίο του οχήματος σας, και ας συμπληρώνετε. /sc
gia_nnis Δημοσ. 19 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2014 λοιπον το βιβλιαρακι γραφει api sg ή sh ή sj. acea a2-96. και γραφει: Για κρυες και ζεστες περιοχες 10/30 για εξωτερικη θερμοκρασια υψηλοτερη των -20 βαθμους. Το 5/30 βελτιωνει θετικα την οικονομια καυσιμου. Για πολυ θερμες περιοχες 20/40 και 20/50. Να ενημερωσω η αντιπροσωπεια εβαζε 0/40. Μηχανικοι μου λενε το καλυτερο ιξωδες για το κλιμα μας ειναι 10/40 γιατι με το 30αρι στις θερμες μερες του καλοκαιριου αμα κυνηγας το μοτερ μπορει να ισιωσει καμια βαλβιδα..!
madsc Δημοσ. 19 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2014 To 1o νούμερο που βλέπετε στα λάδια είναι το ιξώδες του λαδιού σε θερμοκρασία κινητήρα 40C. Παίζει ρόλο για τα πρώτα λεπτά που θα βάλεις μπροστά μόνο. To 2o νούμερο είναι το ιξώδες σε θερμοκρασία 100C, μόλις φτάσει σε πλήρη θερμοκρασία λειτουργίας ο κινητήρας δηλαδή. http://www.doolittleoil.com/faq/viscosity-sae-iso-or-agma Στην Ελλάδα στην ουσία σε ενδιαφέρει το 2ο νούμερο. Λεπτότερο λάδι έχει κάποια ελάχιστη διαφορά στην συνολική κατανάλωση καυσίμου. Μην φανταστείτε τίποτα ουσιαστικό. Για μικρό μονοψήφιο ποσοστό επί της % μιλάμε. Το κυρίαρχο ζητούμενο με το λάδι είναι να μη μείνει το μοτέρ χωρίς λίπανση. /sc
NT1G Δημοσ. 19 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2014 Το XX W δεν είναι για 40*C αλλά για -35*C εως -10*C ανάλογα με το νούμερο.
Tenshi Δημοσ. 19 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2014 Είναι η θερμοκρασία για cold start αν θυμάμαι καλά...
madsc Δημοσ. 20 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2014 Οι -35C υπάρχουν σαν μέτρηση καμπύλης. Δείτε εδώ π.χ. http://www.ideas4ag-ed.com/uploads/3/7/0/4/3704787/stan_toepfer_understanding_motor_oil_viscosity.pdf Το αναγράφει σαν μέτρηση αλλά στον τελευταίο πίνακα που συγκρίνει λάδια αναφέρει τα νούμερα kinematic viscosities για 40C-100C. Αν έχει βρει κάποιος άλλος αντίθετα paper το συζητάμε. Η ουσία είναι ότι έτσι ή αλλιώς μας ενδιαφέρει το 2ο νούμερο για Έλλάδα. /sc
gia_nnis Δημοσ. 20 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2014 του ειχα βαλει castrol 5/30 magnatec εκανα 9000χλμ(το ειχα κυνηγησει και καποιες φορες) ουτε σταγονα! μετα εβαλα amsoil 5/30 εκει τα τσιμπαγε μονο στο πατημα.. τωρα εχει 10/40 magnatec και ολα οκ. Συμπερασμα το ιξωδες απο εταιρια σε εταιρια διαφερει.. Το θεμα ειναι οτι με το 5/30 ειχα την αισθηση οτι το αμαξι πηγαινε καλυτερα.. γι αυτο το προιον τι ξερετε? http://www.trade-wind.gr/chemical/improvement/motorkote-295-ml.html
nickolas Δημοσ. 27 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2014 Οι 40C για τον κινητήρα είναι κρύα εκκίνηση μιας και φυσιολογικά το λάδι έχει θερμοκρασία λειτουργίας τύπου 90C. Όπως λέει και ο madsc το W νούμερο μετριέται στους 40C. Ένα 0W-40 σαν ιξώδες είναι καλύτερο από το 10W-40 μιας και έχει μεγαλύτερο εύρος ιξώδους. Βασικό όμως είναι και οι προδιαγραφές που καλύπτει ένα λάδι.
paylidis Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 Να ρωτήσω κάτι σχετικό και εγω με τη σειρά μου καθώς κοντευω σε 1500 χλμ στις 7500 χλμ που κάνω την αλλαγή... Θέλω να πάρω 4-5 λίτρα Castrol edge 5-30 και με έναν εμπορία που μιλούσα για τιμη (το είχε ακριβο κ του είπα "καλώς θα σας ξανά πάρω") μου είπε ότι τα δικά του είναι της επίσημης αντιπροσωπείας και όχι παραεισαγωγες κλπ. Τίθεται θέμα διαφορετικού λαδιου/προδιαγραφών; Εχετε να προτείνετε κάποιον οικονομικό για το συγκεκριμένο λάδι απο αθηνα ;;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα