Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

προσωπικά θα σου πρότεινα λόγω ηλικίας να βάλεις 10/40... Δε χρειάζεται πλέον ψιλο λάδι (και ίσως να το κάψει κιολας)...

10/40 που ειναι και φθηνότερο οποτε μπορείς να δεις με τα ιδια λεφτα καλύτερη ποιότητα...

  • Απαντ. 119
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

προσωπικά θα σου πρότεινα λόγω ηλικίας να βάλεις 10/40... Δε χρειάζεται πλέον ψιλο λάδι (και ίσως να το κάψει κιολας)...

10/40 που ειναι και φθηνότερο οποτε μπορείς να δεις με τα ιδια λεφτα καλύτερη ποιότητα...

εχει δουλεψει με 5/30 και δεν τα εχει καψει.. υπαρχει περιπτωση να μην λιπαινετε σωστα το μοτερ και να χτυπησει καμια βαλβιδα..?
Δημοσ.

Πάντως οι περισσότερες εταιρίες λιπαντικών, έχουν σελίδες για να μπορείς να βρείς το κατάλληλο λάδι

που ταιριάζει σε κάθε περίπτωση.

Οπότε για την ασφαλέστερη επιλογή, αν έχει χάθει το βιβλίο του

κατασκευαστή που συνοδεύει το μοντέλο μπορείς να επισκευθείς

ενδεικτικά τα παρακάτω:

 

http://lubematch.shell.com/gr

https://www.motul.com/gr/el/products/recommendation

http://eni-ita.lubricantadvisor.com/Default.aspx?lang=eng

 

*Γκούγκλαρε "μάρκα λιπαντικού" lube advisor για άλλες μάρκες

Δημοσ.

εχει δουλεψει με 5/30 και δεν τα εχει καψει.. υπαρχει περιπτωση να μην λιπαινετε σωστα το μοτερ και να χτυπησει καμια βαλβιδα..?

Αυτο είναι μεγάλο κουβέντα αλλα γιαπωνεζικο είναι οπότε δε νομίζω ότι θα έχεις θέμα... Εδοσον δε σου καιει Βάλε ότι ζητάει απο τη μάνα του κ θα είσαι κόμπλε...

Δημοσ.

Διαφορά υπάρχει αν και ίσως να είναι μικρή για να την "νιώσεις". Βάλε 5W-30 απλά δες και τί προδιαγραφές θέλει.

Δημοσ.

σε micra του 2000 10/40 ή 5/30? και αν οχι 5/30 γιατι? με 5/30 βλεπεις ευστροφια και οικονομια στην καταναλωση ή ειναι αυθυποβολη?

 

 

Δεν είναι ιδέα σου, αλλά η μείωση της κατανάλωσης και η καλύτερη συμπεριφορά δεν έχει να κάνει με το τι λάδι έβαλες, αλλά με το ότι τα άλλαξες μάλλον.

 

Εγώ επειδή τα τελευταία 2 χρόνια κυκλοφορώ κυρίως με την μηχανή, στο αυτοκίνητο δεν είχα αλλάξει λάδια επειδή μιας και δεν είχα κάνει τα 5k χλμ. που κάνω πριν τα αλλάξω.

Το αυτοκίνητο (σταρλετ του 96') έκαιγε περισσότερο από 2λιτρο τζιπ.

Μιλάμε για ακραία κατανάλωση, με 10€ (~6λίτρα) έβγαζε 30 χιλιόμετρα.

 

Άλλαξα λάδια, (εντάξει φούσκωσα και λίγο τα λάστιχα  :-D ) και ω του ιαπωνικού θαύματος, η κατανάλωση έπεσε στο 1/3.

Με 6λίτρα έκανα 120+χιλιόμετρα προχθές (εκτός πόλης βέβαια), not bad.

Δημοσ.

Το ζήτημα στα λάδια δεν είναι αν τα καίει, είναι αν λιπαίνετε σωστά το μοτέρ.

Το πιο χοντρό λάδι μπορεί να μην πηγαίνει όπου ή όπως πρέπει.

 

Το ιξώδες που γράφει το βιβλίο του οχήματος σας, και ας συμπληρώνετε. 

 

 

/sc

Δημοσ.

λοιπον το βιβλιαρακι γραφει api sg ή sh ή sj. acea a2-96. και γραφει:

 

Για κρυες και ζεστες περιοχες 10/30 για εξωτερικη θερμοκρασια υψηλοτερη των -20 βαθμους.

 

Το 5/30 βελτιωνει θετικα την οικονομια καυσιμου.

 

Για πολυ θερμες περιοχες 20/40 και 20/50.

 

Να ενημερωσω η αντιπροσωπεια εβαζε 0/40.

 

Μηχανικοι μου λενε το καλυτερο ιξωδες για το κλιμα μας ειναι 10/40 γιατι με το 30αρι στις θερμες μερες του καλοκαιριου αμα κυνηγας το μοτερ μπορει να ισιωσει καμια βαλβιδα..!

Δημοσ.

To 1o νούμερο που βλέπετε στα λάδια είναι το ιξώδες του λαδιού σε θερμοκρασία κινητήρα 40C.

Παίζει ρόλο για τα πρώτα λεπτά που θα βάλεις μπροστά μόνο.

To 2o νούμερο είναι το ιξώδες σε θερμοκρασία 100C, 

μόλις φτάσει σε πλήρη θερμοκρασία λειτουργίας ο κινητήρας δηλαδή.  

 

http://www.doolittleoil.com/faq/viscosity-sae-iso-or-agma

 

Στην Ελλάδα στην ουσία σε ενδιαφέρει το 2ο νούμερο.

 

 

Λεπτότερο λάδι έχει κάποια ελάχιστη διαφορά στην συνολική κατανάλωση καυσίμου.  

Μην φανταστείτε τίποτα ουσιαστικό. Για μικρό μονοψήφιο ποσοστό επί της % μιλάμε.

 

Το κυρίαρχο ζητούμενο με το λάδι είναι να μη μείνει το μοτέρ χωρίς λίπανση.

 

 

/sc

Δημοσ.

Οι -35C υπάρχουν σαν μέτρηση καμπύλης.

Δείτε εδώ π.χ. http://www.ideas4ag-ed.com/uploads/3/7/0/4/3704787/stan_toepfer_understanding_motor_oil_viscosity.pdf

Το αναγράφει σαν μέτρηση αλλά στον τελευταίο πίνακα που συγκρίνει λάδια αναφέρει τα νούμερα kinematic viscosities για 40C-100C.

 

Αν έχει βρει κάποιος άλλος αντίθετα paper το συζητάμε.

Η ουσία είναι ότι έτσι ή αλλιώς μας ενδιαφέρει το 2ο νούμερο για Έλλάδα.

 

 

/sc

Δημοσ.

του ειχα βαλει castrol 5/30 magnatec εκανα 9000χλμ(το ειχα κυνηγησει και καποιες φορες) ουτε σταγονα! μετα εβαλα amsoil 5/30 εκει τα τσιμπαγε μονο στο πατημα..  τωρα εχει 10/40 magnatec και ολα οκ.  Συμπερασμα το ιξωδες απο εταιρια σε εταιρια διαφερει..  

 

Το θεμα ειναι οτι με το 5/30 ειχα την αισθηση οτι το αμαξι πηγαινε καλυτερα..  γι αυτο το προιον τι ξερετε? http://www.trade-wind.gr/chemical/improvement/motorkote-295-ml.html

Δημοσ.

Οι 40C για τον κινητήρα είναι κρύα εκκίνηση μιας και φυσιολογικά το λάδι έχει θερμοκρασία λειτουργίας τύπου 90C.

Όπως λέει και ο madsc το W νούμερο μετριέται στους 40C.

Ένα 0W-40 σαν ιξώδες είναι καλύτερο από το 10W-40 μιας και έχει μεγαλύτερο εύρος ιξώδους. Βασικό όμως είναι και οι προδιαγραφές που καλύπτει ένα λάδι.

Δημοσ.

Να ρωτήσω κάτι σχετικό και εγω με τη σειρά μου καθώς κοντευω σε 1500 χλμ στις 7500 χλμ που κάνω την αλλαγή...

 

Θέλω να πάρω 4-5 λίτρα Castrol edge 5-30 και με έναν εμπορία που μιλούσα για τιμη (το είχε ακριβο κ του είπα "καλώς θα σας ξανά πάρω") μου είπε ότι τα δικά του είναι της επίσημης αντιπροσωπείας και όχι παραεισαγωγες κλπ.

 

Τίθεται θέμα διαφορετικού λαδιου/προδιαγραφών; Εχετε να προτείνετε κάποιον οικονομικό για το συγκεκριμένο λάδι απο αθηνα ;;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...