nickolas Δημοσ. 23 Μαΐου 2014 Share Δημοσ. 23 Μαΐου 2014 Σε ένα παλαιό μοτέρ που έμπαιναν ό,τι νά'ναι λάδια, πολλές διαρροές έχουν βουλώσει από καρβουνίλες. Αν του βάλεις καλό λάδι, θα καθαρίσει το μοτέρ και θα αρχίσει πάλι να χάνει λάδια, θα έχει όμως καλύτερη λίπανση. Το άλλο άκρο βέβαια είναι το λάδι να εξατμίζεται/καίγεται πολύ εύκολα, όπου βέβαια πρέπει να μπει καλύτερο λιπαντίκο. Μπλε καπνό όμως κατά βάση βλέπουμε με τον 1ο μηχανισμό. Ευτυχώς στο τί είναι κατάλληλο και αρκετά καλό υπάρχει απάντηση στο manual. Απλά το ακολουθούμε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
igoods Δημοσ. 24 Μαΐου 2014 Share Δημοσ. 24 Μαΐου 2014 χλωμο να βγαζει ασπρο καπνο.αυξημενη καταναλωση=1-2λιτρα.Και γω υποθετω οτι δεν θα αφηνουν καταλοιπα αλλα αρκετα βιντεακια εδειχναν το αντιθετο(βεβαια με μεγαλυτερες θερμοκρασιες) τωρα για τα μαιμου θελω να πιστευω οτι ειναι "θαψιμο"για να μην ριξουν τιμες.αν ο λαμπριανιδης(trade wind=3 κεντρικα μαγαζια) που ναι ο πιο γνωστος , μπορει να δεινει καλες τιμες γιατι οχι και οι αλλοι που φερνουν μονο 3-4 συγκεκριμενα λαδια ή ο γνωστος γερμανος του ebay που μπορει σε εναν ιδιωτη με μολις 10-20λιτρα να δωσει τοπ λαδι με μεταφορικα μονο 5ε/l σε τοπ λαδια κατηγοριας api gr iv/v? Δεν εχω κατι με το συγκεκριμενο μαγαζι που ανεφερες,εχω αγορασει μονο το 300v μια φορα και δεν ξαναγορασα.Μυρισε το 300v του λαμπριανιδη και μυρισε και ενα απο εναν που ξερεις οτι σιγουρα ειναι γνησιο ( εγω μυρισα απο τον επισημο που τα φερνει στην Ελλαδα) Οσοι ξερουν απο Motul θα καταλαβουν τι εννοω.. Τωρα ετυχε;; Τι να πω.Εγω απλα λεω την εμπειρια μου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nickolas Δημοσ. 24 Μαΐου 2014 Share Δημοσ. 24 Μαΐου 2014 Χωρίς να ξέρω τίποτα για Λαμπριανίδη, ενίοτε οι εταιρείες αλλάζουν την σύνθεση των λιπαντικών τους χωρίς να το αναφέρουν. Κλασσικό παράδειγμα είναι τα Mobil1 που από GroupIV λιπαντικά έγιναν GroupIII, δηλαδή τελείως διαφορετική σύνθεση από ότι παλαιότερα. Δε γνωρίζω βέβαια κάτι για τα 300V (πέρα από το ότι είναι αγωνιστικό λιπαντικό και *ΔΕΝ* κάνει για νορμάλ μοτέρ που θέλουμε να βγάλουν χιλιόμετρα) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kage Δημοσ. 25 Μαΐου 2014 Share Δημοσ. 25 Μαΐου 2014 ExxonMobil have found a way of manufacturing an engine lubricant using a blend of group III+ (Visom), group IV and group V base stocks with the same performance characteristics as a 100% PAO formulation.The idea is that the makeup of the individual components do not matter as much as the whole formulation in its finished form. What truly matters is that there is no net loss (or there is a net gain) in operational performance in the field.Nevertheless, some American motoring enthusiasts feel disappointed that not all synthetic products from ExxonMobil have a 100% PAO formulation.-Germany is the only market where lubricants without a 100% PAO formulation cannot be labelled fully synthetic (vollsynthetisches).As such, Mobil 1 ESP Forumla 5W-30 is labelled Synthese Technologie in Germany, and Fully Synthetic in all other European and worldwide markets. http://www.bobistheoilguy.com/forums/ubbthreads.php/topics/2619726/Re:_List_of_group_4_synthetic_#Post2619726 ----------------- και το σκηνικο απ οτι διαβαζω εχει να κανει με αγωγη αναμεσα σε mobil1 vs castrol(germany) και μαλλον αφορα την γερμανια...για το θεμα group iv λαδια.δηλ.τα castrol made in germany μπορει να ειναι group iv και σε αλλες χωρες 4 τα οποια τελικα group iv-v ειναι ελαχιστα . 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nickolas Δημοσ. 25 Μαΐου 2014 Share Δημοσ. 25 Μαΐου 2014 Ναι αλλά αυτό δεν παίζει ρόλο. Τα λιπαντικά συνεχίζουν να βελτιώνονται και σαν GroupIII γίνονται και πιο φτηνά. Τα διάφορα Mobil1 στα Wallmart τα πουλάνε ~3,5 ευρώ το λίτρο. Δείτε εδώ την απάντηση της Mobil που συγκρίνει τα διάφορα λάδια. Με τη μετάβαση σε GroupIII υπήρξε μια μικρή μείωση επιδόσεων σε κάποιους τομείς αλλά συνολικά το καινούργιο ημισυνθετικό λιπαντικό είναι καλύτερο από το παλαιό φουλ συνθετικό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kage Δημοσ. 25 Μαΐου 2014 Share Δημοσ. 25 Μαΐου 2014 τοσο μπλεξιμο με τα λαδια δεν το περιμενα! το pdf δεν συγκρινει διαφορα λαδια...αλλα τα παλια(super 3000σειρα που δεν την ξερω) με το feauture mobil1 oil(πιο μετα απο τα esp formula) vs αλλης μαρκας που δεν αναφερετε καν. απ αυτα που διαβαζα χτες εχω καταληξει οτι υπαρχουν 2 ειδων λαδιων.ενα απο mobil και το αλλο απο την exxon mobil ME ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΣΤΑΝΤΑΡΤ!η εχχον εχει λιγοτερα στανταρτ. http://www.mobil.co.uk/UK-English-LCW/carengineoils_products_mobil-1-esp-formula-5w30.aspx#(στην κατηγορια specs αναφερει τα διαφορετικα στανταρτ) ------------ τι λαδι κανει για το αυτοκινητο σας απο mobil http://www.mobil.co.uk/UK-English-LCW/which-oil.aspx http://www.mobiloil.de/Germany-German-LCW/carengineoils_which-oil.aspx στο αγγλικο εμενα μου βγαζει μονο το esp formula και στο γερμανικο και το super 3000xe.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nickolas Δημοσ. 26 Μαΐου 2014 Share Δημοσ. 26 Μαΐου 2014 Από τη σελίδα 34 και μετά αρχίζει η σύγκριση current Mobil 1 0W-40 με future Mobil 1 0W-40. Το παλαιό τα πάει καλύτερα στα τεστ σε χαμηλές θερμοκρασίες και στο τεστ για film oxidation. Στα υπόλοιπα τεστ όμως ή πάνε παρόμοια ή το καινούργιο "ημισυνθετικό" λιπαντικό είναι πολύ καλύτερο. Aυτό με το exxon mobil 1 vs mobil 1 που λες δεν το κατάλαβα. Πάντως έβαλα και εγώ για το δικό μου να μου προτείνει λάδι για το αυτοκίνητο και έβγαλε διαφορετικά! Το αγγλικό μου λέει Mobil 1 ESP 0W-40 και το Γερμανικό Mobil 1 New Life 0W-40 ή Mobil Super 3000 XE 5W-30. edit: Το μήνυμα είναι πως τα νέα Mobil1 μπορεί να είναι ημισυνθετικά σαν σύνθεση, έχουν χαρακτηριστικά όμως παρόμοια των καλύτερων συνθετικών. Αξίζουν δηλαδή τον όρο "συνθετικά" που χρησιμοποιεί στην Ελλάδα το marketing της Mobil. Μην το κάνουμε σαν τα RX8 που στην Ιαπωνία τα αντίστοιχα λάδια περιγράφονται σαν ορυκτέλαια* (επειδή ένα μέρος τους είναι προιόν απόσταξης πετρελαίου) και πήγαιναν στην Ελλάδα και έβαζαν κανονικά αρχαία ορυκτέλαια χωρίς καμία προδιαγραφή...χαμένοι στη μετάφραση. *τα αντίστοιχα λάδια στην Ελλάδα περιγράφονται από το marketing σαν συνθετικά (ίδια φάση με τα Mobil 1) και καλύπτουν τις τελευταίες προδιαγραφές της Mazda. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
igoods Δημοσ. 26 Μαΐου 2014 Share Δημοσ. 26 Μαΐου 2014 Χωρίς να ξέρω τίποτα για Λαμπριανίδη, ενίοτε οι εταιρείες αλλάζουν την σύνθεση των λιπαντικών τους χωρίς να το αναφέρουν. Κλασσικό παράδειγμα είναι τα Mobil1 που από GroupIV λιπαντικά έγιναν GroupIII, δηλαδή τελείως διαφορετική σύνθεση από ότι παλαιότερα. Δε γνωρίζω βέβαια κάτι για τα 300V (πέρα από το ότι είναι αγωνιστικό λιπαντικό και *ΔΕΝ* κάνει για νορμάλ μοτέρ που θέλουμε να βγάλουν χιλιόμετρα) ναι απλα το συγκεκριμενο στο θεμα μυρωδιας δεν εχει αλλαξει αφου παιρνω πλεον απο αλλη πηγη τα τελευταια που βγαζει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liopyr Δημοσ. 27 Μαΐου 2014 Share Δημοσ. 27 Μαΐου 2014 τοσο μπλεξιμο με τα λαδια δεν το περιμενα! Καλά είσαι. Χάζευα κάτι ξένα φόρουμ που είχαν φτάσει αντίστοιχα thread τις 300 σελίδες. Η άποψή μου γενικά είναι πως το λάδι δεν είναι τόσο σημαντικό όσο το φανταζόμαστε στο κεφάλι μας επειδή λιπαίνει τον κινητήρα. Αν δεν μιλάμε για κάποιο αγωνιστικό μοτέρ που δουλεύει στα όριά του, οποιοδήποτε επώνυμο λάδι στις προδιαγραφές του κατασκευαστή θα κάνει μια χαρά την δουλειά του, αποκλείεται δηλαδή να προκληθεί βλάβη ή να μειωθεί ο Μ.Ο ζωής επειδή ήταν Motul και όχι Mobil (τυχαία παραδείγματα). Αν κάποιος πάλι αγοράζει μαϊμούδες για να γλυτώσει 5-10 ευρώ, ε, πιθανότατα δεν θα έχει πρόβλημα, αλλά εγώ το βλέπω μαλακία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nickolas Δημοσ. 27 Μαΐου 2014 Share Δημοσ. 27 Μαΐου 2014 @liopyr: Συμφωνώ απόλυτα με αυτό που λες. Πρόβλημα όμως μπορεί να υπάρξει αν δεν μπαίνει το κατάλληλων προδιαγραφών λάδι, που δυστυχώς συμβαίνει αρκετά συχνά. Για παράδειγμα το αγωνιστικό λάδι δε θα έχει ούτε τα καθαριστικά πρόσθετα ούτε τα πρόσθετα για την προστασία των ελαστικών μερών, δημιουργώντας μακροπρόθεσμα προβλήματα στο μοτέρ. Όχι γιατί είναι κακό λάδι, αλλά γιατί έχει φτιαχτεί για μοτέρ όπου δεν μας απασχολεί η μεγάλη διάρκεια ζωής παρά μόνο οι επιδόσεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liopyr Δημοσ. 28 Μαΐου 2014 Share Δημοσ. 28 Μαΐου 2014 Δεν λέμε κάτι διαφορετικό. ;p Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vtiiii Δημοσ. 1 Ιουνίου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 1 Ιουνίου 2014 σημερα αλλαξα τα λαδια με φιλτρο μαζι πηρε 4,5 λιτρα ε90 316...ολα καλα. εκανα και service στο υγραεριο εκει μου επιασαν λιγο τον κ... για 2 φιλτρα πληρωσα 70 ευρω.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gia_nnis Δημοσ. 17 Ιουλίου 2014 Share Δημοσ. 17 Ιουλίου 2014 σε micra του 2000 10/40 ή 5/30? και αν οχι 5/30 γιατι? με 5/30 βλεπεις ευστροφια και οικονομια στην καταναλωση ή ειναι αυθυποβολη? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 17 Ιουλίου 2014 Share Δημοσ. 17 Ιουλίου 2014 Το βιβλίο του κατασκευαστή τι λέει; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gia_nnis Δημοσ. 17 Ιουλίου 2014 Share Δημοσ. 17 Ιουλίου 2014 Το βιβλίο του κατασκευαστή τι λέει;λεει και τα δυο αναλογα με τις θερμοκρασιες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα