Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σε όλους, θέλω να μου προτείνεται ποιον ssd να πάρω για τον υπολογιστή της υπογραφής μου. Θα ήθελα να είναι 120gb-128gb όχι παραπάνω. Απλά θα ήθελα να υποστηρίζει Trim και να μην έχει προβλήματα. Και θα ήθελα να μου πείτε πως θα περάσω τα windows στον ssd και τι ακριβώς πρέπει να κάνω όταν τον πάρω γιατί είμαι λίγο άσχετος. Επίσης θα κάνω τον υπολογιστή να ανοίγει από ssd και πως θα κάνω τον απλό μου δίσκο να είναι μόνο για αποθήκευση.

Δημοσ.

Ωραία ευχαριστώ για την άμεση βοήθεια μπορώ να βρω κάπου στο forum το πως θα κάνω τον υπολογιστή να ανοίγει από ssd και πως θα κάνω τον απλό μου δίσκο να είναι μόνο για αποθήκευση.

Και θα ήθελα να μου πείτε πως θα περάσω τα windows στον ssd και τι ακριβώς πρέπει να κάνω όταν τον πάρω γιατί είμαι λίγο άσχετος

Δημοσ.

η εγκατασταση των widonws γινεται με τον ιδιο τροπο οπως στους μηχανικους,αλλα οταν κανεις το φορματ να εχεις μονο αυτον πανω,μετα ξαναβαζεις τον μηχανικο που εχεις και τον κανεις format μεσα απο τα windows 

Δημοσ.

η εγκατασταση των widonws γινεται με τον ιδιο τροπο οπως στους μηχανικους,αλλα οταν κανεις το φορματ να εχεις μονο αυτον πανω,μετα ξαναβαζεις τον μηχανικο που εχεις και τον κανεις format μεσα απο τα windows 

Τα αρχεία που έχω στον μηχανικό δεν θέλω να τα χάσω, πως θα μπορέσω να τον κάνω μόνο για αποθήκευση χωρίς να χάσω τίποτα απ ότι έχει μέσα; 

Δημοσ.

μολις κανεις εγκατασταση windows στον ssd βαζεις και τον μηχανικο πανω σβηνεις απο μεσα του οτι δεν σου χρειαζεται και εισαι μια χαρα

Δημοσ.

μολις κανεις εγκατασταση windows στον ssd βαζεις και τον μηχανικο πανω σβηνεις απο μεσα του οτι δεν σου χρειαζεται και εισαι μια χαρα

Ωραία! Δεν χρειάζεται τίποτα άλλο έτσι; Ρωτάω γιατί είναι εκεί εγκατεστημένα τα windows τώρα.

Δημοσ.

χαχα όταν από βιασύνη είδες τι γίνετε;  :-D ssd παιδεία 

Πάντως παραμένεις λίγο βιαστικός.  :P  Μια οικογένεια ήμαστε χαλάρωσε.  :-D  Μάλλον καίγεσαι για ssd.  :D

Δημοσ.