leonidas_ Δημοσ. 27 Μαΐου 2015 Δημοσ. 27 Μαΐου 2015 Λοιπόν. Αίτημα υπαναχώρησης ουσιαστικά σημαίνει να πας στον ένα πάροχο κ μετά να υπαναχωρίσεις στον παλιό. Εγώ το έθεσα σαν υπαναχώρηση γενικότερα, διότι απ ότι έχω καταλάβει αυτό το περιθώριο που δίνουν, δηλαδή οι 14 ημέρες για υπαναχώρηση, είναι ουσιαστικά περιθώριο για ακύρωση της αίτησης, εφόσον ισχύει για 14 ημέρες από την υπογραφή της. Πάνω κάτω τόσες είναι κ οι ημέρες για την ενεργοποίηση. Από τη στιγμή που θα ενεργοποιηθείς δεν ξέρω αν πραγματικά μπορείς να φύγεις χωρίς πρόστημο γιατί αν ήταν έτσι κάθε 14 μέρες θα αλλάζαμε πάροχο. Δεν ξέρω ακριβώς - ακριβώς τι συμβαίνει. Γι αυτό κ το έθεσα έτσι.Όπως σου είπε κ ο φίλος vforvendetta μην έχεις στο μυαλό σου την αντιπρόταση μόνο. Που απ ότι φαίνεται δε την έχεις διότι ψάχνεις για τον καλύτερο εναλλακτικό σε περίπτωση που τελικά πας εκεί. Λοιπόν άκου πως γίνεται. Αν κάνεις την αίτηση ηλεκτρονικά πχ το βράδυ, θα σε πάρουν τηλ την επόμενη ημέρα. Ύστερα από τη στιγμή που θα υπογράψεις θα ζητήσουν περίπου σε 2 μέρες τη γραμμή από τον ΟΤΕ. Ο ΟΤΕ θα σε πάρει τηλέφωνο πιθανότατα την ίδια μέρα, βασικά μερικά μόλις λεπτά, αφ ότου του ζητήσουν τη γραμμή. Θα σου κάνει την αντιπρότασή του κ θα σου πει τι θα κάνεις κ πως θα το κάνεις. Εσύ όταν ακυρώσεις (από HOL πχ) θα πάρεις τηλέφωνο να ρωτήσεις αν λάβαν το φαξ σου. Κ θα σου πουν ναι κ ότι θα επικοινωνήσουν μαζί σου από το αρμόδιο τμήμα. (Από Cyta επί τόπου με ρώτησαν γιατί την ακύρωσα κ τους είπα την αντιπρόταση κ την τιμή αλλά δε φάνηκε να μπορούν να κάνουν κάτι καλύτερο). Από τη HOL λοιπόν με είχαν πάρει κ μου κάναν αντιπρόταση στην αντιπρόταση του ΟΤΕ. Κ έτσι κ δέχτηκα. Δεν ξέρω αν το κάνουν σε όλους τους υποψήφιους πελάτες ή αν το έκαναν σε εμένα επειδή ήμουν ήδη πελάτης τους κ νόμιζαν ότι είχα κάνει φορητότητα στην άλλη μου γραμμή, μιας κ οταν με κάλεσαν μου κάναν προσφορά κ για τις 2 γραμμές. (Ενώ στην άλλη είχα ήδη ανανεώσει οπότε τελικά η προσφορά έγινε μόνο για τη νέα γραμμή)[offtopic]Στην πρόσφατη αίτηση φορητότητας στη Cyta δεν πέτυχα κ τόσο καλή τιμή γιατί με ρώτησαν από HOL ποια προσφορά έχω με τη Cyta, με τα 17, τα 18 ή τα 23; Κ επειδή δε γνώριζα αν όντως τρέχαν κ από outsorcing προσφορές σε αυτή την τιμή κ αν είχαν κ τα τέλη φορητότητας δώρο, είπα την αλήθεια κ δε μου κάναν τόσο καλή αντιπροσφορά όπως τότε για να με κανουν πελάτη τους. Δεν ξέρω αν είχα πει ψέματα ότι μου το κάναν στα 17 στη Cyta, μου το έκανε κ η HOL τόσο. Τέλος πάντων [/offtopic]Ουσιαστικά αυτό που θέλω να σου πω είναι να σιγουρευτείς ότι λάβαν το φαξ για την ακύρωση κ να τους ρωτήσεις αν έγινε η ακύρωση. Ο ΟΤΕ θα πρέπει να περιμένει μετά απάντηση τους για να μπορέσει να προχωρήσει. Να σε περάσει δηλαδή στη νέα προσφορά. Οπότε μην αγχώνεσαι σε περίπτωση που δεν ακυρωθεί θα σε ξανά πάρουν από τον ΟΤΕ κ θα σου πουν οτι δεν ακυρώθηκε ακόμα. Στην περίπτωση που σου κάνει αντιπρόταση η HOL και τη δεχτείς, μετά απλά σε παίρνουν από ΟΤΕ τους το λες κ σου λένε ότι δε μπορούν να κάνουν κάτι καλύτερο κ ότι από εκείνους η γραμμή είναι ελεύθερη!Απλά εσύ γενικότερα να μην αφήνεις να περνάνε μέρες. Μην σου πουν δηλαδή ακύρωσε την αίτηση κ το κάνεις μετά από 2 3 μέρες. Προσπάθησε να τα κάνεις στα μπαμ. Φαξ στο καπάκι τηλ κτλ. Εγώ έτσι τα κάνω για να ξεμπερδεύω. Τώρα έκανα 2 ετές συμβόλαιο για να μην κάνω πάλι το ίδιο μιας κ ο ένας χρόνος περνάει αέρα κ έτσι κ αλλιώς εγώ δεν θέλω τηλεόραση ή κάτι άλλο. Αν κ γενικά δεν πιστεύω να έχεις πρόβλημα με την ακύρωση. Παλιά κάναν τέτοια κόπλα οι εταιρίες. Πλέον είναι πονηρεμένοι κ στις πωλήσεις με τις αντιπροσφορές. Εμένα ας πούμε με είχε ρωτήσει από τη cyta αν το κάνω για να πάρω αντιπροσφορά από τη HOL και ότι άμα το κάνω γι αυτό να μη την υποβάλλω σε αυτή τη διαδικασία γιατί η ακύρωση μετά δε μπορεί να γίνει εύκολα κτλ. Ένιωσα λίγο άσχημα βέβαια γιατί κ εκείνη την πώληση ήθελε να πάρει αλλά κ εγώ ήθελα να πετύχω μια καλύτερη τιμή στη HOL. Πάντως ήταν ξηγημένη γιατί με ρώτησε αν έχει λήξει το συμβόλαιο μου κ επειδή ήθελε 7 μέρες ακόμα μου είπε ότι θα την καταθέσει ακριβώς την ημέρα που λήγει για να μην πληρώσω πρόστιμο. Βέβαια εγώ επειδή φοβόμουν αυτό το 14 ημέρες από την υπογραφή, την έστειλα κ την υπέγραψα με ημερομηνία αφ ότου έληξε το συμβόλαιό μου με τη HOL.Αυτά!!
efkola Δημοσ. 27 Μαΐου 2015 Μέλος Δημοσ. 27 Μαΐου 2015 Ευχαριστώ και πάλι για την απάντηση! Μίλησα προ ολίγου με 13888 και ο υπάλληλος μου είπε πως εκείνοι από το εμπορικό τμήμα δεν μπορούν να μου κάνουν κάτι και ότι θα πρέπει να κάνω αίτημα φορητότητας σε άλλη εταιρεία ώστε να με πάρουν τηλ και να μου κάνουν αντιπροσφορά.Άφησε και ένα μικρό περιθώριο να μη με πάρουν καθόλου τηλέφωνο από τον ΟΤΕ για αντιπροσφορά.Επίσης μου είπε ότι αν θέλω να μείνω στον ΟΤΕ μόνο με double play,η χρέωση είναι 36€!Όσα δηλαδή πληρώνω τώρα για όλο το πακέτο...τραγικοί!! Συνεπώς εγώ αυτό που πρέπει να κάνω την Παρασκευή που τελειώνει η δέσμευσή μου με τον ΟΤΕ είναι να πάω σε κάποιον κοντινό μου Κωτσόβολο και να υποβάλλω αίτηση φορητότητας στη ΗΟL...εκτός και αν αλλάξω τελευταία στιγμή και κινηθώ προς κάποια άλλη. εταιρεία.Αν πάρουν για καλή αντιπροσφορά έχει καλώς,αλλιώς πάλι μια χαρά θα είμαι στη ΗΟL!
greekboy Δημοσ. 28 Μαΐου 2015 Δημοσ. 28 Μαΐου 2015 Ευχαριστώ και πάλι για την απάντηση! Μίλησα προ ολίγου με 13888 και ο υπάλληλος μου είπε πως εκείνοι από το εμπορικό τμήμα δεν μπορούν να μου κάνουν κάτι και ότι θα πρέπει να κάνω αίτημα φορητότητας σε άλλη εταιρεία ώστε να με πάρουν τηλ και να μου κάνουν αντιπροσφορά.Άφησε και ένα μικρό περιθώριο να μη με πάρουν καθόλου τηλέφωνο από τον ΟΤΕ για αντιπροσφορά.Επίσης μου είπε ότι αν θέλω να μείνω στον ΟΤΕ μόνο με double play,η χρέωση είναι 36€!Όσα δηλαδή πληρώνω τώρα για όλο το πακέτο...τραγικοί!! Συνεπώς εγώ αυτό που πρέπει να κάνω την Παρασκευή που τελειώνει η δέσμευσή μου με τον ΟΤΕ είναι να πάω σε κάποιον κοντινό μου Κωτσόβολο και να υποβάλλω αίτηση φορητότητας στη ΗΟL...εκτός και αν αλλάξω τελευταία στιγμή και κινηθώ προς κάποια άλλη. εταιρεία.Αν πάρουν για καλή αντιπροσφορά έχει καλώς,αλλιώς πάλι μια χαρά θα είμαι στη ΗΟL! 36?? δε σου εδωσαν εκπτωση στα 29,90? εμενα αυτο μου ειπαν(29.90,απεριοριστα σταθερα,δωρεαν αναγνωριση κλησης) χθες που μιλησα τα οποια ειναι και παλι πολλα. προσωπικα παω σε wind στα 20€(25€ τον 2ο χρονο) εκτος αν αποφασισω τελευταια στιγμη να κρατησω δορυφορικη τηλεοραση και παω 4νετ με τα 30€ το 3play.Καλος χρυσος ο ΟΤΕ αλλα μονο για προσφορες οπως περυσι 1
Επισκέπτης Δημοσ. 28 Μαΐου 2015 Δημοσ. 28 Μαΐου 2015 Μην πας σε κατάστημα (π.χ Κωτσόβολο) γιατί δεν θα έχεις ο δικαίωμα υπαναχώρησης. Συμπλήρωσε ηλεκτρονικά την φόρμα, αν επιλέξεις hol και θα σε καλέσουν αυτοί.
efkola Δημοσ. 28 Μαΐου 2015 Μέλος Δημοσ. 28 Μαΐου 2015 Ναι greekboy,έτσι το σκέφτομαι και εγώ...θεωρώ κοροϊδία να είμαι τώρα με 37€ και από αύριο να πληρώνω 50. Το triple play της forthnet είναι τόσο φτηνό;;Ποια sport και ποια cinema κανάλια παίρνεις με τα 30€;Ισχύει και για παλιούς συνδρομητές τους αυτή η τιμή; vforvendetta πολύ σημαντική η πληροφορία σου,μόλις μίλησα με Κωτσόβολο και αύριο πρωί θα πήγαινα από εκεί.Δεν ήξερα ότι αν κάνεις αίτηση σε κατάστημα χάνεις το δικαίωμα υπαναχώρησης,γιατί συμβαίνει αυτό;; Το συμβόλαιό μου λήγει αύριο 29/5 με τον ΟΤΕ οπότε αν κάνω διαδικτυακά την αίτηση φορητότητας στη HOL απόψε τη νύχτα ή αύριο το πρωί,είμαι καλυμμένος;
greekboy Δημοσ. 28 Μαΐου 2015 Δημοσ. 28 Μαΐου 2015 Ναι greekboy,έτσι το σκέφτομαι και εγώ...θεωρώ κοροϊδία να είμαι τώρα με 37€ και από αύριο να πληρώνω 50. Το triple play της forthnet είναι τόσο φτηνό;;Ποια sport και ποια cinema κανάλια παίρνεις με τα 30€;Ισχύει και για παλιούς συνδρομητές τους αυτή η τιμή; vforvendetta πολύ σημαντική η πληροφορία σου,μόλις μίλησα με Κωτσόβολο και αύριο πρωί θα πήγαινα από εκεί.Δεν ήξερα ότι αν κάνεις αίτηση σε κατάστημα χάνεις το δικαίωμα υπαναχώρησης,γιατί συμβαίνει αυτό;; Το συμβόλαιό μου λήγει αύριο 29/5 με τον ΟΤΕ οπότε αν κάνω διαδικτυακά την αίτηση φορητότητας στη HOL απόψε τη νύχτα ή αύριο το πρωί,είμαι καλυμμένος; για το 3Play στα 29,9 της 4νετ δες εδω http://www.nova.gr/gr/upiresies-gia-to-spiti/nova-3play-/3play/ , αυτο το για παντα ειναι προκλητικο
leonidas_ Δημοσ. 28 Μαΐου 2015 Δημοσ. 28 Μαΐου 2015 Είναι το απλό πακέτο κ έχει τα κανάλια της digea και κάποια άκυρα. Δεν έχει κάποιο novasports ή novacinema το πακέτο αυτό. @efkola ναι κάνε την το βράδυ ηλεκτρονικά κ είσαι καλυμμένος!
efkola Δημοσ. 28 Μαΐου 2015 Μέλος Δημοσ. 28 Μαΐου 2015 Θα την ξεκινήσω σε λίγο και προσανατολίζομαι προς Cyta τελικά για να γλιτώσω τα 35€ του τέλους ενεργοποίησης της HOL και της Wind. Στη φόρμα που έχει η Cyta για τη συμπλήρωση των στοιχείων,ζητάει Αριθμό Δελτίου Ταυτότητας και δίπλα γράφει ''τύπος εγγράφου''...τι γράφουμε εκεί,ξέρει κανείς;; Επίσης ρωτάει αν στη γραμμή λειτουργεί POS/Modem...τι είναι αυτό;
leonidas_ Δημοσ. 28 Μαΐου 2015 Δημοσ. 28 Μαΐου 2015 Νομίζω στον τύπο εγγράφου έχει να επίλεξεις κ όχι να γράψεις. Κ επιλέγεις Αστυνομική ταυτότητα. Το POS είναι το μηχάνημα που έχουν τα καταστήματα για να κάνουν πληρωμές μέσω καρτών!! 1
efkola Δημοσ. 18 Ιουνίου 2015 Μέλος Δημοσ. 18 Ιουνίου 2015 ΟΤΕ τέλος και επίσημα από χθες που μου έστειλαν από τη Cyta το router και συνδέθηκα κατευθείαν.Ταχύτητες ίδιες ακριβώς με αυτές του ΟΤΕ προς το παρόν,μετρημένες στο speedtest.net. Ελπίζω μόνο να πάψουν πλέον οι διαρκείς κ εκνευριστικές διακοπές στη σύνδεση. Σήμερα πήγα και στον ''Γερμανό'' για να επιστρέψω τον εξοπλισμό ΟΤΕ(router,αποκωδικοποιητή,τηλεκοντρόλ). Ερώτηση:ενώ έχω κάνει συμβόλαιο για double play με τη Cyta,ο υπάλληλος της Acs μαζί με το router μου έφερε και ένα ακόμα κουτί με αποκωδικοποιητή και τηλεκοντρόλ που γράφει ''Set-top box Cytavision'' . Αυτό τι είναι και γιατί μου εστάλη,γνωρίζει κανείς;Επαναλαμβάνω ότι δεν έχω ζητήσει triple play. 1
greekboy Δημοσ. 18 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2015 ΟΤΕ τέλος και επίσημα από χθες που μου έστειλαν από τη Cyta το router και συνδέθηκα κατευθείαν.Ταχύτητες ίδιες ακριβώς με αυτές του ΟΤΕ προς το παρόν,μετρημένες στο speedtest.net. Ελπίζω μόνο να πάψουν πλέον οι διαρκείς κ εκνευριστικές διακοπές στη σύνδεση. Σήμερα πήγα και στον ''Γερμανό'' για να επιστρέψω τον εξοπλισμό ΟΤΕ(router,αποκωδικοποιητή,τηλεκοντρόλ). Ερώτηση:ενώ έχω κάνει συμβόλαιο για double play με τη Cyta,ο υπάλληλος της Acs μαζί με το router μου έφερε και ένα ακόμα κουτί με αποκωδικοποιητή και τηλεκοντρόλ που γράφει ''Set-top box Cytavision'' . Αυτό τι είναι και γιατί μου εστάλη,γνωρίζει κανείς;Επαναλαμβάνω ότι δεν έχω ζητήσει triple play. τελικα οπως και περυσι ετσι και φετος φιλε efkola καταληξαμε στα ιδια...αυριο περιμενω και εγω το ρουτερ της cyta για double play! 1
efkola Δημοσ. 18 Ιουνίου 2015 Μέλος Δημοσ. 18 Ιουνίου 2015 Χαχα,βίοι παράλληλοι!Όταν παραλάβεις,πες μου αν σου έστειλαν και εσένα τον αποκωδικοποιητή cytavision
efkola Δημοσ. 29 Αυγούστου 2015 Μέλος Δημοσ. 29 Αυγούστου 2015 Καλημέρα! Για να μην ανοίγω νέο θέμα το postάρω εδώ αλλά επειδή λόγω του τίτλου ίσως να μην το ανοίξουν κάποιοι πελάτες της cyta,αν κριθεί σκόπιμο ας μετακινηθεί. Έγινα συνδρομητής cyta στις 18 Ιουνίου,όπως είχα ξαναγράψει.Όταν είχα υπογράψει το συμβόλαιο ΔΕΝ είχα ζητήσει cytavision αλλά εκείνοι μου έστειλαν τον αποκωδικοποιητή γι'αυτό και επικοινώνησα επανειλημμένα μαζί τους μέσα στον Ιούνιο και τον Ιούλιο για να τους εξηγήσω ότι δε θέλω cytavision.Στις αρχές μου έλεγαν ότι δε με βρίσκουν ως συνδρομητή,με ρωτούσαν αν έχω συνδεθεί και με έβαζαν κάθε βδομάδα να τους ξαναπαίρνω για να διευθετηθεί το θέμα.Τελικά μετά από τσακωμό κάποια στιγμή τον Ιούλιο,βρέθηκε μια υπάλληλος η οποία μου είπε ότι τελικά το ρύθμισε και να μην ανησυχώ. Πριν από λίγες μέρες και ενώ ήμουν διακοπές μου ήρθαν οι πρώτοι λογαριασμοί:ο λογαριασμός του μισού Ιουνίου μαζί με αυτόν του Ιουλίου και μετά από λίγες μέρες ήρθε και ο λογαριασμός του Αυγούστου...στους λογαριασμούς αυτούς ομως,υπήρχε κανονικά χρέωση για cytavision και όχι μόνο αυτό αλλά είχαν χρεώσει και τέλη ενεργοποίησης ενώ ξεκάθαρα η cyta διαφήμιζε ότι αυτά δε χρεώνονται...άλλωστε αυτά τα μηδενικά τέλη ενεργοποίησης ήταν και ένα βασικός λόγος για τον οποίο την προτίμησα έναντι της HOL όπως φαίνεται και από τα παραπάνω posts του παρόντος θέματος. Πήρα τηλ στο 13877 αλλά δεν είχε λέει μπροστά της το pdf με την αναλυτική χρέωση και μου είπε πως θα με ξαναπάρει από βδομάδα.Έτσι αναγκάστηκα να πάω σε κατάστημα cyta όπου έδειξα στον υπάλληλο το συμβόλαιο όπου αναφέρεται ξεκάθαρα ότι δε θέλω cytavision και ότι δεν οφείλω να πληρώσω τέλος ενεργοποίησης οπότε αντί για 110,60€ που μου ζητούσαν μέσω των έντυπων λογαριασμών να πληρώσω,τελικά πλήρωσα 57€ (11 ευρώ περίπου για το μισό Ιούνιο,23 για τον Ιούλιο και 23 για τον Αύγουστο). Σε ερώτηση γιατί χρεώθηκαν τα παραπανίσια ποσά η απάντηση ήταν ένα χαμογελαστό ''Συστημικό λάθος,κύριε''! Τραγικοί...Δώστε έμφαση στις αναλυτικές χρεώσεις των λογαριασμών σας γιατί αυτοί...άντε να μην πω τίποτα παραπάνω 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα