Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

να επιβεβαιώσω και γω την σούπερ επιθετική πολιτική της wind στην άγρα πελατών.

 

Μετά από αυτά, σήμερα μου ήρθε λογαριασμός wind σπίτι. Αρχικά με πιάσαν τα γέλια, αλλά στη συνέχεια πληκτρολόγησα γκούγκλαρα

who is my isp

και είδα το ωραίο

Your Internet Service Provider (ISP) is 'TELLAS Telecommunication Services S.A.'.

 

Αρχικά κάλεσα την hol και μου είπανε να πάρω την wind και αν δεν μείνω ικανοποιημένος με τις απαντήσεις τους να καταγγείλω στην ΕΕΤΤ

.

Μόλις έκλεισα με wind και μου λένε ότι δεν έχουν λάβει κανένα fax και ότι ο αριθμός που έστειλα είναι o παλιός αριθμός τους (21111201100) που έχει αλλάξει. Στην παρατήρηση μου ότι λάβανε fax -βάση των αναφορών που έχω κρατήσει- σε κάποιο τμήμα τους και θα έπρεπε να επικοινωνήσουν μαζί μου να δουν τι γίνεται, ο πιτσιρικάς μου έλεγε άρες μάρες κουκουμάρες.

Τον παρακάλεσα να σημειώσει στην καρτέλα μου ότι είμαι πολύ δυσαρεστημένος για τον τρόπο που έγινε η σύνδεση και κλείσαμε.

Του μίλαγα κόσμια αν και μου την έδωσε λίγο ο τρόπος που έβγαζε λάδι την εταιρία σε κάθε περίπτωση και οι φράσεις που χρησιμοποιούσε (πχ, δεν κάνατε τα σωστά βήματα, όταν μου έλεγε για το fax που δεν λάβανε) ρίχνοντας μου εμένα ευθύνη.

 

Τα συμβόλαια είναι πολύ παρόμοια, αν και θα προτιμούσα την hol που ήταν μονοετής δέσμευση και δεν ακρίβαινε στο δεύτερο έτος,

αλλά πιο πολύ με πειράζει ο τρόπος.

 

Για πείτε, η καταγγελία στην ΕΕΤΤ είναι εύκολη υπόθεση ή παίρνει 40 ώρες;

  • Moderators
Δημοσ.

^ Αν θες να συζητηθεί το ποστ σου μιας και βλεπω κλεινεις με ερωτηση, πες μου να το μεταφερω αλλου μιας και είναι οφτοπικ (πες μου και ποιον τιτλο επιθυμεις να τον προσθεσω). Αν θες να μεινει εδώ αλλα να μην ανοιξει κουβεντα περι αυτου, μπορούμε και να το αφήσουμε στο παρον.

Δημοσ.

ευχαριστώ για την επισήμανση matrixxx ,

ας γίνει νέο θέμα στις τηλεπικοινωνίες με τίτλο

 

άλλαξα γνώμη ρε wind, δεν θέλω να γίνω συνδρομητής σου

 

(σοβαρά το γράφω :)  )

 

ευχαριστώ και πάλι

  • Like 1
Δημοσ.

και πάλι ευχαριστώ,

 

ξεκίνησα να γράφω καταγγελία γιατί θυμήθηκα ότι ακριβαίνει ένα τάλιρο το πρόγραμμα το δεύτερο έτος και δεν μου περισσεύει.

 

Στην φόρμα καταγγελίας ζητάει

Μοναδικό Αριθμό Αναφοράς

 

καμιά ιδέα τί είναι αυτό ;

 

Ξαναπήρα τηλέφωνο την wind και τους ζήτησα να μου δώσουν αριθμό αναφοράς για να τους καταγγείλω στην εεττ και ο υπάλληλος τελείως cool και συνηθισμένος προφανώς μου απάντησε ότι δεν δίνουν κανέναν αριθμό παρά μόνο αριθμό βρόχου.

Δημοσ.

Σε ενεργοποιήσανε χωρίς να δώσεις ταυτότητα; Μήπως επίσης σε διακόψανε από την άλλη χωρίς να υπογράψεις ότι εξουσιοδοτείς την wind να κάνει αίτηση για διακοπή; Γιατί αν έγινε και το δεύτερο, νομίζω φταίει και η άλλη

 

Όσον αφορά την wind να σου πω τι μου έχουν πει κάτι υπαλληλάκια που παίρνουν τηλέφωνα για να προωθήσουν προγράμματα (όταν έχω όρεξη τους πιάνω κουβέντα για χαβαλέ). Μου έχουν πει 2 φορές μάλιστα πως αν είσαι δυσαρεστημένος με οτιδήποτε αφορά την εταιρία (όχι μόνο τεχνικά προβλήματα, αλλά και προβλήματα με την εξυπηρέτηση μου είπαν πως συγκαταλέγονται στους λόγους) μπορείς να διακόψεις άμεσα χωρίς να τους δώσεις ούτε 1€. Και σα να μη φτάνει αυτό, μία κοπελιά μου είχε πει κιόλας: να το ξέρεις αυτό σε όλες τις εταιρίες όχι μόνο σε εμάς. 

 

Για πες τους δυο λογάκια λοιπόν για αυτά που υπόσχονται και υπέβαλε τους και την αίτηση διακοπής σου κι ας τους να κουρεύονται. Παράλληλα να κάνεις και την καταγγελία αλλά στον συνήγορο του καταναλωτή πιστεύω θα έχεις πιο άμεσα αποτελέσματα. (δεν είμαι σίγουρος αν έχουν αρμοδιοτητα αν και νομίζω πως έχουν)

Δημοσ.

ρε θα μας τρελάνουν αυτοί ;

έχω έτοιμη καταγγελία και επισυναπτόμενα τα αποδεικτικά από τα fax που έχω στείλει

και μου λείπει μόνο η διεύθυνση mail.

Την γκουγκλάρω και δεν υπάρχει πουθενά.

 

Παίρνω τηλέφωνο στην wind και ο υπάλληλος αφού με ρωτάει τι θέλω να στείλω και με βάζει σε αναμονή για να ρωτήσει τον προϊστάμενο, επιστρέφει με την τρομερή απάντηση:

 

Δεν έχει mail επικοινωνίας η WIND

 

και μου υποδεικνύει να πάω στην φόρμα επικοινωνίας που έχουν στο σάιτ.

Του λέω ότι θέλω διεύθυνση mail για να έχω αποδεικτικά επικοινωνίας μαζί τους και επιμένει

Δεν έχει mail επικοινωνίας η WIND.

 

Μετά από αυτά σηκώνω τα χέρια ψηλά και περιμένω αύριο πρωί να πάρω τηλέφωνο στην ΕΕΤΤ να με καθοδηγήσει.

Δημοσ.

Για να απαντανε ετσι, εχουν λερωμενη τη φωλια τους.. Και θελει να θεωρειται σοβαρη εταιρια..

Δημοσ.

Δεν έχει email ή wind? Πες τους να φτιάξουν όμως γιατί το χρειάζονται και για το taxisnet γιατι θα πληρώσουν πρόστιμο.

 

Πάντως ούτε σωστούς και ενημερωμένους αναλυτικούς τιμοκαταλόγους δεν έχουν στη σελίδα τους κι εσύ ψάχνεις email? Πολλά θες.

 

Τμήμα πωλήσεων

[email protected]

 

Τμήμα Διασύνδεσης και Σχέσεων Παρόχων Δικτύου Σταθερής Τηλεφωνίας 

E-mail: [email protected] 

 

Επίσης:

http://www.epr.gr/company/12840/

 

Αυτά βρήκα με googlarisma.

Δημοσ.

.::NikoS::. ,  ευχαριστώ για την έρευνα σου, δεν κάνουν αυτά όμως.

 

Τα νεότερα είναι ότι σήμερα μετά από πολύ κόπο και αναμονή έπιασα επαφή με την ΕΕΤΤ και η υπάλληλος που μίλησα έδειξε μεγάλη έκπληξη με το ότι δεν δίνει η wind mail επικοινωνίας.

 

Μου είπε ότι δεν μπορούν να υποχρεώσουν τις εταιρίες να έχουν συγκεκριμένη πολιτική επικοινωνίας με τους πελάτες.

Η λύση που μου βρήκε είναι να πάω σε κάποιο φυσικό κατάστημα wind και να ζητήσω έντυπο παραπόνων που είναι υποχρεωμένοι να έχουν. Να γράψω ένα τυπικό κείμενο και να επισυνάψω τα αποδεικτικά μου και να μην φύγω αν δεν λάβω ένα αποδεικτικό παραλαβής από υπάλληλο της wind.

 

Όλη αυτή η ταλαιπωρία να υπενθυμίσω ότι συμβαίνει (και να προσπαθήσω να μην ανεβάσω πίεση)

επειδή εν έτει 2014, μια ελληνική εταιρία τηλεπικοινωνιών δεν δίνει mail επικοινωνίας με τους πελάτες,

εν ολίγοις

 

η WIND δεν έχει mail επικοινωνίας

 

Δημοσ.

φίλε

είχα σχεδόν  το ίδιο πρόβλημα όσο αφορά για υπαναχώρηση από την wind

πρώτα απ' όλα έχεις δικαίωμα 14 μέρες να υπαναχώρησης από την ήμερα που υπέγραψες το συμβόλαιο.

e-mail για την wind είναι "[email protected]"

το χρησιμοποιούσα μαζί με το fax και μετά από 2 μέρες με ειδοποιήσανε από την wind ότι έλαβαν την αίτηση και μπορούσα να προχωρήσω την υπαναχώρηση κανονικά χωρίς να πληρώσω τέλη σύνδεση /διακοπή. ρώτησα πιο είναι το προτεινόμενο τρόπος επικοινωνία και μου απαντήσανε το e-mail για να προωθούν άμεσα στο αρμόδιο τμήμα ανάλογα την περίπτωση.

βέβαια πριν κάνω τα παραπάνω βήματα πήγα σε κατάστημα wind να κάνω την αίτηση υπαναχώρηση μου έλεγαν ιστορίες για δράκους ότι δεν αφήνει το σύστημα λόγο ότι η γραμμή μου είναι σε στάδιο υλοποίηση και τέτοια χωρίς ακομα να είμαι συνδεμένος στην wind αλλά όταν τους έλεγα για 14 μέρες δικαίωμα υπαναχώρηση μου τάξανε πρόστιμα και τέτοια, ακομα και στην εξυπηρέτηση πελατών της wind οποτε έστειλα fax και e-mail λέγοντας "θα ήθελα τις ενέργειες σας να μη συνδεθώ τις υπηρεσίας σας μια και δεν περάσαν 14 ημερολογιακές μέρες από την υπογραφή του συμβόλαιο. (Υπάρχει ο νόμος 2251/1994, βάσει του οποίου η υπαναχώρηση από συμβόλαιο μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες, γίνεται αζημίως.)"  όλα αυτά πριν περάσουν 14 μέρες!!

τώρα στην δική σου περιπτώσει προφανώς προσπαθούν με διάφορους τρόπους να σε κρατήσουν αλλά πρέπει να ξέρεις από την αρχή τι διαδικασία πρέπει να ακολουθήσεις.

p.s. τι αντιπρότασή σου κάνανε στην hol?

μακάρι να ξεμπλέξεις με αυτούς....

Δημοσ.

εν έτη 2014 είναι απαράδεκτη η WIND απο πολλές πλευρές, κανείς δεν θέλει να χάσει πελάτες αλλά όχι και με τέτοιον τρόπο, αλλά έτσι τις έχουμε μάθει ακούμε τα ωραία λόγια- προσφορές πριν και μόλις μπούμε στον χορό τους μας τρελαίνουν 

Δημοσ.

για να κλείσω το θέμα,

αφού λάβανε την δήλωση μου,

επανήλθε ευγενικότατη υπάλληλος της wind με χαμηλότερη προσφορά στα 17 € για όλο το πακέτο και δώρο τα τέλη σύνδεσης,

μου την έστειλε γραπτά και μου είπε ότι θα μιλάμε προσωπικά για οποιοδήποτε πρόβλημα έχω,

αναγνώρισε επίσης ότι υπάρχει πρόβλημα με το προσωπικό της wind και θα έπρεπε να είχανε δώσει πιο πολύ βάση στα αιτήματα μου,

εν ολίγοις με κέρδισε

 

και τώρα προσπαθώ να κάνω αίτηση υπαναχώρησης στην hol που είχα κάνει αίτηση επαναφοράς στο μεταξύ  :-(

 

 

δεν αισθάνομαι πολύ περήφανος, αλλά προσπαθώ να το ισορροπήσω σκεφτόμενος την οικονομική ωφέλεια που θα έχω  :ph34r:

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...