meymigrou Δημοσ. 13 Μαΐου 2014 Δημοσ. 13 Μαΐου 2014 Καλησπέρα, Είμαι νέος και αρχάριος χρήστης στον κόσμο της Apple και γενικότερα του Mac OS X λειτουργικού συστήματος, έτσι θα ήθελα να με βοηθήσετε να αγοράσω το κατάλληλο MacBook. Εμένα προσωπικά Site: μου άρεσε αυτό , και λόγο του σχεδιασμού αλλά και λόγο της χαμηλής τιμής του. Το θέλω περισσότερο για να χρησιμοποιώ Photoshop, After Effects και παρόμοια προγράμματα, θα τα σηκώνει; Θα έχει πρόβλημα ή θα σέρνει καθόλου; Ειδάλλως θα ήθελα να μου προτείνετε κι εσείς κάτι το οποίο θα είναι φυσικά σε λογικές τιμές.
CheOnWeb Δημοσ. 13 Μαΐου 2014 Δημοσ. 13 Μαΐου 2014 Καλησπέρα, Είμαι νέος και αρχάριος χρήστης στον κόσμο της Apple και γενικότερα του Mac OS X λειτουργικού συστήματος, έτσι θα ήθελα να με βοηθήσετε να αγοράσω το κατάλληλο MacBook. Εμένα προσωπικά Site: μου άρεσε αυτό , και λόγο του σχεδιασμού αλλά και λόγο της χαμηλής τιμής του. Το θέλω περισσότερο για να χρησιμοποιώ Photoshop, After Effects και παρόμοια προγράμματα, θα τα σηκώνει; Θα έχει πρόβλημα ή θα σέρνει καθόλου; Ειδάλλως θα ήθελα να μου προτείνετε κι εσείς κάτι το οποίο θα είναι φυσικά σε λογικές τιμές. Photoshop και After μπορούν να χρησιμοποιηθούν με διάφορους τρόπους με διαφορετικές απαιτήσεις ο καθένας. Δύσκολο να σου πει κάποιος αν θα σέρνονται. Εξαρτάται τι θα κάνεις. Σε γενικές γραμμές πάντως, όχι, το Air δεν είναι το "σωστό" για τέτοια προγράμματα. Κανονικά πας για Retina 15άρι (εκτός αν δουλεύεις με εξωτερική οθόνη, οπότε και το 13άρι είναι οκ), δηλαδή πάνω από 2.000e. PS. Anyway, 4GB RAM σε καινούργιο Macbook (δεν αναβαθμίζονται), ="ΛΑΘΟΣ".
atheatos Δημοσ. 13 Μαΐου 2014 Δημοσ. 13 Μαΐου 2014 Δεν ξέρω κατα πόσο το refresh των επεξεργαστων της intel σε αυτό που ζητάς θα σε βοηθήσει. Αλλά σίγουρα θες minimum 8gb ram. Οπότε πας εδώ https://www.skroutz.gr/s/4046543/Apple-MacBook-Pro-13-2-4GHz-i5-8GB-256GB-Retina-Display.html 2