Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

nedc.jpg

 

^ πές μου οτι αυτό είναι το τυποποιημένο σενάριο, που χρησιμοποιούν όλες οι εταίρες για να βγάλουν τις μετρήσεις τους...

Δημοσ.

Καλά θυμόμουν το άρθρο.

Απλά με μπερδεύει το συγκεκριμένο κομμάτι για την μικτή:

 

"The combined figure presented is for the urban and the extra-urban cycle together. It is therefore an average of the two parts of the test, weighted by the distances covered in each part."

 

Μιλάει για μέσο όρο των δύο κύκλων,βάση διανυθείσας απόστασης.

Δημοσ.

Η κατανάλωση που δίνουν οι εταιρείες είναι σαν τις ώρες αναμονής στα κινητά, τα εως 24mbps στο Internet, τις εκπτώσεις εως 70%, τα από 9990€ στις τιμές των αυτοκινήτων κλπ :-D  (αλήθεια τις έχει πιάσει ποτέ κανείς αυτές τις καταναλώσεις?!)

Το αυτοκινητο μου λεει 5,9 , με κανονικη εως συντηρητικη οδηγηση ειμααι στα 6,7 με πολυ συντηρητικη 6,3 και με νορμαλ 7.1. 

Προφανος και δεν φτανεις αυτο που λενε, αλλα ειναι μια καλη ενδειξη στην τελικη. 

 

  Να προσθεσω εδω οτι κανω 120 km την μερα. Παλια ειχα βενζινη 1.6 με καταναλωση ονομαστικη 7.1, στην πραξη δηλαδη κανενα 8.5, 9 . Πληρωνα 15,16 ευρω την μερα και τωρα πληρωνω 10.5, 11 μαξ.

  Που σημαινει κερδος σε εναν χρονο τουλαχιστον ~1300 σε βενζινες. Και αυτο στην Γερμανια που η διαφορα diesel kai super ειναι ~16 λεπτα. Στην Ελλαδα με διαφορα 35 , 40 λεπτα η αποσβεση γινεται στο αψε σβησε και χωρις να κανεις πολλα χιλιομετρα. 

  • Like 1
Δημοσ.

Η κατανάλωση που δίνουν οι εταιρείες είναι σαν τις ώρες αναμονής στα κινητά, τα εως 24mbps στο Internet, τις εκπτώσεις εως 70%, τα από 9990€ στις τιμές των αυτοκινήτων κλπ :-D  (αλήθεια τις έχει πιάσει ποτέ κανείς αυτές τις καταναλώσεις?!)

H φωτο τραβηγμένη το 2011 που είχα αυτή την περιέργεια.Κολλημένος πίσω από φορτηγό ήμουν.Το αμάξι BMW 320d touring μοντέλο 2006

Θυμάμαι πάντως την ίδια χρονιά φεύγοντας από Ελλάδα για Γερμανιστάν.Γέμισα ΄λίγο πριν την Ηγουμενίτσα -61 λίτρα παίρνει-,κατέβηκα Βενετία και έφτασα Κολονία χωρίς να ξαναβάλω πετρέλαιο.Πάνω από 1100 χλμ. και μποτιλιάρισμα στο μεγάλο τούνελ της Ελβετίας.

Τα σημερινά ακόμα πιο οικονομικά.

Δημοσ.

H φωτο τραβηγμένη το 2011 που είχα αυτή την περιέργεια.Κολλημένος πίσω από φορτηγό ήμουν.Το αμάξι BMW 320d touring μοντέλο 2006

Θυμάμαι πάντως την ίδια χρονιά φεύγοντας από Ελλάδα για Γερμανιστάν.Γέμισα ΄λίγο πριν την Ηγουμενίτσα -61 λίτρα παίρνει-,κατέβηκα Βενετία και έφτασα Κολονία χωρίς να ξαναβάλω πετρέλαιο.Πάνω από 1100 χλμ. και μποτιλιάρισμα στο μεγάλο τούνελ της Ελβετίας.

Τα σημερινά ακόμα πιο οικονομικά.

Ωραίος! Δεν έχω δει ποτέ κάτι τέτοιο! :-)

Δημοσ.

Εντάξει για να μην υπερβάλω αυτό ήταν για καμιά 5 λεπτά.Δεν άντεχα παραπάνω να πηγαίνω έτσι.Κανονικά σε αυτοκινητόδρομο καίω γύρω στα 5,4-5,6 με ταχύτητα 130-140.

Θυμάμαι μέχρι το 2009 είχα ένα Ζ3 1,9 βενζίνη και με τιμή βενζίνης 1,30 ήθελα 25-35 την βδομάδα για δουλειά,ψώνια και καμιά βόλτα.Τώρα με τιμή πετρελαίου 1,50-1,55 (v-power diesel ή Aral Ultimate) θέλω για τα ίδια χλμ πάνω κάτω 20 την βδομάδα.Με πρόχειρους υπολογισμούς νομίζω στα 4,5 χρόνια που το έχω,να γλύτωσα τουλάχιστον 3,5 χιλιάρικα σε καύσιμα για τα ίδια χρόνια που είχα το Ζ3.Το επόμενο αμάξι 100% θα είναι πάλι πετρέλαιο.

Παπακαλιάτι

κοιτάζω στις σελίδες της Audi και BMW και τα καινούργια καίνε από 3,6 λ / 100 χλμ για το Efficiency και 4 για το μοτέρ με τα 184 άλογα και επίσης 4 και 4,2 της άουντι με τους 190 ίππους.4,5 με 5 καίνε τα 3λιτρα θηρία τους με 250 άλογα.Αλλά δυστηχώς όσο πιο οικονομικά γίνονται τα αμάξια...τόσο πιο ακριβά καύσιμα θα πουλάνε.Πάνω κάτω τα ίδια σκατά

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...