Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

αμα παρει  euro 4 και κατω δεν μπαινει αθηνα

 

Αν πάρει euro 4  και κάτω ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να μπει στην Ελλάδα. Αρκετό καρκινο τρώμε απο τα σαπιοταξί του 95-00...

 

 

Αρκετό καρκίνο τρώμε απ ότι καίει βαριούς υδρογονάνθρακες (θέρμανσης, φωτιστικό π.χ.), ανεξάρτητα euro. 

Αν πιστεύετε πως τα καινούρια αυτοκίνητα εκπέμπουν λιγότερα καυσαέρια από τα παλιά για το ίδιο έργο, απλά γελιέστε.

 

Αν ξεκινήσω να γράφω τους τρόπους που ερμηνεύουν και υλοποιούν τις προδιαγραφές ρύπων οι κατασκευαστές

απλά θα βάλετε τα γέλια. Με τον τρόπο που επιλέχτηκε η υλοποίηση των προδιαγραφών στο euro 5 μετακυλείται μεγάλο κόστος στον τελικό καταναλωτή. Λέγε με DPF και συντήρηση του. ;)

 

Αν ο στόχος του είναι να μπαίνει κέντρο, ας πάρει ποδήλατο. Αλλιώς euro 4 και πίσω για πετρέλαιο. 

 

 

/sc

  • Απαντ. 53
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

ο κοσμος εχει ταση να αφερει το DPF στα euro 5 για περισσοτερα αλογα

 

και πάλι η ντουχνα και η μποχα που βγαζουν euro1,2,3 δε συγκρίνεται με τιποτα με τα καινούργια πετρελαια...

Δημοσ.

μονο τον δακτυλιο να σεβοντουσαν ολοι η αθηνα θα ηταν πεντακαθαρη

ισχύει ακόμα αυτό το μέτρο με το δακτύλιο?

Δημοσ.

ισχύει ακόμα αυτό το μέτρο με το δακτύλιο?

 

Ναι κανονικά... Μονο Euro-5 και άνω μπαίνουν ελευθερα...

 

Το ποιος το τηρεί ειναι άλλη υποθεση, θεωρω οτι αυτός που θα παρκαρει σε ραμπα αναπηρου θα μπει και στο δακτυλιο παρανομα...

 

Κλήσεις κόβουν τυχαία μια φορά το δίμηνο παντως (στήνονται σε στανταρ σημεια)...

  • Like 1
Δημοσ.

Ναι κανονικά... Μονο Euro-5 και άνω μπαίνουν ελευθερα...

 

Το ποιος το τηρεί ειναι άλλη υποθεση, θεωρω οτι αυτός που θα παρκαρει σε ραμπα αναπηρου θα μπει και στο δακτυλιο παρανομα...

 

Κλήσεις κόβουν τυχαία μια φορά το δίμηνο παντως (στήνονται σε στανταρ σημεια)...

Ευχαριστώ, απλά δεν είμαι από Αθήνα και είχα καιρό να το ακούσω. Υπέθεσα ότι είχε καταργηθεί, αν και απότι λες έχει σχεδόν καταργηθεί πρακτικά :-)  (αυτό με τις ράμπες και τις θέσεις πάρκινγκ αναπήρων άλλη πονεμένη ιστορία...)

Δημοσ.

Ευχαριστώ, απλά δεν είμαι από Αθήνα και είχα καιρό να το ακούσω. Υπέθεσα ότι είχε καταργηθεί, αν και απότι λες έχει σχεδόν καταργηθεί πρακτικά :-)  (αυτό με τις ράμπες και τις θέσεις πάρκινγκ αναπήρων άλλη πονεμένη ιστορία...)

 

Αν έρθεις ενα πρωί που κυκλοφορώ και σε πάρω βόλτα θα δείς οτι σαπακι μπορείς να φανταστείς μεσα στο δακτύλιο... Το πρίστιμο ειναι 200€ (νομίζω 400->200) αν δεν εχεισ βυζγιά..

 

Τα καινούργια dieselωστόσο οφείλω να ομολογήσω οτι ειναι υποδειγματικά και σε θέμα ρύπων και θορύβου (που το μισώ) αλλα και πετρελαιίλας (δε μυρίζουν όπως τα παλαιότερα)...

 

Προσωπικά εχω εντυπωσιαστεί από τα Polo TDI & A180 CDI

  • Like 1
Δημοσ.

Η αληθεια ειναι οτι εχω ακουσει τα καλυτερα για το polo αλλα με εχει κερδισει το cia pro ceed. Αλλα δεν ξερω αν ειναι καλυτερο του polo η οχι. Ακομα μου προτεινουν πολυ το opel corsa. Οι αποψεις ειναι πολλες αλλα αυτεςοι 3 ειναι οι επικρατεστερες επιλογες μου.

Δημοσ.

Η αληθεια ειναι οτι εχω ακουσει τα καλυτερα για το polo αλλα με εχει κερδισει το cia pro ceed. Αλλα δεν ξερω αν ειναι καλυτερο του polo η οχι. Ακομα μου προτεινουν πολυ το opel corsa. Οι αποψεις ειναι πολλες αλλα αυτεςοι 3 ειναι οι επικρατεστερες επιλογες μου.

 

Για το ceed δεν εχω αποψη, τα ΚΙΑ picanto 1,0 του 2005-06 που πηραν δύο φίλοι μου ομως ρήμαξαν πλεον (στα 8 χρόνια)...

Γενικά ομως ακούγονται καλά αλλα δε θα το εμπιστευόμουν...

 

Το κόρσα εχει πολυ χαμηλή κατανάλωση αλλα δεν ακουσα καλές κριτικές απο φίλο μηχανικό στην όπελ (το προηγούμενο μοντελο, π.χ. 2008-09 ήταν καλύτερο)...

 

Για εμενα το πολο ειναι στην κορυφή.. Πηγαινε οδηγησε τα και πες μας!

Δημοσ.

Δεν θυμάμαι τώρα τελευταία να έχω ακούσει περισσότερα παράπονα για diesel κινητήρα.

 

Δεν εχω υποψη μου κάτι τετοιο απεναντίας εχω ακούσει μονο θετικά σχόλια... Για να το λες κάτι ισως ξέρεις..

Εχεις κάποιο παραδειγμα/αποδειξη ή κάποια σελίδα σε σχετικό φόρουμ;

Δημοσ.

Έχω. Αλλά δεν υπάρχει νόημα να βάλω και θα εξηγήσω και γιατί.

Ολα τα παράπονα είναι για τη λειτουργία του και την αποδοση σου κοι οχι για αξιοπιστία.

Αυτά όμως θα φανούν αν ενοχλούν σε ενα οποιοδήποτε test drive.

Εγώ απλά θα πω όποιος ενδιαφερεται να οδηγήσει και τους ανταγωνιστες.

Μην ξεχνάμε πως ο κινητηρας αυτός σταμάτησε.

  • Like 1

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...