matias Δημοσ. 12 Μαΐου 2014 Δημοσ. 12 Μαΐου 2014 θα ηθελα να αγορασω ενα αυτοκινητο για να το κρατησω πολλα χρονια. Δεν θελω κατι πολυ μεγαλο μεχρι 1400 κυβικα αλλα σιγουρα diesel απλα δεν ακουω και τα καλυτερα για τα μεταχειρισμενα κυριως απο το εξωτερικο. Απο την αλλη τα λεφτα για ενα καινουργιο ειναι πολλα και οπως λενε με το που αγορασεις καινουργιο αμαξι χανει την μιση του αξια.
paylidis Δημοσ. 12 Μαΐου 2014 Δημοσ. 12 Μαΐου 2014 Εφόσον εισαι βεβαιος οτι θέλεις και χρειάζεσαι πετρέλαιο γνώμη μου ειναι να δείς καινούργιο... Δε ξέρεις τι μπορει να σου βγάλει τον επομενο μήνα, για να μην πώ ημέρα το μεταχειρισμένο...
Joshua21 Δημοσ. 12 Μαΐου 2014 Δημοσ. 12 Μαΐου 2014 θα ηθελα να αγορασω ενα αυτοκινητο για να το κρατησω πολλα χρονια. Δεν θελω κατι πολυ μεγαλο μεχρι 1400 κυβικα αλλα σιγουρα diesel απλα δεν ακουω και τα καλυτερα για τα μεταχειρισμενα κυριως απο το εξωτερικο. Απο την αλλη τα λεφτα για ενα καινουργιο ειναι πολλα και οπως λενε με το που αγορασεις καινουργιο αμαξι χανει την μιση του αξια. Αφού έχεις σκοπό να το κρατήσεις πολλά χρόνια, δεν έχει και πολύ σημασία πόση αξία θα χάσει με το που θα το αγοράσεις. Σε καμία περίπτωση βέβαια το καινούργιο δεν χάνει τη μισή αξία από τη μια μέρα στην άλλη, θα χρειαστεί να περάσουν 5+ χρόνια για να γίνει αυτό. Απλά αν το μετανιώσεις γρήγορα και το ξαναδώσεις, η χασούρα θα είναι μικρότερη αν έχεις πάρει μεταχειρισμένο. Σε πρώτη φάση ορίζεις το badget, κοιτάς αν χρειάζεσαι μικρό/μικρομεσαίο/πολυμορφικό ή οτιδήποτε άλλο, και μετά ψάχνεις τις επιλογές υπάρχουν. Το "όχι πολύ μεγάλο, μέχρι 1400 και diesel" είναι πολύ αόριστο.
matias Δημοσ. 12 Μαΐου 2014 Μέλος Δημοσ. 12 Μαΐου 2014 Πιστευω οτι 1400 θα ηταν το ιδανικο. Οσο αναφορα το badget μεχρι 15.000 (με δοσεις φυσιικα) ειμαι διατεθειμένος να ξοδεξω. Τι επιλογες εχω σε αυτα τα χρηματα? οπως καταλαβαινετε ειμαι ασχετος απο αμαξια
igoods Δημοσ. 12 Μαΐου 2014 Δημοσ. 12 Μαΐου 2014 και εγω προτεινω καινουριο αν προκειται για diesel εκτος εαν εχεις πολυ γνωστο που το εμπιστευεσαι γιατι ειδικα στα πετρελαια πεφτει πολυ γυρισμα χιλιομετρων.Εκτος απο αυτο οπως λενε και τα παιδια απο πανω δεν ξερεις τι θα σου βγαλει την επομενη μερα και το πετρελαιο στα ανταλλακτικα δεν ειναι σαν την βενζινη. Ειδικα οτι αφορα το συστημα τροφοδοσιας ξεκιναει απο 700αρια ,μπεκ αντια κτλ. 1
matias Δημοσ. 12 Μαΐου 2014 Μέλος Δημοσ. 12 Μαΐου 2014 Η αληθεια ειναι οτι κι εγω προς το καινουργιο ετεινα απλα ηθελα μια δευτερη γνωμη. Τωρα οσο αναφορα το ποιο μοντελο εχω καποια στο μυαλο μου οπως το corsa to eco και το peugeot 208 αλλα θα ηθελα να ακουσω και αλλες γνωμες.
paylidis Δημοσ. 12 Μαΐου 2014 Δημοσ. 12 Μαΐου 2014 Το polo tdi? όμορφο αυτοκινητακι, στα λεφτα που θες και οικονομικό σε καύσιμο (3,5/100 αν θυμάμαι καλα..)
dimitrisOP Δημοσ. 13 Μαΐου 2014 Δημοσ. 13 Μαΐου 2014 αν αυτήν την στιγμή δεν θα παρότρυνα κάποιον να πάρει diesel λόγω κακής ποιότητας των ελληνικών καυσίμων αλλα με λιγο προσοχή (επιλογη έμπιστου πρατηρίου ) και με τακτική συντήρηση δεν θα υπαρχει θέμα ,όσο για τα οφέλη του diesel ειναι ολα υπέρ του αντοχή,ροπή,κατανάλωση,συντήρηση
paylidis Δημοσ. 13 Μαΐου 2014 Δημοσ. 13 Μαΐου 2014 αμα παρει euro 4 και κατω δεν μπαινει αθηνα Αν πάρει euro 4 και κάτω ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να μπει στην Ελλάδα. Αρκετό καρκινο τρώμε απο τα σαπιοταξί του 95-00... 1
dimitrisOP Δημοσ. 13 Μαΐου 2014 Δημοσ. 13 Μαΐου 2014 τα euro 4 παλευονται,αλλα τα περισσοτερα ταξι στην αθηνα ειδικα ειναι euro 1,2
NickTG Δημοσ. 13 Μαΐου 2014 Δημοσ. 13 Μαΐου 2014 Παίζουν προσφορές στη Fiat. Πέρνα μια βόλτα να δεις. Παράδειγμα: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4863748/
paylidis Δημοσ. 13 Μαΐου 2014 Δημοσ. 13 Μαΐου 2014 Αν είναι να ρίξει ποιότητα βλέπει και το c3 diesel με 10990...
NickTG Δημοσ. 13 Μαΐου 2014 Δημοσ. 13 Μαΐου 2014 Δεν νομίζω να έχει καμιά επαφή το C3 στα 11.000€ με το Bravo.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα