Ledis Δημοσ. 11 Μαΐου 2014 Share Δημοσ. 11 Μαΐου 2014 Ενδιαφερον αυτο με τις πιστωτικες καρτες. Αρκετα eshops χρεωναν καπελο αν αγοραζες με πιστωτικη καρτα, και φυσικα το καπελο το καρπονοταν το eshop κι οχι η τραπεζα. Αυτή η μιζέρια και η προκατάληψη ότι όλοι οι επαγγελματίες στην Ελλάδα είναι κλέφτες, με έχει κουράσει. Εσύ πού το ξέρεις ότι το κόστος αυτό το καρπόνετε το e-shop. Προφανώς δεν γνωρίζεις ότι η τράπεζα σε κάθε συναλλαγή με πιστωτική κάρτα χρεώνει τον πωλητή με κάποια έξοδα. 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Vassilis_24 Δημοσ. 11 Μαΐου 2014 Share Δημοσ. 11 Μαΐου 2014 Επιτέλους, καιρός ήταν. Όχι, ότι δε γινόταν έως τώρα αλλά καλό είναι να καλύπτεσαι πλέον για όσους έκαναν κόνξες και δε σου επέστρεφαν χρήματα αλλά με τα ζόρια ένα πιστωτικό. Όταν παίρνεις κάτι, δεν μπορείς να είσαι σίγουρος ότι σου κάνει, ιδίως όταν σε πολλά καταστήματα ούτε να το δοκιμάσεις δεν μπορείς και να μην πούμε για το επίπεδο γνώσεων των περισσότερων υπαλλήλων.Είναι ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MikeGR7 Δημοσ. 11 Μαΐου 2014 Share Δημοσ. 11 Μαΐου 2014 Αυτή η μιζέρια και η προκατάληψη ότι όλοι οι επαγγελματίες στην Ελλάδα είναι κλέφτες, με έχει κουράσει. Εσύ πού το ξέρεις ότι το κόστος αυτό το καρπόνετε το e-shop. Προφανώς δεν γνωρίζεις ότι η τράπεζα σε κάθε συναλλαγή με πιστωτική κάρτα χρεώνει τον πωλητή με κάποια έξοδα. Η αληθεια ειναι οτι τα επαιρνε η τραπεζα και αυτη χρεωση υπαρχει και στις υπολοιπες χωρες τις EU. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MikeGR7 Δημοσ. 11 Μαΐου 2014 Share Δημοσ. 11 Μαΐου 2014 Επιτέλους, καιρός ήταν. Όχι, ότι δε γινόταν έως τώρα αλλά καλό είναι να καλύπτεσαι πλέον για όσους έκαναν κόνξες και δε σου επέστρεφαν χρήματα αλλά με τα ζόρια ένα πιστωτικό. Όταν παίρνεις κάτι, δεν μπορείς να είσαι σίγουρος ότι σου κάνει, ιδίως όταν σε πολλά καταστήματα ούτε να το δοκιμάσεις δεν μπορείς και να μην πούμε για το επίπεδο γνώσεων των περισσότερων υπαλλήλων. Είναι ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση... Δηστηχως στο κομματι της γνωσης των υπαλληλων πρεπει να συμφωνησω... Δεν μια και δυο οι περιπτωσεις που πασαρανε οτι να ναι σε φιλο-συγγενη-γνωστο που δε πηγε για ψωνια μαζι μου... ΑΛΛΑ υπαρχουν και λαμπρες εξαιρεσεις αριστων και ευγενικοτατων Πωλητων που ομως ολο και σπανιζουν οσο η νοοτροπια "Παρτον κατω απο 25 να σωθεις.." εξαπλωνεται! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nautilus7 Δημοσ. 11 Μαΐου 2014 Share Δημοσ. 11 Μαΐου 2014 Για το θέμα της εγγύησης, που πολλά καταστήματα πωλούν προϊόντα πληροφορικής με 1 μόνο χρόνο εγγύηση, ενώ είναι κοινοτική οδηγία τα 2 χρόνια κατ' ελάχιστο, θα γίνει τίποτα; Δεν βλέπω τον φίλο τον καταστηματάρχη από πιο πάνω να τον ενοχλεί αυτο... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sugardad78 Δημοσ. 11 Μαΐου 2014 Share Δημοσ. 11 Μαΐου 2014 Αληθεια σου λεω ολα εφαρμοζονται ηδη. Παιζει ρολο η ενημερωση σου ως καταναλωτη. Αν πας με το υφος "Μπουφου", εννοειτε δε θα το δεχτουν - θα στο παιξουν βαρια πεπονια! Δουλευα σε μεγαλη αλυσιδα και ειναι καθαρα η στρατηγικη τους να "κοβουν" το υφος του πελατη και να αντιδρουν αναλογα. Δυστηχως παιδια.... Και βέβαια ισχύει και ευτυχώς που πλέον θα είναι και νομικά πλαισιωμένα γιατί υπήρχε μεγάλο κενό, έχω επιστρέψει κατά καιρούς 4 στο σύνολο συσκευές, 1. Στο Pixmania για λάθος αναγραφή χαρακτηριστικών στη σελίδα και επιστροφή χρημάτων 1. στο Πλαίσιο πέρυσι αυθημερόν και 2 στο expansys 1. το 2008 και η τελευταία πριν λίγες μέρες ένα Μ8 το οποίο το κράτησα μια μέρα δεν με ενθουσίασε καθόλου και το έστειλα άμεσα πίσω. Καλά για ebay δε το συζητάμε έχω χάσει το μέτρημα αυτό το κάνει το ebay εδώ και πολλά χρόνια, εκεί συνήθως κάποιος αγοραστής την πατά στα αναλώσιμα π.χ. θήκες αλλιώς φαίνονται στις καλλιτεχνικές φωτογραφίσεις και απεικονίσεις στο web και αλλιώς όταν την παραλάβεις με αποτέλεσμα αυτό που θα παραλάβει κανείς να μην είναι αυτό που τελικά φαίνεται ή πασάρεται αν θέλετε.. Εδώ στην Ελλάδα θα πρέπει να δοθεί έμφαση Ιδιαίτερα ΚΑΙ στην λάθος αναγραφή χαρακτηριστικών, κάτι πρέπει να γίνει μιλάμε για πολύ τσόντα και πολύ εξαπάτηση... τελευταίο παράδειγμα που το βλέπω εδώ κ 3 μέρες... 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 11 Μαΐου 2014 Share Δημοσ. 11 Μαΐου 2014 Δεν εχεις καθολου μα καθολου αδικο. Με αυτη τη νομοθεσια, εδω θα παραμεινουν καποιοι πανακριβοι, και η αλλη λυση ειναι το εξωτερικο. Βεβαια αγοραζοντας απο το εξωτερικο, τα λεφτα σου πανε εξω, και καποια στιγμη αργα η γρηγορα η ελλειψη χρηματων στην εγχωρια αγορα θα επιρρεασει και το δικο σου επαγγελμα, οτι κι αν ειναι αυτο. Γιατι κανεις δε θα εχει λεφτα για να ζητησει τα αγαθα/υπηρεσιες που προσφερεις. τα λεφτα σου ετσι κι αλλιως πανε εξω,γιατι τιποτα απο αυτα που αγοραζεις δεν παραγεται στην ελλαδα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
letos1988 Δημοσ. 11 Μαΐου 2014 Share Δημοσ. 11 Μαΐου 2014 Συγγνωμη παω δηλαδη αγοραζω εναν επεξεργαστη τον ανοιγω τον δουλευω 2-3 μερες βλεπω δεν μου κανει τον βαζω ξανα μεσα και μου γυριζουν τα λεφτα??Ετσι αν ειναι καθε 1 χρονο θα βαζω τον παλιο μου επεξεργαστη μεσα και θα κραταω τον καινουριο και ουτε γατα ουτε ζημια...Δεν νομιζω να μπορει να ισχυσει σε ολα τα προιοντα αυτη η πολιτικη!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
podarilos Δημοσ. 11 Μαΐου 2014 Share Δημοσ. 11 Μαΐου 2014 Εγω θα μεινω στο: * Σε περίπτωση κακής χρήσης του προϊόντος, ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας του. Αν δηλαδή προχώρησε σε άνοιγμα της συσκευασίας και αυτό λειτουργεί, κάτι τέτοιο δε σημαίνει ότι μειώνει την αξία του. Γιατι το e-shop.gr θεωρει το ανοιγμα συσκευασιας ζημια και δεν σε αφηνει με την καμια να το επιστρεψεις για λογους ασυμβατοτητας... Ντροπη σε πολλα ηλεκτρονικα καταστηματα!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MikeGR7 Δημοσ. 11 Μαΐου 2014 Share Δημοσ. 11 Μαΐου 2014 Συγγνωμη παω δηλαδη αγοραζω εναν επεξεργαστη τον ανοιγω τον δουλευω 2-3 μερες βλεπω δεν μου κανει τον βαζω ξανα μεσα και μου γυριζουν τα λεφτα??Ετσι αν ειναι καθε 1 χρονο θα βαζω τον παλιο μου επεξεργαστη μεσα και θα κραταω τον καινουριο και ουτε γατα ουτε ζημια...Δεν νομιζω να μπορει να ισχυσει σε ολα τα προιοντα αυτη η πολιτικη!! Με την διαφορα οτι τετοια ειδη εχουν επανω IMEI/SN κτλ. Και το εργο αυτο που λες δεν παιζει.. Ειπαμε..... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
podarilos Δημοσ. 11 Μαΐου 2014 Share Δημοσ. 11 Μαΐου 2014 Εδώ στην Ελλάδα θα πρέπει να δοθεί έμφαση Ιδιαίτερα ΚΑΙ στην λάθος αναγραφή χαρακτηριστικών, κάτι πρέπει να γίνει μιλάμε για πολύ τσόντα και πολύ εξαπάτηση... τελευταίο παράδειγμα που το βλέπω εδώ κ 3 μέρες... Που ειναι το προβλημα σας κυριε;; Εδω τα dual core τα κανουμε quad core!! Χαχαχα 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Thresh Δημοσ. 11 Μαΐου 2014 Super Moderators Share Δημοσ. 11 Μαΐου 2014 Συγγνωμη παω δηλαδη αγοραζω εναν επεξεργαστη τον ανοιγω τον δουλευω 2-3 μερες βλεπω δεν μου κανει τον βαζω ξανα μεσα και μου γυριζουν τα λεφτα??Ετσι αν ειναι καθε 1 χρονο θα βαζω τον παλιο μου επεξεργαστη μεσα και θα κραταω τον καινουριο και ουτε γατα ουτε ζημια...Δεν νομιζω να μπορει να ισχυσει σε ολα τα προιοντα αυτη η πολιτικη!! ναι λες κι οι επεξεργαστές δεν έχουν S/N πάνω στο heatsink... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
giannis12a Δημοσ. 11 Μαΐου 2014 Share Δημοσ. 11 Μαΐου 2014 Το κακό στην Ελλάδα, είναι ότι υπάρχει έλλειψη παιδείας και αυτό δυσκολεύει αυτού είδους τα δίκαια. Σίγουρα θα γίνεται κατάχρηση και την νύφη θα την πληρώσουν τα έρμα τα μαγαζάκια. Αναφέρομαι πρωτίστως σε μικρά ιντερνετομαγαζα. Αυτό Που θα έπρεπε να είναι νόμος απαράβατος,είναι το DOA, που δυστυχώς αρκετά μαγαζιά το κάνουν γαργάρα και αν χρειαστεί θα πρέπει να αρχίσεις τις απειλές. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MikeGR7 Δημοσ. 11 Μαΐου 2014 Share Δημοσ. 11 Μαΐου 2014 Το κακό στην Ελλάδα, είναι ότι υπάρχει έλλειψη παιδείας και αυτό δυσκολεύει αυτού είδους τα δίκαια. Σίγουρα θα γίνεται κατάχρηση και την νύφη θα την πληρώσουν τα έρμα τα μαγαζάκια. Αναφέρομαι πρωτίστως σε μικρά ιντερνετομαγαζα. Αυτό Που θα έπρεπε να είναι νόμος απαράβατος,είναι το DOA, που δυστυχώς αρκετά μαγαζιά το κάνουν γαργάρα και αν χρειαστεί θα πρέπει να αρχίσεις τις απειλές. Η επιστροφη χωρις αιτιολογηση εχει ηδη δωσει λυση στο θεμα DOA. Τα ιντερνετομαγαζα κανουν αρκετες κομπινες και εχουν ελαχιστα παγια εξοδα ωστε να αξιζουν τον οικτο μας. Και σαν Ελληνας πολιτης επρεπε να ξερεις οτι οι απειλες ειναι τμημα του εποικοδομητικου διαλογου! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
axinosgr Δημοσ. 11 Μαΐου 2014 Share Δημοσ. 11 Μαΐου 2014 λίγες αμερικάνικες ταινίες έχουμε δει που πηγαίνουν κι αγοράζουν ρούχα για μια βραδιά και τα γυρνάνε πίσω την επόμενη? Φίλε Thresh το θέμα επιστροφής ρούχων είναι ευρέως διαδεδομένο στο κύκλο των γυναικών, πολλές ήδη Ελληνίδες έχουν μπει στο τρυπάκι να επιστρέφουν τα ρούχα με τα ταμπελάκια τους αλλά φαίνονται ότι είναι φορεμένα.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα