Προς το περιεχόμενο

Νέοι κανόνες σε αγορές από e-shops από τις 13 Ιουνίου


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators

Είναι τρελό αυτό με το άνοιγμα αλλα δεν συμβαίνει και στο εξωτερικό; Στο amazon.com όλο κριτικές που το επέστρεψαν πίσω το προϊόν βλέπω. Εκεί τι γίνεται;

ναι στην Αμερική γίνεται αβέρτα αυτό, λογικά και σε πολλές άλλες χώρες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 107
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators

ωραια, θα παραγγειλω ενα πανακριβο δαχτυλιδι, θα κανω προταση γαμου, και αμα δε δεχτει θα το γυρισω πισω

που το παράξενο?

 

αν και μέσω internet? balls of steel...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

που το παράξενο?

αν και μέσω internet? balls of steel...

 

 

πουθενα

 

αφου δε θα εχει χρησιμοποιηθει με βγαζει απο το αγχος της αποριψης

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

αφου δε θα εχει χρησιμοποιηθει

βεβαίως που το πρόβλημα? μπορείς να το κάνεις και τώρα αν το έχεις αγοράσει μέσω internet, σε καλύπτει η νομοθεσία κι ας μην είναι πολιτική του καταστήματος...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενδιαφερον αυτο με τις πιστωτικες καρτες. Αρκετα eshops χρεωναν καπελο αν αγοραζες με πιστωτικη καρτα, και φυσικα το καπελο το καρπονοταν το eshop κι οχι η τραπεζα.

Χρεωνουν καπελο γιατι και αυτους τους χρεωνει η Τραπεζα ενα ποσο. Νομιζω απο 6 -8 ευρω. Οπως επισης αν πληρωνεις μεσω μηχανηματος(POS) παλι χρεωνει η Τραπεζα το καταστημα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χρεωνουν καπελο γιατι και αυτους τους χρεωνει η Τραπεζα ενα ποσο. Νομιζω απο 6 -8 ευρω. Οπως επισης αν πληρωνεις μεσω μηχανηματος(POS) παλι χρεωνει η Τραπεζα το καταστημα.

 

Καλημέρα,

 

Η χρέωση από την τράπεζα για χρήση πιστωτικής κάρτας είναι 1.5% στη συνολική αξία και την οποία τη χρεωένεται ο έμπορος!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Λονδινο που εμενα, μπορουσες να επιστρεψεις ενα ανοιγμενο προιον. Τι σημασια εχει αν ανοιξες τη συσκευασια? Πως αλλιως να δεις αν σου κανει ή οχι? Και οχι πιστωτικο, κασερι παιρνεις επι τοπου χωρις μα και μου και χωρις εξηγησεις: "Δε μου κανει". Εισαι καταναλωτης και για χιλιους δυο λογους δε σου εκανε αυτο το προιον. Τι συζηταμε?

Ας προβλεψουν τα καταστηματα να κανουν καλυτερη ενημερωση στον καταναλωτη σε specifications που ρωταει και καλυτερη εκπαιδευση του προσωπικου τους. Προσωπικα ελαχιστες φορες εχω παρει ικανοποιητικες απαντησεις για advanced αποριες που εχω με χαρακτηριστικο παραδειγμα το καταστημα πλαισιο. "Ναι το ξερω οτι αυτο ειναι monitor FULL HD αλλα πρεπει εσυ να ξερεις να μου πεις ολα του τα specs απεξω." Sorry κιολλας :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή αγοράζω, κάτι το χρησιμοποιώ καμιά δεκαριά μέρες και επειδή το βαρέθηκα το στέλνω πίσω;

 

Και ποιος μου εγγυάται ότι αυτό που θα αγοράσω θα είναι καινούριο και όχι χρησιμοποιημένο από κάποιον άλλο για 5-10 μέρες; 

Ναι αυτο κανεις οπως το κανεις σε ολο τον υπολοιπο πολιτισμενο κοσμο. Δε σου το εγγυαται κανεις και δε σ ενδιαφερει αμα σου πουλησαν χρησιμοποιημενο γιατι ανα πασα στιγμη το δινεις πισω και παιρνεις τα λεφτα σου.

 

Τι κάθεστε κι λέτε; φυσικά και δεν πρέπει να ανοιχτεί η συσκευασία. Το προϊόν πρέπει να επιστρέφεται στην κατάσταση που το παρέλαβε ο αγοραστής.

Δε το λεμε εμεις το λεει η νομοθεσια και οχι μονο της Ελλαδας που αργησε εμφανως να προσαρμοσθει.

 

ωραια, θα παραγγειλω ενα πανακριβο δαχτυλιδι, θα κανω προταση γαμου, και αμα δε δεχτει θα το γυρισω πισω

Να το κανεις.

 

Στην τελικη τελικη ειναι υπερ του καταναλωτη ολα αυτα και θα ωφελησει τους εμπορους εδω να αυξησουν τις πωλησεις τους ειδικα σε μια μεριδα καταναλωτων οπως εμενα που εχουν φτασει σε σημειο να εμπιστευονται το amazon και αλλους retailers πολυ περισσοτερο απο ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ τοπικο μαγαζι ακομα και αν η τιμη που θα αγορασεις ειναι ψηλοτερη απο την εγχωρια.

Βηματα προοδου ειναι αυτα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ολη την ευρωπη επιστρεφεις οτι θελεις μεσα σε 14 ημερες. Γιατι σας φαινεται περίεργο;

 

Το περιεργο ειναι να πρεπει να επιστρεψεις τα μεταφορικα, δεν τα βαζει το καταστημα στην τσεπη του, τα παιρνει το courier και ΔΕΝ επιστρεφονται στο καταστημα.

Στην τελικη τελικη ειναι υπερ του καταναλωτη ολα αυτα και θα ωφελησει τους εμπορους εδω να αυξησουν τις πωλησεις τους ειδικα σε μια μεριδα καταναλωτων οπως εμενα που εχουν φτασει σε σημειο να εμπιστευονται το amazon και αλλους retailers πολυ περισσοτερο απο ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ τοπικο μαγαζι ακομα και αν η τιμη που θα αγορασεις ειναι ψηλοτερη απο την εγχωρια.

Βηματα προοδου ειναι αυτα.

 

Βηματα προοδου δεν ειναι να δινεις απειρα δικαιωματα στον καταναλωτη και να ξεσκιζεις τον επιχειρηματια, γιατι ο επιχειρηματιας η θα κλεισει, η θα διπλασιασει τις τιμες του για να αντισταθμιζει την φηρα απο την εκμεταλλευση που θα του κανουν οι πελατες.

 

 

Εχω να παω ταξιδι σε λιγες μερες, χρειαζομαι ενα tablet. Παραγγελνω ενα iPad, το δουλευω 1 βδομαδα στο ταξιδι, επιστρεφω, το γυρναω στο καταστημα, μου επιστρεφουν χρηματα + μεταφορικα, και εχω κανει τη δουλεια μου εντελως τσαμπα.

 

Ποιος ακριβως θα αγορασει ενεργοποιημενο και ξεσφραγισμενο iPad μετα;;

 

Ας ειμαστε σοβαροι, δε θα εφαρμοστει και ποτε το συγκεκριμενο 

 

 

Επισης σχετικα με τις πιστωτικες:

Η τραπεζα κραταει 2-3% επι του ποσου συναλλαγης ως προμηθεια. Αν καποιος αγορασει ενα κινητο 600€, το καταστημα θα πληρωσει προμηθεια 18€ στην τραπεζα, το οποιο φυσικα δε μπορει να αφαιρεσει απο το κερδος του. Αρα πλεον θα αρχισει να το πουλαει 618€ και δε θα χρεωνει εξτρα μεσω πιστωτικης, και απλα θα βγουν χαμενοι οσοι π.χ θελουν πληρωμη με αντικαταβολη γιατι θα πληρωνουν 18€ περισσοτερα.

 

Σε μικρα ποσα οπως στο δικο μου καταστημα, δε χρεωνω εξτρα για συναλλαγες με πιστωτικη, αλλα σε μεγαλα ποσα απλα δε μπορεις να το κανεις, δε βγαινουν τα νουμερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σιγα μη τις 10πλασιασει κιολας τις τιμες του αλλα και να το κανει θα γινει απλα μη ανταγωνιστικος.Οσο για τα μεταφορικα τα μεταφορικα της επιστροφης τα πληρωνει ο καταναλωτης(στο amazon τα πληρωνει το amazon....) Αναλογα με το προιον μπορει να γινει επανασυσκευασια απο την μαμα εταιρεια και να πωληθει ως καινουριο η΄ να υπαρξει ξεχωριστο section στα μαγαζια οπως ειναι το warehouse του Αμαζον με μειωμενες τιμες. Θα αφαιρει το ποσοστο κερδους του απο το ipad το καταστημα και θα γυριζει τα λεφτα του. Επισης δε ξερουμε εδω τι αναλογες συμφωνιες υπαρχουν αναμεσα στους μεταπωλητες και τις αντιπροσωπειες.
Και στην τελικη ας ειμαστε επιτελους σοβαροι οπως ειπες η ειδηση λεει ακριβως οτι επιτελους θα εφαρμοσθει, το θεμα ειναι κατα ποσο θα ενημερωθει γι αυτο το μεσος Ελληνας καταναλωτης που εχει μαυρα μεσανυχτα οσων αφορα τα δικαιωματα του.... 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σιγα μη τις 10πλασιασει κιολας τις τιμες του αλλα και να το κανει θα γινει απλα μη ανταγωνιστικος.Οσο για τα μεταφορικα τα μεταφορικα της επιστροφης τα πληρωνει ο καταναλωτης(στο amazon τα πληρωνει το amazon....) Αναλογα με το προιον μπορει να γινει επανασυσκευασια απο την μαμα εταιρεια και να πωληθει ως καινουριο η΄ να υπαρξει ξεχωριστο section στα μαγαζια οπως ειναι το warehouse του Αμαζον με μειωμενες τιμες. Θα αφαιρει το ποσοστο κερδους του απο το ipad το καταστημα και θα γυριζει τα λεφτα του. Επισης δε ξερουμε εδω τι αναλογες συμφωνιες υπαρχουν αναμεσα στους μεταπωλητες και τις αντιπροσωπειες.

Και στην τελικη ας ειμαστε επιτελους σοβαροι οπως ειπες η ειδηση λεει ακριβως οτι επιτελους θα εφαρμοσθει, το θεμα ειναι κατα ποσο θα ενημερωθει γι αυτο το μεσος Ελληνας καταναλωτης που εχει μαυρα μεσανυχτα οσων αφορα τα δικαιωματα του.... 

 

Εμφανως δεν εχεις ασχοληθει ποτε με το εμποριο οποτε δεν μπορεις να καταλαβεις οτι αυτα που λες δεν εχουν δυνατοτητα εφαρμογης. Ο νομος εδω λεει οτι το καταστημα θα επιστρεψει τα χρηματα μαζι με τα μεταφορικα. Δηλαδη εσυ αγοραζεις μια θηκη 10€ + 5€ μεταφορικα με αντικαταβολη. Το μετανιωνεις, και την επιστρεφεις με δικη σου χρεωση (3€ πχ). Το καταστημα ειναι υποχρεωμενο να σου επιστρεψει 15€. Τα 5€ τα πηρε η μεταφορικη, οχι το καταστημα. Απο τα 10€ που πουλαει την θηκη το κερδος του θα ειναι π.χ 3€, και με την επιστροφη, θα παρει πισω το προιον του, και θα ζημιωθει και 5€, και θα εχει ενα ελαφρως μεταχειρισμενο αντικειμενο, απλα και μονο γιατι ο πελατης το μετανιωσε. Ε δυστυχως αυτο δε γινεται, δε μπορει να λειτουργησει ο νομος της αγορας ετσι. Και φυσικα δε μιλαμε για ελαττωματικο προιον, εκει ευθυνεται το καταστημα για ολα τα εξοδα. Αλλα για την αλλαγη της ορεξης του πελατη προφανως και δε μπορει να ζημιωνεται το εκαστοτε καταστημα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αμφιβάλω στην Ελλάδα κατά πόσο θα εφαρμοστούν από τα καταστήματα οι  παραπάνω όροι  προαποφασίζοντας  διάφορες  δικαιολογίες για να αποφύγουν την διαδικασία της επιστροφής

Επεξ/σία από driverpit
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...