Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τις δοκιμές για ένα εντελώς ανανεωμένο Gmail ξεκίνησε πρόσφατα η Google σε ένα κλειστό και περιορισμένο κύκλο χρηστών.Το ανανεωμένο Gmail που δοκιμάζει η Google έχει σημαντικές διαφορές απ' ότι είχαμε συνηθίσει μέχρι σήμερα από τη δημοφιλή υπηρεσία e-mail. Στις εικόνες που έχουν διαρρεύσει, είναι φανερή η πρόθεση της Google για ένα πιο απλό και καθαρό σχεδιασμό. Η αριστερή στήλη έχει πλέον εξαφανιστεί και για να εμφανιστεί, ο χρήστης θα πρέπει να πατήσει το κουμπί μενού που βρίσκεται στο άνω αριστερό μέρος. Εκεί εμφανίζονται οι επιλογές που ξέρουμε μέχρι σήμερα όπως οι φάκελοι e-mail των εισερχομένων, των απεσταλμένων αλλά και οι φάκελοι όπου τα e-mail μας αποθηκεύονται αυτόματα ανάλογα για το αν προέρχονται από ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, e-shops κ.α.

 

Η επιλογή για τη σύνταξη νέου e-mail βρίσκεται πλέον στο κάτω δεξί μέρος μαζί με τις υπενθυμίσεις και άλλες επιλογές οι οποίες όμως δεν είναι φανερές στις εικόνες. Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα νέα χαρακτηριστικά του ανανεωμένου Gmail αναμένεται να είναι η επιλογή Snooze μέσω της οποίας ένα e-mail που έχουμε διαβάσει μπορεί να επιστρέψει στην κορυφή των εισερχομένων μας (inbox) σε αργότερη ημερομηνία.

 

Δημοσιευμένη Εικόνα

Ο ανανεωμένος σχεδιασμός του Gmail ενδεχομένως να μην κυκλοφορήσει ποτέ δημόσια αφού είναι συνήθης τακτική των εταιρειών να δοκιμάζουν διάφορες ιδέες και να "μετράνε" αντιδράσεις. Πιθανόν πάντως η Google να επιφυλάσσει κάποια σχετική ανακοίνωση τον επόμενο μήνα στο συνέδριο Google I/O το οποίο ξεκινά στις 25 Ιουνίου.

 

Link.png Site: TheNextWeb

Δημοσ.

 

 

είναι φανερή η πρόθεση της Google για ένα πιο απλό και καθαρό σχεδιασμό.

αυτό που σε περνάνε για χαζό, και θέλουν όλα να στα κάνουν "απλά" και "λιτά" δεν το καταλαβαίνω. Πάλι θα ψάχνομαι και θα κάνω 10 κλικ να βάλω ένα link.. 

 

Γιατί ρε google δεν αντιγράφεις απλά το hotmail ή το yahoo σε interface. Και βάλε "κανονικούς" φακέλους! Απλά πράγματα.. Όπως πάντα ήταν και πρέπει να είναι το email

  • Like 10
Δημοσ.

παντως αυτο το θεμα να μην μπορεις να φτιαξεις ενα φακελο και να μπορεις ευκολα να ομαδοποιεις τα email  σου δεν το καταλαβαινω...

 

πρεπει σωνει και καλα να βαζω labels?

  • Like 1
Δημοσ.

παντως αυτο το θεμα να μην μπορεις να φτιαξεις ενα φακελο και να μπορεις ευκολα να ομαδοποιεις τα email  σου δεν το καταλαβαινω...

 

πρεπει σωνει και καλα να βαζω labels?

 

Τα Labels είναι ΑΠΕΙΡΩΣ πιο χρήσιμα απο τους φακέλους. Μακάρι τα άλλα e-mail να τα υιοθετούσαν.

 

Στη δουλειά π.χ. έχω labels που αφορούν το κάθε project και labels που αφορούν κάθε συνάδελφο. Έρχεται mail απο τον Α συνάδελφο για το Α project και μετά απο τον ίδιο για το Β project, και μετά ένα mail απλά πλακίτσα το οποίο δεν ταιριάζει σε κανενα project.

 

Με φακέλους θα έπρεπε να τα βάζω μόνο η ανα αποστολέα, ή ανα project. Οπότε αν ήθελα να δώ μόνο τα mail για συγκεκριμένο project απο συγκεκριμένο άτομο τι θα έκανα;

Ενώ με τα labels αυτό είναι πανεύκολο.

  • Like 18
Δημοσ.

Kαλό φαίνεται αλλα ΠΡΙΝ γίνουν οι αλλαγες, πχ με την ομαδοποίηση των email σε social/promotional/private/κλπ να έχει μία επιλογή και να μην κάνει απο μόνο όπως την τελευταία φορα.

 

Έχω φάει τόσα χρόνια στα φιλτρα και στις ομαδες για να φτάσω στο αποτέλεσμα που έχω σήμερα και με βολεύει απίστευτα. Βέβαια καλες είναι οι καινούργιες αλλαγές αλλά υπο προϋποθέσεις :)

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...