.::NikoS::. Δημοσ. 11 Μαΐου 2014 Μέλος Δημοσ. 11 Μαΐου 2014 Νομίζω πως νομικά είναι υποχρεωμένοι να σου αλλάξουν κάτι χωρις να ρωτήσουν τον λόγο, αρκεί να βρίσκεται στην κατάσταση που το αγόρασες και στην πλήρες συσκευασία του. Τώρα το ότι σου αλλάζουν πράγματα μες τις σκόνες χρησιμοποιημένα για αρκετές μέρες ε με συγχωρείς αλλά κι εγώ το θεωρώ βλακεία και μάλιστα θα ντρεπόμουν να τους τα πάω και πίσω. Anyway το θέμα μου είναι ότι υπάρχει σοβαρό πρόβλημα με το κεντρικό σέρβις και με αυτή την ηλίθια ιεραρχία των υπαλλήλων/αρμόδιων κλπ. Την καραμέλα που σου λένε όλοι ότι: εγώ είμαι υπεύθυνος και μιλάς στον ανώτερο που μπορείς να μιλήσεις (αυτά ήταν τα λόγια ακριβώς του διευθυντή ενός καταστήματος), αλλά στο τέλος σου λέει: δε μπορώ εγώ να κάνω κάτι. Μα βρε βούρλο για αυτό ζήτησα να μιλήσω με κάποιον άλλον! Δηλαδή πρέπει να βρω τον ιδρυτή της επιχείρισης για να βγάλω άκρη; 1
pesis Δημοσ. 11 Μαΐου 2014 Δημοσ. 11 Μαΐου 2014 τωρα που το σκευτικα λιγο. μαλλον δεν τους πειραζει η αλλαγη γιατι τις αλλαγμενες μη ελατωματικες καρτες κλπ. προφανως να τα βαζουν στις συνθεσεις τους που κανουν στους πελατες. γιατι εκει ο πελατης δεν βλεπει live για το αν ηταν το προιον στην ζελατινα του. ξεσκονιζουν καθαριζουν και τις βαζουν ειτε στα τουβλα ειτε σε κανονικα. κατα 99% αυτο το συμπερασμα βγαζω. οποτε νιωθω αθωος για τις επιστροφες που εκανα γιατι δεν ηταν ελατοματικες. απλα μετανιοσα και ηθελα δυνατοτερα.
Roger Δημοσ. 11 Μαΐου 2014 Δημοσ. 11 Μαΐου 2014 Tωρα που το σκεφτομαι ωρε παλικαρι,για φαντασου να εχεις στησει ενα μαγαζακι γωνια στο κεντρο της Αθηνας,να παλευεις ολη μερα για το μεροκαματο,να πρεπει να εισαι ενταξει με τους προμηθευτες σου,και να σου φερνει επιστροφη καποιος μετα απο μια εβδομαδα σκονισμενο hardware. Ψαχνεις να βρεις μια βαριοπουλα να την πεταξεις,και μακαρι να μην τον παρει. Αυτες δεν ειναι μαγκιες που αναρταται στα posts και ουτε αθωοι να νιωθετε. 3
beez Δημοσ. 11 Μαΐου 2014 Δημοσ. 11 Μαΐου 2014 Το θέμα είναι ότι εγώ δεν αγοράζω τίποτε από εκεί, το τάμπλετ ήταν ενός φίλου ο οποίος με εμπιστεύτηκε διότι γνώριζε ότι πιθανόν να μπορώ να το επισκευάσω αλλά εγώ σαν μαλάκας του είπα: αφού είναι τούβλο-ξ κι εγώ θα αργήσω να βρω ανταλλακτικό, θες να ρωτήσω την χρέωση (20€ για νέο βύσμα) και να τους το πάω εκεί; για να μην κανω παραθεση ολο το θεμα. ο υπευθυνος του πειραια παραμενει ενα σχετικα νέο παιδι με μουσακι μοδάτο κτλπ? γιατι εχω και εγω παρομοια εμπειρια με το καταστημα του πειραια για καποιες μνημες που ηταν για rma και ειχε φαει τρελο σκαλωμα επειδη η αποδειξη δεν ηταν στο ονομα μου.
.::NikoS::. Δημοσ. 12 Μαΐου 2014 Μέλος Δημοσ. 12 Μαΐου 2014 Δεν είδα τον υπεύθυνο του καταστήματος, αλλά πιθανόν να τον δω αν ξανακανει τέτοια ο υπεύθυνος του σέρβις. (πολύ που τον νοιάζει βέβαια αλλά τέλος πάντων) Πιο πολύ τους πειράζει το σόου που θα γίνει μπροστά σε πελάτες και εκεί ποντάρω στην επόμενη λαλακία που θα μου κάνουν. Συχνά αλλάζουν οι διευθυντές από κατάστημα σε κατάστημα πάντως.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα