.::NikoS::. Δημοσ. 10 Μαΐου 2014 Δημοσ. 10 Μαΐου 2014 (επεξεργασμένο) Edit Επειδή πάντα ξέρουμε να γράφουμε μόνο τα παράπονα μας αλλά τα καλά τα ξεχνάμε, θέλω να πω ένα μπράβο και ένα μεγάλο ευχαριστώ διότι ύστερα από την επικοινωνία με την κύριο Τσιριμώκο ο οποίος ήταν εξυπηρετικότατος όχι μόνο μου φτιάξανε το digitizer, αλλά μου αντικατέστησαν όλη την πλακέτα του tablet (παρόλο που του ανέφερα πως δε με ενδιαφέρει το βύσμα πλέον διότι σκόπευα να το κολλήσω μόνος μου). ======================================================================================== Γεια σας, δε ξέρω σε ποια κατηγορία να γράψω την ιστορία, οπότε συγγνώμη αν είναι σε λάθος μέρος. Πολλοι δε θα το διαβάσουν καν λόγω μεγέθους αλλά δε πειράζει εγώ τα είπα. Πήγα ένα tablet στο κατάστημα Περιστερίου για κόλληση νέου βύσματος micro-usb γιατι το παλιό είχε σπάσει. Είχα ενημερωθεί πως τέτοιες βλάβες πηγαίνουν στο κεντρικό σέρβις. Ο λόγος που το πήγα στο πλαίσιο ήταν γιατί δεν είχα άμεσα διαθέσιμο το ανταλλακτικό για να το κολλήσω μόνος μου. Δυστυχώς αποδείχτηκε πως όχι μόνο θα το είχα επισκευάσει πιο γρήγορα και χωρίς κόπο, αλλά πως έχω μπλέξει με μία εταιρία γεμάτη υπεύθυνους(ανεύθυνους) που οποιοσδήποτε ξεκάρφωτος προσπαθεί να μου αποδείξει πως είναι αρμόδιος αλλά τελικά καταλήγουμε πως ούτε εκείνος μπορεί να κάνει κάτι. Το παρέλαβαν στο κεντρικό σέρβις στη Μαγούλα και το επέστρεψαν πίσω με δικαιολογία: 1) πήραμε τηλέφωνο τον πελάτη και δε μας απάντησε 2) έχει ζημιά η πλακέτα δεν υπάρχουν τα αυλάκια (?) (τι θέλει να πει ο ποιητής μακάρι να ξερα) για να κολληθεί νέο βύσμα 3) δοκιμάστηκε άλλη πλακέτα και δε δουλεύει το touch. έχουμε και λέμε λοιπόν. 1) δε με ειδοποίησε κανένας από το κεντρικό σέρβις, παρα μόνο ο τεχνικός από το κατάστημα που το παρέλαβε πίσω ο οποίος ήταν γνωστός αλλιώς ακόμα θα περίμενα. Κλήση δεν υπήρχε ούτε σε κινητό ούτε σταθερό ούτε πουθενά 2) ανοίγοντας το τάμπλετ, καθαρίζω τα παλιά υπολείμματα κόλλησης και σπασμένου βύσματος διαπιστώνω πως δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα με την πλακέτα. 3) ως δια μαγείας κόπηκε η καλωδιοταινία του digitizer. (πως να δουλέψει το touch οεο; ) Επικοινωνώ με το 8001112345 και με συνδέουν με τον διευθυντή του καταστήματος που παρέδωσα το tablet ο οποίος κλασσικά προσπαθούσε να μου πει πως δεν έχω ιδέα (μόνο αυτοί είναι τεχνικοί με @@ και όλοι οι άλλοι απλά δε ξέρουν) και πως ο ίδιος εγγυάται πως δε γίνεται αυτό που του λέω. Ύστερα μιλάω με τον υπεύθυνο του τηλεφωνικού σέρβις ο οποίος δεν πήρε θέση στο ζήτημα και καλά έκανε (ίσως και να είναι ο πιο επαγγελματίας στην επιχείρηση) αλλά μου είπε πως προωθεί το θέμα στο κεντρικό σέρβις να με πάρουν οι ίδιοι για να λύσουμε το πρόβλημα. Πράγμα που δεν έγινε ποτε. Ξαναπαίρνω εγώ τηλέφωνο και με συνδέουν με το σέρβις στη Μαγούλα. Μίλησα με έναν κύριο ο οποίος μια χαρά κι όλα ωραία μου ζητάει να το στείλω πίσω, να δουν και ποιος τεχνικός το άνοιξε και να δουν τι θα γινει. Δυστυχώς δεν συγκράτησα το όνομα του κι άντε τώρα να βγάλω άκρη. Προ λίγων λεπτών έφυγα από το κατάστημα του Πειραιά με νεύρα τσατάλια. Ο newbie φωνάζει τον "υπεύθυνο" σέρβις. Του λέω άντε πάλι τα ίδια, 2 βδομάδες μιλάω με υπεύθυνους αλλά το θέμα δεν αφορά κανέναν από αυτούς. Τι θα μπορέσεις να κάνεις παραπάνω από το να το στείλεις στα κεντρικά; (του λέω) Εγώ λέει είμαι υπεύθυνος. Με το ζόρι ακούει τι έχω να του πω, ε ωραία δε μπορώ να κάνω κάτι για αυτό, θες λέει να το επισκευάσουμε με κόστος 70 ευρώ; Όχι θέλω να το στείλεις στο κεντρικό σέρβις όπως μου είπαν από εκεί και το παραλαβω όπως ακριβώς σας το έδωσα αρχικά! Δε με ενδιαφέρει το βύσμα πλέον, αλλά να διορθώσουν την ζημιά που έκαναν. Του λέω πως μίλησα και με διευθυντή του τάδε καταστήματος και ότι προσπαθούσε να μου εγγυηθεί για κάτι το οποίο δε γνώριζε και τι απάντηση λέτε να πήρα; - Ε ξέρει τα πάντα! Με τα πολλά πολλά μιλάει με άλλους ανεύθυνους και το παραλαμβάνει. Αφού έχει τσαντιστεί κι αυτός και συνέχεια μου την λέει ότι του έχω πει τα ίδια και τα ίδια 10 φορές και και και (και γαμώ τις επαγγελματικές συμπεριφορές) καταγράφει στην εκτίμηση τεχνικού: 1) Σπασμένα πλαστικα (ίσως επειδή δεν είχα κουμπώσει το κάλυμμα σε ένα σημείο) 2) σπασμένο digitizer. κι αυτό επειδή του είπα ότι το άνοιξα μόνος μου. Χωρίς να δει κάτι χωρίς να ξέρει τίποτε για το εσωτερικό της συσκευής. Αρνείται να παραλάβει ένα όμορφο χαρτάκι που είχα ετοιμάσει για να το δουν στο κεντρικό σέρβις που περιγράφω την υπόθεση, και γράφει ο,τι θέλει εκείνος. Τι κουβαλάνε στα κεφάλια τους εκεί; Δε ξέρουν ποιος πρέπει να αναλάβει την υπόθεση ή το παίζουν επίτηδες υπεύθυνοι για να μην φτάνουν τα προβλήματα στους όντως υπεύθυνους και να σε ξεπετάνε τσακ μπαμ να τελειώνουμε; Υπάρχουν τελικά οι αρμόδιοι ή μας δουλεύουν; Επίσης έχω καταλάβει πως θεωρούν όποιους πηγαίνουν στο σέρβις τους ότι είναι άσχετοι με οποιοδήποτε θέμα αφορά τεχνολογία, ηλεκτρονική κλπ προφανώς γιατί αν το κατέχεις θα είσαι μαλάκας αν πας εκεί! (και ναι ήμουν μαλάκας που πήγα στους επαγγελματίες τεχνικούς) Και τι σκατά τεχνικός είναι αυτός ο οποίος δεν είναι σε θέση να επισκευάσει κάτι που ένας ερασιτέχνης μπορεί αλλά παρόλαυτα μπορούν να σου εγγυηθούν οτι δεν προκάλεσε ο ίδιος ζημιά; Αφού βρε καραγκιόζηδες είναι τόσο άσχετος που δε βλέπει ότι επισκευάζεται, θέλετε να πιστέψω ότι δε θα μπορούσε να προκαλέσει ζημιά και να μη το προσέξει καν; Επεξ/σία 15 Μαΐου 2014 από .::NikoS::.
paylidis Δημοσ. 10 Μαΐου 2014 Δημοσ. 10 Μαΐου 2014 συγνωμη κιολας, αλλα εσυ φταίας που πας ακομα εκει... μετα βίας κανένα χαρτι για τον εκτυπωτή και κανενα καλώδιο παιρνω πλεον, αφου δε το εχουν τα παιδια... μεγαλύτερες ζημιές κάνουν... 1
plpapadopoulos Δημοσ. 10 Μαΐου 2014 Δημοσ. 10 Μαΐου 2014 .................... Τι κουβαλάνε στα κεφάλια τους εκεί; Δε ξέρουν ποιος πρέπει να αναλάβει την υπόθεση ή το παίζουν επίτηδες υπεύθυνοι για να μην φτάνουν τα προβλήματα στους όντως υπεύθυνους και να σε ξεπετάνε τσακ μπαμ να τελειώνουμε; Υπάρχουν τελικά οι αρμόδιοι ή μας δουλεύουν; Επίσης έχω καταλάβει πως θεωρούν όποιους πηγαίνουν στο σέρβις τους ότι είναι άσχετοι με οποιοδήποτε θέμα αφορά τεχνολογία, ηλεκτρονική κλπ προφανώς γιατί αν το κατέχεις θα είσαι μαλάκας αν πας εκεί! (και ναι ήμουν μαλάκας που πήγα στους επαγγελματίες τεχνικούς) Και τι σκατά τεχνικός είναι αυτός ο οποίος δεν είναι σε θέση να επισκευάσει κάτι που ένας ερασιτέχνης μπορεί αλλά παρόλαυτα μπορούν να σου εγγυηθούν οτι δεν προκάλεσε ο ίδιος ζημιά; Αφού βρε καραγκιόζηδες είναι τόσο άσχετος που δε βλέπει ότι επισκευάζεται, θέλετε να πιστέψω ότι δε θα μπορούσε να προκαλέσει ζημιά και να μη το προσέξει καν; Θα σταθώ μόνο σε αυτό το λεγόμενο σου, ρωτώντας σε, αφού ήδη γνώριζες τί κατάσταση επικρατεί εκεί, γιατί το πήγες παρόλα αυτά?
.::NikoS::. Δημοσ. 10 Μαΐου 2014 Μέλος Δημοσ. 10 Μαΐου 2014 Το θέμα είναι ότι εγώ δεν αγοράζω τίποτε από εκεί, το τάμπλετ ήταν ενός φίλου ο οποίος με εμπιστεύτηκε διότι γνώριζε ότι πιθανόν να μπορώ να το επισκευάσω αλλά εγώ σαν μαλάκας του είπα: αφού είναι τούβλο-ξ κι εγώ θα αργήσω να βρω ανταλλακτικό, θες να ρωτήσω την χρέωση (20€ για νέο βύσμα) και να τους το πάω εκεί;
.::NikoS::. Δημοσ. 10 Μαΐου 2014 Μέλος Δημοσ. 10 Μαΐου 2014 ε τι να σχολιάσεις; Δε περιμένω κάτι, απλά να τα πω να ξεδώσω λίγο γιατί
mikelamar Δημοσ. 10 Μαΐου 2014 Δημοσ. 10 Μαΐου 2014 Μη νομίζεται οτι γίνονται μονο στο πλαίσιο. Σε όλα τα μεγάλα μαγαζιά. Το λάθος ηταν οτι δε το πηγές στη αντιπροσωπεία. Εκτος αν ηταν Turbo X που το λάθος ειναι οτι το αγορασες. Sent from my iPhone using Insomnia
pesis Δημοσ. 10 Μαΐου 2014 Δημοσ. 10 Μαΐου 2014 ολοι ιδιοι ειναι ρε παιδια. εγω το εχω διπλα απο το σπιτι μου και δεν εχω καθολου υπομονη για κατι που θελω και τρεχω κατευθειαν στο πλαισιο. ειναι λιγο πιο ακριβα απο τα αλλα καταστηματα αλλα δεν βαριεσαι μικρη η διαφορα. το μονο καλο που εχουν ειναι οτι μπορεις να κανεις αλλαγη προιοντος σε μιση ωρα αρκει να μην εχουν περασει 30 μερες. σε περιπτωση λαθος επιλογης. εχω αλλαξει μνημες και καρτες γραφικων, τροφοδοτικο. η μιση ωρα ειναι που περιμενεις ειναι μεχρι να ελεγξουν το προιον που επεστρεψες. μονο σε αυτο τους παραδεχομαι. συμβουλη απο μενα (αν πας πλαισιο μην ακους συμβουλες παιρνεις αυτο που θελεις και φευγεις. εχω φιλο που δουλευει εκει και μου ειπε ολη την αληθεια το πως δουλευουν εκει μεσα.) και αν σε πουν " α δεν γινεται επιστροφη γιατι το εχεις ανοιξει και το δουλεψες" με λιγο κραξιμο να δεις για ποτε σου το αλλαζουν.
Grey Warden Δημοσ. 10 Μαΐου 2014 Δημοσ. 10 Μαΐου 2014 Μέσος όρος επιστροφής για turbo-x τάμπλετ είναι 3 φορές. Σύμφωνα όχι με μένα αλλά με το ίδιο το Πλαίσιο... off the record. 1
pesis Δημοσ. 10 Μαΐου 2014 Δημοσ. 10 Μαΐου 2014 δεν ξερω τι κανουν με τα τουβλα τους εγω αναφερω τα επωνυμα προιοντα που αγοραζα. μια φορα μονο ειχε γινει θεμα που πηρα τροφοδοτικο και μου ηταν μικρο και πηγα για να το αλλαξω με μεγαλυτερο. αρχισαν να λενε για την ζελατινα που ανοιξα δεν μπορουμε να την παραλαβουμε και με λιγο κραξιμο ολα εγιναν ομορφα και γρηγορα και εφυγα με αλλαγμενο τροφοδοτικο πουθ ηθελα. "την καρτα γραφικων μια χαρα μου την αλλαξατε και ηταν και δουλεμμενη μια βδιμαδα την ραμ δουλεμμενη με 2 βδομαδες γεματο με σκονες απο την χρηση. και για μια ζελατινα μου κανετε ιστορια τωρα? ουτε το εβαλα μπρος το προιον!(ψεματα. το δουλεψα μια μερα) μπλα μπλα μπλα και ηρθε ενας ξερω γω ανοτερος, υπευθυνος και εγινε η δουλεια.χαχαχαχ"
plpapadopoulos Δημοσ. 10 Μαΐου 2014 Δημοσ. 10 Μαΐου 2014 δεν ξερω τι κανουν με τα τουβλα τους εγω αναφερω τα επωνυμα προιοντα που αγοραζα. μια φορα μονο ειχε γινει θεμα που πηρα τροφοδοτικο και μου ηταν μικρο και πηγα για να το αλλαξω με μεγαλυτερο. αρχισαν να λενε για την ζελατινα που ανοιξα δεν μπορουμε να την παραλαβουμε και με λιγο κραξιμο ολα εγιναν ομορφα και γρηγορα και εφυγα με αλλαγμενο τροφοδοτικο πουθ ηθελα. "την καρτα γραφικων μια χαρα μου την αλλαξατε και ηταν και δουλεμμενη μια βδιμαδα την ραμ δουλεμμενη με 2 βδομαδες γεματο με σκονες απο την χρηση. και για μια ζελατινα μου κανετε ιστορια τωρα? ουτε το εβαλα μπρος το προιον!(ψεματα. το δουλεψα μια μερα) μπλα μπλα μπλα και ηρθε ενας ξερω γω ανοτερος, υπευθυνος και εγινε η δουλεια.χαχαχαχ" Για κάτι τέτοια, κλείνουν τα μικρά καταστήματα ή αλλάζουν πολιτικές τα μεγάλα. Αυτό που έκανες θεωρείται τώρα κατορθωμα ή μαγκιά? Για να ξέρω. Και όχι δεν υπερασπίζομαι το Πλαίσιο, το αντίθετο μάλιστα. Όμως στη συγκεκριμένη περίπτωση κι εφόσον τα προϊόντα σου δεν ήταν ελαττωματικά και είχαν δουλευτεί κιόλας έτσι όπως τα παρουσιάζεις, δεν υποχρεούνταν να στα αλλάξουν και πολύ κακώς στα άλλαξαν. Χωρίς παρεξήγηση, δεν είχες δίκιο και το ξέρεις. 4
LLLEFTERIS Δημοσ. 10 Μαΐου 2014 Δημοσ. 10 Μαΐου 2014 Θυμαμαι που ειχα παει στο Πλαισιο να ζητησω Rambus στα 1066 ο υπαλληλος μου λεει δεν ξερω αν εχουμε αλλα για καλυτερα να ρωτησεις τους τεχνικους. Παω στους τεχνικους ρωταω εναν και μου λεει "μην σε κοροϊδευουν φιλε μου δεν υπαρχει αυτο που ζητας" του λεω "για να στις ζηταω υπαρχουν και εγω τεχνικος ειμαι υπολογιστες φτιαχνω" Λεει στο διπλα του τεχνικος και αυτος "ρε καποιοι κοροϊδεψαν το παλικαρι απο δω οτι υπαρχουν Rambus στα 1066" και ο αλλος του λεει "δεν υπαρχει καμια περιπτωση μεχρι στα 800 υπαρχουν" Απο τα πολλα φευγω παω στο Cosmodata που ειχε αγορασα ενα ζευγαρι παω στο Πλαισιο ξανα και τους κολλησα τις μνημες στα μουτρα!
pesis Δημοσ. 11 Μαΐου 2014 Δημοσ. 11 Μαΐου 2014 Για κάτι τέτοια, κλείνουν τα μικρά καταστήματα ή αλλάζουν πολιτικές τα μεγάλα. Αυτό που έκανες θεωρείται τώρα κατορθωμα ή μαγκιά? Για να ξέρω. Και όχι δεν υπερασπίζομαι το Πλαίσιο, το αντίθετο μάλιστα. Όμως στη συγκεκριμένη περίπτωση κι εφόσον τα προϊόντα σου δεν ήταν ελαττωματικά και είχαν δουλευτεί κιόλας έτσι όπως τα παρουσιάζεις, δεν υποχρεούνταν να στα αλλάξουν και πολύ κακώς στα άλλαξαν. Χωρίς παρεξήγηση, δεν είχες δίκιο και το ξέρεις. δεν νιωθω δικαιο. αλλα βασει νομου γραφει στην αποδειξη (αλλαγες μονο 9:00- 11:00). τοτε ας το διορθωσουν και να γραψουν (αλλαγες μονο σε ελατωματικα προιοντα) γιαυτο και το κανουν. παντως ουτε λογο ζητησαν για τις πρωτες 2 αλλαγες. μονο για το τροφοδοτικο εγινε θεμα. αφου το δικαιουμαι το ζηταω. ουτε μαγκια ειναι ουτε πουστια. αν δεν μου αλλαζαν τιποτα δεν θα το συζητουσα καν. και πριν παω πητρα και τηλεφωνο για το αν μπορω να κανω αλλαγη λογου λαθος επιλογης και ειπαν ναι.
plpapadopoulos Δημοσ. 11 Μαΐου 2014 Δημοσ. 11 Μαΐου 2014 Περίεργο μου φαίνεται αυτό που λες πάντως (για χρησιμοποιημένο προϊόν), οπότε και σου παραθέτω την πολιτική επιστροφών του Πλαισίου: http://www.plaisio.gr/CorporateTerms.aspx?show=0314SendBack Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις: - επικοινωνήσετε την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με το Ηλεκτρονικό Κατάστημα- το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί- το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) EDIT-Update: Εδώ τί ορίζει ο νόμος για αλλαγές μή ελλατωματικών προϊόντων: http://efpolis.gr/el/component/efaq/ Αγόρασα ένα προϊόν. Πήγα στο κατάστημα να το αλλάξω και μου είπαν πως δεν γίνονται αλλαγές. Δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος αναγνωρίζεται από το νόμο μόνο σε περίπτωση αγοράς ελαττωματικού προϊόντος. Επομένως, εφόσον το προϊόν δεν είναι ελαττωματικό, εναπόκειται στην πολιτική του καταστήματος. Αγόρασα ένα προϊόν (ρούχο) και πλήρωσα 30 ευρώ. Στη συνέχεια θέλησα να το αλλάξω αλλά στο κατάστημα υπολόγισαν την αξία του προϊόντος αυτού σε 12 ευρώ γιατί αυτή ήταν η τρέχουσα τιμή λόγω των εκπτώσεων. Είναι σωστό ; Η αποτίμηση του προϊόντος γίνεται στην τρέχουσα τιμή. Εναπόκειται, επομένως, στην πολιτική του καταστήματος. (Για την περίπτωση που πραγματοποιείται επιστροφή λόγω ελαττωματικότητας του προϊόντος βλέπετε ερωτήσεις στην ιδια ενότητα). Έκανα αγορές μέσω διαδικτύου και ενώ ακυρώνω την παραγγελία και επιστρέφω άθικτο το προϊόν δεν μου επιστρέφουν τα χρήματα.Σύμφωνα με το άρθρο 4, παρ. 10 του ν. 2251/94, σε κάθε σύμβαση από απόσταση ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως εντός 14 ημερολογιακών ημερών (από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος) και σε περίπτωση μη παροχής από τον προμηθευτή υποδείγματος δήλωσης υπαναχώρησης, εντός τριών μηνών (επιστρέφοντας το προϊόν στην αρχική του κατάσταση, χωρίς επιβαρύνσεις εκτός από τα έξοδα επιστροφής). Μπορείτε να υποβάλετε σχετική καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα