Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

στην ευθεία λογικό να βγάζει τελική το τετρακίλινδρο τα μονά βγάζουν σπασμένα 190-200, απλά πιστεύω για την ελλάδα το μονό η το δυκύλινδρο είναι κορυφή..

δεν θέλω να φανώ και να παίξω τον έξυπνο για τα κτμ, αλλά πολλοί τα παρεξηγούν και είναι κοσμήματα.

να σε ρωτήσω το cbr σου πιο μοντέλο είναι;

γιατί και εγώ στην γύρα είμαι αλλά κλείνω προς το r6 προς στιγμής :P

για την πόλη μην περιμένεις να σε βολέψει καμία μηχανή σκουτεράκια και παπάκια φίλε μου, μεγάλο πράγμα να μπορείς να πιεις καφέ την ώρα που οδηγάς με τον συμπλέκτη δεν γίνετε :P :P :P

Τα ξερω τα κτμ καθως και ο πατερας μου εχει duke 640 εδω και πολλα χρονια πολυ πριν ενηλικιωθω :P..  Πρωτα με akrapovic ,fcr ,εκκεντροφορους ,φιλτρα κτλ και μετα του την εδωσε και το εκανε ολο μαμα..και ετσι ειναι ακομα..χαχα..

 

Δεν ειναι cbr,ειναι cbf οπως ειπα...Ειναι πολυστροφο και αυτο αλλα δεν εχει τις τελικες απο τα super sport...Εχει περιπου 215-220 αλλα τα βγαζει ανετα (εαν θες μπορεις να δεις και βιντεο στο youtube)..Για ταξιδια ειδικα ειναι κομπλε και απο θεμα αποδοσης και απο ανεση.

  • Like 1
  • Απαντ. 49
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εντάξει ωραίοι είστε να θέλουμε να πατήσουμε λίγο γκάζι να μην έχουμε δηλαδή.

Αστειευομαι, ευχαριστώ για τις απόψεις. Έχω χρόνο να το σκεφτώ καθώς θα πάει από καινούρια σεζόν η δουλειά, να κλείσουμε τα 23 για απεριόριστο να σιγουρεψουμε και τα εισοδήματα μας....αλλά προς το παρόν πάμε για duke και γενικότερα σε αυτά τα κυβικά:)

Δημοσ.

Μμμμ εδώ που τα λέμε είναι και άλλη φάση μια duke;)

Από κόστος δεν έχει μεγάλη διαφορά από παπί έτσι; Τέλη βενζινες ασφάλειες..

 

Εεε, όσο και το κάνεις, έχει διαφορά.

Όχι τόσο στις ασφάλειες και το σήμα, αλλά στην συντήρηση και τις βενζίνες.

Τριπλή κατανάλωση σε σχέση με ένα παπί θα έχεις, και όσο κοστίζει ένας υδραυλικός συμπλέκτης στο ktm, κοστίζει ανακατασκευή μοτέρ σε παπί (που λέει ο λόγος).

 

Αν είναι ζορισμένα τα οικονομικά σου, πήγαινε σε κάτι όσο το δυνατόν πιο απλό, αξιόπιστο και με φθηνά ανταλλακτικά, και ας μην έχεις τα γκάζια του ktm.

 

 

Γενικά υπάρχουν και άλλες λύσεις πάντως, π.χ τα DRZCCM) που μπορεί να βρεις σε αυτά τα λεφτά και είναι αρκετά αξιόπιστα και παιχνιδιάρικα, κάνα XR250 που είναι σκυλί, οικονομικότατο και κόβεις και καμιά βόλτα στο βουνό, ή κάνα husqvarna 610 που είναι  στην κατηγορία των ktm που ήδη κοιτάς.

Εγώ έχω ένα τέτοιο και δηλώνω ευτυχισμένος με την δύναμη και την συμπεριφορά του, αλλά κάθε 2 μέρες γκογκλάρω να δω ποιος την αγόρασε. :D

Τελευταίος μνηστήρας είναι η ktm.

  • Like 1
Δημοσ.

Από ετήσιο κόστος συντήρησης τι λένε τα 600cc?

Προστέθηκαν στη λίστα κ gsxr 600, gsr και το τρελό zx636r

Οκ ξέρω αλλου γι'αλλου πάει το ''θέλω για πόλη'' αλλά ζημιά κ αυτά..

Δημοσ.

H συντήρηση (σαν service δλδ) δεν είναι υπερβολική, λίγο πολύ όσο σε όλες τις μηχανές αν την κυκλοφορείς μόνο σε δρόμο.

Η πιθανές ζημιές όμως είναι άλλη υπόθεση, και εκεί το Duke με το XT π.χ έχουν μεγάλη διαφορά, όχι επειδή το Duke θα χαλάσει σώνει και καλά, αλλά επειδή άμα χαλάσει δεν θα βρεις το ίδιο εύκολα και φθηνά ανταλλακτικά.

 

Τα 600ρια που πρόσθεσες μου φαίνονται λίγο σκοτώστρες στα χέρια ενός άπειρου οδηγού.

Μη σου πω και έμπειρου. :P

  • Like 1

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...