Προς το περιεχόμενο

Πριν και μετά τη yamaha


tony81

Προτεινόμενες αναρτήσεις

να φτασω μαμα 690 στις στροφες με τι?..

Επισης οπως ξερεις το να στριψεις ενα μηχανακι τερμα δεν ειναι τοσο ευκολο και δεν το κανει και ο καθενας (εκτος και αν ειναι οτι ναναι παμε στην στροφη με φορα και αν στριψει εστριψε) αμα δεν το μαθει πρωτα καλα και παλι οι περισσοτεροι δεν το στιβουν απο θεμα στιψιματος.

Οτι στριβουν γενικα καλα το γνωριζω,εχω στριψει δικαβαλο με duke 640 (εγω πισω) και πηγαινε μαζι με 1000 σε στροφες που δεν μπαινεις πανω απο 60-80..

Παρολα αυτα δεν το κανει τελειο επειδη στριβει ,εχει πολλα μειονεκτηματα για εναν απλο οδηγο.Αυτο ειναι ολο.

με το cbf η και με άλλα street μηχανάκια,

να φανταστώ ότι είσαι γνώστης του τι είναι ροπή;

γιατί το κτμ έχει αρκετή για το βάρος του, τόση που με πρώτες-δευτέρες-τρίτες που παίζει στις στροφές ξυρίζει στην κυριολεξία...

το 640 φαντάσου ότι είναι και το πιο ζημιάρικο και σχετικά αργό σε σχέση με τα παλία, που να μπεις με smr 690 εκεί να δεις ωραία αίσθηση :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 49
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Καλά τα ktm ζημιά σκέτη παίδες δεν το συζητώ. Αν και άσχετος με τα 2κυκλα πιστεύω κατάλαβα πως το λέει ο φίλος ποδήλατο με μοτέρ. Τα ktm ξεπερνούν πολύ τα 2.5 χιλιάρικα; Θέλω να πάρω το δίπλωμα κράνη κτλ.. Αλλιώς τα έχω τα 3;)

Να είναι λίγο παλιά τα χτ αλλά δεν βλέπω κάτι άλλο εκεί στα 2χιλ. Πιστεύω είναι πολύ αξιόπιστα μηχανάκια,αν βρω και ένα προσεγμένο θα είμαι οκ. Καλά το μεγάλο θέμα δεν είναι το οικονομικό ή τι θα πάρω αλλά τι να προσεξω όταν θα το ελέγξω..

Υ.Γ με τα σκούτερ δεν έχω κάτι αλλά ξενέρωτα, για μένα πάντα. Η γκόμενα πρέπει να μπει σε χτ φάση τέλος..!:)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα κτμ δεν είναι ζημιάρικα μην το μπερδεύεις ειναι δυνατά με όποιο κόστος δλδ τα σερβις με θρησκευτική ευλάβια προσοχή στα ζεστάματα πρέπει να ακολουθήσεις αυτά που λέει ο κατασκευαστής, από το μοτερ πάντως το 525 το 654(απλό 690) και το 690(το r) μόνο καλά έχω ακούσει. να τονίσω εδώ ότι υπάρχει παλικάρι γνωστός μου με 654 που του έχει φορτώσει πάρα πολλά χιλιόμετρα σε ανοικτό δρόμο κτλ και το μηχανάκι είναι σαν καινούργιο και χωρίς την τρελή φροντίδα και προσοχή,
κοινός ότι συμπεριφορά θα έχεις στην μηχανή, αυτή θα πάρεις ανεξάρτητα αν είναι κτμ ή χοντα ;)
μην πάρεις τότε το 600 πάρε το 660χ αν το κινηγήσεις λίγο θα βρεις σε καλή τιμή, να ξέρεις όμως έχουν χάσει μεταπώληση πολύ τα χτ πριν 3 χρόνια που τα κοίταζα ήταν στα 4500-5000 και σήμερα με το ζόρι 2500 έχετε και αυτό στο νου σου.
για τον έλεγχο να το πας απλά σε μια γιαμαχα η σε κάποιον μάστορα μην τον κάνεις μόνο σου και ΜΗΝ πάρεις μηχανή χωρίς να την κοιτάξεις σαν μηχανολόγος θα σε συμβούλευα να πεις ένα πράγμα στον μάστορα-συνεργείο που θα το πας να ελένξουν την συμπίεση στον κύλινδρο ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραίος, ευχαριστώ. Όταν λέω ζημιάρικο, εννοώ πολύ special..

Όσο για τη yamaha δεν με νοιάζει η μεταπώληση της αλλά θα το κυνηγησω για κτμ.

Καλά εννοείται θα το πάω για έλεγχο αλλά έτσι στην αρχή μια ματιά για τα χοντρά χοντρά..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

βάλτο μπρος άστο να δουλέψει δες αν έχει αχρονιές στην λειτουργί, αν μυρίζει περίεργα, αν έχει χτυπήματα, τους αριθμούς στα πλαίσια ,αν εχει περάσει κτεο, δες στην εξάτμισή του αν έχει μαυρίλες πράγμα που δεν είναι πολύ καλό, τσέκαρε τα λάδια αν ξέρεις.
αλλά τώρα μην περιμένεις να δεις πολλά από μόνο σου εδώ φαντάσου ξέρω πράγματα και δεν τα κοιτάω καν, μόνο εξωτερικά το τσεκάρω, λεπτομέρειες στον μάστορα που έχει εμπειρία και γνώση. δώσε ένα 20αρι για να έχεις και το κεφάλι σου ήσυχο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης χιλιόμετρα για μηχανή από πόσα και μετά λέμε ότι πολλά; Οκ προφανώς μπορούν να μηδενιστούν αλλά πέρα από αυτό..

Είδα τα εξής:

Duke, lc4, lc4 smc

Για πείτε καμία γνώμη αν ξέρετε..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

με το cbf η και με άλλα street μηχανάκια,

να φανταστώ ότι είσαι γνώστης του τι είναι ροπή;

γιατί το κτμ έχει αρκετή για το βάρος του, τόση που με πρώτες-δευτέρες-τρίτες που παίζει στις στροφές ξυρίζει στην κυριολεξία...

το 640 φαντάσου ότι είναι και το πιο ζημιάρικο και σχετικά αργό σε σχέση με τα παλία, που να μπεις με smr 690 εκεί να δεις ωραία αίσθηση :P

Μα δεν μπορεις να το συγκρινεις με το cbf σε καμια περιπτωση.Γενικα τα super motard στριβουν καλα.Το cbf ειναι ταξιδιαρικο ,4 κυλινδρο χωρις κραδασμους κτλ,πιο ανετο..αλλο μηχανακι..στριβει και αυτο αλλα δεν εχεις και τοσα περιθωρια οσο το ktm σιγουρα.

Οπως φυσικα δεν μπορεις να συγκρινεις την δυναμη του cbf στην ευθεια με το ktm..απο σταση το ktm ειναι παναλαφρο θα φευγει αλλα μονο η 2α του cbf βγαζει 125 περιπου ..δεν εχει μελλον μετα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντός πόλης αν κατάλαβα motard στυλ; Για καμία Κόρινθο, Χαλκίδα θα με βγάζει ξεκουραστα ή θα πιανομαι; και γενικά είναι ξεκούραστες τέτοιο στυλ;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντός πόλης αν κατάλαβα motard στυλ; Για καμία Κόρινθο, Χαλκίδα θα με βγάζει ξεκουραστα ή θα πιανομαι; και γενικά είναι ξεκούραστες τέτοιο στυλ;

Υποτιθεται οτι οι motard εκδοσεις ειναι δρομισια...βεβαια οσα μου ερχονται στο μυαλο δεν τα λες και ανετα ουτε για αυτες τις αποστασεις που λες.Τωρα ειναι αναλογα βεβαια και τι θελει ο καθενας..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

95% πόλη. Σε σύγκριση με το στυλ της cbf είναι πιο κατάλληλη για πόλη αλλά πιο ακατάλληλη για μακριά; right?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

95% πόλη. Σε σύγκριση με το στυλ της cbf είναι πιο κατάλληλη για πόλη αλλά πιο ακατάλληλη για μακριά; right?

Κοιτα.Εαν θες την προσωπικη μου αποψη κανενα απο αυτα δεν κανει για πολυ.Αλλα γιατι πιανεσαι (ktm κτλ) και αλλα γιατι δεν βολευουν (πχ cbf).

Μιλαω παντα σε περιπτωσεις που το θες για καθημερινο μεσο και οχι να το βγαλεις μια φορα στο τοσο για να πας βολτα.

Το καλυτερο για καθημερινη μετακινηση στην αθηνα και με μικρο κοστος στα καυσιμα ειναι το ΠΑΠΙ.

Αμεσως μετα ενα 200 αρι για εμενα αυτοματο ειναι οτι πρεπει.Καιει λιγο παραπανω απο το παπι αλλα εισαι ξεκουραστος και μονο γκαζι φρενο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατάλαβα.. Για παπί ξεκίνησα αλλά λέω με 2χιλ παραπάνω έχω μια μηχανή που θα μείνει, πας και παραπέρα έχει και γκάζι. Αλλά όσο για τη χρήση, φοιτητής είμαι (φάντασμα αλλά δεν έχει σημασία) οπότε βόλτα στην ουσία θα την έχω (όχι κάθε μέρα κέντρο δλδ).Μετά φαντάρος οπότε συνολο 2 χρόνια θα την αξιοποιήσω σαν μηχανή πιστεύω κ όχι σαν παπί.

Μμμμ εδώ που τα λέμε είναι και άλλη φάση μια duke;)

Από κόστος δεν έχει μεγάλη διαφορά από παπί έτσι; Τέλη βενζινες ασφάλειες..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα δεν μπορεις να το συγκρινεις με το cbf σε καμια περιπτωση.Γενικα τα super motard στριβουν καλα.Το cbf ειναι ταξιδιαρικο ,4 κυλινδρο χωρις κραδασμους κτλ,πιο ανετο..αλλο μηχανακι..στριβει και αυτο αλλα δεν εχεις και τοσα περιθωρια οσο το ktm σιγουρα.

Οπως φυσικα δεν μπορεις να συγκρινεις την δυναμη του cbf στην ευθεια με το ktm..απο σταση το ktm ειναι παναλαφρο θα φευγει αλλα μονο η 2α του cbf βγαζει 125 περιπου ..δεν εχει μελλον μετα.

στην ευθεία λογικό να βγάζει τελική το τετρακίλινδρο τα μονά βγάζουν σπασμένα 190-200, απλά πιστεύω για την ελλάδα το μονό η το δυκύλινδρο είναι κορυφή..

δεν θέλω να φανώ και να παίξω τον έξυπνο για τα κτμ, αλλά πολλοί τα παρεξηγούν και είναι κοσμήματα.

να σε ρωτήσω το cbr σου πιο μοντέλο είναι;

γιατί και εγώ στην γύρα είμαι αλλά κλείνω προς το r6 προς στιγμής :P

για την πόλη μην περιμένεις να σε βολέψει καμία μηχανή σκουτεράκια και παπάκια φίλε μου, μεγάλο πράγμα να μπορείς να πιεις καφέ την ώρα που οδηγάς με τον συμπλέκτη δεν γίνετε :P :P :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου θυμησες το κλασικό "με τράκαρε ο ασυνείδητος την ωρα που έπινα τον καφέ μου και μου έπεσε πάνω στο λάπτοπ που είχα στα πόδια μου"

Εν ολιγης γενικά μηχανή δεν λέει εντος πόλης. Αλλά οι αποστάσεις θα είναι καμιά 15 χιλιόμετρα πχ κέντρο-Πετρούπολη ή ακόμη περισσότερο παραλία κτλ. Προφανώς δεν θέλω 600κ.ε για τη σχολή κάθε μέρα στο κέντρο 5'..

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παπάκι δαγκωτό για τα χιλιόμετρα που λες άσε που σε κάνα χρόνο θα έχεις κάνει και απόσβεση στα λεφτά σου και + του ότι το παπάκι πάντα είναι αναγκαίο ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...