Προς το περιεχόμενο

Στην Apple ο μέχρι πρότινος επικεφαλής του τμήματος φωτογραφίας των Nokia Lumia


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ε ναι τι να λέμε τώρα, τελευταίο σε όλα τα τεστ το διπύρηνο.

 

58181.png

 

58180.png

 

58179.png

Στα benchmarks που δημοσιευεις είναι στην κορυφή...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με μοναδικό καλύτερο επεξεργαστή τον Intel (και όχι σε όλα τα τεστ) που διορθώστε με αν κάνω λάθος, είναι επεξεργαστής μονο για tablet.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οποίος πίστευε οτι η apple στο iphone είχε βάλει τα καλύτερα φωτογραφικά μέρη ήταν μάλλον άσχετος με το άθλημα!!!Ειχε μια καλής ποιότητας φωτογραφικά μέρη κ μεχρι εκεί...κ αυτά ήταν στα πρώτα μοντέλα απο την omnivision κ απο το 5 κ μετα της sony...<br> Πλέον αυτο παει να κανει...να φτιάξει δικά της οπτικά!!!Απο θέμα λογισμικού δεν μπορει να δώσει κάτι παραπάνω απο τους άλλους...(κακά τα ψέματα πλέον οτι κανεις με ενα android κανεις κ με ενα iOS - windows phone,etc μονο το UI αλλάζει κ μην αρχίσουμε ναι το τάδε ειναι καλυτερο ή χειρότερο το 90% των χρηστών κανει τα παρακάτω mail-surf-Viber-What's app-Facebook-Twitter-YouTube-games-forum-Instagram εφαρμογές που δεν αλλάζουν κ πολυ απο το ενα στο άλλο λειτουργικό)<br> Άρα πρέπει να κανει την διάφορα κ να ανεβάσει το επίπεδο της φωτογραφίας στα κινητά-tablet της...<br> Η Nokia κακά τα ψέματα με τα Ν8 κ 808 έκανε αρκετές κόμπακτ φωτογραφικές να νιώθουν ΑΧΡΗΣΤΕΣ!!!Βεβαια είχε πιάσει κ το νόημα...(ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ)...Αυτο παίζει μεγαλο νόημα στην ποιότητα της φωτογραφίας...δείτε εδώ..<br><br> post-63778-0-80837900-1399874998_thumb.jpg<br><br> Σίγουρα ένας φωτεινός φακός με διάφραγμα f1.8 ειναι πιο καλός ειδικά όταν τέτοια διαφραγματα τα βλέπεις κυρίως σε prime φακούς απο dslr μηχανές αλλα το παν ειναι το μέγεθος του αισθητήρα κ φυσικά με ενα σεβαστό αριθμό MEGAPIXEL καλα κ τα 40 κ 50 κ 60 που λανσάρει ο καθένας αλλα πιστέψτε με κ με τα 12 θα εχεις πολυ καλυτερο αποτέλεσμα εάν εχεις προσέξει πολυ τον αισθητήρα κ το φακό σου!!!<br><br> Τέλος να πω οτι ειμαι κάτοχος iphone απο το 2009 κ δεν έχω αλλάξει οικοσύστημα απο τοτε(iPhone 3GS-4s-5)...αλλα έτυχε να πιάσω στα χέρια μου ενα Ν8 κ πραγματικά κατάλαβα τι σημαίνει φωτογραφία στο κινητό...<br><br> Sent from my iPhone using Insomnia

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για κάποιο λόγο που προσωπικά δεν γνωρίζω οι διπύρηνοι τόσο της Apple όσο και της Intel τα πάνε πάρα πολύ καλά στα Javascript based benchmarks.Το διαπίστωσα ιδίοις όμμασι όταν έπεσε στα χέρια μου το εκπληκτικό Lenovo K900 το οποίο στο Susnspider έπιασε γύρω στα 500 αν θυμάμαι καλά.

Αλήθεια Antutu για iOS υπάρχει για να έχουμε ίδιο μέτρο σύγκρισης καθώς το τελευταίο μετράει πολλά πράγματα όπως GPU, storage speed κλπ.;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το διπύρηνο μπροστά στα οκταπύρηνα θηρία για μένα Lada είναι.

Άσχετο αν χρειαζόμαστε ή όχι τόση επεξεργαστική ισχύ.

Εξαιρετικό σχόλιο...

Και μιας και έχεις και συμπάθεια στη Lada, προτείνω όταν με το καλό επιλέξεις αυτοκίνητο να πάρεις κάποιο που να "φοράει" τον φανταστικό κινητήρα του Niva που αποδίδει 80 ίππους στα 1700 κυβικά!

Στο κάτω κάτω δεν είσαι χαζός να πας να πάρεις έναν TSi της VW που είναι 1400 κυβικά και κάνει τα τετραπλάσια λεφτά...

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το marketing της Samsung το βλεπει με τα κυαλια πια η apple.

 

H samsung εχει καταφερει να πουλαει πλαστικες κινεζιες με χαλασμενες καμερες, κλειδωμενους πυρηνες και λογισμικο , μονο και μονο επειδη τους εχει πεισει οτι ειναι το αντιπαλο δεος της apple και οτι αυτοι κανουν μια εξυπνη αγορα και δεν αγοραζουν τα "lada" της apple.

 

Eχει πιασει και τον παλμο των 15χρονων που εχουν μια φυσικη ροπη στο "να συγκρινουν μεγεθη" (βλεπε στειρα specs) χανοντας την ουσια και ετσι εχει φτασει να πουλαει κινητα των 300Ε στα 800Ε και οι πελατες της να νιωθουν εξυπνοι γνωστες και "ανταρτες" της τεχνολογιας.

 

Σχετικα με την προσληψη η apple κανει αυτο που κανουν ολες οι μεγαλες ομαδες. Μολις καποια ομαδα απο τις μικρες βρει εναν καλο παιχτη ,της τον παιρνει μεταγραφη ετσι ωστε κανεις αλλος να μην απειλει την πρωτη θεση της.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ως άνθρωπος των media :devil: παραδέχομαι την Apple σε αυτόν τον τομέα. Επικοινωνιακά δίνει ρέστα. Πότε είδατε σε δελτίο ειδήσων πως πχ η LG έβγαλε το νέο ξουψου6 κινητό της? Το iphone όμως το έχετε δει σε κάθε του νέα γενιά. Όπως και τις ουρές με τα "θύματα" της κατανάλωσης που περιμένουν από τη... νύχτα για να το πάρουν πρώτοι - πρώτοι με κάθε bug που μπορεί μια συσκευή να έχει μόλις κυκλοφορήσει. Σκεφθήτε ώριμα, πίσω από κάθε "είδηση" τι σκοπιμότητες υπάρχουν και το σπουδαιότερο: Μη γίνεστε πειραματόζωα οποιουδήποτε εργοστασίου. Τα λεφτά μας δίνουμε (και μάλιστα πολύ δύσκολα). Δε μας χαρίζουν τα προϊόντα τους για τεστάρισμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Nαι αλλα πλεον Κινεζο ονομαζουμε τον καλυτερο στην κατηγορια του, ενω παλια το λεγαμε υποτιμητικα

Aυτο ισως να συμβει στο μελλον ισως και οχι .Σιγουρα δεν συμβαινει ακομα στον δικο μας πλανητη σε αλλον μπορει ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξαιρετικό σχόλιο...

Και μιας και έχεις και συμπάθεια στη Lada, προτείνω όταν με το καλό επιλέξεις αυτοκίνητο να πάρεις κάποιο που να "φοράει" τον φανταστικό κινητήρα του Niva που αποδίδει 80 ίππους στα 1700 κυβικά!

Στο κάτω κάτω δεν είσαι χαζός να πας να πάρεις έναν TSi της VW που είναι 1400 κυβικά και κάνει τα τετραπλάσια λεφτά...

για πηγαινε με τον tsi να τραβηξεις βαρκα να δουμε τι θα γινει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για πηγαινε με τον tsi να τραβηξεις βαρκα να δουμε τι θα γινει.

μάγκα μου lada niva 1.7 ροπή:98lb/feet,και polo tsi 1400(κομπρεσορα με τούρμπο μαζί) βγάζει 185 lb/feet και όχι δεν έχει θέμα στις χαμηλές στροφές γιατί έχει κομπρέσορα!!! 

 

http://www.autoevolution.com/engine/lada-niva-1976-17-i-80-hp.html

 

http://www.topgear.com/uk/volkswagen/polo/spec/16512

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μάγκα μου lada niva 1.7 ροπή:98lb/feet,και polo tsi 1400(κομπρεσορα με τούρμπο μαζί) βγάζει 185 lb/feet και όχι δεν έχει θέμα στις χαμηλές στροφές γιατί έχει κομπρέσορα!!! 

 

http://www.autoevolution.com/engine/lada-niva-1976-17-i-80-hp.html

 

http://www.topgear.com/uk/volkswagen/polo/spec/16512

και μετα απο 2 χιλιομετρα λιωνει η τουρμπινα :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...