Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έχω ένα dell inspiron 7720 se και έχει χαλάσει το ανεμιστηράκι του.Επίσης, έχω εγγύηση dell "next business day" και "collect and return".Το ερώτημα μου είναι το εξής :Όταν θα τους πάρω για την βλάβη θα έρθει τεχνικός την επόμενη μέρα να το φτιάξει σπίτι μου ή θα πρέπει να τους το στείλω με courier και να κάνει 6-15 μέρες για να το ξανά χω στα χέρια μου?

Δημοσ.

Από τη στιγμή που σε καλπύπτει εγγύηση NBD κανονικά πρέπει να έρθει τεχνικός στο χώρο σου και να προχωρήσει σε επισκευή.

Σε κάθε περίπτωση επικοινωνείς με DELL (00800 44149 518, 210 8129 810) και θα σε ενημερώσουν για τη διαδικασία που θα ακολουθήσεις. Στην απίθανη περίπτωση που δεν γίνεται να έρθει τεχνικός (δυσπρόσιττη περιοχή πχ) τότε θα έρθει κουριερ πληρωμένο στο χώρο σου για να παραλάβει το μηχάνημα και θα σου επιστραφεί σε ~10 ημέρες περίπου.

  • Like 1
Δημοσ.

Ευχαριστώ παιδιά για τις απαντήσεις.

Και όμως έχω διπλή εγγύηση :)

Chiomegarho3AF0sigmaftau3AF0taulambdaomi

Θα έπερνα τηλέφωνο αλλά είμαι εξωτερικό γι αυτό και ρώτησα εδώ.Θα  είμαι κρήτη...ελπίζω να έχουν τεχνικό εκεί.

Δημοσ.

δεν εχεις διπλη. εχεις σιγουρα την nbd. και μενα στο site μου εμφανιζει για ενα χρονο c n r και για 2 την nbd.

  • Like 1
Δημοσ.

εγγυηση επόμενης εργασιμης εχεις κανονικά. Παρε τηλέφωνο και κλεισε ραντεβου! Λογικά θα έχουν τεχνικό στην κρήτη, δεν ειναι και σύμη :P

Δημοσ.

στο net παντως καποιος που χρειαστηκε τεχνικο της dell στην κρητη αναφερει οτι την επομενη τον επισκεφτηκε κανονικα, οποτε μαλλον ολα κομπλε θα ειναι.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...