qsis Δημοσ. 5 Μαΐου 2014 Δημοσ. 5 Μαΐου 2014 Τα ατυχήματα θα μειωθούν κατά 10.000% όταν εφαρμοστεί το μέτρο αυτό, θα είναι τόσο ασφαλή όσο τα αεροπλάνα που είναι επίσης αυτόματα. Η ασφάλεια θα είναι πολύ μεγαλύτερη. Επίσης στο μακρινό μέλλον που θα είναι όλα driverless θα μπορούν να αναπτύσσουν ταχύτητες 200km/h εντός πόλης. 200km/h εντός πόλης; πού ακριβώς; έχεις πάει με 200 χλμ εντός πόλης; φλώρικα θα πηγαίνουν όπως και τα επιβατικά αεροπλάνα όταν μπαίνει ο αυτόματος 2
Moderators Gi0 Δημοσ. 5 Μαΐου 2014 Moderators Δημοσ. 5 Μαΐου 2014 φλώρικα θα πηγαίνουν όπως και τα επιβατικά αεροπλάνα όταν μπαίνει ο αυτόματος Νο offence αλλα χιλιες φορες φλωρος, παρα νεκρος/παραλυτος. Και θα υποθεσω πως η προβλεψη του michael92 βασιζεται σ αυτο Επίσης στο μακρινό μέλλον που θα είναι όλα driverless θα μπορούν να αναπτύσσουν ταχύτητες 200km/h εντός πόλης. 4
efo355 Δημοσ. 5 Μαΐου 2014 Δημοσ. 5 Μαΐου 2014 Ναι αλλά στο αεροπλάνο τον αφήνεις να σε πεταει. Αδερφέ στο αεροπλάνο δε το βλέπω. Αντε πες μου εσύ τώρα κέντρο Αθήνα να αρράζω στο πίσω κάθισμα και το τιμόνι να κάνει τα δικά του...άσε καλύτερα
qsis Δημοσ. 5 Μαΐου 2014 Δημοσ. 5 Μαΐου 2014 Νο offence αλλα χιλιες φορες φλωρος, παρα νεκρος/παραλυτος. Και θα υποθεσω πως η προβλεψη του michael92 βασιζεται σ αυτο τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν ήδη την απαραίτητη παθητική και ενεργητική ασφάλεια ώστε να μειώνονται τα ατυχήματα αισθητά (και οι συνέπειες αυτών) πάντως αν και το χω ξαναπεί, θα το ξαναπώ αυτό το πράγμα που περιγράφετε δε θα γίνει ποτέ πραγματικότητα σε ευρύ βαθμό, γιατί πολύ απλά δε συμφέρει τις βιομηχανίες ναι υπάρχει ζήτηση από κάποιους και για αυτό και κάθονται και το εξελίσσουν και είναι πιθανό να βλέπουμε συχνά τέτοια αυτοκίνητα στο μέλλον, κανόνας και υποχρεωτικό όμως δύσκολα θα γίνει γιατί στην ουσία θα χαντακώσει εμπορικά τις βιομηχανίες δε θα έχουν νόημα τα διαφορετικά μοντέλα (εκδόσεις του ίδιου μοντέλου), δε θα υπάρχει το ενδιαφέρον που υπάρχει για τα αυτοκίνητα και συγκεκριμένες εταιρείες ζουν από αυτό και λοιπά και λοιπά.. εδώ οι μεγάλες βιομηχανίες έχουν καταφέρει να πείσουν ότι το ντίζελ είναι οικολογικό μόνο και μόνο γιατί έχει ζήτηση και θέλουν να πουλήσουν, δεν πρόκειται ποτέ να βγάζουν μονο αυτοκίνητα που πάνε μόνα τους για τις δύσκολες στιγμές δε λέω θα είναι συμπαθητικό εξτρά όπως και τώρα ήδη μερικά παρκάρουν μόνα τους, όμως αδιάφορο για τους περισσότερους και για αυτό αν το κάνουν υποχρεωτικό πολύ απλά θα βουλιάξουν θα πουλάνε ένα δύο μοντέλα η κάθε εταιρεία, το οποίο δε θα ενδιαφέρεται κανείς να αλλάξει ποτέ ΥΓ για τα 200 χλμ εντός πολής απλά γελάω, γιατί πολύ απλά ακόμα και αν πήγαινε κάποιο αυτοκίνητο με τόσα από μόνο του, ο κίνδυνος θα παρέμενε (βλέπε σκυλί/παιδί) , η κατανάλωση θα πήγανε στο θεό και οι επιβάτες θα τα έκαναν επάνω τους δεν είναι ούτε τώρα, ούτε ποτέ αυτή λογική ταχύτητα για μες στη πόλη 2
michael92 Δημοσ. 5 Μαΐου 2014 Δημοσ. 5 Μαΐου 2014 Όταν το κόστος να αναβαθμίσεις το αμάξι σου σε driverless θα πέσει στα 500 ευρώ σε μια δεκαετία από τώρα γιατί οι αισθητήρες θα είναι τζάμπα θα γίνει υποχρεωτικό. Δεν θα είναι αναγκαίο να αγοράσεις νέο αμάξι. Τα οφέλη είναι πολλά περισσότερα από τα αρνητικά, ειδικά όταν πρόκειται για μείωση κόστους κοινωνικής ασφάλισης. Αλήθεια πόσος φόρτος στα νοσοκομεία είναι τροχαία ατυχήματα; Σκέψου τι χρήματα θα εξοικονομίσει το κράτος. Στανταράκι υποχρεωτικό, εδώ κάνουν μογγολιές όπως φόρος λίπους, σε κάτι που θα ρίξει την δαπάνη υγείας κατά 20-30% θα κολλήσουν; Όσο για την ταχύτητα, οι αισθητήρες του αυτιού μας καταλαβαίνουν μόνο επιτάχυνση/ επιβράδυνση και όχι σταθερή ταχύτητα, οπότε είτε πας με 5χλμ την ώρα είτε με 500 (αρκεί να είναι σταθερά) είναι το ίδιο.
Moderators Gi0 Δημοσ. 5 Μαΐου 2014 Moderators Δημοσ. 5 Μαΐου 2014 τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν ήδη την απαραίτητη παθητική και ενεργητική ασφάλεια ώστε να μειώνονται τα ατυχήματα αισθητάΝαι, τα ατυχηματα ισως να μειωνονται, αλλα εξακολουθουν να ειναι μαστιγα. Οσο ο ηλιθιος οδηγει, θα καταφερει να κανει την ηλιθιοτητα του πραξη. αυτό το πράγμα που περιγράφετε δε θα γίνει ποτέ πραγματικότητα σε ευρύ βαθμό, γιατί πολύ απλά δε συμφέρει τις βιομηχανίεςΔεν μπορω να προβλεψω το "ποτέ". Προσωπικα πιστευω πως καποια στιγμη θα τα δουμε να κυκλοφορουν ευρεως. Σχετικα με τα εμποδια που θα συναντησει το ολο σχεδιο, ναι, ειναι μπολικα και ενα απο αυτα ειναι τα συμφεροντα που προσβαλλουν. Δεν νομιζω πως διαφωνει κανεις για το συγκεκριμενο. 1
qsis Δημοσ. 5 Μαΐου 2014 Δημοσ. 5 Μαΐου 2014 @michael δες λίγο τα στατιστικά σχετικά με τα ατυχήματα στη χώρα μας http://www.astynomia.gr/index.php?option=ozo_content&perform=view&id=37957&Itemid=73&lang= υπάρχει μια πτωτική τάση έτσι κι αλλιώς και σκέψου σε τι δίκτυο οδηγούμε και τη οδηγική παιδεία έχουμε τα σύγχρονα αυτοκίνητα και μερικά έργα αρκούν, δε χρειάζεται να γίνουμε φοβικοί και να θέλουμε ντε και καλά ηλεκτρονικό μπαμπούλα από πάνω μας, αλλιώς θα γίνουμε σαν τους αμερικάνους μου προτιμούν να τους ελέγχει η κυβερνησή τους για το παραμικρό για να αποτρέψει τα ενδεχόμενα χτυπήματα της τρομοκρατίας 1
allure_boy Δημοσ. 5 Μαΐου 2014 Δημοσ. 5 Μαΐου 2014 Εδώ θα τα δούμε μάλλον τον επόμενο αιώνα, εκτός και αν υπάρξουν δραματικές εξελίξεις με τα αυτόνομα λεωφορεία στα Τρίκαλα....και στην ελληνική νοοτροπία! αυτο για τρικαλα τηα το δεισ σε ενα χρονο απο τωρα .. Εδώ θα τα δούμε μάλλον τον επόμενο αιώνα, εκτός και αν υπάρξουν δραματικές εξελίξεις με τα αυτόνομα λεωφορεία στα Τρίκαλα....και στην ελληνική νοοτροπία!
michael92 Δημοσ. 5 Μαΐου 2014 Δημοσ. 5 Μαΐου 2014 861 θάνατοι το χρόνο είναι λίγοι δηλαδή; Σκέψου επίσης πόσοι από αυτούς τους 12.000 τραυματίες απασχολούν κρεβάτια ή προσωπικό σε νοσοκομεία. (1 στους 1000 Έλληνες τραυματίας σε τροχαίο!) Με τα driverless αυτοκίνητα, μιλάμε για σχεδόν μηδενικά ατυχήματα και τερράστια εξοικονόμιση σε πόρους.
allure_boy Δημοσ. 5 Μαΐου 2014 Δημοσ. 5 Μαΐου 2014 καθολου καλη σκεψη δεν νομιζω να προτιμησει καποιος ενα τετοιο αμαξι... συμφωνο με τους παραπανω φιλους. σιγα να μην ειχα αμαξι να οδηγει μονο του και να αισθανεσε και ασφαλεις. δεν νομιζω οτι θα πουλησουν.
Moderators Gi0 Δημοσ. 5 Μαΐου 2014 Moderators Δημοσ. 5 Μαΐου 2014 @michael δες λίγο τα στατιστικά σχετικά με τα ατυχήματα στη χώρα μας http://www.astynomia.gr/index.php?option=ozo_content&perform=view&id=37957&Itemid=73&lang= υπάρχει μια πτωτική τάση έτσι κι αλλιώς και σκέψου σε τι δίκτυο οδηγούμε και τη οδηγική παιδεία έχουμε Ωραια, πτωτικη ταση οντως. Σε ποσα χρονια θα φτασουμε σε αποδεκτα πλαισια? Σε ποσες ζωες/τραυματισμους θα μεταφραστει ολο αυτο? Βασικα, ποια ειναι τα αποδεκτα πλαισια? Μεταξυ αλλων, 31.000 παραβασεις μεθης και 180.000 ταχυτητας. Εστω οτι του χρονου πεφτουν στο 1/10 και οι δυο κατηγοριες. Εαν χασεις τη ζωη σου (εσυ, εγω, κλπ) εξαιτιας καποιας αντιστοιχης περιπτωσης, ειναι αποδεκτο? Υπαρχει κανεις που θα πει "δεν πειραζει, εχουμε καταφερει να μειωσουμε τα ατυχηματα στο 1/10"? Ευχομαι πως οχι. Αυτο που θελω να πω ειναι πως ναι, ισως μειωνονται τα ατυχηματα. Αλλα και στο 1/10 να πεσουν, το τιμημα ειναι τραγικα επωδυνο για να αξιζει να το διακινδυνευσεις. Να ξεκαθαρισω πως δεν περιμενω να ειναι αλαθητο το οποιο αυτονομο αυτοκινητο βγει στην κυκλοφορια. Αλλα σιγουρα το παραπανω 31.000 θα παει στο 0. Και το 180.000 θα παει σε πολυ χαμηλα επιπεδα (100? 1000?) και θα οφειλεται σε καθαρες βλαβες. 2
MavroManitari Δημοσ. 5 Μαΐου 2014 Δημοσ. 5 Μαΐου 2014 Αν νομίζεται πως αναπτύχθηκε το σύστημα για οδική ασφάλεια είστε γελασμένοι. Ο κρυφός λόγος είναι για να μην τους βλέπουν οι άλλοι πως οδηγούν Volvo Ref:(στο Ελλάντα θεωρούνται αξιόλογα αυτοκίνητα αλλά σε Αμερική-Αγγλία τρώνε το ξύλο τις αρκούδας από δούλεμα)
Bigi444444 Δημοσ. 5 Μαΐου 2014 Δημοσ. 5 Μαΐου 2014 @michael δες λίγο τα στατιστικά σχετικά με τα ατυχήματα στη χώρα μας http://www.astynomia.gr/index.php?option=ozo_content&perform=view&id=37957&Itemid=73&lang= υπάρχει μια πτωτική τάση έτσι κι αλλιώς και σκέψου σε τι δίκτυο οδηγούμε και τη οδηγική παιδεία έχουμε τα σύγχρονα αυτοκίνητα και μερικά έργα αρκούν, δε χρειάζεται να γίνουμε φοβικοί και να θέλουμε ντε και καλά ηλεκτρονικό μπαμπούλα από πάνω μας, αλλιώς θα γίνουμε σαν τους αμερικάνους μου προτιμούν να τους ελέγχει η κυβερνησή τους για το παραμικρό για να αποτρέψει τα ενδεχόμενα χτυπήματα της τρομοκρατίας Έχουν μειωθεί όχι γιατί γίναμε ξαφνικά συνετοί ούτε μόνο επειδή τα αυτοκίνητα έγιναν ασφαλέστερα.Δεν έχουμε και τον πιο σύγχρονο στόλο.Με 1,70 ευρώ στο λίτρο έχει αλαφρώσει το ποδαράκι ευτυχώς και συνεπώς οι πιθανότητες να γίνει η μαλακία.Όπως επίσης έχουν φύγει και πολλοί από το δρόμο, οπότε πάλι μειώνονται οι πιθανότητες.Κάνω καμιά 20ριά χιλιάδες χλμ το χρόνο σε επαρχιακό οδικό δίκτυο επιπέδου πακιστάν και το μόνο θετικό της κρίσης που βλέπω είναι ότι αυξήθηκαν ξαφνικά οι πιθανότητες να ζήσω παραπάνω στο δρόμο για τους παραπάνω λόγους. Πάντως εγώ πιστεύω ότι μια ενδιάμεση λύση θα ήταν ιδανική.Δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί πρακτικά ένα αυτοκίνητο να κινηθεί εντελώς αυτόνομα σε οποιεσδήποτε συνθήκες.Εντούτοις θα προτιμούσα οι ήδη υπάρχουσες σε ακριβότερα μοντέλα τεχνολογίες, όπου σε περίπτωση κινδύνου το αυτοκίνητο αναλαμβάνει από μόνο του να ειδοποιήσει τον οδηγό ή και να δράσει αυτοβούλως, να επεκταθούν.Δε χρειάζεται να πηγαίνει μόνο του τα παιδιά στο σχολείο.Μου αρκεί πχ ο απέναντι ερεχόμενος που κοιμάται στο τιμόνι και μπαίνει στο αντίθετο ρεύμα χωρίς λόγο, να μπαίνει αυτόματα στο ρεύμα του.
Street-Fighter Δημοσ. 5 Μαΐου 2014 Δημοσ. 5 Μαΐου 2014 Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να αφήνω κάποιον υπολογιστή να με πηγαίνει μόνος του στο δρόμο 1ον θα νιώθω μεγάλη ανασφάλεια 2ον θα ανακατεύω από την αργότητα και την "ασφαλή οδήγηση" Φανταζομαι εισαι απο τους σουμαχερ τις ελλαδος.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα