.::NikoS::. Δημοσ. 5 Μαΐου 2014 Δημοσ. 5 Μαΐου 2014 Δε ξέρω αν έχει ειπωθεί προηγουμένως, αλλά ελπίζω να παίζει κάνα addon για γιαγιάδες που σε σταματάνε για να περνάνε το δρόμο. Να αναγνωρίζουν την ανοιχτή παλάμη της γιαγιάς που σε μουτζώνει (σήμα στοπ) και να πατάει γκάζι.
qsis Δημοσ. 5 Μαΐου 2014 Δημοσ. 5 Μαΐου 2014 Φανταζομαι εισαι απο τους σουμαχερ τις ελλαδος.Όχι αλλά έχω να κάνω καμία δεκαριά χρόνια ατύχημα, δε χρειάζεται με οδηγεί κανείς πουθενά Εσύ φαντάζομαι ότι αισθάνεσαι τόσο ανίκανος που θα προτιμούσες να σε πηγαίνουν με καροτσάκι από το να περπατάς
SaHTheMan Δημοσ. 5 Μαΐου 2014 Δημοσ. 5 Μαΐου 2014 Οχι kush ήθελα να πω. Δεν έχεις ιδέα τι ειναι ετσι; Ακόμα κλαίω.... 3
panther_512 Δημοσ. 5 Μαΐου 2014 Δημοσ. 5 Μαΐου 2014 Ref:(στο Ελλάντα θεωρούνται αξιόλογα αυτοκίνητα αλλά σε Αμερική-Αγγλία τρώνε το ξύλο τις αρκούδας από δούλεμα) Έβαλαν τον πρωταγωνιστή του Twillight να οδηγάει Volvo για να τρώει δούλεμα? Υποτίθεται ήταν "cool"
IsolatedParania Δημοσ. 5 Μαΐου 2014 Δημοσ. 5 Μαΐου 2014 Στην Ελλάδα θα έχουν κι βραχίωνα μέσα για να σου κρατά το σουβλάκι.
war Δημοσ. 6 Μαΐου 2014 Δημοσ. 6 Μαΐου 2014 Άμα τρακάρεις τρέχα βγάλε άκρη με τη ασφαλιστική, "εφταιγες" "Όχι αυτό έφταιγε" "είχες πιει" "Ναι αλά δεν οδηγούσα εγω" Και άλλα τέτοια ωραία. 1
Heatspreader Δημοσ. 6 Μαΐου 2014 Δημοσ. 6 Μαΐου 2014 Στην Βόρια Ευρώπη θα τα δούμε... Στη Νότια σε λίγο καιρό θα είμαστε με ποδήλατα.
allure_boy Δημοσ. 6 Μαΐου 2014 Δημοσ. 6 Μαΐου 2014 γνωριζουμε ολοι μας ποσο γρηγορα προχοραει η τεχνολογια σε πολλους τομεις. η βοβλο ειναι μια εταιρια που προηγητε απο ολες στα θεματα ασφαλειας και τι ενοοω με αυτο οτι εχει τα καλυτερα υλικα κατασκευης .. ετσι ωστε ακομα και να τρακαρεις θα βγεις ζωντανος γιατι ειναι ολο σιδερο και ατσαλι. απο την αλλη ναι ειναι γεγονος απο καποιους που διαβασα οτι τα ατυχηματα θα μειωθουν .. ποιος ομως νιωθει ασφαλεια αυτος και η οικογενοια του οταν θα ειναι σε ενα τετοιο αυτοκηνιτο και θα το οδηγει ενας αυτοματος ηλεκτρονικος υπολογιστης. εγω δεν θα ενιωθα ασφαλεια προσωπικα. τα σχολια δικα σας.. 1
scha13 Δημοσ. 6 Μαΐου 2014 Δημοσ. 6 Μαΐου 2014 γνωριζουμε ολοι μας ποσο γρηγορα προχοραει η τεχνολογια σε πολλους τομεις. η βοβλο ειναι μια εταιρια που προηγητε απο ολες στα θεματα ασφαλειας και τι ενοοω με αυτο οτι εχει τα καλυτερα υλικα κατασκευης .. ετσι ωστε ακομα και να τρακαρεις θα βγεις ζωντανος γιατι ειναι ολο σιδερο και ατσαλι. απο την αλλη ναι ειναι γεγονος απο καποιους που διαβασα οτι τα ατυχηματα θα μειωθουν .. ποιος ομως νιωθει ασφαλεια αυτος και η οικογενοια του οταν θα ειναι σε ενα τετοιο αυτοκηνιτο και θα το οδηγει ενας αυτοματος ηλεκτρονικος υπολογιστης. εγω δεν θα ενιωθα ασφαλεια προσωπικα. τα σχολια δικα σας.. Άμα ήταν όλο σίδερο και ατσάλι θα γινόμασταν αλοιφή από τη σύγκρουση. Απλά είναι από τις πρώτες εταιρίες που εισήγαγαν τα crash test/dummies. Συμφωνώ, ούτε και εγώ θα αισθανόμουν ασφάλεια, αλλά όχι λόγω του αυτοκινήτου, αλλά εξαιτίας του μαλάκα που καραδωκεί στη γωνία, γιατί του "ελληνάρα" και τον super star destroyer να του δώσεις...θα του βάλει τούρμπο! 2
Mau-Maus Δημοσ. 6 Μαΐου 2014 Δημοσ. 6 Μαΐου 2014 Ref:(στο Ελλάντα θεωρούνται αξιόλογα αυτοκίνητα αλλά σε Αμερική-Αγγλία τρώνε το ξύλο τις αρκούδας από δούλεμα) Δε θεωρουνται μονο αλλα και ειναι αξιολογα και επιτυχημενα αυτοκινητα , οχι μονο στο ελαντα αλλα παγκοσμιος οπου και ειχαν αυξηση στις πωλησεις τους το 2014 κατα 18% (παγκοσμιος)! η αυξηση στην κινα ηταν εντυπωσιακη της ταξης του 25% και ακομη και στην αμερικη που ειναι πολυ δυσκολη αγορα για την σουηδικη αυτοκινητοβιομηχανια εχει σημαντικα αυξημενες πωλησειςτο 14 κ μονο ξυλο της αρκουδας δε τρωει ..
runk Δημοσ. 6 Μαΐου 2014 Δημοσ. 6 Μαΐου 2014 Στη Σουηδία είναι πανεύκολα τα πράγματα. Ας τα βάλουν σε δρόμο του Καίρου ή του Δελχί και δεν θα κάνουν ούτε ενα μέτρο. Αυτή είναι δοκιμή. http://www.youtube.com/watch?v=qxCeHFOzly8
butters Δημοσ. 6 Μαΐου 2014 Δημοσ. 6 Μαΐου 2014 Όταν το κόστος να αναβαθμίσεις το αμάξι σου σε driverless θα πέσει στα 500 ευρώ σε μια δεκαετία από τώρα γιατί οι αισθητήρες θα είναι τζάμπα θα γίνει υποχρεωτικό. Δεν θα είναι αναγκαίο να αγοράσεις νέο αμάξι. Τα οφέλη είναι πολλά περισσότερα από τα αρνητικά, ειδικά όταν πρόκειται για μείωση κόστους κοινωνικής ασφάλισης. Δεν νομίζω ότι το κόστος θα πέσει τόσο χαμηλά. Εξάλλου η μετατροπή σε αυτοκίνητα που δεν είναι καινούρια θα έχει προβλήματα συμβατότητας με σύστηματα διεύθνσης και πέδησης, χωρίς να λάβουμε υπόψη καν την κατάσταση/φθορά των επιμέρους εξαρτημάτων. H Volvo είναι αλήθεια το παλεύει πολύ, ωστόσο έχει αποτύχει σε διάφορα σχετικά test, ακόμη και σε ανοικτό κοινό, όπως αυτό: http://youtu.be/jClxcSBNwcw. Και φυσικά δεν θα εγγυάται τα οφέλη που επικαλείσαι ως προς την ασφάλεια - αν θα το κάνει, θα υπάρχει και ένα "*" δίπλα, πιθανόν με αποποίηση ευθυνών. Προς το παρόν, τέτοια πράγματα μόνο για τα βίντεο με τον Van Damme Σε κάθε περίπτωση, ωραία όλα αυτά αλλά είναι πολύ σημαντικότερο να εφαρμόζονται σε ΜΜΜ παρά σε ΙΧ. Στα τελευταία πιο πολύ gimmick θα είναι.
SilverCloak Δημοσ. 6 Μαΐου 2014 Δημοσ. 6 Μαΐου 2014 Όσοι είστε υπέρ της "αυτονομίας" έχετε σκεφτεί και την αρνητικές επιπτώσεις; Δείτε το παρακάτω βίντεο: Πλάκα είχε. Ξενέρωσα λίγο που ο prophet ήταν thug τελικά. Σιγά μην προλάβει να τα βγάλει η Volvo. Η google μπρίκια κολλάει τόσο καιρό; Πάντως δεν έχει νόημα το πάει μόνο του, αν δεν πάνε όλα μόνα τους. Το πιο βασικό είναι να ενσωματωθεί σε όλα τα τουτου το collision detection system που κάνει override τη μαλακία του οδηγού και φρενάρει για να το αποφύγει. Να γλιτώσουμε και εμείς οι καημένοι με τα δίκυκλα από τους χάρους κωλόγερους. πάντως αν και το χω ξαναπεί, θα το ξαναπώ αυτό το πράγμα που περιγράφετε δε θα γίνει ποτέ πραγματικότητα σε ευρύ βαθμό, γιατί πολύ απλά δε συμφέρει τις βιομηχανίες ναι υπάρχει ζήτηση από κάποιους και για αυτό και κάθονται και το εξελίσσουν και είναι πιθανό να βλέπουμε συχνά τέτοια αυτοκίνητα στο μέλλον, κανόνας και υποχρεωτικό όμως δύσκολα θα γίνει γιατί στην ουσία θα χαντακώσει εμπορικά τις βιομηχανίες δε θα έχουν νόημα τα διαφορετικά μοντέλα (εκδόσεις του ίδιου μοντέλου), δε θα υπάρχει το ενδιαφέρον που υπάρχει για τα αυτοκίνητα και συγκεκριμένες εταιρείες ζουν από αυτό και λοιπά και λοιπά.. εδώ οι μεγάλες βιομηχανίες έχουν καταφέρει να πείσουν ότι το ντίζελ είναι οικολογικό μόνο και μόνο γιατί έχει ζήτηση και θέλουν να πουλήσουν, δεν πρόκειται ποτέ να βγάζουν μονο αυτοκίνητα που πάνε μόνα τους για τις δύσκολες στιγμές δε λέω θα είναι συμπαθητικό εξτρά όπως και τώρα ήδη μερικά παρκάρουν μόνα τους, όμως αδιάφορο για τους περισσότερους και για αυτό αν το κάνουν υποχρεωτικό πολύ απλά θα βουλιάξουν θα πουλάνε ένα δύο μοντέλα η κάθε εταιρεία, το οποίο δε θα ενδιαφέρεται κανείς να αλλάξει ποτέ ΥΓ για τα 200 χλμ εντός πολής απλά γελάω, γιατί πολύ απλά ακόμα και αν πήγαινε κάποιο αυτοκίνητο με τόσα από μόνο του, ο κίνδυνος θα παρέμενε (βλέπε σκυλί/παιδί) , η κατανάλωση θα πήγανε στο θεό και οι επιβάτες θα τα έκαναν επάνω τους δεν είναι ούτε τώρα, ούτε ποτέ αυτή λογική ταχύτητα για μες στη πόλη Συμφωνώ επι της αρχής αν και νομίζω οτι το marketing κάτι θα βρει να κάνει "μοναδικά" και τα ρομποτικά αυτοκίνητα. Και η ζωή θα συνεχιστεί. Ένα παράδειγμα είναι οτι θα γιγαντωθεί η ζήτηση και ο ανταγωνισμός για infotainment συστήματα σε αυτά τα αμάξια. Κάτι πρέπει να κάνεις όταν πάει μόνο του. Προφανώς δεν θα φτιάξει κανένας αυτοκίνητο που πάει ΜΟΝΟ μόνο του. Άμα είναι έτσι παίρνω και ταξί. Πιο φτηνά θα πάει. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα