Προς το περιεχόμενο

EA Sports UFC [PS4][Xbox One]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

κι εγω δεν το βρισκω ακομα στο ps4 store , ενω για xbone το κατεβασα απο χτες το βραδυ.

δεν ξετρελαθηκα παντως..

Δημοσ.

επαιξα λιγο το ντεμο και δεν εντυπωσιαστικα. Το κο ερχεται ευκολα, την ζημια δεν την πολυκαταλαβαινεις, το ολο συστημα κανω δεξια/αριστερα για τα submision με χαλαει, η αμυνα δεν βγενει ευκολα σαν να αργει να ανεβασει τα χερια του. Φυσικα δεν εχω μαθει τις κινησεις και δεν θυμαμαι το μισο τουτοριαλ για να το παιξω καλυτερα, αλλα μιλαμε για αρχικες εντυπωσεις. Παντως εαν δεν εισαι φανατικος mma fan και απλα θελεις ενα fighting game, το injustice στα 15 ευρο ισως ειναι πολυ καλυτερη επιλογη.

Δημοσ.

Το UFC της THQ που αγαπήσαμε δεν εχει καμία μια καμία σχέση με το UFC της ea.....δυστυχώς το ερχόμενο UFC ειναι η συνέχεια του κάκιστου MMA easports.

Δημοσ.

Δυστυχώς θα συμφωνήσω....είχα ασχοληθεί αρκετά με τα προηγούμενα ειδικά με undisputed 2,3...Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θέλησε να διαφοροποιηθεί τόσο πολύ κ στο χειρισμό και game play.......το ground game έχει γίνει ρουλέτα όπως κ τα submissions ενώ παρά το υποτιθέμενο stamina δείχνει να χάνει την ουσία του Αφού με ένα punch spamming κερδίζεις τον αγώνα κάθε φορά στα δέκα δευτερόλεπτα...ελπίζω να είναι θέμα δυσκολίας...

Δημοσ.

Δυστυχώς θα συμφωνήσω....είχα ασχοληθεί αρκετά με τα προηγούμενα ειδικά με undisputed 2,3...Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θέλησε να διαφοροποιηθεί τόσο πολύ κ στο χειρισμό και game play.......το ground game έχει γίνει ρουλέτα όπως κ τα submissions ενώ παρά το υποτιθέμενο stamina δείχνει να χάνει την ουσία του Αφού με ένα punch spamming κερδίζεις τον αγώνα κάθε φορά στα δέκα δευτερόλεπτα...ελπίζω να είναι θέμα δυσκολίας...

 

ακριβως, το σταμινα ειναι πολυ χαλια εφαρμοσμενο. Μερικες μπουνιες και ενα roundhouse kick και εβγαλα κο τον jones σε 1 λεπτακι.  Ειλικρινα δεν νοιωθο την ζημια που κανω, δεν με εντυπωσιαζει το footwork, οι αμυνες σαν μην δουλευουν, το submission ειναι σε φαση διακοπτουμαι το gameplay και περιμενε 1 λεπτακι και πατα δεξια η αριστερα. Που ειναι τα jabs?? Πως κρατας αποσταση?? Υπαρχει καθολου στρατηγικη? Head movement ανυπαρκτο και οι αμυνες μοιαζουν ξεπατικωμενες απο boxing, ασε που δεν δουλευουν. Takedown defence ειναι μαπα. Ολα μοιαζουν arcade απλα με πολλες κινησεις και ανιμασιονς. Τα kicks μοιαζουν να εχουν περισετορο Impact απο τα μπουνιδια. Μεχρι και cartwheel kick εχει λολ. Βεβαια τρως τον ενα χτυπο πισω απο τον αλλο και συνεχιζεις μεχρι απλα το KO. Δεν υπαρχει Impact να σε βγαλει απο ισοροπια, να σε τραβηξει πισω σε defensive mode, απλα συνεχιζεις μπαμ μπουμ μεχρι την πτωση.  να Σαν να εχουν δωσει ολη την εμφαση να φαινονται αληθοφανεις οι χαρακτηρες και να ματωνουν οταν τους χτυπας. Καπου εκει τελειωσαν οι εμπνευσεις. Λυπαμαι οσους ειχαν ενθουσιαστει και κανανε preorder. Τωρα τι να πω, ισως το φουλ game να ειναι καλυτερο, αλλα εγω θα περιμενω να το βρω μιση τιμη τουλαχιστον, εαν ασχοληθω. Το ea nba live εχει πεσει πολυ η τιμη. Εαν δεν φτουρησει και αυτο, θα πεσει η τιμη. Αλλα ισως το μαρκετινγκ/hype/ufc fanbase να του φερει καλες πωλησεις.

Δημοσ.

Αμφιβάλω αν είδατε το official tutorial και βγάλετε και συμπέρασμα οι ποιο πολλοί. Ακόμα και να το είδατε ( http://www.easports.com/ufc/tipsandtricks) το gameplay του είναι τόσο βαθύ που θα χρειαστούν 10 μέρες για να εκφέρεται ολοκληρωμένη άποψη . Οι πιο πολύ πατήσανε τα κουμπιά σαν να παίζανε πιάνο και κάποιοι άλλοι νομίζαμε ότι θα παίξουμε UFC undisputed 4

Δημοσ.

Καλώς η κακώς το παιχνίδι θα (και πρέπει για μένα) συγκριθεί με τα undisputed ...

 

Από εκεί κ πέρα tutorials κλπ ωραία είναι χωρίς αλληλεπίδραση κ στη θεωρία αλλά στη πράξη το παιχνίδι δεν υλοποιεί σωστά όλους τους μηχανισμούς.τουλάχιστον όχι στο βαθμό που λειτουργούσαν στα undisputed.

 

 

Προσωπικά Εγώ δεν μπορώ να κάνω αυτά που θέλω κ έχω στο μυαλό μου για διάφορους λόγους...είτε χειρισμού είτε gameplay.Από τη μια ο αντίπαλος σπαμαρει κλωτσομπουνιδια ενώ είναι gassed.Από την άλλη το ground game έχει χάσει την δύναμη αλλά κ την ουσία που είχε στα προηγούμενα...το να ρίξεις τον αντίπαλο κ να δουλέψεις στο έδαφος μου φαίνεται αδύνατο. τα transition mechanisms νομίζω δεν θα μπορούσαν να υλοποιηθούν χειρότερα.Για τον human το transition blocking πάνω στον αντίπαλο είναι χλωμό έως κατάμαυρο ενώ το cpu κάνει transition block/reverse είτε στο έδαφος είτε σε clinch για πλάκα...

 

Γενικά Εγώ νιώθω ότι το παιχνίδι θέλει να με περιορίσει σε stand up fight όπου κ φαίνεται να έχει γίνει η περισσότερη δουλειά από θέμα animation κλπ αλλά κ πάλι το Collison detect όφειλε να είναι καλύτερο κ δεν αντικατοπτρίζεται η δύναμη και η αίσθηση των χτυπημάτων.

 

Δεν υπήρχε λόγος γενικότερα να αλλάξουν πράγματα που δούλευαν κ αγαπήθηκαν...

Δημοσ.

σε θεμα ρεαλιστικης απεικονισης εχει γινει καλη δουλεια, δηλαδη οι αθλητες μοιαζουν αρκετα στο παιχνιδι με την πραγματικοτητα. Και καποιες κινησεις που κανουν ειναι ομοιες. Αλλα καπως μοιαζουν αψυχοι και ζωγραφισμενοι. Επισης το παιχνιδι δεν αποδιδει τον ενθουσιασμο ενος ufc event. Γινεται το ko και δεν μπορεις να ορμηξεις, ουτε να σε χωρισει ο διαιτητης. Ο αντιπαλος πεφτει με κομικο τροπο και δεν υπαρχει δραμα, πεφτει το σταμινα, ko, τελος. Και καπως ετσι τελειωνουν ευκολα οι αγωνες, αντι να δουμε μια μαχη 5 γυρους που ποτε να κερδιζει ο ενας, ποτε ο αλλος

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...