Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Κυριολεκτικά ότι νάναι.

 

Προφανώς δεν έχεις ιδέα για το τι βρίσκεις με 2.000€ σήμερα, ούτε για το ότι τα σύγχρονα αυτοκίνητα δεν σαπίζουν.

 

Αμα θες τραβα μασε ολες τις σαβουρες της ελλαδας δικια σου ευθυνη

 

ναι φιλε τρομερα αυτοκινητα παιρνεις με 2 χιλιαρικα οοου ευκαιριες παω να προλαβω πριν τελειωσουν

http://www.car.gr/classifieds/cars/?category=&make=&model=&variant=&price-from=%3E2000&price-to=%3C2000&registration-from=&registration-to=&mileage-from=&mileage-to=&engine_power-from=&engine_power-to=&engine_size-from=&engine_size-to=&fuel_type=&exterior_color=&significant_damage=&doors=&number_plate_ending=&gearbox_type=&drive_type=&euroclass=&airbags-ranged=&kteo=&seats-from=&seats-to=&sort=&rg=3&radius=&postcode=&created=3&hi=&offer_type=sale

  • Like 2
  • Απαντ. 211
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ειδικά στα κομμάτια των αξόνων μεταδοσης κίνησης (ημιαξονια, μουαγιέδες κλπ) επειδη δεν "φαίνονται προβληματικα"και δεν σβήνει η μηχανή κανένας δε δινει σημασία...

 

Όταν αγοράζεις ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο η λογική λέει οτι θα το πας να το δει ένας μηχανικός (που εμπιστεύεσαι) πριν το αγοράσεις. Όλα αυτά που περιγράφεις λοιπόν, για έναν σοβαρό μηχανικό είναι 30 λεπτά υπόθεση να τα τσεκάρει. Πρόβλημα στους άξονες/ημιαξόνια θα φανούν στην ευθυγράμμιση. Ρουλεμάν τροχού, ντιζάκια ζαμφόρ σινεμπλόκ κλπ, "ακούγονται" απο ένα έμπειρο αυτί με μια βόλτα. Αλίμονο, κάθε φορά που το αμάξι ήθελε σέρβις, να το πετάγαμε για να πάρουμε άλλο.

Αμα θες τραβα μασε ολες τις σαβουρες της ελλαδας δικια σου ευθυνη

 

ναι φιλε τρομερα αυτοκινητα παιρνεις με 2 χιλιαρικα οοου ευκαιριες παω να προλαβω πριν τελειωσουν

 

 

Και το παραλήρημα συνεχίζεται.....

 

Αν νιώθεις πως ένα σκούτερ είναι περισσότερο ασφαλές απο ένα fiat 127 είσαι λίγο βαθιά νυχτωμένος....

  • Like 4
Δημοσ.

Όταν αγοράζεις ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο η λογική λέει οτι θα το πας να το δει ένας μηχανικός (που εμπιστεύεσαι) πριν το αγοράσεις. Όλα αυτά που περιγράφεις λοιπόν, για έναν σοβαρό μηχανικό είναι 30 λεπτά υπόθεση να τα τσεκάρει. Πρόβλημα στους άξονες/ημιαξόνια θα φανούν στην ευθυγράμμιση. Ρουλεμάν τροχού, ντιζάκια ζαμφόρ σινεμπλόκ κλπ, "ακούγονται" απο ένα έμπειρο αυτί με μια βόλτα. Αλίμονο, κάθε φορά που το αμάξι ήθελε σέρβις, να το πετάγαμε για να πάρουμε άλλο.

 

Δεν αναφέρομαι σε αγορά μεταχειρισμένου αλλα σε όλα αυτα που κυκλοφορούν... Επίσης απο οσους ξέρω μονο οι μισοι παμε τα αυτοκίνητα για έλεγχο πριν την αγορά, οι υπολοιποι τα παίρνουν σα να αγόραζαν τσιχλες και τσιγαρα (ναι οκ συμφωνω παραλογο)...

Δημοσ.

Α οκ δεν είναι παραλήρημα να λες οτι όλα τα αμάξια του 2000 και πριν είναι σάπια. Το στηρίζεις επιστημονικά εξάλλου...


Δεν αναφέρομαι σε αγορά μεταχειρισμένου αλλα σε όλα αυτα που κυκλοφορούν... Επίσης απο οσους ξέρω μονο οι μισοι παμε τα αυτοκίνητα για έλεγχο πριν την αγορά, οι υπολοιποι τα παίρνουν σα να αγόραζαν τσιχλες και τσιγαρα (ναι οκ συμφωνω παραλογο)...

 

ΟΚ, λόγω κρίσης πολλοί κάνουν περικοπές. Απο την στιγμή που αγοράζεις μεταχειρισμένο όμως, πρέπει να είσαι καχύποπτος, και φυσικά να κάνεις όσο το δυνατόν καλύτερο έλεγχο μπορείς, αφού μιλάμε για ζήτημα ζωής και θανάτου. Δεν αγοράζεις aircondition...

Δημοσ.

Δεν εχεις μπει σε συνεργείο να δείς τι παίζει με αυτοκίνητα εποχής 1999-2000..; Πολύ σαπίλα πιστεψε με... Και μιλάω για το αυτοκίνητο του μέσου χρήστη, οχι για το δικο μου που ειμαι ψείρας ή κάποιου άλλο τυπου εκανε συντήρηση by the book και καλυτερη...

Ειδικά στα κομμάτια των αξόνων μεταδοσης κίνησης (ημιαξονια, μουαγιέδες κλπ) επειδη δεν "φαίνονται προβληματικα"και δεν σβήνει η μηχανή κανένας δε δινει σημασία...

Βλέπω σχεδόν καθημερινά σε συνεργεία τι παίζει, όχι μόνο με αυτοκίνητα εποχής 1999-2000, αλλά και με παλαιότερα/νεότερα. Τη σαπίλα που έχεις δει σε αυτοκίνητα 15ετίας(και δεν έχω λόγο να σε αμφισβητήσω) σε τι ακριβώς αυτοκίνητα την έχεις δει? Και το κυριότερο που ακριβώς ήταν σάπια ώστε να επηρεάζεται η ασφάλεια των επιβατών?

 

Όσο για τα ημιαξόνια που ανέφερες δεν παθαίνουν ποτέ τίποτα, μόνο οι μπιλιοφόροι στης άκρες τους. Και η φθορά των μπιλιοφόρων φαίνεται χωρίς καν να χρειαστεί να σηκώσεις το αυτοκίνητο.

Όσο για τα μουαγιέ αυτό που χαλάει είναι το ρουλεμάν, και αυτό επίσης διαπιστώνεται πανεύκολα.

 

Και τέλος ναι, το αυτοκίνητο του μέσου χρήστη ούτε συντηρημένο σωστά είναι, και έχει ένα κάρο ελλείψεις. Όταν όμως πας να αγοράσεις ένα μεταχειρισμένο διαλέγεις κάποιο χωρίς ελλείψεις, κάποιο που δεν είναι τρακαρισμένο και κακοφτιαγμένο.

  • Like 2
Δημοσ.

Έλα θεός ο Δημήτρης στις απαντήσεις που δίνει, το ευχαριστιέμαι πολύ όταν τα διαβάζω...με το ένα μάτι γιατί τα ορθογραφικά δίνουν και παίρνουν (μάτια) xD.

  • Like 1
Δημοσ.

Αυτό, τι ακριβώς ζημιά έχει; Δε διευκρινίζει ο άνθρωπος και δεν ξέρει ο υποψήφιος αγοραστής αν αξίζει τα δύο χιλιάρικα...

Σάπιο ήταν μωρέ, για αυτό του έφυγε το ακρόμπαρο και τράκαρε. Δεκαετίας αμάξι, τι να λέμε τώρα...

  • Like 1
Δημοσ.

Αυτό, τι ακριβώς ζημιά έχει; Δε διευκρινίζει ο άνθρωπος και δεν ξέρει ο υποψήφιος αγοραστής αν αξίζει τα δύο χιλιάρικα...

 

Δεξιοτίμονο... μάλλον πήγε να προσπεράσει νταλίκα στην κορίνθου-πατρών και κάτι πήγε στραβά...

 

Αν δεν σε πολυενοχλεί το στραβό σασί, με λίγη αλοιφή το κάνεις καινούριο!

  • Like 3
Δημοσ.

Πάντως, για να σοβαρευτούμε, όσο αφορά την αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου και ειδικά αρκετά παλιού: Το ότι θα υπολείπεται σε προδιαγραφές ασφαλείας και εξοπλισμό άνεσης σε σχέση μ' ένα πολύ πιο σύγχρονο, είναι δεδομένο και κανείς λογικός άνθρωπος δε θα μπορούσε να το αμφισβητήσει, πιστεύω (χωρίς αυτό να σημαίνει απαραιτήτως ότι παίζει ρώσικη ρουλέτα όποιος το πάρει, ούτε ότι θα τού φύγουν τα σφραγίσματα, διότι αντί για ανάρτηση το αμάξι θα έχει ...τούβλα).

 

Το ότι όμως ένα αμάξι το οποίο, λόγω παλαιότητας μοντέλου, είναι λογικό να μη μπορεί να πουληθεί πάνω από δύο χιλιάρικα π.χ., θα είναι «σάπιο», «για πέταμα» και άλλα τέτοια, κάθε άλλο παρά δεδομένο είναι. Είναι πολλές οι πιθανότητες να έχει τα μαύρα του τα χάλια (πράγμα που είναι πολύ πιθανό και για κάποιο πολύ νεότερο) και είναι άλλες τόσες (ναι, άλλες τόσες!) να βρίσκεται σε πάρα πολύ κατάσταση, τόσο μηχανικά, όσο και από πλευράς «υγείας» των μεταλλικών μερών.

 

Εξαρτάται σε πολύ μεγάλο βαθμό, από το πόσο συνεπής στη συντήρησή του ήταν ο προηγούμενος ιδιοκτήτης, από το αν το χρησιμοποιούσε στις συνθήκες που προβλέπονται για το είδος τού αυτοκινήτου (αν εννοούσε να καβαλάει κοτρόνες και να πηγαίνει σε καρόδρομους που θέλουν ...ερπυστριοφόρο, μ' ένα οικογενειακό sedan, κομμάτια θα είναι, τι περιμένει κανείς; ) και από χίλιους δυο άλλους παράγοντες.

 

 

 

Την ισχύ των παραπάνω, τη ζω καθημερινά εδώ που βρίσκομαι, όπου το 90% των αυτοκινήτων που αγοράζει ο κόσμος είναι μεταχειρισμένα και μάλιστα - λόγω περιορισμένων οικονομικών για την πλειοψηφία τού κόσμου - αρκετά έως πολύ παλιά. Πρόσφατο παράδειγμα - αλλά όχι μοναδικό, αν και ομολογουμένως δεν είναι και η συνηθέστερη περίπτωση - ένα Opel Vectra A τού ...'94 που αγόρασε με 2000 δολάρια πριν από ένα χρόνο, ένας γείτονας και φίλος, ο οποίος χρειαζόταν ένα  αυτοκίνητο για να το δουλέψει σαν ταξί. Είκοσι ετών αυτοκίνητο και, αν το ψάξεις μέχρι βίδας, δεν πιστεύεις σε πόσο καλή κατάσταση είναι. Ούτε σαπίλες, ούτε σκουριές, ούτε ηλεκτρολογικά προβλήματα και με ένα κινητήρα που λάμπει στην κυριολεξία. Άσε τον εξοπλισμό: Κλιματισμός, ηλεκτρικά «μπλιμπλίκια» παντού, ηλιοροφή, κεντρικό κλείδωμα, συναγερμός, δύο αερόσακοι, καινούργια λάστιχα, «ελαφρές» ζαντούλες (τής momo παρακαλώ...), εγκατεστημένο υγραέριο, ABS, τη μάνα και τον πατέρα του με δυο λόγια. Μόνο οι ταπετσαρίες των καθισμάτων ήταν αρκετά φθαρμένες κι αυτό διότι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης δεν ήθελε/δεν είχε να χαλάσει λεφτά για να τις φτιάξει, αφού θα το πουλούσε. Η δαπάνη που έκανε ο φίλος μου, πέραν τής αγοράς, ήταν μόνο αυτή και κάτι ψιλά που έδωσε σε έναν έμπιστο μηχανικό, για να το ελέγξει και να τού πει να το πάρει με κλειστά μάτια.

 

Στον ένα χρόνο που το έχει, διανύει καθημερινά, τουλάχιστον 200 χιλιόμετρα σε συνθήκες πόλης (σταμάτα-ξεκίνα όλη την ώρα) και το αμαξάκι - με δεδομένη την τακτική του συντήρηση και φροντίδα, αφού μ' αυτό βγάζει το ψωμί του ο άνθρωπος - δεν έχει κάνει κιχ.

 

Έχω δει βέβαια πολύ περισσότερες περιπτώσεις, αυτοκινήτων ακόμα και νεότερων απ' αυτό, τα οποία ήταν σκουπίδια, αλλά το παραπάνω παράδειγμα, νομίζω ότι αποδεικνύει περίτρανα ότι η ηλικία από μόνη της δεν αρκεί για να βγάλει κανείς συμπέρασμα.

 

 

  • Like 3
Δημοσ.

Είναι απλά ένδειξη η ηλικία. Γι αυτό ανάλογα με τα χρήματα που διαθετεις κινείσαι.. Αν κάποιος πάει σε μεταχειρισμένο πρέπει να προσέξει πολύ γιατί μπορεί να έχει τίποτα εως τα παντα. Προσεχουμε εξίσου μια ευκαιρία με μια λογική τιμή. Α επίσης μην μας διαφεύγει οτι άλλο μεταχειρισμενο και άλλο μεταχ.και παλιό. Εγώ προσωπικά άνετα θα πηγαινα σε ενα μεταχειρισμένο corsa, vw golf από το να πάρω ενα καινουριο στα αντίστοιχα χρήματα που θα είναι καινουριο μεν αλλά "μικροτερο" για τα γούστα μου..

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...