thessalonikios28 Δημοσ. 5 Μαΐου 2014 Share Δημοσ. 5 Μαΐου 2014 "Ρε φίλε" να πεις στον πατέρα σου. 3 μηχανικοί και απειροι βενζιναδες μου τα εχουν πει. Τα προβλήματα στα νεα πετρέλαια. Ιδίως αυτά που είναι μικρού κυβισμού. Το βιοντιζελ που βάζουν σε ποσοστό μέσα στο πετρέλαιο κίνησης έχει ρημάξει ένα σωρό οχήματα απο τρακτέρ κήπου μέχρι φορτηγά απλα είστε έξω απο το χώρο ή έχετε 1 χρόνο ένα πετρέλαιο και το θεωρείτε φοβερό. για το ποσοστο βιοντιζελ που βαζουν μεσα υπαρχει το αντιστοιχο μυκητοκτονο και ετσι δεν δημιουργειτε προβλημα στην πομπα.η shell σιγουρα το ριχνει στα καζανια της το μυκητοκτονο και ετσι δεν χρειαζεται να βαζεις εσυ στο ντεποζιτο μονος.λογικα και οι υπολοιπες εταιριες θα αρχισουν να το κανουν.βεβαια αν παρεις ντιζελ και πας βαζεις απο οπου ναναι χωρις να ενημερωθεις τοτε λογικο να πιασει μυκητες και να εχεις προβλημα με την πομπα μετα απο μερικες χιλιαδες χιλιομετρα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 6 Μαΐου 2014 Share Δημοσ. 6 Μαΐου 2014 Τι ιδέα έχετε γενικά για τα ford, μιας και το fiesta το καινουριο μου αρεσει πολυ (οπως γινεται αντιληπτό και απο τις προηγούμενες αναρτήσεις μου) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 6 Μαΐου 2014 Share Δημοσ. 6 Μαΐου 2014 Τι ιδέα έχετε γενικά για τα ford, μιας και το fiesta το καινουριο μου αρεσει πολυ (οπως γινεται αντιληπτό και απο τις προηγούμενες αναρτήσεις μου) Είναι πολυ αξιοπιστα αυτοκίνητα. Αξίζουν τα λεφτά τους... Εχουν μειωθεί τελευταία και οι τιμές σε σέρβις και ανταλλακτικά παρα πολυ... για το ποσοστο βιοντιζελ που βαζουν μεσα υπαρχει το αντιστοιχο μυκητοκτονο και ετσι δεν δημιουργειτε προβλημα στην πομπα.η shell σιγουρα το ριχνει στα καζανια της το μυκητοκτονο και ετσι δεν χρειαζεται να βαζεις εσυ στο ντεποζιτο μονος.λογικα και οι υπολοιπες εταιριες θα αρχισουν να το κανουν.βεβαια αν παρεις ντιζελ και πας βαζεις απο οπου ναναι χωρις να ενημερωθεις τοτε λογικο να πιασει μυκητες και να εχεις προβλημα με την πομπα μετα απο μερικες χιλιαδες χιλιομετρα θέλει επιπλέον μυκητοκτόνο σε κάθε γέμισμα... Βενζινάδες (και φορτηγατζήδες) μου τα λενε, μερικοί και μάλιστα της shell... Στην ελλάδα που εχουμε ψηλές θερμοκρασίες εχουμε ΜΕΓΑΛΟ προβλημα με το βιοντίζελ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
thessalonikios28 Δημοσ. 6 Μαΐου 2014 Share Δημοσ. 6 Μαΐου 2014 Είναι πολυ αξιοπιστα αυτοκίνητα. Αξίζουν τα λεφτά τους... Εχουν μειωθεί τελευταία και οι τιμές σε σέρβις και ανταλλακτικά παρα πολυ... θέλει επιπλέον μυκητοκτόνο σε κάθε γέμισμα... Βενζινάδες (και φορτηγατζήδες) μου τα λενε, μερικοί και μάλιστα της shell... Στην ελλάδα που εχουμε ψηλές θερμοκρασίες εχουμε ΜΕΓΑΛΟ προβλημα με το βιοντίζελ! δεν ξερω αν θελει η αν δεν θελει.ο ξαδερφος μου παντως στη σχολη οδηγων βαζει μονο απο shell πετρελαιο και το yaris εχει αυτη τη στιγμη 520.000 χιλιομετρα κακης χρησης χωρις να βγαλει το παραμικρο προβλημα.τα μονα εξοδα του μεχρι τωρα,λαδια,φιλτρα.τακακια και τα λοιπα αναλωσιμα που θελουν αλλαγμα μετα απο καποια χιλιομετρα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tomasss Δημοσ. 6 Μαΐου 2014 Share Δημοσ. 6 Μαΐου 2014 (επεξεργασμένο) Να σημειώσω ότι μπορώ να διαθεσω μέχρι 10000-11000€ Σε φοιτητή με έως 5000ευρώ θα σε πρότεινα Daihatsu Cuore 1000cc από το 2004 και μετά .http://www.car.gr/classifieds/cars/?category=&make=15&model=207&variant=&price-from=&price-to=®istration-from=%3E2004®istration-to=&mileage-from=&mileage-to=&engine_power-from=&engine_power-to=&engine_size-from=&engine_size-to=&fuel_type=&exterior_color=&significant_damage=&doors=&number_plate_ending=&gearbox_type=&drive_type=&euroclass=&airbags-ranged=&kteo=&seats-from=&seats-to=&sort=&rg=&radius=&postcode=&modified=&hi=&offer_type=sale ή ένα Nissan Micra 1200cc από το 2004 και μετά . http://www.car.gr/classifieds/cars/?category=&make=205&model=598&variant=&price-from=&price-to=®istration-from=%3E2004®istration-to=&mileage-from=&mileage-to=&engine_power-from=&engine_power-to=&engine_size-from=&engine_size-to=&fuel_type=&exterior_color=&significant_damage=&doors=&number_plate_ending=&gearbox_type=&drive_type=&euroclass=&airbags-ranged=&kteo=&seats-from=&seats-to=&sort=&rg=&radius=&postcode=&modified=&hi=&offer_type=sale αλλά αφού διαθέτεις έως 11000 ευρώ δες το Μazda 2 1300cc του 2010 και μετά. Το υπόλοιπο κράτα το για βενζίνες. Επεξ/σία 7 Μαΐου 2014 από tomasss Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Papakaliati Δημοσ. 7 Μαΐου 2014 Share Δημοσ. 7 Μαΐου 2014 ακριβά σέρβις, πανακριβα ανταλλακτικά (μπεκ-αντλίες κλπ) όταν κάτσει η στραβή και χάλια ελληνικά πετρέλαια που ευνοούν την στραβή να κάτσει... Τα επιπλέον χρήματα τους αξίζουν για πάνω απο 20000 χλμ το χρόνο με μεγάλο αριθμό αυτών σε εθνικές και όχι στα στενά του χολαργού ψαχνωντας για παρκινγκ... Ναι εχεις δικαιο, το γεγονος οτι σε ολη την Ευρωπη το 65% των νεων αυτοκινητων ειναι diesel δεν λεει κατι. Αλλα φυσικα τι να ξερουνε και αυτα τα γατακια ε? Τα diesel εχουνε λιγο πιο ακριβα services αλλα συνηθως γινονται στα διπλασια χιλιομετρα (30.000 vs 15.000 ). Για την Ελλαδα ειδικα που εχει τοσο μεγαλη διαφορα στην τμη diesel και super θα πρεπει να εχεις βιτσιο μεγαλο να μην παρεις diesel. Και τελευταιο , ειναι απλα καλυτερα στην οδηγηση με μεγαλητερη δυναμη. ( Μεγαλυτερη ροπη. ) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 7 Μαΐου 2014 Share Δημοσ. 7 Μαΐου 2014 Ναι εχεις δικαιο, το γεγονος οτι σε ολη την Ευρωπη το 65% των νεων αυτοκινητων ειναι diesel δεν λεει κατι. Αλλα φυσικα τι να ξερουνε και αυτα τα γατακια ε? Τα diesel εχουνε λιγο πιο ακριβα services αλλα συνηθως γινονται στα διπλασια χιλιομετρα (30.000 vs 15.000 ). Για την Ελλαδα ειδικα που εχει τοσο μεγαλη διαφορα στην τμη diesel και super θα πρεπει να εχεις βιτσιο μεγαλο να μην παρεις diesel. Και τελευταιο , ειναι απλα καλυτερα στην οδηγηση με μεγαλητερη δυναμη. ( Μεγαλυτερη ροπη. ) ok, πες μας τώρα οτι έχουμε και ίδιο πετρέλαιο με την Ευρώπη του 65% diesel να βγάλω τα νεφρα μου απο τα γέλια... Καλα χρυσα τα diesel, ίσως και εγω πάρω κάποια στιγμή, αλλα στην Ελλάδα ΑΚΟΜΑ δεν εχουμε δει τα αποτελέσματα που προκύπτουν απο τα πετρέλαια τους... Οσο για τα σέρβις στις 30000 ασε ενα αυτοκίνητο με λάδια για 30000 και έλα να συζητησουμε μετά για τα προβλήματα που θα σου βγάλει... Ειτε βενζίνη είτε πετρέλαιο με τις θερμοκρασίες που εχουμε εδω δεν πρέπει να τα πηγαινουμε πάνω απο 15000 τα λάδια με τίποτα. Ρίξτε μια ματιά σε ειδικά φόρουμ αυτοκινήτων στα τεχνικά ζητηματα και θα καταλαβετε! Οσο για τη διαφορά βενζίνης-πετρελαίου δε τη θεωρω και πολύ σημαντική... Για την ροπή συμφωνω, αυτα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Timour21 Δημοσ. 7 Μαΐου 2014 Share Δημοσ. 7 Μαΐου 2014 Για την ροπή συμφωνω, αυτα... Εγώ διαφωνώ. Την ροπή την δίνει το turbo (το 99% των diesel που κυκλοφορούν σήμερα είναι turbo). Αν το συγκρίνεις με αντίστοιχο turbo βενζίνης η τιμές ροπής δεν διαφέρουν σημαντικά. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dare-Devil Δημοσ. 7 Μαΐου 2014 Share Δημοσ. 7 Μαΐου 2014 Λοιπόν: 1)ξερω να οδηγώ αρκετά καλά, δεν έχω κανένα πρόβλημα με τις ταχύτητες. 2)επειδή μένω χολαργο, υπάρχουν 2 τρόποι να παω στη σχολη(ζωγραφου). Είτε μέσω Παπάγου και μετά από κατεχάκη για να παω από Καισαριανή, είτε από κέντρο(Μεσογείων...) 3) Δεν είμαι Αθηναίος, μένω στη Αθήνα, κανονικά ειμαι από Τρίκαλα(Θεσσαλεία) και πηγαίνω εκεί μια φορά το μήνα, μερικές φορές και πιο "αραιά". Η απόσταση ειναι 330 km περίπου. Με βάση αυτά τα δεδομένα περιμένω προτάσεις- υποδείξεις και ό,τι τέλος πάντων κρίνετε χρήσιμο! Καταρχάς ενα μπράβο που είσαι απο τρίκαλα (ο πατέρας μου είναι απο το μεγαλοχώρι) Λοιπόν: Το να πας τρίκαλα με αμάξι πηγαινε έλα θα σου βγει κανα 100αρι ευρώ διόδια βενζίνες. Κανένας δεν ξέρει να οδηγεί καλα όσπου αποκτήσει εμπειρία μόνος του. Το δίπλωμα αυτοκινήτου δεν λέει τίποτα για μένα. Χολαργός πανεπιστιμιούπολη είναι 2 βήματα οπότε δεν νομίζω να τίθεται θέμα κόστους βενζίνης. Εγω σου είπα: Fiesta ecoboost 1 lt αλλά θα σου πρότεινα ως εναλλακτική suzuki swift το καινούριο (σε diesel ή βενζίνη) . Οσο για τα σέρβις στις 30000 ασε ενα αυτοκίνητο με λάδια για 30000 και έλα να συζητησουμε μετά για τα προβλήματα που θα σου βγάλει... Ειτε βενζίνη είτε πετρέλαιο με τις θερμοκρασίες που εχουμε εδω δεν πρέπει να τα πηγαινουμε πάνω απο 15000 τα λάδια με τίποτα. Ρίξτε μια ματιά σε ειδικά φόρουμ αυτοκινήτων στα τεχνικά ζητηματα και θα καταλαβετε! Σκέφτομαι αυτό που λες αλλά λογική δε βρίσκω. Η θερμοκρασία στα μοτέρ είναι σταθερή λόγω του συστήματος υδρόψυξης. Είτε έχει 40 κελσιου εξω είτε έχει 10 η θερμοκρασία παραμένει σταθερή σε συγκεκριμένη τιμή για την σωστή λειτουργία του μοτερ (δαστολές μετάλλων-διάκενα λειτουργίας, σωστή θερμοκρασία λαδιών κτλ). Οπότε δεν βρίσκω καμία λογική σε αυτό που λες περι λαδιών . Αν ο κατασκευαστής σου λέει αλλαγή στα 30.000 τότε στα 30.000 και ίσως λίγο νωρίτερα για σιγουριά αν το σκίζεις το μοτέρ και βαράς κόφτες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 7 Μαΐου 2014 Share Δημοσ. 7 Μαΐου 2014 Σκέφτομαι αυτό που λες αλλά λογική δε βρίσκω. Η θερμοκρασία στα μοτέρ είναι σταθερή λόγω του συστήματος υδρόψυξης. Είτε έχει 40 κελσιου εξω είτε έχει 10 η θερμοκρασία παραμένει σταθερή σε συγκεκριμένη τιμή για την σωστή λειτουργία του μοτερ (δαστολές μετάλλων-διάκενα λειτουργίας, σωστή θερμοκρασία λαδιών κτλ). Οπότε δεν βρίσκω καμία λογική σε αυτό που λες περι λαδιών . Αν ο κατασκευαστής σου λέει αλλαγή στα 30.000 τότε στα 30.000 και ίσως λίγο νωρίτερα για σιγουριά αν το σκίζεις το μοτέρ και βαράς κόφτες. σου το λέω απο την εμπειρία μου με τα 3-4 αυτοκίνητα που εχω αλλαξει, αλλα καινουργια αλλα μεταχειρισμένα. Τα λάδια δεν αντέχουν τόσο πολύ, λόγω υψηλών θερμοκρασιών το καλοκαίρι (οχι κατα τη λειτουργία) χαλάει το ιξώδες τους (σπάνε). Αν ακολουθείς αυτό που λεει ο κατασκευαστής δε λεω οτι απαραίτητα θα εχεις προβληματα αλλα σίγουρα δεν θα έχεις τον κινητήρα σαν καινούργιο. Σε κανένα αυτοκίνητο μου δεν άφησα ΠΟΤΕ λαδια πάνω απο 10000 χλμ (σε τουρμπο τα έκανα το πολυ 7000). Αν αφήσεις αυτοκίνητο με το ίδιο λάδι για 30χ χλμ δε θα πιστευεις στα μάτια σου τι θα χει μεσα στο κάρτερ (και ισως δε φανεί στην αλλαγή ή το φίλτρο).. Η όπελ μάλιστα στα μικρά πετρέλαια απο οτι μου είπε πρόσφατα συναδελφος με το κορσα τους προτείνει στις 15000 σέρβις και αυτός το έκανε στις 12 και είχε γίνει σαπούνι το γνήσιο λάδι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimitrisOP Δημοσ. 7 Μαΐου 2014 Share Δημοσ. 7 Μαΐου 2014 σε εμενα για παραδειγμα λεει αυστηρη αλλαγη καθε 7500 μια φορα τα αφησα να τα αλλαξω στις 10000 και ειχαν γινει σαν μαρεγκα, 30000 ειναι υπερβολικα πολλα 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
HALF EVIL Δημοσ. 8 Μαΐου 2014 Share Δημοσ. 8 Μαΐου 2014 Αν πας για καινούργιο, κοιτα και αυτά. http://m.renault.gr/cars/newclio/equipment (Ίσως το ομορφότερο μέχρι 4 μέτρα που κυκλοφορει). http://www.seat.gr/ibiza.php?act=reference Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 9 Μαΐου 2014 Share Δημοσ. 9 Μαΐου 2014 Εγώ διαφωνώ. Την ροπή την δίνει το turbo (το 99% των diesel που κυκλοφορούν σήμερα είναι turbo). Αν το συγκρίνεις με αντίστοιχο turbo βενζίνης η τιμές ροπής δεν διαφέρουν σημαντικά. γενικα ειναι και πιο αργοστροφα γι αυτο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gia_nnis Δημοσ. 10 Μαΐου 2014 Share Δημοσ. 10 Μαΐου 2014 παρε ενα τετοιο http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5029405/αξιοπιστο-οικονομικο(καυσιμα-ανταλλακτικα)-αποδοση κινητηρα και τα υπολοιπα φυλαξε τα γιατι ερχονται πιο δυσκολες μερες.. Επισης ολα αυτα τα τουρμπο καινε.. π.χ 1.2 tsi, fiesta κ.α για εντος δυσκολα να πεσουν κατω απο τα 8λ! απο τα καινουργια τα πιο οικονομικα ειναι το cuore με καταναλωση 5.5λ και το micra στα 6 με 6.3λ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 10 Μαΐου 2014 Share Δημοσ. 10 Μαΐου 2014 παρε ενα τετοιο http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5029405/αξιοπιστο-οικονομικο(καυσιμα-ανταλλακτικα)-αποδοση κινητηρα και τα υπολοιπα φυλαξε τα γιατι ερχονται πιο δυσκολες μερες.. Επισης ολα αυτα τα τουρμπο καινε.. π.χ 1.2 tsi, fiesta κ.α για εντος δυσκολα να πεσουν κατω απο τα 8λ! απο τα καινουργια τα πιο οικονομικα ειναι το cuore με καταναλωση 5.5λ και το micra στα 6 με 6.3λ. 2600 για 25 χρονων αυτοκίνητο με καμια ασφάλεια και άνεση; γιατι; Χιλιες φορές το cuore το καινούργιο που λες και ας ειναι σα κουβαδακι... Το 1.0 ecoboost πεφτει πολυ άνετα χαμηλά σε κατανάλωση αν το οδηγεις χαλαρα (πρέπει να βρεις το ιδανικό σημείο του)), το είχα για μία μέρα test drive οταν πρωτοβγήκε και το μονο - του για εμενα ειναι ο σχετικά θορυβώδης κινητήρας του (λόγω 3 κυλίνδρων) - αυτό βεβαια ειναι και υποκειμενικό γιατι το συγκρίνω π.χ. με bmw που αν δεν ανοιξω το παραθυρο δεν τον ακούω... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα