Προς το περιεχόμενο

Αγορά αυτοκινήτου


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

απο τα πιο καλα μοτερ ειναι τα 1.3 turbo diesel του οπελ και του Punto που ειναι ιδιος κινητηρας.και καλες επιδοσεις με χαμηλη καταναλωση και αξιοπιστια.το θεμα ειναι να μην τσιγκουνευεσε τα 4-5 λεπτα παραπανω και να βαζεις πετρελαιο απο shell.οσο για αξιοπιστια γενικα κανενα αμαξι δεν βγαζει προβλημα αν κανεις τα service του και το φροντιζεις.αν βγαλει καποιο προβλημα θα το βγαλει στην αρχη λογω αστοχιας καποιου υλικου.αν δεν βγαλει κατι στα πρωτα 10.000 χιλιομετρα δεν προκειτε να βγαλει ποτε αν το συντηρεις σωστα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 211
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Οσο για corsa turbo diesel και για punto που ανεφερες αν ειναι και καταλιξει σε αυτα ας κανει κολλητο τον συνεργιατζη γιατι θα του χρειαστει.

 

 

 

 

Facepalm.gif Facepalm.gif Facepalm.gif

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προτείνω Citroen c3 diesel Ή το c4 αν θες μεγαλύτερο καθώς και το kia ceed που έχει και 7 χρόνια εγγύηση.Το punto και το corsa αν και έχουν καλό κινητήρα και αρκετά αξιόπιστο,είναι αρκετά παλιά μοντέλα.Το yaris αν και είναι αρκετά καλό είναι αρκετά ακριβό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά είμαι κατα του πετρελαίου - και ειδικά του μεταχειρου πετρελαίου, για την πόλη για διάφορους λόγους...

Οι οποίοι είναι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι οποίοι είναι;

 

ακριβά σέρβις, πανακριβα ανταλλακτικά (μπεκ-αντλίες κλπ) όταν κάτσει η στραβή και χάλια ελληνικά πετρέλαια που ευνοούν την στραβή να κάτσει...

 

Τα επιπλέον χρήματα τους αξίζουν για πάνω απο 20000 χλμ το χρόνο με μεγάλο αριθμό αυτών σε εθνικές και όχι στα στενά του χολαργού ψαχνωντας για παρκινγκ...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ακριβά σέρβις, πανακριβα ανταλλακτικά (μπεκ-αντλίες κλπ) όταν κάτσει η στραβή και χάλια ελληνικά πετρέλαια που ευνοούν την στραβή να κάτσει...

 

Τα επιπλέον χρήματα τους αξίζουν για πάνω απο 20000 χλμ το χρόνο με μεγάλο αριθμό αυτών σε εθνικές και όχι στα στενά του χολαργού ψαχνωντας για παρκινγκ...

Τα σερβις εχουν ιδιες τιμες αν δεν κανω λαθος.Αν προσεχεις λιγο τα πρατηρια που βαζεις πετρελαιο δεν θα χεις καποιο προβλημα με μπεκ,αντλιες κτλ.

Να σημειώσω ότι μπορώ να διαθεσω μέχρι 10000-11000€

Σ'αυτα τα χρηματα απο diesel μαλλον το c3 με 75hp.Ποσα χιλιομετρα θα κανεις το χρονο;Γιατι αν ειναι σχετικα λιγα (πχ 10000χμ) μπορεις να δεις και βενζινη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα σερβις εχουν ιδιες τιμες αν δεν κανω λαθος.Αν προσεχεις λιγο τα πρατηρια που βαζεις πετρελαιο δεν θα χεις καποιο προβλημα με μπεκ,αντλιες κτλ.

 

Οχι, ειναι πολυ ακριβότερα...

 

Οσον αφορά το πετρέλαιο δεν είναι μονο το θέμα πρατηρίου αλλα θέμα ποσόστωσης βιοντίζελ που εχει δημιουργήσει πονοκέφαλο σε πολλούς κατόχους και συνεργεία... Φράζουν αντλίες, μπεκ και όλο το σύστημα καυσίμου καθώς δημιουργούν βλεννώδεις επικαθήσεις στο κύκλωμα καυσίμου (κάτι σα μύξες - τρίχες κυριολεκτικά).

 

Προσωπικά, δεν θα αγόραζα ντίζελ για τη χρήση που κάνω (15000 το χρόνο) μιας και οι ζημιές που θα βγάλει στην πορεία ειναι μεγάλες και ακριβές (π.χ. για το δικό μου αν ήταν πετρέλαιο τα μπεκ θα είχαν >3000€)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

με το ποσο που διαθετεις κοιτας σε κατι τετοιο.

 

http://www.car.gr/classifieds/cars/?kteo=&engine_size-to=&seats-to=&gearbox_type=&significant_damage=f&radius=&registration-from=&airbags-ranged=&seats-from=&category=&engine_power-to=&engine_size-from=&mileage-from=%3E0&make=248&rg=&doors=&price-to=%3C11000&sort=pra&euroclass=&exterior_color=&variant=&registration-to=&engine_power-from=&hi=&offer_type=sale&mileage-to=%3C125000&fuel_type=2&modified=&number_plate_ending=&drive_type=&model=791&price-from=%3E0&postcode=

 

καλυτερο πατημα απο τα μικρα και το μοτερ ειναι αθορυβο για diesel και σκυλι.ποσες σχολες οδηγων εχουν τα yaris με αυτο το μοτερ και εχουν γραψει απειρα χιλιομετρα με ατζαμηδες οδηγους χωρις προβλημα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ριξε μια ματια σε αυτά

 

http://www.car.gr/classifieds/cars/?category=&make=22&model=707&variant=&price-from=%3E10000&price-to=%3C11000&registration-from=%3E2007&registration-to=%3C2012&mileage-from=&mileage-to=%3C60000&engine_power-from=&engine_power-to=&engine_size-from=&engine_size-to=&fuel_type=&exterior_color=&significant_damage=&doors=&number_plate_ending=&gearbox_type=automatic&drive_type=&euroclass=&airbags-ranged=&kteo=&seats-from=&seats-to=&sort=&rg=&radius=&postcode=&modified=&hi=&offer_type=sale

 

Η ακομα  στα ιδια λεφτα το 1800αρι με 145 ιππους που είναι πολύ οικονομικο σε καταναλωση από δικη μου εμεπιρια . Η μεγαλη μου αδυναμια που θυσιαστηκε για το ..τερας CRV

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

 

 

Σ'αυτα τα χρηματα απο diesel μαλλον το c3 με 75hp.Ποσα χιλιομετρα θα κανεις το χρονο;Γιατι αν ειναι σχετικα λιγα (πχ 10000χμ) μπορεις να δεις και βενζινη. 

Μα το c3 κάνει 13 με 14 χιλιάδες :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μαλλον χτυπας το κεφαλι σου που εχεις και εσυ ενα opel corsa;;!

 

τεσπα καλες αγορες φιλε μου!

 

 

 

Ναι το πέτυχες.

Βέβαια δεν θα αγόραζα ποτέ Opel, για άλλους λόγους φυσικά, αλλά ας το προσπερασουμε αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οχι, ειναι πολυ ακριβότερα...

 

Οσον αφορά το πετρέλαιο δεν είναι μονο το θέμα πρατηρίου αλλα θέμα ποσόστωσης βιοντίζελ που εχει δημιουργήσει πονοκέφαλο σε πολλούς κατόχους και συνεργεία... Φράζουν αντλίες, μπεκ και όλο το σύστημα καυσίμου καθώς δημιουργούν βλεννώδεις επικαθήσεις στο κύκλωμα καυσίμου (κάτι σα μύξες - τρίχες κυριολεκτικά).

 

Προσωπικά, δεν θα αγόραζα ντίζελ για τη χρήση που κάνω (15000 το χρόνο) μιας και οι ζημιές που θα βγάλει στην πορεία ειναι μεγάλες και ακριβές (π.χ. για το δικό μου αν ήταν πετρέλαιο τα μπεκ θα είχαν >3000€)...

ρε φιλε τα πιστευεις αυτα που λες?τι ζημιες μας λες?το diesel μονο λαδια και φιλτρα θελει να του αλλαζεις.ενημερωσου λιγο και ρωτα ατομα που εχουν πετρελαιο σε σχολες οδηγων.πιο κακη χρηση δεν μπορει να γινει σε αμαξι.σβησιματα συνεχεια απο τους αρχαριους,ζορισματα κτλ κτλ.παρολα αυτα βαρανε 500.000 χιλιομετρα χωρις σοβαρα προβληματα αλλαζωντας απλα λαδια και φιλτρα στην ωρα τους και προσεχωντας που βαζουν πετρελαιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ρε φιλε τα πιστευεις αυτα που λες?τι ζημιες μας λες?το diesel μονο λαδια και φιλτρα θελει να του αλλαζεις.ενημερωσου λιγο και ρωτα ατομα που εχουν πετρελαιο σε σχολες οδηγων.πιο κακη χρηση δεν μπορει να γινει σε αμαξι.σβησιματα συνεχεια απο τους αρχαριους,ζορισματα κτλ κτλ.παρολα αυτα βαρανε 500.000 χιλιομετρα χωρις σοβαρα προβληματα αλλαζωντας απλα λαδια και φιλτρα στην ωρα τους και προσεχωντας που βαζουν πετρελαιο.

"Ρε φίλε" να πεις στον πατέρα σου.

 

3 μηχανικοί και απειροι βενζιναδες μου τα εχουν πει. Τα προβλήματα στα νεα πετρέλαια. Ιδίως αυτά που είναι μικρού κυβισμού.

Το βιοντιζελ που βάζουν σε ποσοστό μέσα στο πετρέλαιο κίνησης έχει ρημάξει ένα σωρό οχήματα απο τρακτέρ κήπου μέχρι φορτηγά απλα είστε έξω απο το χώρο ή έχετε 1 χρόνο ένα πετρέλαιο και το θεωρείτε φοβερό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...