Προς το περιεχόμενο

Αγορά αυτοκινήτου


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Για να αγοράσω μεταχειρισμένο χρειάστηκαν οι παρακάτω γνωστοί:

 

1) Γνωστός σε ασφαλιστική που τσεκαρε τις πινακίδες και εβλεπε αν εχει ατυχήματα. Οταν εβλεπα απο την πινακίδα πως εχει πεσει απο την Ακροπολη ή έχει πέσει η Ακρόπολη επάνω του δεν πηγαινα καν να το δω.

2) Γνωστός στην αστυνομία που εβρισκε αν οι πινακίδες ταιριάζουν με την μάρκα και τον τύπο που οχήματος και αν το αμαξι ήταν σημαδεμένο από την αστυνομία για κάποιο λόγο. Αν το αμαξι ήταν απο ΟΔΔΥ βρισκόταν ο λόγος της κατάσχεσης.

3) Αφού τα παραπάνω ηταν κομπλέ κλεινόταν ραντεβού σε συνεργείο όπου το εβλεπε μηχανικός και φαναρτζής. Εβγαινε κοστολόγιο για τυχόν μαζεματα που ήθελε το ψαχναμε μεσα εξω για ζημιές και κοιτούσαμε το πάχος του χρώματος.

4) Μετά συζητούσαμε την τιμή με τον ιδιοκτήτη.

 

Το αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας με οδήγησε σε ενα αμάξι μετά απο 3,5 μήνες ψαξιμο. Δεν είχε τρακάρισμα, είχε μικροβαψίματα και μηχανικά ήταν αψογο. Δεν μπορώ να θυμηθώ κάν πόσα είδα να γράφουν ατρακάριστα και είχαν μπεί σε ατύχημα με ζημιές χιλιάδων ευρώ.

 

Το μεταχειρισμένο ποτέ δεν ειναι αυτό που φαίνεται και σίγουρα θελει απειρο ψάξιμο. Ατρακάριστα ειναι ελάχιστα και σχεδόν ολοι οι ιδιοκτήτες, ειδικά στους καιρούς που ζούμε λενε ψέματα γιατι χρειάζονται λεφτά.

 

Φθορά στο τιμόνι και στον λεβιέ ή στο κάθισμα του οδηγού, αλλαγμενο τιμόνι (συνήθως καγκουριά χωρίς αερόσακο), αλλαγμένα μπροστινά φανάρια ή μπροστινός προφυλακτήρας (με aftermarket) υποδηλώνουν αυξημένα χιλιόμετρα ή τρακάρισμα.

 

Ακριβως τα ιδια έκανα και εγώ με τη διαφορά οτι αντι για το 2 πήγαινα και το έβλεπα εγω απο κοντά και με γνωστούς στην αντιπροσωπεία τσεκαρα το πλαίσιο και το ιστορικό (ναι σε BMW & MB γίνεται να τσεκάρεις σε μεγάλο ποσοστό αυτοκίνητο απο την άλλη άκρη του κόσμου).

 

Για να βρω κάτι που ήταν όπως ΕΠΡΕΠΕ έκανα και εγω 3,5-4 μήνες αλλα οφειλω να ομολογήσω οτι αξιζε η αναμονη

 

Υπόψιν οτι το Budget ήταν περιπου 5-7 φορές παραπάνω απο τα 2000 που καθόμαστε και ασχολούμαστε!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 211
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

και πολυ καλα εκανες γιατι προκειται για την ασφαλεια σου

 

Ο κύριος λογος είναι πάντα η ασφάλεια η δική μου και τον συνεπιβατών μου. Επίσης αν και αγοράζω μεταχειρισμένο δεν θέλω να μου βγάλει ενα σκασμό ζημιές μεσα σε συντομο χρονικο διάστημα.

 

Ακριβως τα ιδια έκανα και εγώ με τη διαφορά οτι αντι για το 2 πήγαινα και το έβλεπα εγω απο κοντά και με γνωστούς στην αντιπροσωπεία τσεκαρα το πλαίσιο και το ιστορικό (ναι σε BMW & MB γίνεται να τσεκάρεις σε μεγάλο ποσοστό αυτοκίνητο απο την άλλη άκρη του κόσμου).

 

Για να βρω κάτι που ήταν όπως ΕΠΡΕΠΕ έκανα και εγω 3,5-4 μήνες αλλα οφειλω να ομολογήσω οτι αξιζε η αναμονη

 

Υπόψιν οτι το Budget ήταν περιπου 5-7 φορές παραπάνω απο τα 2000 που καθόμαστε και ασχολούμαστε!

 

Το budget ειναι μικρό αλλα δεν σημαίνει πως το αμαξι δεν θελει ψάξιμο. Απλά ειναι προτιμότερο να δωσεις κατι παραπανω για να παρεις κατι μαζεμενο και σωστο παρα να παρεις κατι που ειναι χρεπι και να πρεπει να το μαζεψεις. Το προβλημα ειναι παντα αυτά που είναι χρέπια και φαίνονται σωστα.

 

Εμενα το budget ήταν γύρω στα 7000€-9000€ αλλα επειδή δεν μου ετρέχαν από τα μπαντζάκια το εψαξα οσο καλυτερα μπορουσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπόψιν οτι το Budget ήταν περιπου 5-7 φορές παραπάνω απο τα 2000 που καθόμαστε και ασχολούμαστε!

Με τετοιο budget παιρνεις αξιοπρεπεστατο αυτοκινητο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με τετοιο budget παιρνεις αξιοπρεπεστατο αυτοκινητο

 

Στις εποχές που ζούμε και εκεί που έχουν παει η τιμές με 14000€ παίρνεις σχεδόν οτι θες :).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαλλον δε πρέπει να λαμβάνεις και πολυ σοβαρα τα Like, δεν ειναι ψήφος εμπιστοσύνης απλα ισως σε κάτι συμφωνεί εστω και εν μέρει ο άλλος...

Μάλλον δεν πρέπει να μοιράζεις απλόχερα τα like, ειδικά όταν συμφωνείς μόνο σε κάτι και εν μέρει.

 

Και πάλι βέβαια για εμένα σου λέω απο αυτα που εχω δει και βλέπω χρειάζεται η πρέσσα για πολλά... ΕΙναι επικίνδυνα οχι μονο για τον οδηγό τους αλλα και για τους υπόλοιπους χρήστες των δρόμων..

 

Μην λέμε συνέχεια τα ίδια, συμφωνώ μαζί σου, ανέλυσα παραπάνω με τι διαφωνώ.

Υπόψιν οτι το Budget ήταν περιπου 5-7 φορές παραπάνω απο τα 2000 που καθόμαστε και ασχολούμαστε!

Τι να γίνει, άλλος μπορεί να διαθέσει 10-15k, άλλος 50k και άλλος χιλιάρικο με το ζόρι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι να γίνει, άλλος μπορεί να διαθέσει 10-15k, άλλος 50k και άλλος χιλιάρικο με το ζόρι.

 

Αυτό που λέμε είναι πως οταν προκειται να παρεις μεταχειρα είτε ενα χιλιάρικο δώσεις είτε 50 ψάχτο οσο περισσότερο γίνεται. Αν ειναι να δωσεις 50 φυσικα και θα το ψαξεις παραπάνω.

 

Οσο και να κοστίζει το αμαξι πρεπει να ειναι ασφαλές για εσενα που θα μπαίνεις μεσα αλλα και για τους γυρω σου. Στους καιρους που ζουμε δεν περισσεύουν σε όλους χρήματα για την συντήρηση του αυτοκινήτου και ειδικα τα φτηνα αμάξια δύσκολα ειναι και καλοσυντηρημένα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φτιαξε του τα φρενα,βαλε καινουργια λαστιχα,περνα το και ενα κτεο και ας ειναι 20 χρονων το αυτοκινητο.

επειδη μιλατε για ασφαλεια....και με νορμαλ οδηγο ετσι,οχι καγκουρ που νομιζει οτι ειναι ατρωτος.

καντε μια βολτα στο κεντρο την πολης που μενετε και δειτε τα λαστιχα απο 5ετιας αυτοκινητο σε τι κατασταση ειναι....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που λέμε είναι πως οταν προκειται να παρεις μεταχειρα είτε ενα χιλιάρικο δώσεις είτε 50 ψάχτο οσο περισσότερο γίνεται. Αν ειναι να δωσεις 50 φυσικα και θα το ψαξεις παραπάνω.

 

Οσο και να κοστίζει το αμαξι πρεπει να ειναι ασφαλές για εσενα που θα μπαίνεις μεσα αλλα και για τους γυρω σου. Στους καιρους που ζουμε δεν περισσεύουν σε όλους χρήματα για την συντήρηση του αυτοκινήτου και ειδικα τα φτηνα αμάξια δύσκολα ειναι και καλοσυντηρημένα.

Βασικά άλλο λέγαμε, σχολιάζαμε τα λεγόμενα κάποιου που υποστηρίζει ότι ένα αυτοκίνητο με 2.000€ είναι σάπιο, πως είναι κατευθείαν για πρέσα, πως είναι σαβούρα, πως αν αγοράσεις τέτοιο θα σου μείνει στα χέρια, πως πιο ασφαλής είσαι αν οδηγάς σκούτερ, κλπ χαριτωμένα.

 

Σε όσα γράφεις όμως συμφωνώ απολύτως.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φτιαξε του τα φρενα,βαλε καινουργια λαστιχα,περνα το και ενα κτεο και ας ειναι 20 χρονων το αυτοκινητο.

επειδη μιλατε για ασφαλεια....και με νορμαλ οδηγο ετσι,οχι καγκουρ που νομιζει οτι ειναι ατρωτος.

καντε μια βολτα στο κεντρο την πολης που μενετε και δειτε τα λαστιχα απο 5ετιας αυτοκινητο σε τι κατασταση ειναι....

καλα ναι αυτο υπαρχουν εδω ειδα  land cruiser με 10 χρονων λαστιχα ,καμικαζι οδηγοι οσοι δεν συντηρουν τα αυτοκινητα τους και τα παρατανε περιμενοντας να χαλασουν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φτιαξε του τα φρενα,βαλε καινουργια λαστιχα,περνα το και ενα κτεο και ας ειναι 20 χρονων το αυτοκινητο.

επειδη μιλατε για ασφαλεια....και με νορμαλ οδηγο ετσι,οχι καγκουρ που νομιζει οτι ειναι ατρωτος.

καντε μια βολτα στο κεντρο την πολης που μενετε και δειτε τα λαστιχα απο 5ετιας αυτοκινητο σε τι κατασταση ειναι....

 

Ποτέ μην τσιγκουνεύεσαι αυτό που παρεμβάλεται ανάμεσα σε σένα και στην γή. Τα παπούτσια, τα λάστιχα του αυτοκινήτου και το στρώμα του κρεβατιού σου. :P

 

Βασικά άλλο λέγαμε, σχολιάζαμε τα λεγόμενα κάποιου που υποστηρίζει ότι ένα αυτοκίνητο με 2.000€ είναι σάπιο, πως είναι κατευθείαν για πρέσα, πως είναι σαβούρα, πως αν αγοράσεις τέτοιο θα σου μείνει στα χέρια, πως πιο ασφαλής είσαι αν οδηγάς σκούτερ, κλπ χαριτωμένα.

 

Σε όσα γράφεις όμως συμφωνώ απολύτως.

 

Προσωπικά επειδή ειμαι νοσταλγός των πιο παλιών αυτοκινήτων δεν θα πω πως ενα αμάξι των 2000€ ειναι για την πρέσσα. Κάθε αμαξι έχει ενδεδειγμένη χρήση και όρια τα οποία αλλάζουν ανάλογα με το ποσο συντηρημενο ειναι. Αν θέλω να πηγαίνω καθε μερα στην δουλεια να καίω λίγο και να μην με πολυνοιάζει αν θα με γρατσουνήσουν τότε θα έπερνα κάτι οσο πιο φτηνο γίνεται (κάτι σε polo του 99, ή starlet). Φρένα λάστιχα και βενζίνες για να κάνω την δουλεια μου. Αν κάποιος πάρει κατι σαβουροιδες με 2000 και το παιζει βασιλειάς της ασφάλτου τότε ναί ισως και να εισαι πιο ασφαλής με ενα σκουτερ. Τώρα αν θέλω γκάζια και στροφιλίκια θα τα σκάσω να πάρω κάτι καλο και θα τα ξανασκάσω να το κάνω καλύτερο :).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα πραγματα τωρα με την κριση ειναι ρευστα.. Μην βαζετε τιτλους βαση της τιμης-χρονολογιας.. Το αμαξι χανει την αξια του μανι-μανι αν ειναι πανω απο 1300cc. Πλεον ο κοσμος κοιταζει να κανει την δουλεια του οσο πιο οικονομικα γινεται και αυτο το αμαξι ειναι που κερδιζει καλυτερη μεταπωπολητικη αξια. π.χ το micra του 2000(αξιοπιστο-οικονομικο) δεν εχει ποιοτητα στο εσωτερικο του ουτε παθητικη ασφαλεια ουτε πατημα στο δρομο σε σχεση με ενα γερμανικο της ιδιας χρονολογιας π.χ corsa,polo. και ομως η τιμη του γερμανικου ερχεται στην τιμη του micra(μπορει και κατι λιγοτερο) και το micra θα πουληθει πιο γρηγορα μονο και μονο απο την φημη του!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε φυσικά... Αφου ειναι και Car of the year 1993 (ειδα ενα χτες στο δρόμο και με επιασε νευρικό γελιο) τα αξίζει... 

 

Χίλιες φορές ένα Polo  του 2000 με λιγότερα λεφτά (εαν υπάρχει)... Τα περι φήμης δε τα έχω υπόψη μου, ίσως ειναι εξαπλωμενη μονο σε αυτους που την πιστευουν  (όπως με τον αηβασιλη που λενε)

 

Σε κάθε περιπτωση λεω και ξαναλέω, δεν αξίζει να δώσει κανενας 2000 για τετοιο αυτοκίνητο οταν με 3000 παιρνει πολυ ανώτερο του 2005+ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε φυσικά... Αφου ειναι και Car of the year 1993 (ειδα ενα χτες στο δρόμο και με επιασε νευρικό γελιο) τα αξίζει... 

 

Χίλιες φορές ένα Polo  του 2000 με λιγότερα λεφτά (εαν υπάρχει)... Τα περι φήμης δε τα έχω υπόψη μου, ίσως ειναι εξαπλωμενη μονο σε αυτους που την πιστευουν  (όπως με τον αηβασιλη που λενε)

 

Σε κάθε περιπτωση λεω και ξαναλέω, δεν αξίζει να δώσει κανενας 2000 για τετοιο αυτοκίνητο οταν με 3000 παιρνει πολυ ανώτερο του 2005+

Καλά, και μένα με πιάνει νευρικό γέλιο όταν βλέπω bmw σειρά 1, δεν έχει να κάνει, γούστα είναι αυτά.

 

Όσο για τη σύγκριση με το polo(μια και το ανέφερες), το k11 είχε κινητήρα διαμάντι. Ήταν το πρώτο χιλιάρι στην Ευρώπη με κινητήρα dohc 16v, mpi και 60ps. Το polo 6Ν που έβγαινε την ίδια περίοδο θυμάσαι τι κινητήρα φορούσε? 1050cc 8βάλβιδο μονού ψεκασμού με 45 άλογα.

 

Όσο για τα περί φήμης, αν δεν έχεις ακούσει για την αξιοπιστία και γενικά των γιαπωνέζικων αυτοκινήτων και ειδικά για το συγκεκριμένο micra, τότε σίγουρα δεν έχεις και πολύ σχέση με την αυτοκίνηση.

 

Και τέλος σίγουρα με 3.000€ παίρνεις αμάξι πολύ ανώτερο και πιο καινούργιο σε σχέση με αυτό που μπορείς να πάρεις με 2.000€. Και με 4.000€ παίρνεις ακόμα καλύτερο σε σχέση με 3.000€, κοκ. Δεν υπάρχει αμφιβολία σε αυτό. Εφόσον όμως το σηκώνει η τσέπη σου, αν δεν σηκώνει πάνω από 2.000€ είναι αδιάφορο το τι μπορείς να πάρεις με 3.000...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...